سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۵:۰۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 28 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۲:۲۴    
زلزله ای به بزرگی 3.7 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، دهدز در استان خوزستان را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۷:۴۲    
سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پایان مهلت قانونی تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت توسط مشمولان 31 شهریورماه امسال خواهد بود و این زمان از نظر قانونی امکان تمدید نخواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۴:۲۱    
از تعداد مرگ و میر بیماران غیرواگیر، 46 درصد بیماری قلبی و عروقی، 13 درصد سرطان، چهار درصد بیماری های مزمن تنفسی و آسم و 2 درصد دیابت علت مرگ در کشور است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۲:۲۱    
یک متخصص طب فیزیکی معتقد است، کفش هایی که مچ پا را در کفش محکم نگه می دارند در به حداقل رساندن آسیب های وارده به پا نقش مهمی دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۸:۰۳    
سه مرد که به اتهام سرقت از مغازه کالباس فروشی و یک منزل بازداشت شده بودند، بعد از محاکمه به قطع انگشت دست و حبس محکوم شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۷:۴۲    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری پنج شرور که در منطقه تهران پارس اقدام به عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۷:۲۱    
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: امسال بودجه اختصاص یافته برای بیمه سلامت و درمان معتادان 79 میلیارد تومان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۷:۰۰    
رئیس کلانتری 126 تهرانپارس از انهدام باند سارقان لوازم خودرو خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۶:۴۲    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره ادامه زندگی کودکان نارس توضیح داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۶:۲۱    
"یکی از عوامل مهمی که امروزه باعث ایجاد و گسترش سرطان در کشور شده، بحث نان است؛ نان هایی که افرادی با نام "نان خشکی و نمکی" آن ها را جمع آوری کرده و به دامداری ها و گاوداری ها می فروشند..."
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۶:۰۰    
برانکو برای جنگ در چند جبهه دردسر بزرگی دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۵:۴۲    
اگر فردی به ویتامین های بدن خود دقت کند ولی اصلاً به روانش رسیدگی نکند کم کم این بیماری های روحی تبدیل به بیماری جسمی می شود که تأثیرش به مراتب بدتر از یک بیماری عادی است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۵:۲۱    
زمانی که برای 30 روز تنها نوشیدنی شما آب باشد، مغز سریع تر واکنش نشان می دهد. از آنجایی که مغز به مقدار بسیار زیادی اکسیژن نیاز دارد تا عملکردی بهینه ارائه کند و آب یکی از بهترین منابع برای آن محسوب ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۵:۰۳    
پزشکان معالج زن جوانی که پس از عمل سزارین دچار حمله قلبی شده و به کما رفته بود پس از ماه ها در دادسرای نظام پزشکی 33 درصد مقصر شناخته شده و به پرداخت دیه محکوم شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۴:۴۲    
جراحت های منجر به خونریزی های جزیی ناشی از بریدگی و خراشیدگی باید متوقف شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۴:۲۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دستورالعمل مدیریت بهداشت محیط در برنامه سلامت محرم، اربعین و صفر را به معاونت بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۴:۰۰    
کلارا نایت ، ندیمه سلطنتی بود که حدود 90 سال پیش وظیفه نگهداری از ملکه الیزابت دوم به وی سپرده شد. ملکه الیزابت سال های ابتدایی خود را در کنار این ندیمه سپری کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۳:۴۲    
خودرو پرنده آیروموبیل (AeroMobil) در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به نمایش درآمد. این وسیله نقلیه لوکس و مدرن به عنوان اولین خودرو پرنده واقعی جهان پیش فروش شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۲:۰۰    
به گفته محققان، مصرف کنندگان داروهای ضدافسردگی 33 درصد بیشتر در معرض مرگ قرار دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۱:۴۲    
ابتلا به سردرد و میگرن می تواند بسیار ناراحت کننده باشد، این بیماری گستره وسیعی دارد و درصورتی که در سمت چپ سر رخ دهد می تواند نشانه خطر باشد و نیاز به رسیدگی درمانی وجود دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۱:۲۱    
پلاکت های خون یکی از قسمت های حیاتی بدن هستند که حضور آنها در خون برای منعقد شدن خون لازم است. برای مثال هنگام بروز خونریزی به دلیل یک آسیب داخلی یا خارجی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۱:۰۳    
یکی از مهمترین ویژگی های آیفون X که توجه اکثر کاربران و تحلیلگران را به خود جلب کرد، قابلیت Face ID بود که با سنسورهای عمق سنج خود چهره کاربر را شناسایی کرده و با استفاده از آن قفل موبایل را باز می ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۰:۲۱    
با توجه به افزایش شدید جمعیت کشور چین و نیاز روزافزون این کشور به روش هایی پیشرفته برای تامین مواد غذایی، تولید گوشت آزمایشگاهی با استفاده از سلول های بنیادی حیوانات مورد توجه چین قرار گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۰:۰۰    
این شرکت هواپیمایی با همکاری Velocys این ابتکار عمل را اجرا خواهد کرد. Velocys از جمله شرکت های نوپای فعال در حوزه انرژی های تجدیدپذیر است که فناوری خاصی را بدین منظور ابداع کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۲    
در این مجموعه مقاله، به زندگی واقعی نگاهی می اندازیم، به روش های هرروزه ی سفر در زمان در عالم خودمان، و همچنین به برخی از روش های بعید گشت وگذار در میان بُعد چهارم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۳:۲۱    
هنوز مشخص نیست برای این تکه یخ عظیم چه اتفاقی می افتد زیرا گاهی اوقات این تکه ها سال ها در یک نقطه باقی می مانند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۳:۰۰    
نتایج گسترده ترین مطالعات در زمینه بیماری آلزایمر نشان داده است، تنها، شیوه زندگی سالم است که فرد را از خطر ابتلا به آلزایمر محفوظ نگه می دارد؛ حتی اگر فرد خود را مستعد ابتلا به آن بداند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۲:۴۳    
علاءالدین بروجردی ترامپ را مظهر ولنگاری در عرصه هنجارهای سیاسی حاکم بر دنیا خواند و تاکید کرد که ترامپ با اظهارات امروزش در مجمع عمومی سازمان ملل عمق دشمنی اش را با ایران نشان داد اما باید بداند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۲:۴۰    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید بلیت فروشی حق باشگاه هاست و باید به آنها داده شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۲:۳۷    
به طور متوسط ماهیانه در کشور حدود 194 میلیون لیتر گاز سمی در هوایی که ما تنفس می کنیم،تزریق شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۲:۳۷    
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به تهدید نظامی وزیر دفاع آمریکا علیه کره شمالی اعلام کرد: اظهارات و اقدامات تهدید آمیز، بحران کنونی شبه جزیره کُره را حل نخواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۲:۳۴    
یک گروه شورشی در سودان جنوبی قبل از حمله به شهر کایا روبان های قرمز رنگ به پیشانی شان می بندند تا قابل شناسایی باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۲:۳۱    
رییس جمهوری کشورمان با تاکید بر اینکه رفتار ترامپ-رییس جمهور آمریکا- همه زمینه های مثبت را از بین می برد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۲:۲۵    
لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از نقطه صفر مرزی شگفتان و شهیدان در شمال غرب کشور بازدید کرد،همچنین رئیس مجلس از قلعه زینال تابوتان بازدید به عمل آورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۲:۲۲    
نزدیک مرز میانمار را نشان می دهد. به دنبال حملات 25 اوت (سوم شهریور) ارتش میانمار علیه اقلیت روهینگیا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۲:۱۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدار با معاون رئیس جمهور آمریکا بر کارآمدی برجام و لزوم پایبندی همه طرف ها به آن تأکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۲:۱۹    
سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از فرماندهان ارشد و معاونین این نیرو با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۲:۱۹    
وزرای دفاع انگلیس و عربستان در جده یک توافق نامه همکاری نظامی مشترک امضا کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۱:۵۵    
زلزله ای به بزرگی 3/3 ریشتر شهرستان کلات در خراسان رضوی را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۱:۳۱    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: هواپیمایی ایرباس 330 عمان از مبدا مسقط به مقصد منچستر ساعت 17 و 30 دقیقه امروز به دلیل بدی حال یکی از مسافران در فرودگاه بین المللی شیهد مدنی تبریز فرود آمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۱:۳۱    
رئیس پلیس راه البرز گفت که ترافیک در جاده کرج - چالوس و آزادراه های این استان سنگین است و از محدوده آدران در جاده چالوس به سمت کرج توقف خودروها گزارش شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۱:۲۸    
کارنامه نهایی داوطلبان آزمون سراسری سال 96 در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۱:۲۸    
ریزش تونل گردنه چری شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری عصر سه شنبه 2 کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۱:۲۸    
تکواندوکاران ایران در ادامه موفقیت های خود در بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا موفق به کسب دو مدال طلای دیگر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۱:۲۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران موضوعات منطقه ای، بین المللی و برجام را محورهای مطرح شده در دیدارهای دوجانبه با مقامات سایر کشورها دانست و بر ضرورت احترام به قانون اساسی و تمامیت ارضی عراق تاکید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۱:۲۲    
رئیس فراکسیون امید با حضور در بیمارستان آتیه تهران از جمشید مشایخی، پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون عیادت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۱:۲۲    
رییس جمهوری فرانسه در واکنش به سخنان مضحکانه دونالد ترامپ درباره برجام، از توافق ایران و گروه 1+5 دفاع کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۱:۱۹    
رئیس سابق سرویس اطلاعات عربستان سعودی با تکرار اتهام های بی اساس خود علیه ایران، از جامعه جهانی خواست در برابر دخالت های آشکار تهران بایستد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۰:۴۹    
وزیر کشور تأکید کرد:نباید مدیران خدمات خود را محدود به ساعات اداری کند بلکه مدیری موفق است 24 ساعته فکرش درگیر کار مردم باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۰:۴۶    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه روز دوشنبه به وقت محلی نیویورک در این دیدار گفت: ملت ایران در 29 اردیبهشت در انتخاباتی رقابتی، بسیار شکوهمند و پرشور، با شرکت 73 درصد واجدین شرایط ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۰:۲۵    
جعفری دولت آبادی با بیان این که اعمال نظارت بر قضات به لحاظ خطیر بودن امر قضا از اهمیت بیشتری برخوردار است، از تعدد نهادهای نظارتی در قوه قضاییه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۰:۱۶    
دونالد ترامپ در نخستین سخنرانی خود در سازمان ملل اتهامات سخیفی علیه ایران مطرح کرد.توافق هسته ای با ایران بدترین توافق یک طرفه ای است که امضا شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۲۰:۱۰    
ارتش اسرائیل اعلام کرد یک فروند پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) ساخت ایران و متعلق به حزب الله لبنان را در مرز با سوریه سرنگون کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۵    
دبیرکل سازمان ملل در افتتاحیه هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی گفت که دولت میانمار باید فوراً عملیات نظامی علیه روهینگیا را متوقف کند و شرایط بازگشت ایمن و محترمانه مسلمانان فراری شده را فراهم آورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۵    
فرمانده دریابانی هرمزگان از توقیف بیش از چهار میلیاردی کالای قاچاق در سواحل بندرعباس خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۵    
مدیر کل بحران استانداری فارس گفت: زلزله اوز خسارتی نداشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۲    
ملانیا، همسر ترامپ در سازمان ملل حضور دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۲    
زمین لرزه 4.8 ریشتری اوز در استان فارس را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۹:۲۵    
تنها دیپلمات ایرانی حاضر در هنگام سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر بخواهیم صلح را به سازمان های بین المللی بسپاریم نمی توانیم مطمئن باشیم که چه زمانی به صلح عادلانه یا حتی منصفانه دست یابیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۴۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آمادگی سه ماهواره دانشگاهی برای پرتاب خبر داد و گفت: این ماهواره ها در نوبت پرتاب قرار دارند، در صورتی که وزارت دفاع اعلام آمادگی کند، پرتاب خواهند شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۴۳    
فیلم تحسین شده 120 تپش در دقیقه نماینده سینمای فرانسه در شاخه بهترین فیلم خارجی اسکار 2018 شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۴۰    
حاشیه هایی که از دل مناظره های استقلالی ها بیرون زند هیچ کدام محور اصلی بحث ها نبود. درد استقلال اصلا این چیزها نبود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۴۰    
روزهای پرحاشیه استقلال تمامی ندارد و اینبار یکی از بازیکنان این تیم در آستانه دیدار مقابل ذوب آهن با کادرپزشکی درگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۱۹    
وزیر خارجه انگلیس اخبار منتشره از سوی برخی رسانه ها درباره احتمال استعفای خود را تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۱۹    
هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل آغاز شد، قرار است مقامات کشورهای مختلف در این نشست سخنرانی کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۸:۱۰    
رییس جمهوری در ضمیمه حکم علیرضا آوایی وزیر دادگستری، خواستار تلاش این وزارتخانه در راستای ارتقای رعایت حقوق شهروندی،تضمین حقوق کودکان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۴۹    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که شش سال قبل با ضربات چکش باعث مرگ فرد دیگری شده و متواری شده بود، شناسایی و دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۳۱    
واشنگتن پست در سرمقاله روز دوشنبه خود نوشت: روزانه به طور میانگین 23 کودک و نوجوان آمریکایی در حوادث تیر اندازی جان خود را از دست می دهند و این یعنی یک 'بحران'.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۳۱    
دادستان عمومی و انقلاب کرج از دستگیری یک آدم ربا در کرج خبر داد و گفت: فداکاری یک معلم زن در کرج مانع از ربایش دختر 8 ساله شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۸    
یک کارشناس مسائل خاورمیانه تصریح کرد: جریان حماس از یک طرف در تلاش است که روابط خود را با ایران ترمیم کند و از دیگر سو می خواهد به سوریه نیز بازگردد و در همین راستا از ایران و حزب الله خواسته تا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۸    
قبل از اینکه اپل پیش فروش آیفون X را آغاز کند، برخی از واردکنندگان غیررسمی آیفون در ایران اقدام به پیش فروش آیفون 10 کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۰۷    
رییس جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفته است، قرار است طبق برنامه از پیش تعیین شده، روز چهارشنبه در این مجمع سخنرانی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۰۷    
مرکز اطلاع رسانی وامور بین الملل وزارت کشور با انتشار یک یادداشت رسانه ای به نقطه نظرات مطرح شده در برخی رسانه ها با عنوان وزارت کشور و بومی گزینی پاسخ داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۰۴    
عضو هیات مدیره استقلال گفت: نظرسنجی شب گذشته برنامه نود نشان داد که چه کسی مقصر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۰۴    
شرکت کنندگان در این نشست فرصت خواهند یافت، نقش نهادهای ملی استاندارد در ایجاد زیرساخت های ملی کیفیت، حاکمیت ایزو ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۰۴    
رئیس یک تیم بازرسان حقوق بشری سازمان ملل امروز (سه شنبه) گفت، اظهارنظرهای مطرح شده در سخنرانی اخیر آنگ سان سوچی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۷:۰۱    
نظربه سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی کیش منصوب می شوید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۵۵    
علاوه بر وام های ازدواج پرداخت شده،در این شعبه طی 6 ماهه اول امسال، 54 فقره وام قرض الحسنه ضروری،114 فقره تسهیلات خرید کالا در قالب عقد مرابحه و 28 فقره تسهیلات مرابحه مسکن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۴۳    
در ادامه، یوست ملیس یکی از مدرسان دوره تطبیق و مبارزه با پولشویی با اشاره به این که طی دوره حضورش در بانک ملی ایران، کارکنان آن را کاملا آشنا و علاقه مند به موضوع دوره دیده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۴۰    
پلیس لندن اعلام کرد که به علت کشف بک بسته مشکوک یکی از بزرگراه های شهر لندن بسته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۷    
هزینه خرید این خودروها توسط کارگران و صاحبان کارگاه ها و کارخانه های قطعه سازی بخش خصوصی تامین شده و این خودرو ها و اسناد مالکیت آنها به خانواده آتش نشانان اهدا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۴    
افت بیش از 50 درصدی قیمت نفت در سه سال گذشته و ناکامی توافق اوپک برای رشد قیمت طلای سیاه، موجب شده که عربستان از آخرین ابزار خود برای جبران کسری بودجه استفاده کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۴    
مدیرعامل باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به رییس سازمان لیگ خواهان رسیدگی به موضوع حق پخش تلویزیونی شد. در نامه سید رضا افتخاری آمده است: جناب آقای بهاروند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۴    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا و بعضی از کشورهای غربی که در ایجاد آشوب در سوریه دخالت مستقیم داشتند و صهیونیست ها که دخالتی واضح داشتند نتوانست با خلق داعش ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۴    
سردار محمدحسین سپهرمعاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره جنایت های دولت میانمار علیه مسلمان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش از رونمایی تجهیزات جدید این نیرو در رژه 31 شهریور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۱    
وزرای خارجه سه کشور قطر، مصر و عربستان برای نخستین بار از زمان به وجود آمدن بحران در روابط قطر با چهار کشور عربی، در نیویورک گردهم آمدند تا بحران سوریه را بررسی کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۱۶    
او در بیمارستان تصمیم گرفت که با در هم آمیختن ویژگی ها و کاربردهای سلاح آمریکایی ام1 گرند و تفنگ آلمانی اس تی جی 44 یک تفنگ خودکار طراحی و تولید کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۱۳    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: متهمی که در پی رابطه غیراخلاقی با 2 مرد، به شوهرش خیانت کرده و او را با قرص کشنده به قتل رسانده بود به دار مجازات آویخته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۱۳    
اخراج بابک زنجانی از دادگاه به دلیل درگیری با وکیل شرکت نفت از جمله خبرهای پربحث دیروز بود. روزنامه شهروند این خبر را دستمایه طنز تصویری شماره امروز خود قرار داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۱۳    
لئونید ایواشف رئیس مرکز مطالعات ژئوپلیتیک روسیه با تاکید بر اینکه آمریکا برای کشورهای خاورمیانه نقشه های شومی کشیده است، اظهار کرد: همه پرسی کردستان عراق بخشی از طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۱۰    
روسیه چند روز پیش به دنبال دیدار موسی ابومرزوق، نائب رئیس دفتر سیاسی حماس و سرگئی کیربیچنکو، سفیر روسیه، از حماس برای سفر به این کشور دعوت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۶:۰۷    
ستاد مرکزی اربعین متشکل از وزارت خانه های راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، امور خارجه، اطلاعات و وزارت کشور است و شهرداری تهران هم در این ستاد مسئولیت هایی را به عهده دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۵۸    
پرونده می فرستاد اما با آقای مرتضوی من هیچ ارتباطی نداشتم. با توجه به روابطی که در دادسرا با قضات داشت، به این نتیجه رسیده بودم که هیچ ارتباط دوستانه ای با ایشان نداشته باشم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۵۲    
تغییر ذائقه مردم در امور فرهنگی و اجتماعی و کنار گذاشتن ارزش ها از دیگر متغیرها و وجوه اشتراک نفوذ در بین کشورها است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۴۹    
اعضاء هیات امید دارند فیلم برگزیده بتواند با پشتیبانی کلیه مراکز تاثیرگذار فرهنگی کشور، نمودی دیگر از ظرفیت های سینمای نوین ایران را به طیفی گسترده تر از مخاطبین بین المللی بشناساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۴۶    
از طرفی دیگر داریوش شجاعیان و سجاد شهباززاده هم به تازگی اختصاصی تمرین می کنند و بعید است که آن ها هم در مقابل ذوب آهن بازی کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۵:۴۳    
اما در حال حاضر تصمیم دیگری گرفته تا صدای خود را در کنار دوستان وی که از هراس بازداشت شدن، زندگی در تبعید را انتخاب کرده اند صدایش را بالا ببرد.
  • ۱