سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۳:۴۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 19 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۵    
رئیس پلیس فتا ایلام در ادامه با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده هر کدام منکر اتهام خود شدند اما پس از مواجهه با مستندات پلیس به بزه ارتکابی معرف شدند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۶    
قیمت هر کیلوگرم مرغ آماده طبخ در عمده فروشی درب کشتارگاه، 7050 تومان، تحویل درب واحدهای صنفی 7200 تومان و خرده فروشی واحدهای صنفی 7900 تومان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۳:۴۱    
سگ ها دارای مجموعه خطرناکی از ویروس ها و باکتری ها هستند که باعث بیماری انسان می شوند. خصوصا کودکان با سیستم ایمنی ضعیف خود بیشتر از سایرین در معرض ابتلا به بیماری ها هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۴:۵۶    
عبدالناصر همتی گفت: در حادثه تصادف دانش آموزان استان هرمزگان متاسفانه 9 نفر جان خود را از دست داده اند که هفت نفر از آنان دانش آموزان عزیز بوده اندو تعداد هشت نفر هم مصدوم شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۷    
این فرد که از حساب بانکی 150 کاربر 400 میلیون ریال اینترنتی سرقت کرده بود در بازجویی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را کسب مال اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۴:۳۵    
حمایت بانک صادرات در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی و حمایت از اقشار ضعیفی صورت گرفته که نداشتن توان مالی، مانع عمده اشتغال به کار آنها بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۱    
پس از بررسی دقیق انگشتر، مشخص شد که قبلا متعلق به یکی از فرماندهان الحشد الشعبی بود، که چند ماه قبل در همان منطقه کشته شد، و تروریستی که آن انگشتر را ربود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۶    
ماموت دیزل طی چهار سال گذشته برترین شرکت ارائه دهنده در حوزه خودروهای تجاری بوده است و براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است در تمامی نمایندگی های خود به دیزل ژنراتورهای اسکانیا نیز خدمات ارائه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۲    
مسلمانان در کشورهای مختلف جهان علیه کشتار مسلمانان روهینگیا در میانمار تظاهرات کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۶    
این روزنامه در تیتری با عنوان سوریه با ایران به هم زد نوشت که عمان امتیاز میزبانی بازی حساس سوریه و استرالیا را بدست آورده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۳    
:با بررسی های صورت گرفته مشخص شد، یکی از کارمندان موسسه بانکی با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود اقدام به برداشت مبلغ 6 میلیارد ریال از حساب مشتریان به نفع خود کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۰۰    
زمانی که رسانه ها و تریبون های ما وظیفه خود را به درستی انجام نداده و فضای نابهنجاری در حوزه فرهنگ ایجاد می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۸:۰۰    
دیدار دوستانه تیمهای فوتبال رسانه ورزش و پیشکسوتان ایران به یادبود شهید محسن حججی
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۷:۴۲    
پاول دورف موسس تلگرام فاش کرد که FBI با هدف دسترسی به اطلاعات کاربرانش به مدیران این اپلیکیشن پیشنهاد رشوه داده اما آن ها این پیشنهاد را رد کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۷:۲۱    
فرمانده انتظامی اندیمشک گفت:درگیری در شهر آزادی از توابع بخش مرکزی این شهرستان منجر به مصدوم شدن سه نفر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۷:۰۳    
افراد مسلح ناشناس شامگاه یکشنبه پنج نفر از شیعیان جامعه 'هَزاره' پاکستان را در منطقه 'کوچلاک' ایالت بلوچستان در اطراف کویته مرکز این ایالت به قتل رساندند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۶:۴۲    
وزیر خارجه عربستان تاکید کرد: ریاض به رویکرد خود در قبال قطر پایبند است تا قطر به خواسته های ما و جامعه بین الملل برای "مبارزه با تروریسم" عمل کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۶:۲۱    
رهبر کلیسای کاتولیک جهان در جریان سفرش به کلمبیا بر اثر برخورد سرش به میله خودروی حامل وی دچار آسیب دیدگی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۶:۰۰    
اداره مالیات حساب ستاره تیم فوتبال استقلال را به دلیل بدهی مسدود کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۵:۴۲    
البدیل چاپ مصر نوشت: کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ تماسهای تلفنی جداگانه ای با رهبران عربستان سعودی، امارات و قطر انجام داده و وحدت بین شرکای عربی واشنگتن را برای تقویت استقرار منطقه و مقابله با ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۵:۰۰    
این زن 61 ساله با پسر 10 ساله ازدواج کرده به گفته خودشون اجداد مرده بهشون دستور دادن که با هم ازدواج کند. این خانم پنج تا بچه بزرگ از شوهرش دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۴:۰۰    
آقای ستاره سابق فوتبال ایران مدت ها تلاش کرد دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردد اما هرگز موفق نشد. بالا رفتن سن باعث شد تا او هر چقدر هم تلاش کند موفق نشود به سطح اول فوتبال برگردد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۳:۴۲    
نیروهای نظامی انگلیس در حال تمرین انتقال مجروحین با دوچرخه به پشت جبهه در جنگ جهانی هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۲:۰۰    
مسئول کارگاه رادیوتراپی کل مغز و نخاع گفت: سردردهایی که بدون سابقه قبلی شروع شده را باید جدی گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۱:۵۴    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان که به منظور شرکت در اولین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری به قزاقستان سفر کرده بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۱:۴۸    
مرکز اقامتی اجباری زنان کارتن خواب متجاهر مشهد در حال حاضر از 190 نفر زن نگهداری می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۱:۴۲    
محموله بزرگ مشروبات الکلی به میزان 11 تن که توسط گمرک پرویزخان کشف شده بود با حضور مسئولین قضائی شهرستان قصرشیرین معدوم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۱:۳۶    
باستان شناسان مصری آرامگاه یک زرگر سلطنتی را کشف کرده اند که حاوی اجساد مومیایی شده یک زن و دو پسرش است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۱:۲۱    
کارشناس مسئول اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: کمبود غذا عامل مهم حمله پلنگ به افراد در این استان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۰:۴۵    
رئیس جمهور گفت: در رابطه با ترکیه وارد مرحله جدیدی شده ایم و گسترش های جدیدی در زمینه امنیتی و نظامی را آغاز کردیم و در زمینه سفر آینده رئیس جمهوری ترکیه به تهران گفت وگو کردیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۰:۲۱    
محققان دانشگاه تهران و پژوهشگاه استاندارد ایران موفق شدند با روش کروماتوگرافی لایه نازک و آنالیز تصویری تقلبات زعفران را شناسایی کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۸    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی فردا پایبندی ایران به برجام را به شورای حکام گزارش خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۵    
فرمانده ارتش اردن فردا(دوشنبه) برای بررسی همکاری های دوجانبه و مسائل منطقه ای از جمله بحران سوریه به ترکیه سفر خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۵    
رئیس انجمن تولید کنندگان مرغ گوشتی حذف ارز مبادله ای واردات کنجاله سویا ودانه را سبب افزایش 400 تومانی گوشت مرغ اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۵    
فیلم سینمایی رفتن ساخته نوید محمودی تندیس غزال طلایی جشنواره جهانی فیلم پارسی را به دست آورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۲    
شیخ الازهر امروز (یک شنبه) در دیدار با صدراعظم آلمان به بررسی مساله مسلمانان روهینجا در میانمار پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۴۲    
مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از سبک زندگی غربی در جامعه مذهبی ایران گفت: دلیلی ندارد صرفاً به خاطر دریافت پول و حقوق یک ناحق و باطلی را در جای حق قرار بدهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۴۲    
وزیر امور خارجه روسیه در جده با سلمان بن عبدالعزیر پادشاه عربستان سعودی دیدار و گفت وگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۴    
مدیریت کلی امور فنی، برنامه ریزی های استراتژیک، ایجاد ساختار، تشکیل و انحلال کمیته های فنی، تجدید نظر روش های اجرایی مرتبط و پایش فعالیت های کمیته های فنی بخشی از وظایف هیات مدیره فنی سازمان بین ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۱۲    
طوفان سهمگین ایرما که امروز به فلوریدا رسیده، در چندین شهر این ایالت از جمله میامی خسارات سنگینی بر جای گذاشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۱۲    
گفتنی است بنیاد جهانی علوم پایه توسعه مدیریت (EFMD) یک سازمان بین المللی مستقر در بروکسل است که به عنوان یکی از بزرگترین انجمن های مدیریتی با بیش از 800 سازمان عضو از دانشگاه ها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۱۲    
رئیس اداره امنیت داخلی رژیم صهیونیستی می گوید نیروهای حماس در لبنان پایگاه زده اند و با پشتیبانی ایران، خود را برای نبردی جدید با اسرائیل آماده کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۰۹    
باشگاه نفت تهران به شایعه حضور خواننده زیرزمینی در این تیم واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۰۰    
بانک ملی ایران با همکاری بانک مرکزی عراق قصد دارد تا شبکه فعالیت خود را در این کشور بیش از گذشته توسعه دهد؛ از این رو برنامه های مهمی را برای آینده نزدیک ترسیم کرده است که به زودی اعلام می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۰۰    
بر اساس این گزارش، مبلغ تسهیلات ازدواج پرداختی در بانک ملت از ابتدای شروع طرح ضربتی بانک مرکزی تا روز نوزدهم شهریورماه، نزدیک 3.597 میلیارد ریال بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۷    
این بانک در افتخاری دیگر و به سبب کارنامه درخشان و عملکرد بسیار خوب خود، موفق شد عنوان بانک برتر اسلامی ایران در سال 2017 را بر اساس اعلام نشریه معتبر The Banker، از آن خود کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۴    
فرماندار قوش تپه واقع در ولایت جوزجان افغانستان از ربوده شدن 33 غیرنظامی توسط گروهک تکفیری تروریستی داعش و طالبان در این شهرستان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۴    
واژگونی وانت نیسان در ساعت 9:16 و در مهریز - دوراهی گردکوه اتفاق افتاد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۹    
رضا هاکان تکین، سفیر ترکیه در ایران با حضور در کتابخانه ملی با اشرف بروجردی رییس کتابخانه ملی دیدار و گفت و گو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۶    
وزیر خارجه بنگلادش ضمن نسل کشی خواندن اقدامات دولت میانمار علیه اقلیت مسلمان این کشور، ارسال کمک های بشردوستانه و ساخت سرپناه برای 700 هزار آواره سرازیرشده به کشورش را خوستار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۱:۲۴    
رسانه های انگلیس از حمله با سلاح سرد به سه نفر در کلیسایی در شهر بیرمنگام انگلیس خبر می دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۱:۰۹    
به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ راهی تازه را برای برهم زدن طرح درمانی موسوم به اوباماکر دنبال می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۱:۰۳    
قاضی صلواتی رئیس شعبه 15 دادگاه انقلاب از صدور احکام هشت نفر از متهمان کانال های تلگرامی خبر داد و گفت: هشت نفر در زمینه کانال های تلگرامی متهم بودند که هر هشت نفر با حضور وکیل مدافع محاکمه شدند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۳۶    
پزشکی قانونی نظر خود درباره علت مرگ پدرخوانده حمید صفت را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۳۰    
در پی انتشار خبر دستگیری جاعل حرفه ای در شیراز که با ادعای نمایندگی وزارت امور خارجه و تقلید صدای دکتر ظریف در تماس های تلفنی اقدام به صدور روادید جعلی و اخذ مبالغ قابل توجهی از متقاضیان نموده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۷    
الحیات نوشت: تحوّل سریع در سیاست منطقه ای ترکیه و تبدیل شدن دشمنان تاریخی دیروز آن، یعنی روسیه و ایران به نزدیکترین هم پیمانان امروز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۷    
در پنج سال گذشته (1391 تا 1395) 919 نفر در حوادث رانندگی اتوبوس های مسافربری جان خود را از دست دادند که بیشترین آن با 237 نفر در سال 1391 و کمترین آن با 172 نفر در سال گذشته به ثبت رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۴    
محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان به آینده حوزه سیاست خارجی و توافق هسته ای امیدوار است زیرا برهم زدن برجام را در انزوای ایالات متحده آمریکا می بیند و همچنین معتقد است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۴    
معاون امور بین الملل و مدارس خارج از کشور جزییات پلمب مدرسه ایرانی در امارت را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۴    
چند وفت قبل پس از آن که فیلمی با عنوان صداهای عجیب در آستارا منتشر شد برخی رسانه ها و حتی خبرگزاری ها این فیلم را که پس از مدتی مشخص شد ساختگی است به عوامل مختلف از جمله هارپ نسبت دادند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۰    
بخشی از مبلغ دیه هفت دانش آموز و یک مربی که بر اثر حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگان جان خود را از دست دادند، در قالب چک بانکی به خانواده های آنها تحویل داده شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۰    
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان طلافروشی گچساران که حدود دو هفته پیش سرقت کرده و پدر و پسر طلافروش را در این شهرستان در حین سرقت به قتل رساندند تاکنون دستگیر نشده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۱۲    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به وضع ایمنی جاده های کشور و حوادث رانندگی و خسارت های جانی و مالی ناشی از آن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۱۲    
نتیجه بررسی بقایای انسانی 19اسکلت کشف شده در مجموعه باستانی لیارسنگ بن در استان گیلان نشان می دهد که تدفین شدگانِ مورد مطالعه، کمتر از 40 سال سن داشته اند .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۹    
یک نشریه آلمانی نوشت که گروه تروریستی داعش 11 هزار گذرنامه سفید را در سوریه دزدیده و می تواند از آنها برای نفوذ اعضایش به دیگر کشورها استفاده کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۴۲    
بر اساس اعلام بانک مرکزی فروش ارز مسافرتی از فردا 20 شهریور متوقف و مسافران می توانند ارز را با نرخ بازار آزاد تهیه کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۴۲    
حمله انتحاری در یک رستوران در سومالی جان 6 نفر را گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۹    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی طی دیشب و امروز و در دیدار با روسای جمهوری ترکیه، ونزوئلا، آذربایجان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۹    
دقایقی قبل زلزله ای به بزرگی 3/4 ریشتر شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۹    
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای درباره چالش نهنگ آبی توضیحاتی ارائه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۵    
بارش شدید باران در نیمه شب گذشته، جاری شدن سیل در ایتالیا را به دنبال داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۵    
چین در تلاش برای کاهش آلودگی پکن، به جنبش چند کشور خواهد پیوست تا خرید و فروش موتورهای با احتراق داخلی که سوخت های فسیلی را مصرف می کنند ، ممنوع اعلام کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۵    
20 فوریه، تولد 5 عضو از خانواده هفت فرزندی کامینز در آمریکا است که هیچ یک دو قلو نبوده و هرکدام در یک سال کاملا متفاوت با دیگری به دنیا آمده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۵۴    
پست های امیر مقصودلو، خواننده زیرزمینی همیشه در تمامی ابعاد حواشی خاص خود را به دنبال داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۵۱    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا شرایط حذف الزام رانندگی با عینک از گواهینامه را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۵۱    
بررسی تعدادی از اسکناسهای 5000 ریالی بانک مرکزی نشان میدهد، برخلاف رویه های مرسوم در این اسکناسها نوعی انحراف در خطوط طراحی انتهایی آنها دیده میشود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۷    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز (یکشنبه) در اظهاراتی در محل اجلاس علم و تکنولوژی سازمان همکاری اسلامی گفت، کشورش آماده کمک هر چه بیشتر به آوارگان مسلمان روهینجا است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۴    
سخنگوی وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد: وضعیت دارویی بیمارستان های نوار غزه بسیار اسف بار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۱    
وزیر بهداشت با اشاره به دومین بازدید خود از خانه بیماران ای بی (پروانه ای)، گفت: بیماری ای بی یا پروانه ای یک بیماری پوستی و ژنتیکی است که درمان جدی و قطعی ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۴    
حجت الاسلام سید احمد مرعشی از روحانیون رفسنجان و برادر بزرگتر سید حسین مرعشی صبح امروز در بیمارستان ایرانمهر دار فانی را وداع گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۴    
منابع محلی در فرانسه از کشته شدن 4 نفر بر اثر تیراندازی فرد مسلح به اعضای یک خانواده در شمال این کشور خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۱    
حدود چهار دهه پیش آیت الله طالقانی دار دنیا را وداع گفت. در این سال ها، فرزندان و دوستداران آیت الله فرضیات زیادی برای مشکوک بودن درگذشت او را مطرح کرده اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۰    
اقدام پسر بنیامین نتانیاهو در انتشار کاریکاتوری ضدیهودی در صفحه فیس بوکش که بیشتر منقدان پدرش را هدف قرار داده است، موجی از انتقادها از سوی رهبران سیاسی این رژیم را به دنبال داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۴    
فرماندار بانه از پیگیری قضیه تیراندازی به کولبران و بازداشت ماموران خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نتایج یک تحقیق گفت: مشخص شد علت اول طلاق، فقر و بیکاری نیست، بلکه نداشتن سواد زندگی و سواد ارتباطی است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۸    
رئیس جمهور ترکیه در این ملاقات از استراتژی جدید آمریکا در مورد افغانستان و جنوب آسیا استقبال کرد و گفت که ترکیه در بخش های مختلف آماده همکاری با افغانستان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۸    
هدف لاوروف از این سفر حل بحران خلیج فارس و مشکلات به وجود آمده پیرامون قطر و نیز بحران سوریه و برخی موضوعات دیگر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۹    
در کتاب بسیار ارزشمند چرا ملت ها شکست می خورند نوشته عجم اوقلو و جیمز رابینسون، یک نکته بسیار خارق العاده ای مطرح شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۹    
در ادامه سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود از خسارت 900 واحد مسکونی و تجاری بر اثر سیل در لنگرود خبر داد و در این باره گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۳    
درباره آمریکا و انگلیس و این قبیل کشورها نمی خواهم صحبت کنم چون به اندازه کافی دوستانمان در کنگره ها و گرد همایی های مختلف در این باره گفته اند و نوشته اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۷    
فروش بلیت قطارهای مسافری کلیه محورها به صورت همزمان از کلیه کانال های فروش این شرکت از ساعت 10 صبح دوشنبه 20 شهریور ماه آغاز می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۷    
اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده سابق نیروی انتظامی، پیرو درج مطلبی با عنوان پاسخ آرمین به مقام امنیتی سابق ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۴    
در مراسم یاد بود فرهنگ شریف، گروه های مختلفی به ترتیب روی صحنه آمدند و اجرا کردند. همچنین قطعه صوتی موسیقی با عنوان راه بی پایان به انتخاب متین فر - پژوهشگر موسیقی - پخش شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۱    
مراتب تبریک فدراسیون چین را به خاطر صعود به جام جهانی روسیه پذیرا باشید. از طرف فدراسیون فوتبال چین و ژن هووا- رئیس فدراسیون مایلم که صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018روسیه را تبریک بگویم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۸    
بر اساس حکم صادره، متهم از بابت تجاوز به عنف محکوم به اعدام، از بابت یک فقره قتل عمد محکوم به قصاص نفس، از بابت سرقت محکوم به حبس و شلاق و رد مال شده است که اجرای حکم در ملاعام خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۵    
عون پس از این سفر، 25 تا 27 سپتامبر (3 تا 5 مهر) به پاریس سفر و در آنجا با امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه و برخی از شخصیت های برجسته این کشور دیدار و گفت وگو می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۲    
سرمربی تیم سپیدرود در حالی چنین تصمیمی گرفته که 8 تیم لیگ برتری از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۳    
پس از استقرار تیم مدیریتی شهرداری که بخشی از آن مستقر شده و استقرار بخشی دیگر ادامه خواهد داشت، ان شاالله همه موارد مطرح شده در این چند هفته را مورد بررسی قرار می دهیم و اگر موارد خلاف و سویی دیده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۴    
محسن افتخاری سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: فردا (دوشنبه) ساعت 9 صبح دادگاه متهمان پرونده قتل بنیتا در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به صورت علنی برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۱    
کاری که ما می توانیم به عنوان دولت انجام دهیم این است که برای ساخت این واحدهای مسکونی تسهیلات و زمین در اختیار بنیاد مسکن قرار دهیم و معتقدیم امام خمینی (ره) برای همین گروه این بنیاد را تاسیس کردند و ...
  • ۱