سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۳:۳۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 2 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۱:۱۱    
مدیریت شهری جدید باید طوری عمل کند که چهار سال بعد اقبال مردم نسبت به زمان انتخابات بیشتر باشد، چون مشهد علاوه بر اینکه ظرفیت بالایی دارد، عقب افتادگی ها و گرفتاری های زیادی نیز دارد
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۷:۵۹    
حرفم به این معنی نیست که باید در برابر مدرنیته مقابله کنیم، بلکه باید چگونگی رویارویی با این وضعیت را طراحی و آماده کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۲    
از نظر یوئلون نبش قبر یعنی زیر پا گذاشتن خواست چنگیزخان و او تنها کسی نیست که چنین عقیده ای دارد. بسیاری از خانواده های مغول تابلو فرش یا نقاشی هایی از او را به دیوار خانه هایشان آویخته اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۸:۰۰    
سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که هدف عملیات اخیر در مرزهای لبنان و سوریه پاکسازی مرزهای دو کشور از حضور عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۷:۴۲    
در حالی که قرار است مهران مدیری به زودی فاز دوم تبلیغات ساعت پنج عصر را با حضور در شهر شیراز آغاز کند، امروز با انتشار ویدیویی در مورد علت تاکید داشتنش بر روی رکوردشکنی این فیلم توضیحاتی را ارائه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۷:۲۱    
مهدی یراحی که قرار بود کنسرتش را در فضای باز برج میلاد تهران برگزار کند به دلیل اعتراضات بسیاری از طرفدارانش، این اجرا را کنسل کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۶:۴۲    
کارلوس کی روش قرار است اردوی تیم ملی فوتبال ایران را در مسکو پایتخت روسیه برگزار کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۶:۲۱    
باشگاه پرسپولیس روز شنبه با ارسال نامه ای به AFC مراتب اعتراض خود را به قضاوت داور اردنی بازی الاهلی و سایر اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اعلام خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۶:۰۰    
نمایی از جاده ای در اطراف شهر دبی پس از طوفان شن و آسمانخراش هایی که در شهر خود نمایی می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۵:۴۲    
یک افسر سابق سازمان اطلاعات آمریکا سیا از کاربران شبکه های اجتماعی جمع آوری یک میلیارد دلار برای خرید بخشی از سهام تویتر و فشار بر این شرکت جهت بستن صفحه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در آن شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۵:۲۱    
محققان با انجام چند آزمایش ساده دریافتند که ربات های محبوب خانگی تولید شده توسط چهار شرکت صاحب نام در این صنعت به آسانی هک شده و در صورت نیاز قادر به انجام حرکات خطرناک و غیرقابل کنترل هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۴:۰۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر برای رایزنی با مقامات مسکو درباره تحولات سوریه راهی روسیه شده است اما از دید تحلیلگران منطقه ای، به دلیل تعارض های جدی دو طرف ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۵:۰۰    
فرمانده آمریکائی کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در افغانستان گفت که در راهبرد جدید واشنگتن در قبال افغانستان، شمار افزایش نظامیان آمریکائی در این کشور مشخص شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۴:۲۲    
مسئول ثبت رکوردهای گینس در ایران گفت: با ثبت رکورد 'آرش احمدی طیفکانی' که موفق شد رکورد بیشترین زمان تعادل توپ بر روی پیشانی را درکتاب رکوردهای جهان به ثبت برساند شمار ایرانیان دارنده رکورد به 6 نفر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۳:۰۲    
گرز طلایی هدیه شاه عباس دوم به الکسی میخائیلویچ تزار روس است که در سال 1658 به نشانه دوستی دو ملت به این تزار روس اهدا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۲:۴۱    
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که با موفقیت آمیز بودن روند ایجاد مناطق کاهش تنش، جنگ داخلی در سوریه عملا متوقف شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۲:۰۲    
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد امیدوار است کره شمالی در مواجهه با تمرینات نظامی آمریکا و کره جنوبی از خود خویشتنداری نشان دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۱:۴۱    
یک مامور سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا کمپینی را برای خریداری توئیتر راه انداخته است تا حساب کاربری ترامپ در این شبکه اجتماعی را از کار بیندازد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۱:۰۸    
در پی درگیری های نژادپرستانه اخیر در شارلوتسویل آمریکا مجسمه های دوران برده داری که به نماد برتری نژادسفید تبدیل شده اند، پوشانده شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۱:۰۲    
دونالد ترامپ به دلیل فامیل بازی هایش مورد انتقاد قرار گرفته است. او داماد خود، جرد کوشنر را به سمت مشاور ارشد رئیس جمهوری منصوب کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۰:۵۹    
میدان استقلال در مرکز رم، امروز صحنه یورش پلیس این شهر به آوارگان آفریقایی بود. این میدان، مدتی است که به محل زندگی حدود دویست آواره اریتره ای و اتیوپیایی تبدیل شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۰:۴۱    
کهنه سربازان زن آمریکایی در گزارشی که به تازگی منتشر شده روایت های جدیدی از عمق فساد جنسی در ارتش آمریکا ارائه کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۰:۲۰    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل رئیس موساد را نیز به همراه خود به دیدارهایش با مقامات روسی برده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۳:۴۱    
بر خلاف آن چه درباره مضرات استفاده از دستگاه مایکرووِیو برای پخت و پز غذا گفته می شود، تاکنون هیچ مدرک و سند علمی و معتبری مبنی بر سرطان زا شدن غذا یا آسیب ژنتیک به مصرف کننده در این زمینه ثبت و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۳:۰۲    
طلا گزارش جدید موسسه سرمایه گذاری کاپیتال اکونومیکس پیش بینی می کند که تشدید تنش ها بین آمریکا و کره شمالی موجب افزایش بیشتر قیمت جهانی طلا خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۵۹    
وزیر ورزش و جوانان درباره حضور خانواده ها در ورزشگاه ها بیان کرد: باید برای حضور خانواده ها در ورزشگاه ها صبر و حوصله داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۵۹    
کارشناسان ناسا در جدیدترین پژوهش های خود درحال ساخت دستگاهی برای تولید اکسیژن هستند تا کمبود این ماده حیاتی را در سطح سیاره مریخ برای فضانوردان برطرف کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۵۹    
در حاشیه توئیت بازی های جنجالی و عامل انزوای ترامپ، سایت کگل این کارتون را با عنوان جزیره توئیتر منتشرکرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۳۸    
فرمانده پلیس مرکزی عراق تاکید کرد داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای مسلح عراق در داخل شهر تلعفر از خودروها و تانکرهای بمب گذاری شده استفاده می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۳۸    
این مسیر زمینی می تواند جریان انتقال و جابجایی نیرو های نظامی و سلاح را بین ایران، عراق، سوریه و حزب الله لبنان تسهیل سازد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۳۵    
این دو دوست نزدیک روی یک میز اما در دو کشور متفاوت با هم قهوه می خورند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۲۶    
گروه تروریستی داعش با قصد حمله به یگان های ارتش سوریه و محور مقاومت در مرز عراق و سوریه با خودرو های زرهی و تعداد زیادی نیرو به این قسمت رسیده بود با پاسخ کوبنده یگان پهبادی سپاه پاسداران مواجه شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۲۳    
برخورد دوستانه مسی و بوفون با رونالدو پس از انتخاب ستاره پرتغالی به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۶    
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله روز گذشته به موضع ارتش ملی لیبی در جنوب الجفره در مرکز صحرای لیبی که به ادعای این گروه 21 سرباز کشته و زخمی شدند را پذیرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۶    
رئیس جمهور فرانسه روز چهارشنبه درباره خطر فروپاشی اتحادیه اروپا در صورت عدم مبارزه با پدیده واردات نیروی کار ارزان قیمت، هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۶    
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: هشت هکتار از اراضی مرتعی منابع طبیعی جاجرم و سه هکتار از اراضی ملی و مستثنیات شهرستان بجنورد روز گذشته در آتش سوخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۳    
شهید اندرزگو از از چهره های اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بود که که بارها جان بر کف، با نام های مستعار و با اهداف انقلابی به شهرها و کشورهای مختلف سفر می کرد و بالاخره در شب 19 ماه مبارک رمضان به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۱    
مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال اروپا در موناکو انجام شد و کریستیانو رونالدو به عنوان مرد سال فوتبال اروپا برگزیده شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۱۱    
کریستیانو رونالدو و لیونل مسی ساعاتی پیش راهی بندر موناکو شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۰۸    
پس از کشف نارنجک در یکی از خیابان های شهر آمستردام هلند، پلیس محل را محاصره کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۰۵    
اندی همینگ، مدیر واکنش سریع کاخ سفید از سمتش کناره گیری کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۰۲    
دادستان تهران به نقش روسای زندان ها در اعلام وضعیت زندانیان به دادستان ورود کرد و اظهار داشت: روسای زندان باید مانند علایم هشداردهنده عمل کنند و حوادث زندان را علاوه بر دادیار ناظر زندان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۰۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: تحریم های اقتصادی آقای ترامپ، سپاه را نشانه رفته، دشمنان ما بسیج شده اند که سپاه و بسیج و پاسداری از انقلاب را تضعیف کنند تا صدای حمایت از مظلوم خاموش شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۱    
سازمان ملل متحد از ائتلاف بین المللی موسوم به ضدداعش به سرکردگی آمریکا خواست که غیرنظامیان در رقه را هدف قرار ندهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۰:۰۸    
وزارت کشور بحرین در ادامه اتهام های خود علیه ایران مدعی شد که یک باند تروریستی 10 نفر را که مورد حمایت ایران است، کشف و منهدم کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۴۷    
تولد یک بز عجیب الخلقه که صورتی شبیه به انسان دارد، موجب وحشت اهالی یک روستا در هند شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۴۷    
کره شمالی رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی را بازی با آتش بر روی بشکه پر از باروت هسته ای توصیف کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۴۱    
طی ساعات اخیر صفحات وابسته به گروه تروریستی وهابی داعش با منتشر کردن تصویر شخصی که با نشان دادن پرچم این گروه تروریستی وهابی در نیویورک اعلام کردند مسئولین آمریکا بزودی باید منتظر اقدامات داعش در این ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۳۲    
سازمان لیگ با توجه به هم زمانی بازی های هفته پنجم لیگ برتر با یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، جدال قهرمان لیگ با گسترش فولاد را به تعویق انداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۳۲    
مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار می شود تکلیف 32 تیم در مرحله گروهی مشخص خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۳۲    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: درمانگاه مجهز ایران در عرفات راه اندازی می شود تا به زائران ایرانی خدمات ارائه دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۹    
تاخیر در معرفی سخنگوی دولت بدلیل طولانی شدن بررسی ها برای ایجاد یک تشکیلات جدید در نهاد ریاست جمهوری است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۹    
همزمان با سفر هیأتی از آمریکا به فلسطین اشغالی و کرانه باختری، رئیس تشکیلات خودگردان با ولی عهد عربستان تماس تلفنی داشت و در این تماس آخرین تحولات بررسی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۹    
روابط عمومی در اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی از بازنشستگان و مستمری بگیران این صندوق اعلام کرد: با هماهنگی های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه و بانک عامل، حقوق بازنشستگان کشوری به حساب آنها واریز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۶    
رسانه های قرسانه های قطری از دیدار وزیر دفاع این کشور با رئیس جمهور ترکیه پشت درهای بسته خبر دادند.طری از دیدار وزیر دفاع این کشور با رئیس جمهور ترکیه پشت درهای بسته خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۵۶    
شهردار ونیز ایتالیا تهدید کرد هر کس الله اکبر بگوید، نیروهای امنیتی او را با تیر خواهند زد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۵۶    
وقوع انفجار در پایتخت اوکراین، همزمان با برگزاری جشن های روز استقلال، دستکم دو زخمی بر جای گذاشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۱    
این حادثه وقتی پیش آمد که مردی با خودرو در مواجهه با معترضان حاضر نشد از حرکت بایستد و با ماشین معترضان را زیر گرفت. در این حادثه سه نفر به طور جزئی مجروح شدند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۰    
در پی تحقیقاتی که به مدت 12 سال توسط محققان آمریکایی در دانشگاه بوستون انجام گرفت، مشخص شد حرکات سریع چشم، ارتباط نزدیکی با خطر ابتلا به بیماری های عصبی صعب العلاج دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۴    
بمب افکن های استراتژیک روسیه که قادر به حمل کلاهک هسته ای هستند امروز (پنج شنبه) بر فراز اقیانوس آرام، دریای ژاپن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۴    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان تهران از لغو روادید سفر برای گردشگرانی که به صورت گروهی و با تورهای مسافرتی به ایران و فدراسیون روسیه سفر می کند، خبرداد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۵    
محمد علیخانی عضو شورای شهر پنجم در مورد عکس حاشیه ساز مترو توضیحاتی را در کانال تلگرامی اش منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۶    
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از رازگشایی پرونده قتل زنی توسط همسرش خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۴۷    
منابع خبری اعلام کردند که گروه تروریستی داعش پیشنهاد داده است که به دیرالزور منتقل شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۴۴    
روز گذشته، کی روش سرمربی تیم ملی که همراه بازیکنان در یکی از استخرهای تهران حضور پیدا کرده بود، با دو هموطن ایرانی درگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۴۱    
جنگنده های ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد اعش به سرکردگی آمریکا شهر المیادین در استان دیرالزور سوریه را هدف قرار داده و 7 غیرنظامی را به قتل رساندند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۴۱    
کره شمالی در واکنش به رزمایش مشترک واشنگتن-سئول، شبه جزیره کره را به انبار مهمات هسته ای و اقدام واشنگتن را بازی با آتش تعبیر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۳۲    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار25 میلیاردی طی یک درگیری مسلحانه در شهرستان بندرلنگه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۳۲    
تهیه کننده آلبوم های محمد علیزاده گفت: این خواننده امروز بعد از ظهر از بیمارستان مرخص می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۲۹    
شرکت های آمریکایی لاکهید مارتین و ریتون قرارداد 900 میلیون دلاری برای ساخت موشک های کروز جدید با کلاهک هسته ای برای نیروی هوایی آمریکا امضا کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۱۱    
دولت تدبیر و امید در راستای توفیقات دوره پس از برجام، توانست از طریق سازمان انرژی اتمی ایران و بوسیله شرکت مادرتخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی ایران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۰۲    
به دنبال وقوع دو حمله تروریستی اخیر در منطقه کاتالونیا واقع در شمال شرقی اسپانیا که 15 کشته برجای گذاشت، تدابیر امنیتی در سراسر کشور افزایش یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۹    
رییس پلیس غرب استان تهران از جمع آوری قریب به 300 معتاد متجاهر در یک عملیات پلیسی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا طی دیدار در فلسطین اشغالی، بر حصول سازش با فلسطینیان تاکید کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری فرانسه روز پنج شنبه در گزارشی از بغداد به نقل از وزارت حمل و نقل عراق آمار قربانیان کشتی غرق شده روز شنبه در خور عبدالله در جنوب عراق را 20 تن اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۲    
ارتش سوریه تروریستهای داعش را در شمال شرق استان حمص در مساحتی بالغ بر 2 هزار کیلومتر مربع محاصره کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۹    
داعش ویدیوی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرد که در آن یک پسر بچه 10 ساله که پسر یکی از سربازان سابق آمریکاست، دونالد ترامپ را تهدید می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۶    
راه حل مشخص است. از کشورهای تحریم کننده می خواهیم که به دلیل هک خبرگزاری رسمی قطر و نسبت دادن برخی سخنان به امیر قطر، از دوحه عذرخواهی, محاصره قطر را لغو کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۶    
️من در انتخاب رئیس شورای شهر تهران برخلاف آن چیزی که برخی از سایت ها نوشتند، با دقت کامل به خودم رای دادم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۶    
وزارت خارجه چین ضمن انتقاد از ساخت و سازهای نظامی هند در مرز مشترک گفت این اقدامات هیچ کمکی به ثبات در منطقه نمی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۳    
کاشانی اخیرا و بعد از انجام ملاقات مردمی در منطقه 12 شهرداری تهران، با علائم عارضه قلبی به یکی از بیمارستان ها مراجعه کرد و با تشخیص عارضه شدید قلبی بستری شد و سپس تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۳    
پیشتر سازمان یارا اسرائیل از حامیان نقض حریم مسجد الاقصی از سوی شهرک نشینان صهیونیست، طی گزارشی اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 20 هزار شهرک نشین صهیونیست به محوطه مسجدالاقصی یورش برده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۰    
ولی زاده با تاکید بر اینکه در صورت عدم رعایت این سه شرط، دریافت وجه کمک به مدرسه جنبه غیرقانونی پیدا می کند، یادآور شد: مدارس نباید اولیا را به پرداخت وجه کمک به مدرسه اجبار کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۱۷    
نماینده مردم اردکان در مجلس با اعلام اینکه شکایات از موسسات اعتباری سراسر کشور در محکمه ویژه ای در تهران تمرکز یافته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۱۷    
سقوط ونزوئلا موجب افزایش قاچاق مواد مخدر و تبعات مرگباری خواهد شد که آمریکا نمی تواند چنین مسئله ای را بپذیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۸    
همانگونه که وزیر امور خارجه اعلام داشتند یکی از اولویت های اساسی یا اَبَر اولویت ما در سیاست خارجی کشور در دولت جدید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۸    
طوفان سهمگین هاتو سواحل هنگ کنگ، ماکائو و استان گانگ دونگ چین را در نوردید. هزاران نفر در سواحل چین از شهرها تخلیه شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۶    
رونق حراج اینترنتی شاخ کرگدن در آفریقای جنوبی موجب شده تا این حیوانات بی نوا قربانی شکارچیان طمع کار شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۰    
شاخص گروه عمده کالاهای غیرخوراکی و خدمات در مردادماه 1396 به رقم 230.7 رسید که نسبت به ماه قبل 0.6 درصد افزایش داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۷    
گفتنی است یک هفته پیش، یک دستگاه خودرو وَن با حمله به مردمی که در حال تردد در یکی از شلوغ ترین بلوارهای شهر بارسلونا اسپانیا بودند، 13 نفر را کشت و بیش از 100 نفر را زخمی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۴    
جرائم بانک ها نیز بار شدیدی به تولیدکننده وارد می کند، بگونه ای که اگر کسی بدهکار بانک باشد گاهی تا 39 درصد جریمه به وی تعلق می گیرد که این رقم از سیستم صرافی و نزول خواری قدیم هم بدتر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۴    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امروز از یک شرکت تولید کننده مانیتورهای علائم حیاتی بیمار و دستگاههای الکترو کاردیو گراف و عمق سنج بیهوشی در کشور بازدید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۱    
رامین حسینقلی زاده تکواندوکار وزن 74- ایران که به فینال این مسابقات راه یافته بود، امروز در دیدار نهایی به مصاف جیسن ایشیدا از آمریکا رفت و با نتیجه 9 به 18 شکست خورد و نایب قهرمان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۸    
اگر کار ثابتی دارید که برای شما اعتباری به همراه می آورد، حتی می توانید آن را برای گرفتن وام قرض الحسنه یا سرمایه گذاری در بانک مسکن به کار بگیرید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۵    
یکی از افرادی سرشناسی که تاکنون درباره این کاریکاتور واکنش نشان داده است روبرت منار شهردار "بزیه" که از اعضای حزب راست افراطی جبهه ملی فرانسه است می توان نام برد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۲    
کره شمالی بعد از آن هم یک موشک دیگر آزمایش کرد و نهایتا به قابلیت نصب کلاهک هسته ای روی موشک های بالستیک قاره پیمایی که قادر به رسیدن به خاک آمریکا باشند، دست یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۳۵    
در 30 آوریل دادگاه مصر در حکمی غیابی غنیم را محکوم به اعدام اعلام کرد چرا که وی یک گروه غیرقانونی برای اقدامات خشونت آمیز علیه نیروهای امنیتی تشکیل داده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۳۲    
اگر چه مک کانل در بیانیه ای هرگونه اختلاف با ترامپ را رد کرد و گفت دفتر او در ارتباط مداوم و معمول با کاخ سفید است اما رسانه های آمریکا می گویند این دو نفر چند روزی است که با هم گفتگویی مستقیم نداشته ...
  • ۱