سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۶:۴۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 11 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۰    
ژلاتین از جمله خوراکی هایی است که شاید جزو گزینه های نخست خوردنی های سالم قرار نگیرد اما این ماده خوراکی دارای خواص غیرمنتظره ای برای سلامتی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۷    
در بازار امروز دوشنبه بیستم شهریور ماه 96 بهای دلار امریکا با کاهش همراه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۲۲    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان اتباع باید با کارت حمایت تحصیلی همانند سایر دانش آموزان در مدارس ثبت نام شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۴۴    
در مجموع بارش پاییز در سال جاری نسبت به بلندمدت اندکی کمتر از حد نرمال پیش بینی می شود.در فاصله زمانی اواخر آذر ماه تا بهمن ماه نیز شاهد کاهش قابل توجه بارش به ویژه در مناطق غربی کشور خواهیم بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۵:۰۲    
شایدبرایتان جالب باشد که بدانید ناصرالدین شاه سالی یکبار آش نذری می پخت و خودش در مراسم پختن آش حضور داشت تا ثواب ببرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۱    
این موجود که در دریاچه ای موسوم به دریاچه گم شده در ونکوور کانادا مشاهده شد، از گونه ای است که میلیون ها سال پیش می زیسته اکنون با گذر زمان تکامل یافته و در نخستین نگاه شبیه به مغز انسان و حالتی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۵:۲۰    
کم خونی یکی از مواردی ات که به راحتی می توانید با خوردن یک سری مواد غذایی آن را درمان کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۴:۲۰    
سازمان دارو و غذا آمریکا برای نخستین بار درمانی جدید و موثر برای مبارزه با سرطان را تایید کرد. سازمان دارو و غذا آمریکا با تصمیمی که خود آن را لحظه ای تاریخی در تاریخ علوم پزشکی توصیف کرده است اعلام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۳:۲۳    
یکی از اقداماتی که در چند سال اخیر در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان بانکی صورت گرفته ایده استفاده از سوپرمارکت مالی بوده که خدماتی همچون؛ بانکی، بیمه ای، سرمایه گذاری، مشاوره مالی، صرافی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۸    
کارنامه نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته، همچنین نحوه پیگیری اعتراضات به نتایج دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۶    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات اخیر مقامات امارات علیه کشورمان در توئیتر خود نوشت: امارات متحده یک برج کاغذی است. بدون موشک هم فرو می ریزد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۰    
خانواده مرحوم ابراهیم یزدی درباره زمان و مکان مراسم نکوداشت وی اطلاعیه ای صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۸    
دیدار ظریف با رئیس مجلس نمایندگان آفریقای جنوبی
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۸    
من بچه ای داشتم که توسط پدرش مورد آزار جنسی قرار می گرفت و ناپدری با او رابطه مکرر داشته و عمو و دیگران هم از او سوء استفاده می کردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۱    
جنیدی که همواره با پوششی غیر از چادر در محافل دیده شده بود بعد از نخستین حضور در هیات دولت با پوشش چادر، سخنی را به میان آورد که حواشی زیادی را حداقل در فضای مجازی و رسانه ها به همراه داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۷    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی امروز با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران دیدار و از ادارات مرکزی و موزه بانک بازدید کرد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۸    
ماجرا از این قرار بوده که راننده مینی بوس فرزند بیماری داشته که یک فالگیر و رمال به وی، مسائل خرافی را مطرح و اذعان کرده بود گنجی در داخل منزل وی وجود دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۱    
با توجه به دامنه پراکنش زیستگاه های این نوع مارمولک در استان ایلام مشاهده آن در شهرستان ملکشاهی چندان عجیب به نظر نمی رسد ولی تا پیش ازاین مستندات و مدارکی برای حیات این گونه در شهرستان ملکشاهی در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۰۰    
پلیس امارات از نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته در تمامی تاکسی های دوبی تا پایان سال 2018 میلادی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۷:۵۱    
اگر فکر می کنید در اطراف خود شخصی را می شناسید که عجیب ترین و غیرمعمول ترین عادت ها را در خوردن غذا دارد بهتر است ادامه ی این مطلب را بخوانید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۷:۴۲    
براساس جدیدترین پژوهش ها مغز آقایان درساعت 10 صبح و 7 بعد از ظهر بسیار فعال است، اما در حدود ساعت 2 بعد از ظهر با افت شدیدی مواجه می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۷:۲۱    
با توجه به افتضاح تاریخی بارسا در بازار تابستانی، روند تمدید قرارداد لیونل مسی نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۷:۱۲    
مشمولانی که شماره شبای خود را به سامانه سهام عدالت ارائه و تایید آن را دریافت کرده اند، اما پس از مدتی متوفی شده اند، سود سهام عدالت می گیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۷:۰۰    
پروفسور مجید سمیعی، برترین جراح مغز و اعصاب جهان و رئیس مرکز جراحی نوروساینس هانوفرآلمان گفت: دانشمندان ایرانی در تمامی عرصه های علمی جهان شهره هستند و به همین دلیل آینده بسیار روشن برای قشر تحصیل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۶:۵۱    
دبیر انجمن طب فیزیکی و توان بخشی ایران گفت: اگرچه عامل ژنتیک مهم ترین عامل تعیین کننده تراکم استخوان به شمار می رود ولی تغذیه مناسب در دوران کودکی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۶:۴۲    
بازیگر شناخته شده فیلم هویت بورن اعلام کرده است رئیس جمهور آمریکا، فیلمسازان را مجبور می کرد تا به او نقش دهند!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۶:۳۰    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عامل درگیری منجر به قتل در کمتر از 2 ساعت در شهرستان اهواز خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۶:۰۰    
رسانه های سوریه ای به تمسخر ملی پوشان ایرانی پرداختند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۵:۴۲    
عضو هدیت مدیره باشگاه استقلال شایعه مذاکره مسئولان این تیم با فرهاد مجیدی برای قبول سرمربیگری آبی پوشان را رد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۵:۲۱    
با توجه به تحولات اخیر سوریه و افزایش وقوع حملات تروریستی در کشورهای اروپایی، موضع این کشورها نسبت به سرنوشت بشار اسد تغییر کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۵:۰۰    
باز هم مسائل مالی و برخی بی تدبیری ها باعث محرومیت تیم های ایرانی از میادین بین المللی می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۴:۴۲    
بلندترین قلعه شنی جهان به ارتفاع 16 متر و 68 سانتی متر در شهر دیسبورگ آلمان ساخته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۴:۲۱    
دروازه بان پرسپولیسی در تیم منتخب ماه آگست قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۴:۰۳    
نتایج تحقیق موسسه انگلیسی IPPR که روز شنبه منتشر شد نشان می دهد آمار خودکشی در میان دانشجویان دانشگاه های انگلیس طی سال های اخیر رکورد زد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۳:۴۲    
رونمایی از پوستر ماجان ، برپایی اولین جشنواره ی جهانی فیلم صلح، اجرای پرفورمنس شکل اتفاقات ، سفر موسیو ابراهیم به آلمان و.... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۳:۲۱    
به دلیل اینکه فدراسیون فوتبال منابع لازم برای تامین برنامه های تیم ملی را ندارد، به نظر می رسد کی روش باید در برنامه های خود تغییراتی ایجاد کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۳:۰۰    
روزنامه روس نوشت: سفر رئیس جمهوری ترکیه به ایران در شرایطی صورت می گیرد که مواضع دو کشور در قبال بحران سوریه، قطر، استقلال کردستان و یمن، به یکدیگر بسیار نزدیک است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۲:۴۲    
یک توله شیر ماده توسط محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان در باغی اطراف این شهر کشف و ضبط شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۱:۴۲    
خیلی مواقع پیش می آید که با شنیدن صدای اعلان های گوشی، زنگ تلفن، صدای یک همکار یا هر عامل دیگری تمرکز ما به هم خورده و کار ما دچار وقفه شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۱:۰۳    
ارتش انگلیس از قرن 18 تاکنون شاهد بیشترین کاهش نیرو بوده است که این مسئله به خودی خود امکان بروز مشکلات نظامی گسترده در این کشور را ممکن می سازد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۰:۵۱    
پیکرهای دانش آموزان جان باخته هرمزگانی در سانحه واژگونی اتوبوس در داراب فارس از گلزار شهدای بندرعباس تشییع شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۰:۴۸    
هفتمین جشن ملی دوقلوها و چندقلوهای ایران در سالن همایش های ایرانیان ورزشگاه آزادی برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۰:۴۲    
با اتمام پنجره نقل و انتقالاتی تابستان، گران ترین ستاره های لیگ های اروپا مشخص شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۰:۲۱    
نرخ تورم سالانه منطقه یورو در ماه اوت به 1.5 درصد افزایش یافت که بالاتر از میزان مورد پیش بینی تحلیلگران بود و به هدف تورم بانک مرکزی اروپا اندکی نزدیک شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۰:۰۰    
نشریه آلمانی اشپیگل بر طبق اطلاعاتی که از نهادهای امنیتی به دست آورده است، اعلام کرد که 60 نفر از اعضای گروه تروریستی جبهه النصره هم اکنون در قالب پناهجو به آلمان آمده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۰:۰۰    
جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر شنبه به ریاست رییس جمهور برگزار شد و در آن نظام ملی پیشگیری و مقابله با حوادث فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۵۱    
مقام های تاجیکستان قوانینی را تحت عنوان "پایبندی به لباس و فرهنگ سنتی ملی" در این کشور به اجرا درآورند که عملا پوشش حجاب کامل اسلامی برای زنان را در این کشور ممنوع می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۴۸    
سخنگوی دولت در پیامی درگذشت تعدادی از دانش آموزان هرمزگانی را تسلیت گفت و برای مصدومان این حادثه آرزوی شفای عاجل کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۳۶    
نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در تماس تلفنی با معاون اول رییس جمهوری گزارشی از روند برگزاری حج امسال را ارائه و از این که حج سال جاری همراه با عزت و کرامت حجاج ایرانی و در کمال آرامش و سهولت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۳۳    
بارش باران های سیل آسا و بی وقفه در کراچی پاکستان جان 16 تن را گرفت و دهها نفر را مجروح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۳۳    
انفجار خودروی بمب گذاری شده در حومه شهر السلمیه سوریه شماری کشته و زخمی بر جا گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۳۰    
باند پسران خشن 17 ساله در نیشابورکه دست به کیف قاپی می زدند، متلاشی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۲۷    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در توئیتی در واکنش به تحرکات اخیر آمریکایی ها علیه برنامه هسته ای کشورمان نوشت:
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۳۶    
رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان گفت که قطر می تواند به بحران سیاسی با عربستان، امارات، بحرین و مصر پایان دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۳۶    
نظامیان صهیونیست امروز (شنبه) برای دومین بار متوالی به اردوگاه الجلزون در شمال رام الله یورش بردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۳۶    
استاندار هرمزگان گفت: حضور امروز مردم در مراسم تشییع نشانه علاقه و نوع دوستی با خانواده های داغدار است و از مردم سپاسگزاری می کنم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۳۳    
لحظاتی قبل زمین لرزه ای به بزرگی 3 ریشتر سفید سنگ خراسان رضوی را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۷    
دومین کنگره ملی و همایش سراسری لاله های سفید بزرگداشت شهدای منا در حوزه هنری برگزار شد.دولت عربستان باید پاسخگوی فاجعه منا باشد
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۷    
دودی سیاه رنگ از ساختمان کنسولگری روسیه در سانفرانسیسکو به هوا برخاسته است که از احتمال سوزانده شدن اسناد از سوی دیپلمات ها در داخل ساختمان حکایت دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۴    
لس آنجلس تایمز در یادداشتی ضمن تاکید بر اینکه رئیس جمهور سوریه از منظر نظامی پیروز شده، بر تغییر موضع معارضان و حامیان خارجی شان درباره سرنوشت بشار اسد تاکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۴    
یک اندیشکده لهستانی نوشت: تکمیل توافق خرید سامانه موشکی اس-400 به این معنی است که ترکیه و روسیه مزیت پرداختن به مباحث سیاسی به نسبت به ترس از همکاری با هم در چنین منطقه ای حساس را پذیرفته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۱    
رئیس منطقه کردستان عراق هشدار داد که با هر کسی بخواهد کرکوک را از کردستان بگیرد، مقابله خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۳۳    
منابع خبری میگویند که در راستای اجرای توافق با دمشق برای انتقال عناصر داعش از مرزهای سوریه و لبنان به شرق این کشور 100 داعشی وارد دیرالزور شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۳۳    
قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: دانش آموزان جان باخته و آسیب دیده هرمزگانی در مدارس استعدادهای درخشان نبودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک انبار پلاستیک در منطقه جنوب شرق تهران خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۰۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از نفوذ جریانات خنک شمالی طی 24 ساعت آینده خبر داد و گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۰۰    
حزب الله اعلام کرد، جنگنده های آمریکایی به اتوبوس های حامل افراد مسلح داعش و خانواده هایشان اجازه حرکت نداده و آنها در مرکز صحراء محاصره کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۰۰    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در شهر تهران و کشف 50 کیلوگرم تریاک خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۰۰    
مدیر مرکز فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: براثر شکسته شدن یزش قسمتی از برف های داخل غار شهرستان کوهرنگ 2 نفر کشته و یک نفر مصدم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۴۵    
معاون شورای عالی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برخی نمایندگان مجلس به وزارت خانه برای استخدام، نیرو تحمیل می کنند، گفت: 280 هزار نفر بدون آموزش جذب وزارت خانه شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۲۴    
حزب الله لبنان پیکرهای دو شهید خود را از گروه تروریستی داعش پس گرفت و به لبنان بازگرداند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۲۴    
سرپرست حجاج ایرانی در تماس تلفنی با معاون اول رئیس جمهوری ضمن ابراز رضایت از برگزاری حج امسال گفت: حج سال جاری همراه با عزت و کرامت حجاج ایرانی و در کمال آرامش و سهولت برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۱۸    
پسر جوانی که بر روی ریل مترو خوابیده بود از حادثه نجات یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۱۸    
منابع خبری اسپانیا از انتشار ابرهای سمی در آسمان مادرید و محبوس شدن دستکم 34 هزار و 500 شهروند این شهر در خانه های خود خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۹    
رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که رویکردی برای ارائه کیفرخواستی پیرامون اتهام های فساد علیه نخست وزیر اسرائیل و همسرش وجود دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با صدور رای قضایی متخلف شکار یک قلاده پلنگ به دوسال حبس و 160 میلیون تومان جریمه محکوم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۵    
قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به تغییر زمان سرویس دهی خط 8 مترو(مسیر فرودگاه امام راحل) گفت: این خط از فردا - یکشنبه - تا ساعت 14 مسافرگیری و سرویس دهی می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۶    
سازمان هواشناسی کشور برای استان خوزستان از اواخر وقت روز یکشنبه(فردا) و دوشنبه (پس فردا) افزایش سرعت وزش باد، گرد و خاک پیش بینی کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۳    
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای از بازنگری شیوه نامه برگزاری اردو و بازدید دانش آموزی و البته تعلیق اردوها و اعزام ها تا اطلاع ثانوی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۰    
کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه هفته جاری برای رسیدگی به سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی جلسه اضطراری با حضور وزیر آموزش و پرورش تشکیل خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۲    
یک تحلیلگر بازار مسکن، زمزمه های کاهش نرخ سود بانکی، کاهش تمایل برای مالکیت، تورم انتظاری و دموگرافی جمعیت را به عنوان چهار عامل افزایش اجاره بهای مسکن در تابستان سال جاری عنوان کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۹    
سرپرست واحد فنی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان از آغاز عملیات اجرای ساختمان پاسگاه پلیس راه محور میامی- سبزوار خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۶    
علی رغم امکان خرید بلیت توسط بانوان در سایت بلیت فروشی اینترنتی برای تماشای دیدار ایران و سوریه، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بانوان نمی توانند در ورزشگاه آزادی حضور یابند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در واکنش به انتشار اخباری غیردقیق از اظهارات یوکیا آمانو از سوی رسانه های آمریکایی و انتشار آن در فضای داخلی کشور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۵    
صدراعظم آلمان بدون اشاره به عهدشکنی های واشنگتن در قبال برجام و تهدیدات رئیس جمهور این کشور مبنی بر از بین بردن این توافق گفت: اینَک باید اقداماتی مشابه درباره کره شمالی به جریان بیفتد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۴    
ایران با برد برابر سوریه می تواند برای اولین بار بعد از 40 سال تیم اول آسیا در مقدماتی جام جهانی باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۶    
معاون بهداشت وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: نگرانی از بیماری تب کریمه کنگو بسیار کمتر شده اما هنوز به طور کامل بر طرف نشده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۴    
معاون وزیر راه گفت: وزیر راه دستور داده تا صدور دستورالعمل ممنوعیت رانندگی رانندگان اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی بین جاده ای در شب، مورد بررسی قرار بگیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۴    
صدر اعظم آلمان در مصاحبه اخیر خود از تمایلش برای شغل دوم خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گرگان از خودکشی یک دختر 28 ساله در گرگان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۲    
بلند قدترین مرد دنیا که 31 سال سن دارد امشب با نامزدش ازدواج خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۶    
علاوه براین شرکت هواپیمایی ترکیش در طول سال 5 سفر آموزشی ویژه آژانس های هواپیمایی و 5 سفر ویژه فعالان رسانه های بین المللی به مقصد کیش برگزار می کند تا به معرفی جاذبه های این جزیره کمک کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۳    
در حالی از امروز بانک ها مکلف به اجرای بخشنامه بانک مرکزی در رابطه با رعایت سودهای مصوب شورای پول و اعتبار شدند که این بانک ضمن تاکید به الزام شبکه بانکی به رعایت بخشنامه از مردم خواسته تا در صورت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۰    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل نقاط اشتراک زیادی دارند، هر دو در دردسر هستند و با مسائلی رودر رو هستند که بیش از آن که سیاسی باشند، حقوقی هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۰    
حاشیه ها دست از سر بهنوش بختیاری بر نمی دارد. این بار انتقاد خواننده پاپ امیر یگانه از اقدام اخیر بهنوش بختیاری.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۴    
گروه کارشناسی ارزیاب خسارت متشکل از همکاران فنی و مالی بیمه دانا جهت رسیدگی فوری به مصدومان و پرداخت غرامت جانباختگان اعزام شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۴    
مدیرعامل بیمه دانا با اعلام اینکه دیه هر فوتی در حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در استان فارس 280 میلیون تومان است، از اعزام نماینده ای برای بررسی حادثه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۸    
پیگیری دلایل این حادثه و تلاش برای ایمنی تمامی وسایل نقلیه عمومی، جاده ها و آموزش رانندگان و تمهیدات ویژه برای اردوهای دانش آموزی انتظاری بجاست که باید مسئولان مربوطه برای برآورده شدن آن از هیچ کوششی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۵    
کارلوس کی روش هم لب به انتقاد از مسئولان گشود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۶    
آزمایشگاه بنزین در هرمزگان مخصوص آزمایش نمونه های بنزین وارداتی است اما آزمایشگاه سوخت کرج که تجهیزات آن نیز اخیرا خریداری شده است وظیفه مرجعیت آزمون نمونه های سوخت توزیعی در سراسر کشور را برعهده ...
  • ۱