سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۹:۴۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 15 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۳    
متخصصان علوم پزشکی در حال آزمایش روی ویروس زیکا هستند و امیدوارند بتوانند این ویروس را در درمان گلیوبلاستوم، شایع ترین تومور بدخیم مغزی مورد استفاده قرار دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۱:۳۵    
بر اساس برنامه زمانی اعلام شده نتایج نهایی آزمون سراسری سال 96، 25 شهریور ماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۳:۲۱    
در حاشیه تصمیم دونالد ترامپ در توقف اجرای طرح داکا که شامل اعطای مجوز کار، تحصیل و زندگی در آمریکا به فرزندان مهاجران غیرقانونی است، سایت کگل این کارتون را منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۶    
متن درج شده در صفحه اول کارت گارانتی با عنوان قضاوت در مورد گارانتی ( در صورت اختلاف) که مغایر با ضوابط جاری بود اصلاح شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۶:۴۱    
با تجزیه و تحلیل پروتئین های موجود در نمونه ی خون٬ محققان دریافته اند که می توان سن زیست شناختی فرد را با استفاده از نمونه ی آزمایش خون او محاسبه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۳:۴۲    
زنی که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و به بهانه پیدا کردن شوهر موقت دست کم از 50 مرد کلاهبرداری کرده بود با ردیابی های مأموران پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۲:۲۲    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ترافیک در محور قزوین - رشت از ابتدای تونل منجیل تا ورودی رودبار، سنگین است و تردد خودروها به کندی پیش می رود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۶    
اقلیت مسلمانان روهینگیا به وحشیانه ترین شکل ممکن از سوی دولت میانمار مورد حمله قرار می گیرند و این فاجعه، موج محکومیت جهانی علیه دولت میانمار را به همراه داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۲۸    
: برخی تلاش کردند تا با ساختن 150 صحابی ساختگی، ریشه اسلام ناب را به عبدالله بن سبا نسبت دهند ولی عالمانی همچون علامه عسکری با قلم خود توانستند با این شبهات مقابله کنند و با منطق و استدلال پاسخ آنها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۳    
چهاردهمین کنفرانس انجمن رمز ایران چهارشنبه در شیراز گشایش یافت که به گفته رئیس این انجمن، محور این کنفرانس امنیت سیستم های صنعتی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۳    
درگذشت مادر ارجمند شهید گرانقدر حسن جنگجو که پس از سی و چهار سال چشم انتظاری و در روز تشییع فرزند شهیدش به دیدار حق شتافت موجب تاسف گردید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۸    
هر سال در چنین روزهایی آخرین دستاوردها در حوزه رباتیک و مهندسی هوش مصنوعی در کنفرانس جهانی ربات ها در پکن به نمایش گذاشته می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۶    
دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی با صدور بیانیه ای ، سفر اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به عراق را غیررسمی و به منظور زیارت عتبات عالیات خواند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۳    
پلنگ ایرانی، پس از انقراض ببر هیرکانی و شیر ایرانی، آخرین بازمانده از جنس پانترا در ایران است که تحقیقات اخیر نشان می دهد پراکنش آن در کشور، در حال محدود شدن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۶    
اجرای کیهان کلهر و گروه رامبراندت در تالار وزارت کشور برگزار شد. در این کنسرت؛ حاضران شاهد اجرای استانداردی جدیدی از اجراهای زنده موسیقی در ایران بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۲    
مشکل جریان های سیاسی ضدولایی این است که مداح و روحانی نامدار و باسواد ندارند، بنابراین به دنبال منحرف کردن و استخدام افراد انقلابی حرکت می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۴    
... تمام سعی خودمان را خواهیم کرد تا با به کارگیری تمام انتقادات سازنده همکاران، مطبوعات و صاحب نظران سینما نقایص کار را برطرف و به یاری حق بعد از سه سال انجمن عالی هنرها و فنون سینمای ایران را تأسیس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۶:۴۰    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری زوج آدم ربا و رهایی گروگان 17 ساله از چنگ آنان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۶:۲۲    
سازمان سنجش آموزش طی اطلاعیه ای زمان ثبت نام مجدد برای متقاضیان پذیرش در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی را تمدید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۶:۰۱    
شمار حجاج ایرانی مدینه بعد تا پایان روز چهارشنبه به بیش پنج هزار تن خواهد رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۵:۴۰    
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی تأکید کرد که نخست وزیر کنونی خطری برای امنیت این رژیم است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۵:۲۲    
بررسی های محققان نشان می دهد که تا یک میلیون سال آینده چهار قمر از قمرهای کوچک اورانوس با هم برخورد خواهند کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۵:۰۱    
اهالی روستایی در بم، دیه 600 میلیون تومانی یک جوان را که تحت تأثیر عواقب زلزله مرتکب قتل شده بود تأمین کردند و او را از قصاص نجات دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۴:۰۱    
کارلوس کی روش قبل از بازی با سوریه گفته بود این آخرین کنفرانس خبری من در ایران است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۳:۰۲    
شرکت امنیتی سیمنتک از حمله هکری به شرکت های بخش انرژی آمریکا و اروپا خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۲:۲۰    
مسعود بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق، بار دیگر توپ بازی را به زمین دولت عراق انداخت و بغداد را مسبب اصلی جدایی کردستان از عراق دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۲:۰۲    
بر اساس آمارهای رسمی، بیش از 6 میلیون نفر تا آخر ماه مارچ 2017 به ایران سفر کردند که نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته و سه برابر میزان توریستی بوده که در سال 2009 به ایران سفر کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۱:۵۹    
روهینگیایی ها حق زندگی در میانمار را ندارند چرا که مهاجرانی بنگالی هستند که در دوران حکومتب بریتانیا بر میانمار وارد آن کشور شده اند؛ بدین معنا خانه اصلی آنان باید در بنگلادش باشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۱:۳۸    
خشونت دولت میانمار علیه مسلمانان روهینگیا سبب شده تاکنون حدود 125 هزار نفر مجبور به فرار به سمت بنگلادش شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۱:۲۰    
بر اساس اعلام رسانه وابسته به کره جنوبی، تا 24 ساعت آینده قرار است 4 سامانه دیگر ضد موشکیِ ساخت آمریکا از نوع تاد در این کشور مستقر شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۰:۴۱    
بازیکن مشهور سابق لیگ بسکتبال ان بی ای آمریکا که تاکنون چندین بار به کره شمالی سفر کرده و روابط خوبی با رهبر این کشور دارد اعلام کرد، می تواند میان دونالد ترامپ و کیم جونگ اون صلح برقرار کند!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۰:۲۰    
با گسترش صنعت ارتباطات و در امتداد آن اینترنت به عنوان شبکه ارتباطی و اطلاعاتی جهانی، فضای جدیدی در عرصه زندگی به وجود آمد که فضای مجازی نامیده می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۰:۰۲    
کودک روهینگیایی در اردوگاه بنگلادش
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۳:۴۴    
همه ی ما بروس لی را می شناسیم و از او به عنوان یک رزمی کار بزرگ، بازیگر و کارگردانی خوش سلیقه و با استعداد یاد می کنیم که انقلابی را در هر دو حوزه بپا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۳:۴۴    
در حالی که ویروس زیکا عامل مشکلاتی مانند نقص های خطرناک در جنین و آسیب دیدن مغز است، به تازگی مشخص شده که از ویروس مذکور می توان برای درمان سرطان مغز استفاده کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۳:۱۱    
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد، پکن از آمریکا و کره جنوبی خواسته است تا استقرار سامانه موشکی تاد در شبه جزیره کره فورا متوقف شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۳:۱۱    
پلیس نیویورک از بازداشت 47 شهروند این شهر در خصوص اعتراض به سیاست جدید مهاجرتی ترامپ و تجمع در برابر برج تجاری وی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۳:۰۸    
ترافیک سنگین در بزرگراه حکیم درپی آتش گرفتن خودرو پلیس راهور در حاشیه برج میلاد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۳:۰۸    
رئیس جمهور آمریکا درباره احتمال استفاده واشنگتن از گزینه نظامی علیه کره شمالی گفت: اقدام نظامی، گزینه اول ما نیست؛ باید دید چه پیش می آید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۳:۰۸    
زمین لرزه 3.6 ریشتری، شهر زیارتعلی در هرمزگان را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۲:۳۸    
صبح روز سه شنبه 14 شهریور ماه 1396 صفحه رسمی نشریه خط حزب الله در اینستاگرام بدون هرگونه دلیلی و حتی بدون هرگونه اخطاری حذف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۲:۳۵    
پس از سه ماه و نیم از آغاز نبرد بزرگ الفجر که توسط ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان برای رسیدن به شهر دیرالزور و شکستن محاصره محله های آن آغاز شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۲:۲۳    
گزارش یک منبع خبری افغانستان نشان می دهد که در یک ماه گذشته بیش از 3 هزار تن در 30 استان این کشور کشته و یا زخمی شده اند. این رقم نسبت به سال گذشته در همین مدت 10 درصد افزایش را نشان می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۲:۲۰    
' الحاجیه جیران پورعلی' مادر شهید حسن جنگجو، معروف به 'فهمیده آذربایجان' که پیکر پاک و مطهرش روز گذشته پس از 34 سال به تبریز رجعت کرد، ساعتی قبل در یکی از بیمارستان های تبریز دار فانی را وداع گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۲:۲۰    
مدیرراهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز اعلام کردکه راه های این استان پرترافیک است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۱:۳۵    
فرمانده ارتش لبنان از بازگشت اجساد نظامیان این کشور که در سال 2014 از سوی داعش ربوده شدند، خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۱:۳۲    
وزیر ارتباطات با اشاره به هدررفت بودجه کشور در ارائه کارت های هوشمند متعدد توسط دستگاه ها، نسبت به تجمیع خدمات در کارت ملی هوشمند در آینده ای نزدیک ابراز امیدواری کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۱:۲۹    
امروز چهارشنبه یک انفجار شهر ادلب واقع در شمال سوریه را به لرزه درآورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۱:۲۹    
محمد علی نجفی شهردار تهران در خصوص شایعات مبنی بر انتخاب صالحی امیری به عنوان قائم مقام شهردار تهران گفت: بحثی در این خصوص نداشتیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۱:۲۶    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد پس ارسال هزار تُن کمک بشردوستانه برای مسلمانان روهینگیا ، محموله حمایتی جدیدی به مقدار 10هزار تُن برای آنها ارسال می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۴۷    
منیره نوبخت، گفت: از اواسط مهرماه سال جاری تغییرات ساختاری ما جمنا اعلام رسمی می شود و ما با توجه به ساختار جدید کار خود را ادامه خواهیم داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: در صورتی که کشورهای مسلمان به صورت یکپارچه در مقابل این نسل کشی ایستادگی کنند بانیان این اقدامات خشونت بار مجبور به عقب نشینی می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۳۸    
اشکان دژاگه ساعتی پیش به برلین بازگشت تا در کنار خانواده خود باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۳۵    
عصر امروز ماساهیکو کومورا، فرستاده ویژه نخست وزیر ژاپن و از اعضای برجسته حزب حاکم و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن در پارلمان این کشور با دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۰۸    
نخست وزیر تونس امروز (چهارشنبه) از اصلاحات در کابینه این کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۰۸    
حزب الله لبنان در بیانیه ای شکست حصر 3 ساله شهر دیرالزور سوریه را به دولت، ملت و ارتش این کشور تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی کاخ کرملین انجام هرگونه دیدار بین رئیس جمهور روسیه با نمایندگان کره شمالی در جریان برگزاری اجلاس انجمن اقتصادی شرق را منتفی دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۹:۵۹    
امیر خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش، ضمن تکذیب هرگونه سانحه پروازی در پایگاه های هوانیروز اظهار داشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۹:۴۱    
فنلاند کشور آرامی است که به ندرت شاهد اقدامات تروریستی بوده؛ با این حال ادعا شده که بر اساس تخمین ها این کشور بیشترین تعداد تروریست داعشی را به نسبت جمعیتش داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۹:۴۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: واتیکان در مسائلی چون صلح و ثبات در خاورمیانه ، مخالفت با افراطی گرایی دینی ، قومی و مذهبی و دفاع از نهاد خانواده ، نگاه همسو با مواضع جمهوری اسلامی ایران دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۹:۳۸    
روزنامه تلگراف در مطلبی به بررسی پیامدهای حمله احتمالی هسته ای کره شمالی علیه کره جنوبی پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۹:۲۶    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: سازوکار اعمال قانون برای عابران متخلف فراهم نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا در گفت وگوی تلفنی با نخست وزیر انگلستان بار دیگر گفت اکنون زمان گفت وگو با کره شمالی نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۵۰    
واکنش ها به اشتباه داوری خانه سینما در معرفی نامزدهای بهترین فیلم و در نتیجه حذف فیلم های نفس و برادرم خسرو از جرگه داوری این دوره از جشن خانه سینما ما را بر آن داشت که موضوع را پیگیری کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۴۷    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هم اینک هشت نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس داراب در بیمارستان های شیراز بستری هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۴۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از نفوذ جریانات خنک شمالی، بارش باران و خنک شدن هوا در نوار شمالی کشور خبرداد و گفت: از اواخر وقت روز پنجشنبه و جمعه با ورود جریانات خنک شمالی باد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۴۴    
حامی در مورد گزارش 20:30 می گوید بریده ای از صحبت هایش را به صورتی ناشیانه و شیطنت آمیز تدوین کرده اند؛ با جملاتی که ابتدا و انتهای آن ها زده شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۴۴    
نوزاد 32 روزه که برای انجام عمل روده به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شده بود، به دلیل اقدامات درمانی نامناسب فوت شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۴۱    
ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد که عملیات علیه داعش و النصره تا زمان نابودی کامل این دو گروه ادامه خواهد یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۲۹    
خندوانه از امشب تا پایان شهریور ماه به صورت هر شبی روی آنتن می رود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۷    
حتی خود کارشناسان امنیتی گرفتار این حمله سایبری بزرگ شده اند، لذا به همه کاربران توصیه می کنند که گذرواژه های خود را تغییر دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۳۵    
در حالی که پیامدهای طوفان هاروی هنوز به پایان نرسیده آمریکا گرفتار طوفان جدیدی به نام ایرما شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۳۲    
سالانه حدود 100 فوت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در کشور ما رخ می دهد
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۲۶    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: بلیت سینماهای کشور در روز سه شنبه 18 شهریور به دلیل مصادف شدن با عید فرخنده غدیر خم و تعطیل رسمی بودن تمام بها می باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۱۴    
به نقل از رویترز،با گذشت روز ها از توفان مخرب هاروی مردم آمریکا به خانه های ویران شده خود باز گشتند. مردم سعی میکنند تا با وسایل باقی مانده از توفان دوباره زندگی و خانه شان را به حالت عادی باز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۱۱    
بانک جهانی خبر داد که در سال 2014 حدود 15 درصد از جمعیت جهان که برابر با یک میلیارد و 100 میلیون نفر می شود، به برق دسترسی نداشته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۱۱    
شرکت هواپیمایی کیش بمنظور تامین صندلی پروازی جهت مسافرانی که در ایام تعطیلات عید غدیر خم در جزیره کیش بسر برده و فاقد بلیت برگشت هستند، پروازهایی را در مسیر کیش – تهران برقرار کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۰۸    
پیشروی های تازه ارتش سوریه در عملیات آزادسازی دیرالزور، از دید بسیاری از رسانه های عربی نقطه اوج فرایند سقوط و نابودی داعش در این کشور است که طرح های دشمنان سوریه را خنثی خواهد کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۰۸    
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جزئیات حادثه تیراندازی مقابل بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۰۵    
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: اولین ایستگاه انتظامی بانوان در مترو با حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افتتاح شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۰۵    
در اینجاست که نقش ارزیابان خسارت بیمه ای به عنوان کارشناسان مطلع و بی طرف در برآورد خسارت نمود پیدا میکند و ارزیاب خسارت علاوه بر برآورد خسارت واقعی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۵۹    
پسر ملک فهد، پادشاه سابق عربستان با اعلام اینکه کشور را ترک خواهد کرد، نسبت به احتمال ترور خود هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۵۶    
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، بر عزم جدی در ابهام زدایی از قراردادها، مناقصه ها و مزایده ها در شهرداری تاکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۵۶    
حداقل موجودی حساب جهت شرکت در قرعه کشی دوره سی و ششم، برای حساب های پس انداز ریالی 500 هزار ریال و برای حساب های پس انداز ارزی، 100 یورو یا معادل آن به سایر ارزها، تعیین شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۵۳    
کره شمالی که بر اساس قطعنامه های سازمان ملل از توسعه فناوری موشک های اتمی و بالستیک منع شده است در ماه های اخیر چندین بار پرتاب های آزمایشی انجام داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۴۱    
به گفته قائم مقام انجمن آسیب شناسی ایران بررسی ها نشان داده که ورزشکاران زمانی که خانواده خود را در ورزشگاه می بینند یا حضور آنها را حس می کنند نتایج بهتری می گیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۴۱    
محدثه شب راه یکی از 40 دانش آموز هرمزگانی است که واژگونی اتوبوس، اردوی شیراز را برای او و دوستانش ناتمام گذاشت و در جریان این حادثه، دست و پایش را از دست داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۳۸    
فعالیت کانال های تلگرامی که بدون مجوز وزارت ارشاد اقدام به انواع تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می کنند،متوقف می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۳۵    
این موضوع را نخواندم و نشنیدم، اگر در مورد عدم میهمان نوازی حرفی زدند به هیچ وجه درست نیست. نشنیدم کسی بی احترامی کرده باشد ولی در صورت انجام این رفتار، کار بدی بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۳۲    
بر این اساس رفاه و امنیت جامعه اسلامی و تعلیم و تربیت موفق و رشد فرهنگی جامعه، پیگیری تحقق اهداف جمهوری اسلامی و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی ، تنها راه عمل به فرمان های روشن الهی در یوم غدیر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۲۹    
آن چیزی که ورزشکاران ما محقق کردند افراشتن پرچم سوریه در میادین بین المللی در شرایطی است که ما سالهاست در بحران به سر می بریم. این خود به تنهایی نوعی دفاع از سوریه در مقابل تعرضات به حساب می آید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۲۹    
باز هم توییتی از رئیس جمهوری آمریکا. متن توییت این بار کره شمالی و شرکای تجاری اش را مورد هدف قرار داده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۲۶    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از صدور کارت های ملی هوشمند در فرایند 15 روز ه خبر داد و گفت: اعتبار کارت های ملی قدیمی تا پایان سال 96 خواهد بود و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۲۳    
با اصلاح مقررات ارزی ناظر بر ارز مسافرتی، بانکها می توانند ضمن تسهیل فرآیندهای مرتبط با فروش ارز مسافرتی اعم از سیاحتی و زیارتی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۲۳    
حالا پس از دوماه خبر می رسد که در نهایت کمیته فنی فدراسیون فوتیال برای سپردن تیم امید به رحمان رضایی به جمع بندی رسیده و قرار است از این به بعد هدایت تیم امید به رحمان رضایی سپرده شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۲۰    
عامل انتحاری با لباسی تمام مسلح بیرون از مرکز پلیس کشته شد، همچنین منبع امنیتی اعلام داشت که این حادثه در نزدیکی آژانس اطلاعات ملی ترکیه رخ داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۵:۵۹    
این موضوع را نخواندم و نشنیدم، اگر در مورد عدم میهمان نوازی حرفی زدند به هیچ وجه درست نیست. نشنیدم کسی بی احترامی کرده باشد ولی در صورت انجام این رفتار، کار بدی بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۵:۵۶    
کره شمالی برای نخستین بار در سال 2005 پس از خروج از معاهده منع اشاعه تسلیحات هسته ای (NPT) خود را یک قدرت هسته ای نامید و اولین آزمایش هسته ای خود را در سال 2006 انجام داد.
  • ۱