سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۵:۲۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 18 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۱:۴۱    
ساعت 12:10، روز 9 سپتامبر 1976 برای لحظاتی کوتاه چشمانش آرام و گونه هایش کمی صورتی رنگ به نظر رسید، دست راستش که در دست من بود فروافتاد و خطوط دستگاه نشان دهنده ضربان قلب نیز یکنواخت شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۸:۵۱    
کاریکاتور - وزیر ارتباطات: بزودی سامانه ای برای دریافت آنلاین شکایت مزاحمت های پیامکی و توقف سریع آنها راه اندازی می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۱۸    
نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، با تأکید بر حضور صنعت بیمه در کنار آحاد جامعه در شرایط سخت و بحرانی خاطر نشان کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۰۳    
سرعت بالاتر در صدور بن کارت ، صدور بن کارت به دو روش آنلاین و آفلاین ، تهیه گزارشات جامع و دقیق از توزیع و فروش بن کارت ها، جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از یارانه بن کارت ها و .. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۷    
پیونگ یانگ در واکنش به درخواست نماینده آمریکا در سازمان ملل برای تحریم فروش نفت به کره شمالی اعلام کرد که واشنگتن بهای سنگینی را بابت زبان هیلی پرداخت خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۴    
بیایید فرض کنیم که چنین رفتاری از سوی دولت کره شمالی سر زده بود. به طور قطع تاکنون چندین قطعنامه، اولتیماتوم و اقدام تحریمی صادر شده بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۴۵    
هم آزار کلامی می بینند و هم جسمی و جنسی. بحران هایی خیلی جدی با بچه هایمان داشتیم. مثلا چهارتای آنها در حین اسفند گردانی سر چهار راه ها توسط ماشین 206 که راننده آن خانم هم بود دزدیده شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۷:۴۲    
تیک آبی اینستاگرام نشان دهنده این است که اکانت شما معتبر است و مهر تاییدی است بر اینکه صاحب حساب که منسوب به شماست، خودتان هستید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۷:۲۱    
عکس 360 درجه از شهر نجف اشرف در عراق.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۵:۲۱    
بنا بر گزارشات جدید، اقداماتی که برای حفظ سلامتی قلب و عروق خود انجام می دهیم به سلامتی مغز در سنین بالا کمک می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۵:۰۰    
دندان ها یکی از مهم ترین ابزارهای تغذیه ای در انسان و دیگر موجودات هستند. اهمیت به دندان برای اغلب ما تعریفی دارد که حالا با توجه به پژوهش های اخیر باید تعاریفی سنتی را تغییر دهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۴:۴۲    
یک محقق طب سوزنی گفت: حجامت جهت درمان برخی بیماری ها به کار می رود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۳:۴۲    
یک زوج مراسم عروسی خود را با غلبه بر جاذبه زمین و روی یک طور آویزان در ارتفاع 400 پایی بالای یک دره در ایالت یوتای آمریکا جشن گرفتند تا خطرناک ترین عروسی تاریخ را برگزار کرده باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۳:۰۰    
از سال 55 که فیلم دایره مینا به کارگردانی داریوش مهرجویی به آکادمی اسکار فرستاده شد، تا به امروز حدود 21 فیلم برای شرکت در این رویداد بزرگ سینمایی از طرف کشورمان انتخاب شدند که دو فیلم جدایی نادر از ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۲:۴۲    
سامان قدوس هافبک ایرانی باشگاه اوسترسوند سوئد، موفق شد تا در پیروزی 3-0 تیمش نقش آفرینی کند و گل دوم تیمش را وارد دروازه اسکیلستونا کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۲:۲۱    
وزارت خارجه آمریکا طی بیانیه ای نسبت به آواره شدن 270 هزار نفر از روهینگیا ابراز نگرانی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۲:۰۰    
پایگاه محلی روهینگیا بلاگر امروز اعلام کرد که تعداد واقعی مسلمانان غیرنظامی روهینگیا که توسط ارتش میانمار کشته شده اند، بیش از 3500 نفر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۱:۴۲    
دبی، شهری که در امارات متحده عربی قرار دارد، پس از خرج شدن پول های کلان در آن مهیا کردن امکانات فراوان برای مسافران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۱:۲۱    
پس از نمایش های ضعیف آرژانتین در مقدماتی جام جهانی 2018 و کم فروغ بودن مسی، یک بار دیگر در آرژانتین انتقادات از فوق ستاره بارسا بالا گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۰:۲۱    
یک تروریست زن از نحوه شکنجه هولناک زنان به دست عناصر گروه تروریستی داعش پرده برداشت و گفت از شکنجه دادن لذت می برده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۰:۰۳    
سرپرست کمیته فوتسال می گوید برترین های لیگ برتر فوتسال براساس رای گیری انتخاب شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۳:۳۹    
جنگ با داعش در عراق، درد و رنج پایان ناپذیری را بر مردم مسلمان عراق تحمیل کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۳:۳۶    
زمین لرزه حدود 8 ریشتری مکزیک که بیشترین خسارت ها را به ایالت های تباسکو، اوآکساکا و چیاپاس وارد کرده است حدود 48 ساعت پیش در این کشور واقع شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۳:۲۱    
عضو انجمن علمی روان پزشکان ایران گفت: بر اساس آخرین تحقیقات وزارت بهداشت، شیوع اختلالات روان بین افراد 15 تا 65 سال بدون احتساب اختلالات شخصیتی، 24 درصد است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۲:۵۷    
وحید جلیلوند برای ساخت فیلم بدون تاریخ، بدون امضا جایزه بهترین کارگردانی بخش افق های جشنواره ونیز را از آن خود کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۲:۴۵    
تیم دسته اولی ایرانجوان بوشهر توانست تیم فوتبال فولاد خوزستان را در زمین این تیم با یک گل شکست دهد و راهی یک مرحله هشتم نهایی جام حذفی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۲:۴۵    
نوید محمدزاده برای بازی در فیلم بدون تاریخ، بدون امضا جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق های جشنواره ونیز را از آن خود کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۲:۴۲    
روی این موضوع بررسی ها انجام شد و از خود ایشان درخواست گزارش کردیم. گزارشی که ارائه شد و اسناد و مدارک ارائه شده دال بر این است که ایشان هیچ سوء استفاده ای از این مسأله نکرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۲:۳۶    
رییس مرکز اطلاع رسانی و کنترل ترافیک پلیس راهور از وجود ترافیک سنگین در آزاد راه قزوین-کرج خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۲:۳۶    
ارتش سوریه و متحدین با پشتیبانی جنگنده های روسی، موفق شدند چهار روز پس از شکستن محاصره شهر دیرالزور، محاصره فرودگاه این شهر را نیز بشکنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۲:۳۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از بررسی علت آتش سوزی قبرستان خالد نبی خبرداد و گفت: اقدام لازم جهت شناسایی و برخورد خاطیان صورت خواهد گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۲:۲۱    
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از قتل یک دختر جوان توسط پسر همسایه خود در شهرستان جاجرم خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۲:۱۸    
کشورهای اسپانیا، ایرلند، یونان، مجارستان و اتریش فیلم های برگزیده خود را برای حضور در بخش بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار به آکادمی معرفی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۲:۱۵    
نمایی از میزان خسارات وارد شده در پی وقوع زلزله 8.2 ریشتری در مکزیک را مشاهده می کنید که این زلزله تاکنون 62 کشته در پی داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۲:۰۹    
قرارداد سرمربی تیم جدید فوتبال نفت طلائیه با حضور مالک این باشگاه به صورت رسمی امضاء شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۱:۵۱    
رییس پلیس راه غرب استان تهران از ترافیک سنگین در آزادراه تهران- قم و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران- ساوه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۱:۳۶    
تنها ساعتی پس از گفت وگوی تلفنی امیر قطر با ولیعهد عربستان، انتشار روایت های مختلف از محتوای این گفت وگو به کشمکشی تازه میان دوحه و ریاض بدل گشته و یک بار دیگر روزنه امید برای شکستن قفل این بحران را ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۱:۳۳    
خبرگزاری دولتی کره شمالی اعلام کرده که آمریکا دو راه بیشتر ندارد؛ یا کره شمالی هسته ای را بپذیرد و یا در انتظار پایانی رقت بار بماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۱:۳۰    
دیدار دو تیم راه آهن و خونه به خونه با حضور یک تماشاگر خانم برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۱:۱۲    
رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان مشهد از پخت و توزیع کیکی به وزن 2 هزار کیلوگرم در این شهر به مناسبت عدیر غدیر خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۱:۰۹    
علی اکبر ولایتی تصریح کرد: طرح رژیم صهیونیستی برای پاک کردن چهره ظالم و کودک کش خویش و گسترش فرهنگ ظلم و ستم بر کودکان، سالخوردگان و انسان های بی گناه با هماهنگی دولت میانمار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۰:۲۷    
رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی رییس جمهور قزاقستان و برای سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری عصر شنبه به وقت محلی وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۰:۲۱    
سرهنگ زنده شو پس از مدتها دست و پنجه نرم کردن با بیماری کبدی، صبح امروز درگذشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۰:۱۵    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه بویراحمد گفت: سانحه جاده ای محور گچساران به دهدشت پنج کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۰:۱۲    
رئیس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی رئیس جمهوری قزاقستان و برای سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری عصر شنبه به وقت محلی وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۰:۰۶    
وزارت خارجه سوریه امروز (شنبه) اعلام کرد، پس از پایان شکستن محاصره مردم در دیر الزور، نبرد با تروریست ها در آستانه پایان قرار گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۰:۰۳    
در حالی که طی ماه های گذشته قیمت سیب زمینی و پیاز به دلیل آنچه که کمبود مقطعی تولید عنوان می شد افزایش یافته بود، به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۰:۰۰    
یک تیم از کارشناسان ژاپنی موفق به کشف زیردریایی در اطراف ناکازاکی شده اند که گفته می شود در دوران جنگ جهانی دوم در این منطقه غرق شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۹:۵۷    
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(ایران ایر) از بازگشت 11 هزار و 61 نفر از حجاج به میهن خبر داد و گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۹:۵۴    
بخش زیادی از پوشاک قاچاق در حقیقت کالاهای از رده خارج شده نشان های تجاری مشهوری است که برای فریب مصرف کننده با تخفیف های 50 و 70 درصدی در فروشگاه های سراسر کشور فروخته می شود و به جان تولید داخل آتش ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۹:۴۵    
تیم فوتبال لیورپول عصر امروز ، شنبه در دیدار حساس خارج از خانه مقابل منچسترسیتی با شکست سنگین پنج بر صفر روبرو شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۹:۴۲    
تیم های فوتبال پیکان و راه آهن تهران با قبول شکست مقابل حریفان از گردونه رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور کنار رفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۹:۴۲    
رئیس پژوهشگاه هوا فضای وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری گفت : 2 میمونی که با کاوشگرهای ایرانی به فضا فرستاده شده بودند ، صاحب فرزند شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۸:۵۷    
باشگاه الهلال عربستان اعلام کرد که اگر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به قرعه پرسپولیس افتد ابوظبی را به عنوان میزبان خود انتخاب خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۸:۵۴    
از خداوند می خواهیم که این روز ها را بر ما مبارک گرداند و ما را از کسانی قرار دهد که علی را در عرصۀ رسالت و دین یاری می کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۸:۵۱    
نیروهای مقاومت حزب الله یک دستگاه جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی را کشف کردند که در میان صخره های منطقه کفرشوبا واقع در جنوب لبنان کار گذاشته شده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۸:۲۴    
دولت آمریکا یک راهبرد جدید در قبال توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 تدوین کرده که منتظر تایید رئیس جمهور این کشور است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۸:۱۵    
تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکادر هایی کشتار بی رحمانه اقلیت مسلمان روهینگیا بدست نیروهای امنیتی, ارتش و بوداییان میانمار را محکوم کردند و خواستار پایان دادن به کشتار مسلمانان این کشور شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۸:۱۲    
محمد علی نجفی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده با حضور اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران در جمع خبرنگاران اظهار کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۹    
فرماندار لنگرود از خسارت 900 واحد مسکونی و تجاری بر اثر سیل در لنگرود خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۹    
رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز در مسیر شمال به جنوب یک طرفه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۶    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور از اعلام نتایج آزمون کتبی دانشنامه فوق تخصصی پزشکی خبرداد و گفت: 77 درصد شرکت کنندگان در این آزمون پذیرفته شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۶    
بنگلادش، هندوستان، ترکیه و امارات کشورهایی هستند که قاچاق محصولات آرایشی به ایران از طریق آنها انجام می شود و به دلیل مشکلات مختلفی که در این بخش وجود دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۶    
با اعلام سرمربیگری علی کریمی در نفت تهران، حمید درخشان عصبانی از اتفاقات پیش آمده، به دنبال دریافت مطالبات 900 میلیون تومانی اش از مسئولان جدید باشگاه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۳    
رضا کیانیان امشب ساعت 20 مهمان چهارمین قسمت از برنامه کتاب باز در شبکه نسیم می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ریزش دیوار در بخش کدکن شهرستان تربت حیدریه سه کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۸    
گزارش های رسانه ای نشان می دهد که از چندی پیش گروه تروریستی داعش، گرگ های تنهای خود در غرب به ویژه اروپا را با آموزشهای تروریستی برای آغاز حملات جدید با تاکتیکی مشمئزکننده بیدار کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۸    
رئیس پلیس راهور تهران از اجرای طرح استقبال از همیاران مهر برای اولین بار خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۶:۳۹    
رییس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه به دعوت رسمی رییس جمهور قزاقستان و برای شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری، تهران را به مقصد آستانه ترک کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۶:۳۳    
پس از توقف برنامه های امدادرسانی سازمان ملل در میانمار به دلیل اظهارات دولت مبنی بر "حمایت سازمان ملل از شورشیان روهینجا"، سازمان صلیب سرخ عملیات خود را در مناطق شمال غربی خشونت زده گسترش داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۶:۳۳    
مشاور رئیس جمهوری و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به سفر حسن روحانی به قزاقستان برای شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۶:۳۰    
پلیس راه راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا در گفت وگوی تلفنی با برخی از رهبران کشورهای عربی خواستار اتحاد آنها برای مقابله با ایران شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۴    
وقتی آیت الله هاشمی رفسنجانی در آن غروب دلگیر زمستانی در استخر کوشک عمرش به پایان رسید شاید یکی از مهمترین نکاتی که در مورد آن بحث می شد سرنوشت فرزندان آیت الله بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۱    
مناسک حج 96 پس از یک سال وقف با 13 فوتی پایان یافت و البته برخلاف سال 94، حجاج ایرانی از تکریم در مکه و احترامی که سعودی ها برایشان قائل بودند، گفتند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۱    
طی ساعات گذشته، نام "عبدالعزیز بن فهد بن ترکی بن عبدالعزیز آل سعود" شاهزاده سعودی انعکاس گسترده ای در شبکه های اجتماعی و فضای سیاسی یافته است و این در حالی است که برخی گمانه زنی ها از این حکایت دارد ...