سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۹:۳۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 7 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۰۹    
به داوطلبینی که پیش از این در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کرده اند؛ توصیه می شود در صورت تمایل در مهلت مقرر فرم ثبت نامی خود را ویرایش کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۷:۰۳    
مجلس شورای اسلامی تا تاریخ دوم مهرماه جهت تعطیلات تابستانی نمایندگان، تعطیل اعلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۳:۴۲    
سردردهای عصبی و تنشی که به آنها سردردهای استرس نیز می گویند، یکی از رایج ترین انواع سردردها بوده و افراد بسیاری زیادی با آن مواجه می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۲:۲۱    
تازه ترین ساخته کامبوزیا پرتوی در آخرین مرحله مونتاژ قرار دارد و پرویز آبنار کار صداگذاری آن را شروع کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۶    
محققان موفق به توسعه ابزار تشخیصی در قالب اپلیکیشن تلفن هوشمند شدند که قسمت سفید چشم را برای تشخیص علایم اولیه سرطان پانکراس بررسی می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۶    
تصاویر رنگی از نیروهای آمریکا در جنگ کره بین سال های 1950 تا 1953 منتشر شد.نیروهای آمریکایی در این جنگ 88 درصد نیروی زمینی این جنگ را تشکیل می دادند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۲    
بیش از 19 سال از بهره برداری از خط 5 مترو تهران می گذرد و در راستای افزایش ایمنی و ارتقا کیفیت زیر ساخت های این خط ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۴    
ممکن هست بالاخره من عقبه ی موضوع را نمی دانم. منتهی ممکن هست که این در یک درواقع نبرد اقتصادی بین کسانی که دوست دارند علاقه دارند بازار ایران را برای خودشان هم بکنند باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۰۰    
انسان ها در کشورهای مختلف با زبان های مختلفی صحبت می کنند چرا که در محیط اطراف خود قرار گرفته اند و خودشان هم با آن زبان صحبت می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۷:۰۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به طرح اخیر نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل برای خروج رئیس جمهور آمریکا از توافق هسته ای ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۶:۲۱    
وزیر اطلاعات گفت: اگر توی سر هم بزنیم زمین خواهیم خورد، این سنت الهی است، لگر بخواهیم عزت و وزن در دنیا داشته باشیم، باید وحدت، رفتار برادرانه و اتحاد داشته باشیم، قرآن می فرماید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۶:۰۰    
درحالی که گروهی اعتقاد داشتند حضور فرهاد مجیدی در تیم زیر 16 ساله های باشگاه اسپانیایی یک خبرسازی است ، او از حضور در تمرینات این تیم سند رو کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۵:۴۲    
کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد که تیمش از بازی کردن برابر هواداران تیم ملی کره جنوبی در دیدار روز پنج شنبه ترسی ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۵:۲۱    
نیمار در لیست 10 نفره گران قیمت ترین با اختلاف در صدر قرار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۵:۰۰    
اقتدار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ضعیف تر از آن است که به نظر می رسد. در حقیقت، پایه قدرت پوتین ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۴:۲۲    
بیماری التهابی روده به عنوان بیماری نوجوانان و جوانان در نظر گرفته می شود، زیرا برای نخستین بار بیشتر در افرادی که در بازه سنی 15 تا 25 سال قرار دارند، تشخیص داده می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۴:۰۱    
ادعاهای فراوانی دارد؛ می گوید با چهار واسطه فرزند امام زمان است؛ یمانی است؛ وصی و جانشین امام است؛ ارشد 313 نفر از یاران امام است؛ واجب الاطاعه و معصوم است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۳:۴۰    
نتیجه بیش از یک دهه مطالعه نشان داده است، ازدواج مؤفق در مهار بیماری های قلبی و در امان ماندن از آسیب های آن تأثیر مثبت دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۳:۰۱    
رئیس کلانتری 101 تجریش از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف تعدادی اموال مسروقه از وی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۲:۲۲    
سه مرد جوان که به اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت یک زن غریق نجات دستگیر شده بودند در برابر قضات دادگاه کیفری تهران با رد اتهاماتشان، ادعای بیگناهی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۲:۰۴    
فقیرترین مردم هنگ کنگ در خانه هایی بسیار کوچک با اتاق هایی شبیه تابوت زندگی می کنند. در طول 10 سال گذشته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۲:۰۱    
وکیل تسخیری پرونده قتل آتنا با بیان اینکه متهم هیچ یک از اتهامات را قبول ندارد، گفت: در خصوص قتل نمی توانم اظهار نظری کنم اما درباره تجاوز به عنف هم نظریه کمیسیون پزشکی به صورتی قطعی عنوان نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۱:۴۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 شکارچی متخلف این استان به دلیل شکار یک رأس بز کوهی با صدور رأی قضایی به هفت سال حبس تعزیری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۱:۲۲    
دیوید گوفرین، سفیر رژیم صهیونیستی در مصر امروز (سه شنبه) به قاهره بازگشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۱:۰۱    
محمدرضا اصلانی از جشنواره بیطار حکم گرفت،دو اجرایی شدن شیرهای خان بابا سلطنه ، ساخت مستندی درباره پوستر فیلم،اکسیدان همچنان می فروشد و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۰:۴۰    
مهران مدیری بعد از 15 سال در گفتگویی زنده گفت که به دلیل ممنوع الفعالیتی، بازی در نقش اصلی فیلم ضیافت مسعود کیمیایی را از دست داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۰:۲۲    
جوانی آلمانی تونسی هستم.از کودکی در گوشم از سرزمین شام و جهاد و جنگ آخر الزمان و دابق گفته بودند. از وقتی خود را شناختم، یک آرزو داشتم، اینکه خود را به سرزمین شام برسانم و در نبرد آخر الزمان شرکت کنم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۰:۰۱    
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی که دایما از جانش در ترس است، تعدادی از ماموران سابق سرویس اطلاعاتی روسیه (کا.گ.ب) را برای حفاظت از جانش در برابر سوء قصد احتمالی دشمنان استخدام کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۳:۴۳    
یک محقق نیجریه ای موفق به ساخت تراشه رایانه ای با استفاده از نرون های موش شده است که می تواند بوی مواد منفجره را تشخیص کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۳:۴۳    
محققان پژوهشگاه رویان طی تحقیقاتی میزان افسردگی و امیدواری را در بین زنان و مردان نابارور بررسی کردند که بر اساس آن میزان امید در مردان نابارور از زنان بیشتر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۳:۱۳    
125 دستگاه خودرو که بیش از یک میلیون خلافی داشتند در شبانه روز گذشته در سطح پایتخت توقیف و روانه پارکینگ شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۳:۰۴    
منابع عراقی از وقوع انفجار خودروی بمب گذاری شده در شرق بغداد خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۳:۰۱    
رسانه های آمریکایی روز سه شنبه از سرریز یک سد اصلی در بیرون شهر هیوستون آمریکا بر اثر طوفان هاروی خبر داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۳:۰۱    
وزارت اقتصاد در اطلاعیه ای نسبت به دو نقل قول منتشره منتسب به وزیر اقتصاد در برخی رسانه ها واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۳:۰۱    
سکه ای که نتانیاهو مدعی بود 2 هزار سال قدمت دارد، یک سکه معمولی است و هیچ ارتباطی به تاریخ یهود ندارد، این مسأله موجب به سخره گرفته شدن وی در رسانه ها شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۲:۴۹    
تشکر می کنم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خاطر رای اعتماد بسیار بزرگی که به دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی دادند و آنها امروز با روحیه بالاتری شروع به کار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۲:۳۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشاره به رزمایش تحریک آمیز آمریکا و کره جنوبی در شبه جزیره کره، آزمایش موشکی بامداد امروز کره شمالی را محکوم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۲:۲۵    
تشکر می کنم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خاطر رای اعتماد بسیار بزرگی که به دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی دادند و آنها امروز با روحیه بالاتری شروع به کار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۲:۱۳    
خسرو جعفری زاده، کارشناس نجوم درباره فیلمی که با این موضوع در فضای مجازی منتشر شده گفت: مشخص شده است که صدا از آسمان نیست و از همان محدوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۸    
منابع خبری آمریکا اعلان کردند که توفان هاروی حداقل 35 میلیارد دلار به خانه های ساکنان ایالت تگزاس و مناطق اطراف آن، خسارت وارد کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۲    
گفت و گوی زنده رئیس جمهوری اسلامی ایران تا ساعتی دیگر (21و 30 دقیقه شامگاه سه شنبه) از شبکه یک سیما و نیز رادیو سراسری آغاز می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۲    
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان طلافروشی در گچساران که منجر به کشته و زخمی شدن سه نفر شد، ادامه دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۵۲    
مدیر کل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی گفت: اتصال برق علت حریق قطار تهران-مشهد بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۴۹    
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه دیدار و گفت وگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۲۵    
تصاویر دهها تروریست داعشی تاجیک، ازبک و جمهوری آذربایجان که از العیاضیه در شمال تلعفر فرار و خود را تسلیم نیروهای پیشمرگ کردند
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۲۲    
لودویگ جورج ریدر با بیان اینکه دراین سفر با بررسی چالش ها و شناسایی مشکلات در خصوص ورود به بازارهای داخلی وخارجی، زیرساخت های مدیریت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۱۹    
متهم دستگیر شده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادعا می کند دروازه بان تیم نفت تهران است و او را به جای معتاد گرفته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۱۶    
همچنین این فرآیند ملی با همکاری دستگاههای حاکمیتی و تشکل های ملی مرتبط و بر اساس نظام نامه مدون و مصوب با عنوان جایزه ملی کیفیت در روز ملی کیفیت ( 18 آبان ) برگزار می شود صورت می گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۱۳    
لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسا قصد دارد از عدم تمدید قرارداد خود برای امضای قرارداد با دی ماریا استفاده کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۷    
افخمی در این دیدار آمادگی بانک صنعت ومعدن را برای برگزاری رابطه کارگزاری با بانک های برزیلی بویژه بانک های توسعه ای برزیل جهت فاینانس پروژه ها و تبادل اعتبارات اسنادی به منظور صادرات و واردات کالا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۷    
وزیر خارجه امارات ضمن متهم کردن ایران به دخالت در امور سوریه، خواستار خروج نیروهای ایرانی از این کشور شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۷    
نخست وزیر عراق تحقق پیروزی بزرگ در جنگ نیروهای عراقی با داعش در شهرستان تلعفر را به مردم این کشور تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۷    
موگرینی در بیانیه ای ضمن محکوم کردن آزمایش موشکی کره شمالی، گفت اتحادیه اروپا گام های بیشتر علیه پیونگ یانگ را بررسی می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۴    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از به کارگیری فناوری پلاسما برای زباله های عفونی بیمارستانی در بابل خبرداد و گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۱    
معاون اول رئیس جمهور از بانک ملی ایران به جهت بالاترین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی و بیشترین مساعدت با خانواده های کمیته امداد امام خمینی(ره) تقدیر کرد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۰:۴۹    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از تدوین برنامه 10 ساله برای احیای دریاچه ارومیه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۰:۴۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت گفت: 7 تن از نزدیکان شهدای باقیمانده منا به سفر حج اعزام شده اند که ظرف روزهای گذشته با حضور نمایندگان ایرانی و سعودی آزمایشات لازم انجام پذیرفت و طی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۰:۴۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یکی از واگن های قطار تهران – مشهد خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۰:۴۳    
مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری با همراهی یک عضو کادر فنی 80 درصد قرارداد بازیکنان را به عنوان شرط اولیه عقد قرارداد تصاحب می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۰:۲۵    
برخی از اعضای کابینه ترامپ با حفظ فاصله و با ملاحظه نسبت به اظهارات فوق جنجالی رئیس جمهوری آمریکا برخورد می کنند اما سایرین معقدند که ماندن کنار او امن تر است و اکثریت ترجیح می دهند که اصلا حرفی به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۰:۲۵    
سوشا مکانی با ظاهری جدید در میادین ورزشی ظاهر شده است.سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس و بازیکن فعلی میوندالن نروژ با ظاهری جدید مقابل دوربین ها ظاهر شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۰:۲۲    
نشریه المانیتور چشم انداز دیدار احتمالی وزیران امور خارجه آمریکا و ایران را بررسی کرد. این نشریه در پایگاه اینترنتی خود تلاش کرد به این پرسش پاسخ دهد که آیا محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و رکس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۰:۰۴    
آیت الله حائری شیرازی طی یادداشتی به بررسی راهکار عملی خلاصی از ربا و تأسیس پول اسلامی پرداخته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۹:۲۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید از سایت ها و اماکن هسته ای از سوی کمیسیون مورد تاکید و تایید قرار گرفت که برنامه زمانبندی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۹:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر ژاپن در خصوص پرتاب موشک کره شمالی به مدت 40 دقیقه با یکدیگر گفت وگو کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۹:۲۲    
رییس جمهور در حکمی دکتر حسام الدین آشنا را به عنوان مشاور رییس جمهور و رییس مرکز بررسی های استراتژیک منصوب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۹:۲۲    
وکیل مدافع هنگامه شهیدی از آزادی موکلش در روز جاری (سه شنبه) از زندان اوین خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۹:۱۳    
اعضای مجمع فراکسیون امید اعضای هیات رئیسه جدید این فراکسیون را انتخاب کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۹:۱۰    
ارتش ژاپن قصد دارد برای افزایش آمادگی خود تمرین های دفاع ضد موشکی را با نیروهایی آمریکایی حاضر در خاک این کشور برگزار کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۴۶    
معاون رئیس جمهور عراق در دیدار با سفیر کشورمان درباره تلاش هایی که به منظور تعویق انتخابات آینده عراق صورت می گیرد، هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۴۳    
مردم نیکوکار در چهار ماهه نخست امسال 100 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد رشد داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۴۳    
برخی منابع از حمله با سلاح سرد(چاقو) به مسافران و پرسنل تعاونی 13 ترمینال جنوب خبر داده اند
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۲۸    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از توقیف 68 کبوتر که 30 مورد آنها مظنون به حمل مواد مخدر هستند در منزل یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۲۵    
اعضای فراکسیون امید در جلسه مجمع عمومی خود محمدرضا عارف را مجددا به عنوان رئیس فراکسیون انتخاب کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۲۵    
توسعه تولید و اشتغال هرچند اساسی ترین اقدام برای خروج اقتصاد از رکود و بهبود وضعیت معیشت جامعه است اما هستند خانوارهایی که به دلیل ناتوانی مطلق در رفع نیازهای اولیه خود چشم به حمایت دولت دوخته اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۷:۴۹    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: دسترسی به فرصت های مساوی و برابر برای دختران کشور بنا به دلایل مختلف اجتماعی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۷:۴۶    
وزیر آموزش و پرورش از بهره برداری 810 پژوژه آموزشی تا مهرماه سال جاری خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۷:۴۳    
زنی که شوهرش چهل و نه ساله اش پس از خوردن یک نوشیدنی به کام مرگ فرورفت، پیش از ظهر امروز با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از شوهر دخترعمه همسرش شکایت کرد و وی را عامل مرگ همسرش دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۷:۳۴    
پلیس پایتخت، جزئیات تیراندازی ماموران پلیس در قهوه خانه ای در یاخچی آباد را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۷:۳۱    
آموزش وپرورش برای تربیت دانش آموزان و تحقق حیات طیبه نیازمند جذب نیروی انسانی کارآمد و توانمند است و اجرای صحیح شیوه نامه جذب معلم به استقرار نظام آموزشی در تراز جمهوری اسلامی کمک می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۷:۳۱    
نمایندگان کره جنوبی، ژاپن و آمریکا در شورای امنیت توافق کردند در تقابل با آزمایش موشکی کره شمالی پاسخی سخت بدهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۷:۲۸    
کاخ سفید اعلام کرد که رئیس جمهوری آمریکا تمام گزینه ها در مقابل کره شمالی را روی میز دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۷:۲۲    
معاون وزیر امور اقتصادی ودارایی می گوید : حدود 30 میلیارد دلار تامین مالی (فاینانس) خارجی در راه است که از بانک های اروپایی و اسیایی جذب می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۶:۵۸    
نیروهای عراقی در آخرین مرحله از عملیات برای پاکسازی شهرستان تلعفر، به تدریج وارد محله جنوبی شهرک العیاضیه شده و به شدت پایگاه های داعش در این منطقه را هدف قرار دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۶:۵۸    
زن 40ساله ای که تبعه خارجی است و در شهرهای مشهد، تربت جام، تایباد، باخرز و شاندیز طلای کودکان را سرقت می کرد در تربت جام دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۶:۵۵    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن گزارش بدهکاران بانکی در این کمیسیون خبر داد و گفت: بدهکاران زیادی شناسایی و وجود دارند، اما تعداد عمده بدهکاران 800 نفر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۷    
وکیل مدافع دو نفر از متهمان پرونده مدیران کانال های تلگرامی از صدور حکم موکلینش توسط دادگاه انقلاب خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۴    
مهلت ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان دوره ابتدایی، استعدادهای درخشان (پایه های هفتم، هشتم و نهم)و پیش دانشگاهی که در مهلت مقرر موفق به ثبت سفارش نشده اند به شرط ثبت نام در سامانه سناد برای سال تحصیلی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۶    
قسمت پایانی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت با جذب بیش از 12 میلیون نفر بیننده تلویزیونی رکورد زد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۶    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تاکید کرد: ایجاد امنیت فضای کشور عزیزمان ایران اسلامی، به عنوان امن ترین فضا در منطقه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۳    
رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه پرونده مداحان به دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شده است، گفت: تا زمانی که موضوع بررسی نشده و موضوعی به اثبات نرسیده نمی توانیم ریز اتهامات را اعلام کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۳    
سرمربی تیم ملی به دعوت نشدن مسعود شجاعی به اردوی ملی پوشان واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۶    
اگر ما صرفا صبر کنیم پول هنگفت برسد، بعد محیط زیست را نجات دهیم، محیط زیست از بین رفته است. الان باید سالی دو میلیارد دلار پول به محیط زیست تزریق شود تا بتواند جان بگیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۰    
نماینده اصولگرای کاشان و آران و بیدگل تاکید کرد: شاهد هستیم در کشورهای خارجی محتوایش اینترنتی برای سنین مختلف مشخص و متفاوت است اما در کشور ما چنین نیست و لازم است در این راستا اقدام کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۳۷    
کسی که در همه این سال های گذشته از موثرترین افراد جناح در تصمیم سازی های کلیدی بوده است؛ مرد کاندیداساز که تحولات انتخاباتی را در چند دوره اخیر با تصمیماتی که در اتخاذ آنها تاثیر گذار بوده است با ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۸    
ما نمی توانیم از بانکداری اسلامی سخن بگوییم و تکیه اصلی مان بر نرخ تثبیت شده باشد. نمی توانیم در اقتصادمان زیان نشان دهیم اما در یک بانک از سود سخن بگوییم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۵    
برآورده کردن حداقلی مطالبات رانندگان خانم، جزو وظایفی بود که ما باید هر چه سریع تر انجام می دادیم. خوشبختانه امروز این موضوع محقق شده و توانسته لبخند رضایتی بر لبان همکاران زحمتکش ما در سیستم حمل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۵    
جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقانی، رضا بهبودی، لیندا کیانی و علی استادی ترکیب بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۲    
کرمی در فصل های 92-93 با فولاد و 95-96 با پرسپولیس سابقه ی حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارد و دو سال نیز عضو تیم ملی امید ایران بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۲    
کارآگاهان پلیس آگاهی استان در جریان تحقیقات خود متوجه شدند این حریق عمدی بوده و فردی به قصد انتقام قهوه خانه را به آتش کشیده است.
  • ۱