سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۵:۵۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 17 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۲    
یک دختر نوجوان در شهر "روبه" در شمال فرانسه، هنگام خواب هدف حمله موش های صحرایی قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۷    
صدراعظم آلمان می گوید راه مورد حمایت این کشور برای حل مسالمت آمیز تنش هسته ای در شبه جزیره کره، اعمال تحریم های شدیدتر علیه پیونگ یانگ است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۴:۲۱    
شاید مهمترین حاشیه بعد از تساوی ایران و سوریه و حضور بانوان سوری در ورزشگاه، انتشار ویدئویی از رختکن سوریه بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۰:۴۲    
پژوهشگران یک تیم بین المللی موفق به تولید تراشه ای شدند که روی آن میلیون ها ساختار سلول عصبی مصنوعی قرار دارد. تراشه ای که به گفته این گروه از دانشمندان عملکردی شبیه به مغز انسان دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۰:۰۳    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: هم اکنون حدود 130 هزار دانش آموز استثنایی در 10 هزار و 570 مدرسه زیر نظر 23 هزار نیروی انسانی تحصیل می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۳    
رسول الله صلی الله علیه و آله محتوای دستور و ابلاغیه خداوند در آیة شریفه ﴿یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَیْکَ مِنْ رَبِّکَ وَ إِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ﴾ ( ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۶:۲۱    
سحر دولتشاهی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: با صابر جان رفیق قدیمی اتاق گریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۳:۴۲    
قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال روبین کازان گفت: سردار آزمون با مصدومیت به اردوی روبین کازان بازگشت و حضور او در بازی برابر اسپارتاک یک پرسش بزرگ است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۳:۰۰    
طبق مطالعات جدید یک تیم تحقیقاتی، گرم شدن جهان باعث کاهش برداشت 4 مورد از محبوب ترین محصولات کشاورزی شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۱:۳۶    
منابع مطبوعاتی امروز جمعه از کشته شدن وزیر جنگ گروه تروریستی داعش در سوریه خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۱:۳۶    
با وجود اختلاف شدید ترکیه به عنوان هم پیمان قطر با آلمان، امیر قطر هفته آینده برای دیدار با مقامات آلمانی به برلین سفر می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۲۱:۳۳    
ارتش آمریکا تلاش برای بسیج هزاران نفر از نیروهای خود و به کارگیری تعدادی کشتی بزرگ برای کمک به تخلیه ساکنان مناطقی را آغاز کرد که بر سر راه طوفان ایرما قرار دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۶:۳۰    
ماجرای چالش نهنگ آبی که این روزها در دنیا قربانیان زیادی گرفته و سروصدایی در رسانه ها به پا کرده، شیری است که یک جوان روس به عنوان بازی طراحی کرده و ظاهراً آدم باید آن را بخورد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۳:۵۲    
اما در ماه ژوئیه، ترامپ گفت که اعتقاد دارد ایران به روح توافقنامه پایبند نیست. نکته دیگری که وقایع سال 2002 را به یاد آدمی می آورد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۳:۱۹    
بازی های داخل سالن آسیا تا چند روز دیگر به میزبانی ترکمنستان برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال بانوان به مصاف حریفان خواهد رفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۳:۱۳    
به گفته عبدالحسین معظم فر مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول حادثه آتش سوزی خط لوله انتقال نفت ساعت 20:33 دقیقه جمعه شب توسط یک شهروند با سامانه 125 به این سازمان اطلاع داده شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۳:۰۷    
تصویر نمایی از قبرستان ابی طالب را در شهر مکه نشان می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۳:۰۴    
150 کیلوگرم مواد پیشساز مواد مخدر، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و دو قبضه سلاح در این لابراتوار کشف و ضبط شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۸    
سجاد شهباززاده مهاجم تیم استقلال که به دلیل مصدومیت در بازی امروز تیمش مقابل گل گهر غایب است، با انتشار متنی در استوری اینستاگرامش نسبت به نحوه کارگردانی و پخش بازی تیمش اعتراض کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۵    
سربازان سه سال پیش و طی یک عملیات در مرز سوریه ربوده شدند. بقایای این سربازان اخیرا و به دنبال حمله ارتش لبنان و گروه حزب الله به داعش کشف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۵    
کاریکاتور - سایت کگل این کارتون را با عنوان بازی ساده منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۲    
این کار را اخیراً دولت ترامپ انجام داد. اما خود شخص ترامپ گفت، اگر قرار بود من در این خصوص نظر بدهم، می گویم ایران در طی 180 روز گذشته به آن پایبند نبوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۹    
دو بازی است که موقعیت های زیادی را از دست می دهیم و توبیخ می شویم. به نظرم قبل از به ثمر رسیدن گل دوم اکسین یک پنالتی برای ما در محوطه حریف اتفاق افتاد که داور به سادگی از این صحنه گذشت و همان توپ در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۱    
بارش باران تابستانی در اولین ساعات بامداد امروز جمعه 17 شهریورماه باعث جاری شدن سیل در بعضی از مناطق شرق گیلان شد.سیل در دو روستای تالش محله و دیوشل لنگرود باعث خسارات فراوانی برای مردم این منطقه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۲:۱۳    
رسانه های خبری از انفجار یک خودرو در مرکز شهر کی اف پایتخت اوکراین خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۲:۱۰    
آنتونوف با بیان اینکه فضای حاکم بر این دیدار گرم و سازنده بود، عنوان کرد: مسکو آماده برداشتن گام های جدی برای بهبود روابط با واشنگتن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۲:۱۰    
شرایط ورزشگاه به شکلی است که برای هر تیمی وجود دارد. از مهمان نوازی خوبی مردم سیرجان تشکر می کنم. امیدوارم امسال سال خوبی برای این تیم و تماشاگران سیرجانی باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۲:۰۷    
قطعا هرگونه تصمیم نهایی با توجه به مقتضیات و شرایط ممکن برای توسعه مناطق اتخاذ خواهد شد و اخبار نهایی نیز صرفا از سوی رسانه های رسمی به صورت خبر قطعی منتشر می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۱:۵۸    
دیدار دو تیم اکسین و سایپا در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با برتری دو بر یک شاگردان علی لطیفی به پایان رسید تا سایپا اولین حذف شده نامدار رقابت های جام حذفی باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۱:۵۸    
البته نژادمهدی نیز با هواداران ذوب آهن درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۱:۵۵    
برای ذوب آهن در این دیدار محمد نژادمهدی در دقیقه 4 و برای فجرسپاسی هم محمدمهدی نظری در دقیقه 32 گلزنی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۹    
زلزله ای به قدرت 8.1 ریشتر بامداد جمعه (به وقت محلی) 167 کیلومتری غرب تاپاچولا ایالت جنوبی چیاپاس در کشور مکزیک را لرزاند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۳    
حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر؛ سرپرست حجاج ایرانی صبح امروز (جمعه) از حجت الاسلام اسماعیلی روحانی کاروان اصفهان که در حمله عوامل ناشناس در مکه مکرمه مجروح شده بود، عیادت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۰    
در تصویر زیر اثر هنری یک هنرمند فرانسوی را در مرز میان دو کشور آمریکا و مکزیک مشاهده می کنید، مرزی که بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا و دستور وی برای ساخت دیوار حائل در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۷    
روز شنبه هجدهم شهریور بود که رادیو و روزنامه ها، خبر کشتار هفده شهریور را پخش کردند. فردای آن روز، ما در جیرفت از این قضیه مطّلع شدیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۱    
این کشورها از میانجیگری امیر کویت و تلاشهای وی برای بازگرداندن حکومت قطر به مسیر درست و آنچه که وی ( امیر قطر) درباره اظهار آمادگی قطر برای به رسمیت شناختن خواسته های سیزده گانه و آمادگی اش برای ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۵۵    
ناگهان خورشید از تابیدن باز می ایستد..... دستان "رسالت " در بازوی "امامت" بالا می رود و کویر نور باران می شود....
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۵۵    
در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، دو تیم گل ابریشم و نیروی زمینی تهران امروز (جمعه) به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با برتری چهار بر صفر تیم گل ابریشم به پایان رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۵۲    
پیش از این مسئولان هیات مدیره باشگاه استقلال برای ماندن منصوریان در این تیم 2 بازی به او فرصت داده بودند که این نخستین بازی برای منصوریان بود تا خود را به باشگاه ثابت کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۵۲    
سرخپوشان بلافاصله پس از بازگشت راهی زمین فجر سپاه عاشورا شدند تا در دیداری تدارکاتی مقابل تیم مهدیه تبریز قرار گیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۵۲    
در دقیقه 80 این بازی، اعتراض شدید مهدی رحمتی و بازیکنان استقلال به حسین زرگر، یک کارت زرد برای کاپیتان آبی ها به همراه داشت. رحمتی معتقد بود که زرگر یک ضربه پنالتی به سود تیمش نگرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۹    
برآوردهای ما نشان می دهد ترازنامه بانک های کشور پس از اجرای بازل سه، با اطمینان 95 درصدی، از 23 هزار و 319 هزار میلیارد ریال به 10 هزار هزار میلیارد ریال کاهش می یابد و برای بازسازی سیستم بانکی به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۳    
سناتور دمکرات جف مرکلی از ایالت اورگون و تهیه کننده این متمم روز پنجشنبه در توئیتر نوشت که به رغم تصمیم خطرناک ترامپ درباره توافقنامه پاریس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۰    
در این همایش همچنین تصمیماتی در زمینه تلاوت صحیح، آموزش، فهم و تدبر در قرآن با استفاده از فناوری روز در ادارات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۳۴    
عجله و شتاب در رانندگی باعث بروز حوادثی می شود که جبران آن غیرممکن است. از ابتدای امسال تاکنون 198 نفر بر اثر وقوع حوادث رانندگی در محورهای ارتباطی استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۳۱    
بنیاد خیریه نورآوران سلامت شعبه شرق کشور کار خود را با انجام نخستین عمل جراحی چشم در شهر لوجلی شیروان در 12 مردادماه بر روی چشمان فرد مسن 70 ساله این منطقه آغاز کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۸    
" ندی معیض القحطانی" یا اخت جلیبیب اولین زن سعودی وابسته به داعش به همراه برادرش است و تصمیم خود را برای اجرای عملیات انتحاری اعلام کرد تا اولین انتحاری در گروه داعش لقب بگیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۵    
داریوش فرضیایی هنرمند حوزه کودک و نوجوان تلویزیون، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود در آستانه ی عید غدیر خواست تا همه با نثار شاخه گل و صلوات شادی را به روح اموات هدیه کنند. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۹    
وی در پاسخ به اینکه آیا تمام احزاب اصولگرا در این جریان قرار گرفته اند اظهار داشت: از همان ماه های نخستین تلاش شده بود که از همه احزاب استفاده بشود ولی در این مدت کارهای بیشتری صورت گرفت و ظرفیت هایی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۶    
امیر عابدزاده که سابقه بازی در لیگ برتر و پرسپولیس را در کارنامه دارد، اکنون توانسته با عبور از سه دروازه بان باتجربه برزیلی ماریتیمو ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۳    
گروهی از روزنامه نگاران و فعالان عرصه رسانه ایران پس از وقایع خشونت بار میانمار نامه ای خطاب به کمیته صلح نوبل نوشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۰۴    
کریمی پیش از شروع فصل هم به عنوان این تیم بحران زده حضور داشت و چند جلسه ای هم تمرینات را برگزار کرد اما به گفته ی خودش عدم توافق با مسئولان شرکت بهنام پیشرو کیش از این تیم جدا شده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۰۴    
ذوب آهن امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی میهمان فجرسپاسی در شیراز است و برای صعود به مرحله بعد باید مقابل حریف خود پیروز شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۹:۰۱    
فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: قاچاقچیان پس از ورود به کمین با انجام تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشتند اما پلیس با ناکام گذاشتن قاچاقچیان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۵۸    
در این رابطه عارفه دهقانی از شاعران جوان کشور در قطعه شعری که در صفحه شخصی خود منتشر کرده، سروده است:
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۵۸    
انگیزه و تلاش بازیکنان در تمرینی شاداب از نکات بارز این جلسه تمرین تیم ملی ایران در نخستین روز حضور در ژاپن بود که نشانه ای از خستگی راه و سفر در رفتار بازیکنان وجود نداشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۵۵    
هشام جابر ، سرتیپ بازنشسته و کارشناس نظامی و راهبردی فلسطین اظهار داشت: حزب الله هرگز بدون هیچ توجیهی ضربه ای غافلگیرانه نثار اسرائیل نمی کند با وجود اینکه هنوز اعلام می کند که مزارع شبعا که بخشی از ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۵۲    
قیمت نفت برنت تاحدودی تحت تاثیر اخبار حاکی از این که عربستان سعودی تخصیص نفت خام به مشتریان خود در سراسر جهان را در ماه اکتبر به میزان 350 هزار بشکه در روز کاهش خواهد داد، تقویت شده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۹    
وظیفه به وضعیت شرق کشور اشاره کرد و افزود: در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و در بعضی ساعات همراه با گردوخاک و کاهش دید افقی رخ خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۹    
روز جمعه شاخص دلار که ارزش این پول را در برابر 6 پول مهم دیگر می سنجد با 0.5 درصد کاهش به رقم 91.177 رسید درحالی که امروز، قبل از این، به پایین ترین میزان خود از ژانویه 2015 رسیده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۶    
لاوروف همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به پیشرفت هایی که در زمینه مذاکرات صلح سوریه به دست آمده تاکید کرد: ما شاهد نشانه های پیشرفت در فرآیند (صلح) هستیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۶    
اخبار مرتبط با چین حاکی از آن است که صادرات این کشور در ماه آگوست از لحاظ دلاری 5.5 درصد در مقایسه با سال قبل خود رشد داشته است. واردات این کشور 13.3 درصد از لحاظ دلاری افزایش داشته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۳    
نیمه نخست دیدار تیم های گل گهر سیرجان و استقلال در چارچوب جام حذفی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۳    
او در پاسخ به این سوال که چقدر شباهت میان گل اولی که ایران از سوریه خورد و گلی که الاهلی به پرسپولیس زد وجود دارد، بیان کرد: این ها صحنه های لحظه ای در بازی هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۵۲    
سرپرست پرسپولیس درباره بازی با الاهلی گفت: ان شاءالله با یک یا دو گل اختلاف می بریم. دیروز هم دیدید که توانستیم در نیمه دوم گل بزنیم و بردیم. به تیممان خیلی امیدوار هستم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۹    
زیدان درباره نبود بارسلونا در لالیگا اظهار کرد: لالیگا بدون بارسلونا را نمی توانم تصور کنم. به عنوان یک دوست دار فوتبال می خواهم همیشه بارسلونا در لالیگا حضور داشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۹    
آنها در اولین اقدام برای عملی کردن تعهدات شان بخشی از حق و حقوق بازیکنان فعلی تیم را پرداخت کردند. پیش از این شرکت بهنام پیشرو کیش که پیش از پارس طلاییه مالک باشگاه نفت بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۳۷    
واشینگتن پست در زمان تولد جرج لقب معروفترین بچه جهان را برای توصیف وی به کار برده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۲۸    
اشپیگل نوشت که استولتنبرگ گفته است که آتش بس در شرق اوکراین به تنهایی دلیلی نیست که تحریم های روسیه لغو شوند. این موضوع به اجرای کامل توافق مینسک بستگی دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۲۵    
مهدی یوسف خانی از کاهش 250 تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی به 8250 تومان رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۲۵    
در متن پیام تسلیت مجید غلامی جلیسه رییس خانه کتاب برای درگذشت بزرگ نادر زاده آمده است: خبر درگذشت زنده یاد بزرگ نادر زاده، مترجم آثار فلسفی مایه تاثر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۲۲    
فرمانده انتظامی دزفول گفت: سرباز مذکور غیر بومی بوده و در یکی از یگان های نظامی دزفول مشغول خدمت بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۲۲    
در این گزارش تاکید شده است شکنجه در مصر به شیوه ای برنامه ریزی شده و زیر نظر مقامات حاکم انجام می گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۹    
نادرزاد در رشته فلسفه ازدانشگاه ژنو لیسانس گرفت و دکتری خود را در همان رشته در دانشگاه سوربن گذراند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به تقویت تحولات مثبت در بحران سوریه، از شرکای روسیه در جهان خواست به تلاش های مسکو برای حل بحران انسانی سوریه بیپوندند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۶    
مسئله ورود بانوان به ورزشگاه موضوعی است که اغلب در صدر اخبار قرار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۳    
شب گذشته امیر منصوریان فرزند سرمربی استقلال ویدئویی از رامبد جوان در اینستاگرام خود منتشر کرد و کامنت هایش را باز کرد تا سریعا هواداران سراغش بروند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۰    
صبح امروز در حاشیه برگزاری این کلاس میرشاد ماجدی که به تازگی عهده دار سمت ریاست کمیته آموزش شده است، در جمع شرکت کنندگان حاضر شد و دقایقی برای آنها صحبت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۷    
سیدمهدی رحمتی، روزبه چشمی، لئاندرو پادوانی، خسرو حیدری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، جابر انصاری و علی قربانی.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۷    
این دو مرد چترباز از ناحیه پا و کمر دچار مصدومیت شده بودند و با توجه به اینکه شرایط انتقال آن ها بسیار صعب العبور بود، آتش نشانان با احتیاط آن ها را منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۴    
ترکستانی اعلام کرد درگیری پایان یافته است ولی عناصر دوطرف تاکنون از مواضع خود عقب نشینی نکرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۴    
برخی از منابع خبری نیز اعلام کردند این سفر نشان دهنده وجود برخی روابط پنهانی و همکاری میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با سران برخی از کشورهای عربی منطقه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۱    
با توجه به افزایش حجم بار بازگشت مسافران، جاده های چالوس و هراز به سمت جنوب یک طرفه می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۱    
همچنین ریاست فدراسیون شنا طی پیام های جداگانه از پیگیری و تلاش مستمر مسئولان وزارت امور خارجه و همچنین وزارت ورزش بویژه جناب اقای آقازاده معاون محترم وزیر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۸    
مرحوم حسینی تیرماه امسال با حکم دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به عضویت هیات مدیره صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش درآمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۲    
نمازگزاران شهر تهران ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به کشتار مسلمانان میانمار و سکوت مجامع بین المللی در قبال این کشتار راهپیمایی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۳    
به گفته محققان آلمانی، خفاش ها سطوح عمودی و صیقلی شیشه ای را همچون مسیر بی خطر برای پرواز در نظر می گیرند که باعث می شود با آن ها برخورد کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۰    
در خاتمه معتقدم، از آنجا که سریال زیبای شهرزاد سلیقه تماشاگر را ارتقا داده است ژ، متر و معیاری برای سازندگان سریال هایی خواهد شد که در آینده بخواهند موفقیت شهر زاد را تکرار کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۳۷    
این به آن معنا نیست که این افراد لزوما به تازگی و ظرف 24 ساعت گذشته به مناطق مرزی رسیده اند اما جمعیت بیشتری در این مناطق یافته ایم که پیش از این از حضور آنان مطلع نبوده ایم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۳۴    
اردوغان پیش از ترک استانبول به مقصد قزاقستان به خبرنگاران گفت: این اقدامات کاملا سیاسی هستند. آمریکا باید در این تصمیم تجدید نظر کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۳۴    
مرکز هشدار سونامی اقیانوس آرام اعلام کرد: این زمین لرزه موجب وقوع سونامی شده و هشدارهایی به ساکنان گواتمالا، السالوادور، کاستاریکا، نیکاراگوئه، پاناما، هندوراس و اکوادور داده شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۶:۳۱    
مردم انقلابی و متدین قم در این راهپیمایی مسیر مصلای قدس تا چهار راه شهداء را با سردادن شعارهایی علیه اسرائیل و آمریکا و حامیان تروریست و جنایت کاران در میانمار پیمودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۷    
مسلمانان میانمار حتی قایق ندارند تا از دریا رد شوند، آیا کشورما امکانات ندارد که به آنها کمک کنند؟. این ها برادران و خواهران مسلمان ما هستند که دستگاههای نظام باید موضوع را ساماندهی کنند و هلال احمر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۴:۵۹    
ماکرون نیز در این گفتگوی تلفنی گفت که کشورش تمام تلاش خود را برای حفظ صلح و ثبات در شبه جزیره کره به کار خواهد بست و بر نقش با ارزش و سازنده چین در این مسیر تاکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۴:۵۹    
با اطلاعات به دست آمده شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل این یگان قرار گرفته که با پایش های صورت گرفته مشخص شد یکی از متهمان به نام ع ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۴:۵۳    
ما جزییات مربوط به 68 مورد پیاده روی دسته جمعی این سگ ها را ثبت کردیم و تحلیل های ما نشان داد اگر اکثریت سگ ها عطسه کنند احتمال حرکت گروهی آنها برای انجام شکار افزایش می یابد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۴:۴۷    
این درحالی است که اچ تی سی، موبایل پیکسل گوگل را تولید می کند. به هرحال با این اقدام اچ تی سی می تواند در حوزه های دیگر مانند هدست های واقعیت مجازی Vive تمرکز کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۴:۴۱    
این در حالی است که طبق آخرین گزارشها، قریب به 140 هزار نفر از مسلمانان روهینگیا نیز به دنبال آغاز فاز جدید سرکوبها توسط بودایی های تحت الحایه دولت و ارتش میانمار، آواره شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۴:۳۸    
مسکو از تمامی طرح هایی که منجر به پایان مسالمت آمیز مسأله کره شمالی شود، استقبال می کند. زاخاروا همچنین از جامعه جهانی خواست تا طرف های درگیر در بحران کره شمالی را به انجام گفتگو با پیونگ یانگ تشویق ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۴:۳۵    
مرد 45 ساله لنگرودی که در پی بارش های شدید باران در ساعات گذشته مغازه اش دچار آبگرفتگی شده بود، در حالیکه برای سرکشی به مغازه اش رفته بود، دچار برق گرفتگی شد و جان سپرد.
  • ۱