سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۵۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 3 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۱:۲۲    
بررسی ها نشان می دهد حجم کل فیلم های ساخته شده توسط هالیوود بالغ بر 200 ترابیت داده است و با این کشف جدید علمی می توان تمامی این فیلم ها را بر روی یک مکعب یک اینچ مربعی (6.45 سانتیمتر مربعی) جای داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۶    
تابش فر با تاکید بر این که تلاش تمامی کارکنان و مسئولان بانک شهر ، ارائه شایسته ترین خدمات بانکداری الکترونیک به شهروندان سراسر کشور است،گفت: مطابق با هدفگذاری صورت گرفته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۲    
ماموران گمرک پرویزخان در حین بازرسی و نظارت بر محموله ها و با کمک دستگاه های کنترلی پیشرفته ایکس ری کامیونی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۴    
ظهر دیروز و در پی حمله تعدادی مهاجم مسلح به مسجد امام زمان(عج) در شهر کابل دست کم 14 نفر از جمله 2 نیروی پلیس کشته شدند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۰    
مراسم تجلیل از خدمات فرهنگی و هنری دکتر محمدباقر قالیباف عصر جمعه با حضور اهالی عرصه فرهنگ و هنر در سالن ایوان شمس برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۵    
به گفته هم حزبی های وی، یینگلاک هفته گذشته از راه هوایی به سنگاپور رفته و از آنجا عازم منزل برادر خود شده که در تبعیدی خود خواسته در دبی به سر می برد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۲    
اینجا پر از صداست. نه فقط نوای قرآن و تکرار طنین انداز لااله الاالله و نه فقط شیون زندگان بر داغ مردگان، گورستان پر از صدای بچه هاست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۸:۵۰    
مطهری همچنین با اشاره به اسان سازی در به خدمت گرفتن بانوان در ادارات شهرداری از طریق ایجاد محیطی مناسب گفت: آقای قالیباف علی رغم همه فشارهایی که بود در این خصوص ایستادگی کردند و موفق نیز بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۸:۳۸    
مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان امروز جمعه در شهر پاریس فرانسه برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۸:۲۹    
بر این اساس در کشتی آزاد 2 وزن 79 و 92 کیلوگرم به اوزان قبلی اضافه شد و از این پس این رقابت ها در 10 وزن برگزار می شود اما رقابت های کشتی آزاد در المپیک در همان اوزان قبلی که 6 وزن است برگزار خواهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۸:۲۰    
اسماعیل کاوسی، مسئول مطبوعات وزارت بهداشت افغانستان گفته که در این حمله بیش از 20 غیرنظامی کشته و 40 زخمی به بیمارستان های شهر کابل منتقل شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۰:۴۱    
آیلا: دختر جنگ با الهام از داستانی واقعی ساخته شده است. چتین تکیندور نیز پیش از بازی در فیلم با سلیمان واقعی ملاقات کرده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۰:۳۲    
مسعود مصدق پور با کسب پیروزی در برابر ساوچنکو روس در دور ششم مسابقات اپن ابن سینا با ریتینگ 2602، ضمن عبور از ریتینگ 2500 به عنوان استاد بزرگی دست پیدا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۰:۱۷    
در وزن 57 کیلوگرم مدال طلا به یوکی تاکاهاشی از ژاپن رسید که در دیدار فینال توماس گیلمان از آمریکا را 6 بر صفر برد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۴۴    
علی مردادخانی معاون هنری وزارت ارشاد در این مراسم با اشاره به این که محمد باقر قالیباف یک شهردار موفق بوده است گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۴۱    
مرحله یک چهارم نهایی (مرحله دوم پلی آف) پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان امروز (جمعه) با 10دیدار پیگیری می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۴۱    
بسیاری با انتخاب وی به عنوان شهردار تهران مخالفت می کردند و این در حالی بود که کسانی که سر هیچ موضوعی وحدت نداشتند برای عدم انتخاب قالیباف متحد بودند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۳۸    
همچنین از سال 2018 مسابقات در دو روز برگزار می شود که وزن کشی روز دوم با 2 کیلوگرم ارفاق وزن خواهد بود که این موضوع از سال 2019 بدون ارفاق وزن اعمال خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۳۵    
'پاتریشا مونتوفارلو' بانوی جوانی است که در نتیجه 10 سال مطالعه و پژوهش درباره ادیان مختلف به ویژه پس از مطالعه درباره دین اسلام به مسلمان شدن گرایش یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۳۲    
سال پنجم در بنیاد تعاون سپاه مسئولیت داشتم، کار هم رونق داشت. از دفتر حضرت آقا –آقای حجازی-تماس گرفتند که کار دارند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۲۳    
فَن های اپل ظاهرا مانند ورزشی ها به صفحات دیگران حمله نمی کنند و شاهدش کامنت های کم تر از انتظار برخی ایرانیان در توئیتر تیم کوک در اعتراض به بستن اپ های ایرانی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۲۳    
در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با ایلمان مختاراف از فرانسه کشتی می گیرد و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان مویزه از رومانی و جان از نیجریه می رود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۲۰    
مساحت اراضی تحت کنترل نیروهای دولتی سوریه از 19 هزار کیلومتر مربع به 78 هزار کیلومتر مربع افزایش یافته است که افزایش چهاربرابری نسبت به سال 2015 را نشان می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۲۰    
محمد شریعتمداری گفت: سید ضیا هاشمی سرپرست وزارت علوم از مدیران ارزشمند و موفق کشور بوده و از چهره های دانشگاهی باتدبیر هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۱۷    
حجت الاسلام سیدحسن خمینی افزود: اگر کسی از سمتی جابه جا می شود نباید به دیده یک رفته نگاه کنیم و این جز از بین رفتن منافع کشور چیز دیگری به همراه نخواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۱۷    
بر اساس پیش بینی هواشناسی از فردا شب تا اواخر دوشنبه در ارتفاعات مازندران به ویژه مناطق کوهستانی آسمان استان با افزایش ابر ، بارش های پراکنده و وزش باد همراه است .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۱۴    
اگر خدمتی در این مسیر کرده ام براساس فرمایشات و راهنمایی های مقام معظم رهبری بوده و بنده تنها اجراکننده فرمان ایشان بوده ام.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۸    
طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است کی روش 5 شهریور اسامی لژیونرهای دعوت شده به تیم ملی را اعلام اما مرتضی پورعلی گنجی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۸    
نگاه تجددخواه غرب زده تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یک اندیشه بسیار قوی اثرگذار بر تمام جنبه های زندگی بود و بیشتر بر موسیقی، ادبیات، فرهنگ و... زندگی ما تأثیر داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۵    
دمبله جانشین نیمار در آبی اناری ها شد و پیراهن شماره 11 را بر تن خواهد کرد. مهاجم فرانسوی یکشنبه به بارسلونا سفر می کند و دوشنبه مراسم معارفه اش در نوکمپ برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۲    
دومین روز از هفته نهم لیگ برتر فوتسال از ساعت 16:30 امروز با برگزاری دیداری بین حفاری اهواز و مس سنگون شروع و در نهایت تبریزی ها توانستند با پیروزی 2 بر 1 به صدرنشینی خود تداوم بخشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۲    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - سایت کگل این کارتون را با عنوان نوبت بعدی منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۱:۵۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریست های داعش به مسجد امام زمان( عج) در کابل را که به شهادت و جراحت دهها تن از مردم بیگناه و بی دفاع انجامید، به شدت محکوم و با دولت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۱:۵۰    
کامیون جلویی یا کامیون "هادی" در این کاروان ها را یک راننده خواهد راند. در زمان آزمایش طرح، کامیون های عقبی هم راننده خواهند داشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۰:۵۰    
روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران در واکنش به این اتفاق با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: سازمان امور مالیاتی کشور مبلغ 45 میلیارد تومان بابت اصل مالیات بر ارزش افزوده و 131 میلیارد تومان جریمه ماده 22 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۷    
سازمان ملل ادامه داد: جنگنده های ائتلاف عربی مناطق مسکونی و غیرنظامی را هدف قرار می دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۷    
ناصر خویشتن دار گوینده پیشکسوت عرصه خبر و همچنین دوبلور فیلم و سریال های تلویزیونی عصر امروز جمعه سوم شهریور ماه دار فانی را وداع گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۴    
بر اساس این فرمان هرگونه معامله و دادن وام و قراردادی با دولت ونزوئلا و شرکت های نفتی این کشور، ممنوع است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۱    
در جریان رقابت های 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان 2017 که در پاریس پایتخت فرانسه در جریان است، حسن یزدانی نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو با 4 پیروزی مقتدرانه مقابل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۰:۲۹    
وی افزود: همچنین در این حادثه سه نفر دیگر که از سرنشینان این خودرو بودند کشته شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۷    
آقای فتحی نماینده تهران به من گفتند که حداقل 6 رای به این سرنوشت دچار شده و رای آقای بیطرف 139 بوده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۴    
پیش تر نیز در روز پنج شنبه اَپل برخی برنامه های ایرانی مثل اسنپ و برنامه های سفارش غذا و خرید آنلاین ایرانی را از اپ استور خود حذف کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۱    
این چنین نیست که یک آقای مدیر بیاید و بگوید بنده تخصصم چنین است، مدرکم فلان است، رابطه ام با فلان جاست پس بنابراین هزینه تفریح و سفر تفریحی دختر من را هم باید نظام بپردازد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۵۰    
رییس دفتر رییس جمهور با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش با اشاره به سالروز تولد آیت الله هاشمی رفسنجانی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۴۷    
امروز جمعه سوم شهریورماه مراسم بدرقه طولانی ترین پیاده روی اربعین باحضور جمعی از مردم و مسوولان استانی از شهرک شهید رجایی مشهد برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۴۴    
تیم ملی گلبال بانوان در دیدار با تیم تایلند با نتیجه 8 بر 3 به پیروزی رسید و به عنوان پنجم آسیا دست یافت. تیم ملی گلبال مردان نیز با نتیجه ی 11بر 10 عراق را شکست داد و به مرحله ی نیمه نهایی راه یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۴۱    
یزدانی در دور سوم مقابل پیتر یانولوف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از مولداوی به روی تشک رفت و از همان ثانیه نخست حملات پیاپی خود را آغاز کرد و وقت نخست را 8 بر صفر. به سود خود به پایان رساند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۴۱    
رییس کل دادگستری استان اردبیل از رسیدگی به پرونده آتنا در 4 شهریور ماه در دادگاه کیفری یک استان اردبیل خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۹    
رییس کل دادگستری استان اردبیل از رسیدگی به پرونده آتنا در 4 شهریور ماه در دادگاه کیفری یک استان اردبیل خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۱    
هافبک 24 ساله سرخپوشان شهر منچستر برای کسب این عنوان با دو هم تیمی دیگر خود یعنی زلاتان ابراهیموویچ سوئدی و هنریک مخیتاریان ارمنستاتی رقابت می کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۱    
بر این اساس، نیروهای عراقی قلعه تلعفر و محله القلعه را که تک تیراندازان داعشی در آنها متمرکز شده اند از تمامی طرف ها به محاصره در آوردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۰۸    
ماموران با حضور در محل درگیری مشاهده کردند، تعدادی افراد با یکدیگر درگیر شده که پیش از حضور عوامل انتظامی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۰۸    
أنور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات برای دومین بار از تصمیم مقامات قطری برای ازسرگیری روابط خود با تهران در سطح سفیر، به شدت انتقاد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۰۵    
ما چندین تجربه مشابه داریم و با توجه به مشارکت بسیج مردمی با برادرانمان در ارتش، پلیس فدرال و نیروهای مبارزه با تروریسم، پیروزی خیلی زود و با کمترین تلفات به دست خواهد آمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۰۵    
متأسفانه مملکت ما مانند خانه ای است که قبل از ورود مهمان، هرچه را که باعث ریخت وپاش در آن شده است، در گوشه ای می چپانند و پنهان می کنند؛ در ظاهر خوشگل است، اما در باطن این گونه نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۰۲    
پیش از هر چیز باید موانع را کاملا شناسایی کرده و راهکارهای رفع آنها را تعریف کنیم. به این ترتیب بررسی های خود را در تمامی حوزه ها با جدیت آغاز خواهیم کرد و به ویژه در حوزه حقوقی پیگیر تمامی لوایح ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۷:۵۹    
علاوه بر این وقتی محققان چند سال پس از تولد، باکتری ها را به روده های موش های عاری از باکتری وارد کردند، برخی از تغییرات در miRNAs در داخل آمیگدال و قشر پیشانی از بین رفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۷:۵۶    
تصاویری از حال و هوای مسجد الحرام و زائران خانه خدا در این روزها را در گزارش زیر می بینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۴    
یزدانی در دور سوم مقابل پیتر یانولوف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از مولداوی به روی تشک رفت و از همان ثانیه نخست حملات پیاپی خود را آغاز کرد و وقت نخست را 8 بر صفر. به سود خود به پایان رساند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۱    
بر اثر سقوط یک دستگاه اتوبوس به داخل دریای سیاه در جنوب غرب روسیه، 14 نفر کشته و 8 نفر زخمی شدند که حال 5 نفر آنها وخیم گزارش شده است. تمام 35 مسافر اتوبوس کارگر ساختمانی بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۷:۳۸    
حاتم شاکرمی از تعیین تکلیف همه تعاونی های مسکن مهر تا قبل از پایان امسال خبر داد و گفت: حوادث ناشی از کار در سال گذشته 11 درصد کاهش داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۷:۳۵    
ظهر امروز حمله ای انتحاری به مسجد امام زمان (عج) در شهر کابل گزارش شد و این در حالی بود که 60 نمازگزار در مسجد حضور داشتند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۷:۳۲    
تازه ترین کنسرت محمدرضا عیوضی خواننده پاپ در دهه هفتاد، جمعه دهم شهریور ماه بعد از پانزده سال در مجموعه برج آزادی تهران میزبان علاقه مندان موسیقی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۷:۲۶    
وزارت بهداشت عربستان با صدور بیانیه ای در خصوص گزارش های منتشر شده درباره ابتلای بعضی از حجاج به بیماری وبا توضیحاتی را ارائه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۷:۰۸    
حذف اینترنت حجمی جزو اولین برنامه های وزارتخانه است. اشکالاتی از سوی کاربران به این طرح وارد شده بود که اجرای آن متوقف شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۷:۰۵    
با توجه به اینکه توزیع بین المللی رستاخیز بر عهده فارابی است، امیدوارم عرضه این فیلم در خارج از کشور اکران آن در داخل کشور را تسهیل کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۹    
نویسنده با اشاره به سفر نیکی هیلی نماینده آمریکا به آژانس بین المللی انرژی اتمی، می نویسد: تحلیل گران بر این باورند که اقدامات اخیر آمریکا نشان می دهد ترامپ در حال برنامه ریزی برای خروج از توافق هسته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۶    
یزدانی در دور سوم مقابل پیتر یانولوف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از مولداوی به روی تشک رفت و از همان ثانیه نخست حملات پیاپی خود را آغاز کرد و وقت نخست را 8 بر صفر. به سود خود به پایان رساند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۶    
سخنگوی کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل، امروز جمعه گفت که طی هفته گذشته 58 نفر غیرنظامی در یمن کشته شدند که از این تعداد 42 نفر در حملات هوایی انجام شده از سوی ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۳    
در راهنمای جدید مسافرتی به کشور ترکیه که در ماه ژوئیه توسط وزارت خارجه آلمان منتشر شده، نسبت به دستگیری های ناموجه و بی دلیل آلمانی ها در ترکیه اشاره شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۳    
در پی درگذشت ناگهانی زنده یاد ایرج باباحاجی،رییس فدراسیون فوتبال در پیامی این ضایعه را به خانواده وی و همچنین جامعه رسانه های ورزشی تسلیت گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۳    
باید از فرصت برجام برای احقاق حقوق ملت ایران و گسترش عزتمندانه روابط خارجی با همه کشورهای دنیا به غیر از برخی کشورها که دشمنی آنها به ملت ایران اثبات شده، استفاده کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۴    
یزدانی در دور سوم مقابل پیتر یانولوف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از مولداوی به روی تشک رفت و از همان ثانیه نخست حملات پیاپی خود را آغاز کرد و وقت نخست را 8 بر صفر. به سود خود به پایان رساند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۱    
بیش از دو سال است که از من دعوت شد تا به عربستان بروم و من در این امر مردد بودم و اتفاقاتی که در رابطه با معارضان عربستان و بحرین می افتاد مانع سفر من می شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۹    
اتصال به زنجبره ارزش جهانی، همکاری بیشتردولت و بخش خصوصی، تاکید بر فعالیت ها بر حسب و روال قانونی و ایجاد صنایع با توجه به مسائل زیست محیطی از جمله هدف گذاری های توسعه صنعت است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۹    
در جلسه روز جمعه دادگاه، وکلای یینگلاک شیناواترا گفتند که علت غیبت موکل آنان ابتلای به بیماری است اما قضات دادگاه این دلیل را قبول نکردند و دستور دادند که وثیقه 900 میلیون دلاری این پرونده نیز ضبط ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۷    
در این باره در مورد دو کشور عضو ناتو صحبت می کنیم. چنین چیزی نمی تواند وجود داشته باشد. اگر آمریکا اقدامی به غیر از اظهارات خود درباره یگان های مدافع خلق انجام دهد مشکل به وجود می آید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۷    
یگان های عملیاتی پلیس با همکاری مأموران سپاه پاسداران با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان شهادت سرباز نیروی انتظامی و یک بسیجی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۷    
بسیاری از منتقدان و مدافعان حقوق بشر بر این باورند که رجب طیب اردوغان با تمدید وضعیت فوق العاده به دنبال پاکسازی ترکیه از مخالفانش است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۷    
میرهاشم حسینی در دیدار فینال موفق شد لوکاس گوژمن از آرژانتین را 17 بر 5 مغلوب کرده و به چهارمین مدال طلای کاروان ورزشی ایران برسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۴    
پیکر ایرج باباحاجی که شب گذشته (پنجشنبه) درگذشت، شنبه (4 شهریور ماه) ساعت 10 صبح به ورزشگاه شیرودی برده می شود و بعد از انجام مراسم تشییع، برای خاکسپاری به بهشت زهرا (س) منتقل خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۹    
اما این صنعت با سیاست های پوپولیستی احمدی نژاد و در نتیجه آن تحریم های غرب علیه اقتصاد ایران با بحران جدی مواجه شد و بسیاری از شاغلان در این دوره بیکار شدند و این بخش با سقوط مواجه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۳    
کریس رونالدو در جواب سوالی با این مضمون که گل مورد علاقه ات که فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساندی، کدام گل بود؟ ، به حالتی شوخی و با اشاره به جانلوئیجی بوفون دروازه بان کهنه کار بیانکونری گفت:
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۳    
در میان این هشت شهروند عراقی یک کودک شیرخواره وجود داشت که پدر و مادر این بچه نیز سوزانده شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۳    
هدف سازندگان این ترکیب، بنا به ادعای خودشان سود مالی نبوده برای همین می کوشند تا از طریق سازمان ملل و نهادهای بین المللی بهداشتی این ماده سمی را توسعه دهند تا خرید آن برای ساکنان مناطق محروم در قلب ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۳    
کیانی که در مراحل قبل کارهای بزرگی انجام داد و قهرمان اروپا در سال 2017 و همینطور المپیک 2016 را مغلوب کرد، در این نبرد حساس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۰    
در پی همزمانی عید سعید قربان با برگزاری نماز جمعه هفته آینده (دهم شهریورماه)، این فرضیه عبادی-سیاسی برگزار نمی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۷    
گفته می شود که این انفجار مسجدی در کابل را هدف قرار داده است. این انفجار زمانی اتفاق افتاده که مردم افغانستان مشغول اقامه نماز در این مسجد بوده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۱    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به در پیش رو بودن دهه ولایت، غدیر را مبنای انقلاب اسلامی، حاکمیت خدا و مدل حکومت و سبک زندگی دانست و گفت: غدیر، جریان حاکمیت عدل است که تبعیض ستیز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۸    
رئیس شورای شهر تهران در مورد مطالبات و بدهی شهرداری نیز گفت: بدهی ها در شهرداری چند دسته هستند. یکی بدهی به سیستم بانکی است که سررسید وام ها فرارسیده و پرداخت آنها سخت است که باید با بانک ها و دولت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۴    
بر همین اساس در منطقه مرکز آسیا تیم های ازبکستان، ایران، تاجیکستان و قرقیزستان به رقابت با یکدیگر می پردازند که این رقابتها در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۱    
این در حالی است که موکلم معتقد است اگر اموال به قیمت واقعی معاملاتی عادله روز ارزیابی می شد می توانست میزان بیشتری از بدهی را پوشش دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۸    
دولت چاد توضیح بیشتری درباره اتهام خود علیه دوحه ارائه نکرد. این در حالی است که وزارت امور خارجه چاد با انتقاد از رویکرد قطر در سیاست خارجی، اواسط خرداد اعلام کرده بود سفیرش را از دوحه فرا خوانده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۳    
یزدانی در دور سوم مقابل پیتر یانولوف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از مولداوی به روی تشک رفت و از همان ثانیه نخست حملات پیاپی خود را آغاز کرد و وقت نخست را 8 بر صفر. به سود خود به پایان رساند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۴    
طرف های مقابل بیان می کردند که این را نصف کنیم ولی نظر ایران این بود که چون می خواهیم برای استفاده آموزشی از آن نگهداری کنیم، به عنوان نمونه ای از کاری که انجام داده ایم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۱    
گفتنی است که امروز در جلسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی بعد از تعیین هیات رییسه، اعضای شورای عالی، بازرسین و رییس کل این سازمان نیز انتخاب خواهند شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۸    
در جایگاه و مقبولیت ملوان نباید تردید کنیم چون ملوان یک تیم شهرستانی نیست بلکه یک تیم با محبوبیت ملی است. ملوان یک برند بزرگ است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اورژانس 115 مازندران در این باره به ایسنا گفت: همه این افراد غرق شده در ساحل خارج از طرح نوشهر بودند
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۵    
این کارگردان که این روزها مشغول ساخت سریال پاهای بی قرار برای شبکه تهران است، شب گذشته یادداشتی مبنی بر اینکه که عاشقانه تنها یک فصل بوده و تصمیمی برای ادامه ساخت آن وجود ندارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۹    
آژانس بین المللی انرژی اتمی تا کنون در شش گزارشی که درباره اجرای برجام در ایران منتشر کرده است بر پایبندی ایران به طور کامل به برجام تاکید داشته و اقدامات ایران در این راستا را مورد تایید قرار داده ...
  • ۱