سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۱:۵۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 29 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۱:۰۰    
تقریبا برای همه ما بسیار جالب و جذاب است تا در مورد دنیای پس از مرگ اطلاعات زیادی کسب کنیم و بدانیم که پس از به خاک سپاری کالبد انسان، چه اتفاقی برای روحش می افتد!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۰۰:۰۰    
با نزدیک شدن به زمان برگزاری همه پرسی استقلال در کردستان عراق، بازار نفت توجه روزافزونی به این رویداد و پیامدهای حاصل از آن پیدا می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
انگلیسی ها هم به اظهارات ضد ایرانی ترامپ بی اعتنایی کردند. درست در همان روزی که حسن روحانی با ترزامی نخست وزیر انگلیس در حاشیه هفتادویکمین نشست سالانه مجمع عمومی ملل متحد دیدار می کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۲:۳۳    
الحیات نوشت: یک منبع فرانسوی گفت که مذاکرات مکرون با روحانی فشرده، جدی و طولانی بود که با محوریت پرونده هسته ای، سوریه و نفوذ ایران در لبنان و عراق و منطقه انجام شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۹    
بازی سختی را پیش رو داریم اما امیدوارم در این دیدار پیروز شویم و همچنان به روند خوبمان ادامه دهیم.بچه ها باخت به پیکان را کاملا فراموش کرده اند و این اتفاق خوبی است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۴:۵۴    
به این ترتیب، یکی دیگر از پرونده هایی که باشگاه تراکتورسازی را برای کسر امتیاز تهدید می کرد بسته شد. رسید مختومه شدن پرونده دیتمار هم به باشگاه تراکتورسازی رسیده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی در ایام عید سعید غدیر خم، اسکناس های 500 تومانی که قبلا چاپ شده بود را توزیع کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۱:۳۶    
ساعت رسمی کشور در ابتدای مهرماه یک ساعت به عقب کشیده می شود اما زمان اجرای طرح های ترافیکی پایتخت(ساعت آغاز و پایان) همچون نیمه اول سال ثابت است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۸:۰۰    
زیگمار گابریل وزیر خارجه آلمان از قصد خود برای سخن گفتن در خصوص برجام در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۷:۲۱    
'پائولو جنتیلونی' نخست وزیر ایتالیا در واکنش به سخنان تند دونالد ترامپ در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل، با دعوت به چندجانبه گرایی گفت: چالش های بین المللی با ساخت دیوار برطرف نمی شوند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۷:۰۰    
یک عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: سخنرانی آقای روحانی پاسخی به سخنان هتاکانه ترامپ، نتانیاهو و همچنین پاسخ درستی به سیاست ایران هراسی بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۶:۴۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه، فناوری اطلاعات باید رشد پنج برابری داشته باشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۶:۰۰    
فواد معصوم رئیس جمهوری عراق و مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان توافق کردند که تا 2 روز آینده یک هیات بلندپایه از اقلیم کردستان به بغداد برای گفت وگو در باره اختلافات موجود اعزام شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۵:۴۲    
مارک بیومونت 34 ساله اهل بریتانیا، کشور اسکاتلند موفق شد دور دنیا را با رکاب زدن در 79 روز طی کند و رکورد جهانی را سفر به دور دنیا با دوچرخه را 44 روز ارتقا دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۵:۲۱    
رونمایی شغل در خیابان های پایتخت؛ صافکاری وسط اتوبان عنوان کارتون محمدرضا ثقفی در روزنامه شهروند است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۵:۰۳    
فینال لیگ قهرمانان اروپا 2019 در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۴:۰۳    
رئیس فدراسیون کشتی از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد که به عنوان عضو افتخاری در جلسات شورای فنی حاضر شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۳:۴۲    
رئیس جمهور ونزوئلا در واکنش به سخنان دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل وی را هیتلری جدید خواند که تصور می کند مالک جهان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۳:۰۰    
کاربران شبکه اجتماعی توئیتر به واکنش های جان کلی رئیس دفتر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در طول سخنرانی وی در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل واکنش زیادی نشان داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۲:۰۳    
مادر و دختر 4 ساله در منطقه نعمت آباد تهران سر بریده شدند. در این جنایت هولناک دختر 11 ساله ای مجروح شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۱:۴۲    
مهاجم پیشین تیم بارسلونای B با عقد قراردادی رسماً به پیکان پیوست و شاگرد مجید جلالی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۱:۲۱    
کمپانی های تولیدکننده گوشی های هوشمند در طی سال های اخیر، رشد قابل توجهی را تجربه کردند و روزبه روز رقابت میان این شرکت ها بر سر اضافه کردن قابلیت ها و ویژگی های جدید در محصولات خود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۱:۰۰    
فرماندار بناب گفت: مسئولان هیئات مذهبی دستجات عزاداری را بدون طبل برگزار کنند و انتظار داریم مردم خودشان مانع استفاده از طبل در دستجات عزاداری باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۰:۵۱    
در پی زلزله 7.1 ریشتری که روز سه شنبه به وقت محلی مرکز مکزیک 12 کیلومتری جنوب شرقی 'آکسوچیاپان' در ایالت مرکزی 'مورلوس'را لرزاند ، تاکنون دست کم 92 نفر کشته شدند .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۰:۴۸    
حکم اعدام قاتل آتنا اصلانی صبح امروز چهارشنبه 29 شهریور در پارس آباد مغان در ملاءعام اجرا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۰:۴۵    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری امروز چهارشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۰:۴۲    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: براثر تیراندازی ناشی از یک اختلاف خانوادگی خانم وکیل در دفتر کارش به قتل رسید و یک نفر مجروح شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۰:۲۱    
رامین رضاییان با یک ماشین گران قیمت در بلژیک رویت شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۳    
صدراعظم آلمان با اشاره به برنامه جامع اقدام مشترک تاکید کرد: من این توافق را درست می دانم و معتقدم که بهتر از نبود توافق است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۴۲    
در پایان روز پنجم بازی های داخل سالن آسیا کاروان ایران به 13 مدال رنگارنگ دست یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن گفت: بعد از بازی در رختکن با بازیکنان حرف زدم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۳۶    
میک مک درموت به طور موقت هدایت استقلال مقابل سپیدرود رشت را بر عهده خواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۳۳    
دکتر روحانی با اشاره سخنان رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ما معتقدیم ترامپ به مردم ایران توهین کرده است و منتظریم که از ملت ما عذرخواهی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۷    
'ترزا می' نخست وزیر انگلیس در جریان دیدار با حسن روحانی رییس جمهوری ایران در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: برجام توافق بسیار مهمی است و ما مصمم به ادامه آن هستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۱    
کادر فنی استقلال در نیمه نخست دیدار با ذوب آهن، چند بار به داور چهارم اعتراض کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۰۶    
برنامه سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در هفتادو دومین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک بازتاب وسیعی در رسانه های منطقه ای و بین المللی داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۴۸    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که بمب افکن های این کشور در عملیات هوایی شبانه روز اخیر 850 تروریست را در دیرالزور کشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۴۵    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنان ترامپ در سازمان ملل را سخیف خواند و گفت: این سخنان خوی استعماری دولتمردان آمریکا را نمایش می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۴۲    
خبرگزاری رویترز نوشت: 50 کشور معاهده منع کامل سلاح هسته ای را در بحبوحه بالا گرفتن تنش در مورد آزمایش های موشکی و هسته ای کره شمالی، در سازمان ملل امضا کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۱۵    
دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن در پایان 90 دقیقه برنده ای نداشت و دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۱۲    
نخست وزیر ژاپن دعوت رئیس جمهوری ایران برای سفر رسمی به تهران را پذیرفت و از ادامه حمایت توکیو از برجام خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۰۹    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به سخنان مداخله جویانه ترامپ گفت: آن اراجیفی که ترامپ در سازمان ملل گفت کاملا کذب و نادرست بود و مردم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۰۹    
وزیر امور خارجه انگلیس با بیان اینکه احتمال خروج آمریکا از برجام 50 50 است، گفت: بارها از واشنگتن خواسته ایم که توافق هسته ای با ایران را پاره نکند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۰۹    
رئیس جمهور آمریکا و پادشاه اردن در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با یکدیگر دیدار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۰۶    
وزیر خارجه عربستان با تکرار ادعاهای بی اساس خود، مدعی شد که اجماع بین المللی بر این است که ایران در رأس حامیان تروریسم قرار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۰۶    
زمانی که وزیر گردشگری اسرائیل از تریبون کنفرانس جهانی گردشگری در چین بالا رفت تا سخنرانی خود را ایراد کند، وزیر گردشگری سوریه این کنفرانس را ترک کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۰۶    
شهربانو امانی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم استقبال از مهر در جمع خبرنگاران افزود: 28 میلیارد برای کتاب 3 جلدی گزارش شهردار سابق تهران هزینه شده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۰۶    
یک نشریه آلمانی نوشت که رئیس جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی دیروز خود بار دیگر بر ایده آمریکا در وهله نخست تاکید کرد و فقط از خودش تعریف کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۰۳    
غلامعلی حدادعادل در پیامی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرده از توجه برنامه خندوانه و رامبد جوان به زبان فارسی تشکر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۰۳    
رئیس جمهور فرانسه در اظهاراتی همراه با برخی اما و اگرها، بر ضرورت حفظ برجام تأکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۰۳    
رئیس جمهوری ترکیه با تاکید بر لزوم لغو همه پرسی اقلیم کردستان عراق، گفت که نظر ایران هم همین است و این همه پرسی نباید برگزار شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۷    
پخش زنده سخنرانی رئیس جمهور روحانی در بسیاری از شبکه های تلویزیونی جهان
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۹    
رئیس جمهور گفت: ادبیات جاهلانه، زشت، کینه توزانه و مشحون از اطلاعات غلط و اتهامات بی پایه ای که از زبان رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران شنیده شد، در شأن سازمان ملل نبود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۶    
خبرنگار VOA در کاح سفید به نقل از ترامپ: در مورد ادامه حضور یا خروج از برجام تصمیمم را گرفته ام، خواهم گفت چیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۶    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: تا شاخ غول استکبار جهانی از جمله آمریکا، اسراییل و عربستان سعودی شکسته نشود مشکلی از بشریت حل نمی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۵    
رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از حزب دموکرات سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل را محکوم کرده و لحن آن را "بسیار سیاه و خطرناک" توصیف کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۹    
قرارداد 7 ساله 2 بازیکن رده پایه استقلال غیر قانونی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۹    
مسلحان داعش محموله کمک های انسانی ایران به دیرالزور را مورد هدف قرار دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۶    
از نظر مدیرعامل اسبق استقلال، ماجراهای دوشنبه شب در واقع جوک شبانه بود!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۳    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با شبکه بی بی سی برای چندمین بار طی روزهای گذشته تاکید کرد که ایران به تعهداتش در چارچوب توافق هسته ای پایبند بوده است و آژانس بین المللی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۳    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک شرور و قاتل متواری بخش خفر شهرستان جهرم طی عملیات منسجم پلیس خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۸    
یک روزنامه عربی فرامنطقه ای در تحلیلی نوشت که آمریکا و اسرائیل توان مقابله با ایران را ندارند و اگر هر یک از آن ها حماقت کند، ایران اسرائیل را نابود خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۸    
در حالی که مطرح شده سرمربی استقلال در منزل کاپیتان تیمش حضور داشته اما این خبر توسط یکی از نزدیکان باشگاه تکذیب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۵    
سارا هوکابی سندرز سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه تلویحا اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا احتمالا به زودی تغییراتی در توافق هسته ای اعمال می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۵    
مجتبی جباری انگار خوب می دانست چه خبر است. وقتی سال قبل از او پرسیدند، دوست داری به استقلال برگردی و خداحافظی کنی؟ مکثی کرد و جواب داد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سازمان ملل با یکدیگر دیدار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۵۷    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه اظهارات رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مورد ایران متناقض و غیرمنطقی و ناشی از آشفتگی در ذهن، استراتژی و سیاست است، گفت: سخنان ترامپ ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۵۴    
رئیس کمیته سیاسی شورای هماهنگی اصلاح طلبان می گوید هنوز تصمیمی برای ائتلاف یا عدم ائتلاف با سایر جناح ها اتخاذ نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۲۷    
کسبه پلاسکو در میدان منیریه در تجمعی اعتراض آمیز خواهان رسیدگی هرچه سریعتر به وضعیت پلاسکو و شرایط نامناسب زندگی خودشدند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۲۷    
رئیس جمهور اتریش اظهارات همتای آمریکایی خود درباره توافق هسته ای و ایران را ناامیدکننده توصیف و تاکید کرد: ایران شریکی قابل اعتماد است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۲۷    
نماینده آمریکا در سازمان ملل اظهارات اخیر رئیس جمهور کشورش درباره توافق هسته ای را یک پیام آشکار مبنی بر این دانست که دونالد ترامپ از توافق هسته ای راضی نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۲۷    
صبح امروز حکم اعدام قاتل آتنا اصلانی دختر 6 ساله پارس آبادی در حالی در ملاءعام اجرا شد که قاتل در آخرین سخنانش مدعی شد به آتنا تجاوز نکرده و نمی خواسته دخترک را به قتل برساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۲۴    
سرپرست پلیس آگاهی استان از کشف یک فقره پرونده اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی به ارزش 3 میلیارد ریال و دستگیری 5 متهم در شیراز خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۲۴    
مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی با اشاره به توقف انتشار اسکناس های 5000 ریالی گفت: موجودی اسکناس های 5000 ریالی بانک مرکزی تا پایان امسال به اتمام می رسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۲۴    
وزیر امور خارجه روسیه ضمن حمایت از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 گفت: ما از ارزیابی های کارشناسی آژانس بین المللی انرژی اتمی که تایید می کند ایران به توافق پایبند است، تبعیت می کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۳۳    
معاون پارلمانی رییس جمهور از معرفی وزرای پیشنهادی علوم و نیرو تا مهر ماه به مجلس خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۳۰    
آمریکا کنترل امنیتی بر صدور ویزا برای اتباع خارجی را گسترش می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۳۰    
سخنرانی رییس جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک امشب از شبکه یک سیما به طور زنده پخش خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۴    
دونالد ترامپ که برای اولین بار به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده در سازمان ملل متحد برای سخنرانی حضور پیدا کرده بود به بیان اظهاراتی سخیف و دور از اصول دیپلماتیک پرداخت و طبق رویه چند ماه اخیرش ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۴    
همزمان با رایزنی های فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نیویورک در دفاع از توافق هسته ای ایران (برجام) ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۴    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اتهام زنی ترامپ به ایران، زیبنده امریکا و دولت فاسد و قلدر آن است، تأکید کرد: زمان آن رسیده است که محاسبات غلط امریکا را تصحیح کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۱۸    
چندی پیش به هرکدام از اعضای شورای شهر، برای کمک به هیئات عزاداری در ماه محرم و صفر، مبلغ ده میلیون تومان داده شده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۴۲    
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا و همچنین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در اولین روز هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سطح سران به بیان اظهارات مضحک و واهی علیه ایران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۴۲    
پلیس فتا پسری نوجوان که با طراحی سایت های فیشینگ و پشنهادات فریبنده در شبکه های اجتماعی به حساب های بانکی شهروندان دستبرد می زد، شناسایی و دستگیر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۹    
مسعود بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق در واکنش به افزایش مخالفت های جهانی با برگزاری همه پرسی استقلال کردستان عراق ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۹    
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال برای دیدار با وزیر ورزش و جوانان نزد او رفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۹    
یک رسانه عربی اعلام کرد که ترامپ به نتانیاهو گفته است که توافق هسته ای لغو نخواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۹    
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه تمام نیروهای پلیس از اول مهر در آماده باش هستند گفت: پیش بینی ما این است که امسال بیش از 30 درصد به حجم ترافیک معابر پایتخت اضافه شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۶    
شمار تلفات زلزله 7.1 ریشتری در مکزیک به 266 نفر افزایش یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۳    
بهنام اصلانی اظهار داشت: امیدوارم موضوع اعدام قاتل دخترم درس عبرتی برای دیگران باشد تا خدای ناکرده هیچ پدر و مادری همانند من داغدار فرزندشان نباشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۳    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر امور خارجه روسیه ضمن دیدار با یکدیگر درباره اجرای برنامه جامع اقدام مشترک گفت وگو کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۰    
قاتل آتنا اصلانی به دار مجازات آویخته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۲۴    
تعداد و سطح دیدارهای رئیس جمهور یک کشور در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل به لحاظ دیپلماتیک حائز اهمیت است چراکه میزان موفقیت آن دولت در تعمیق و گسترش روابط دیپلماتیک را نشان می دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۸    
او در مجمع عمومی سازمان ملل در مثل اعلای شیطان بزرگ ظاهر شد به نمایندگان کشورهای جهان که مخاطب او بودند بد کرد، همچنان که به مردم آمریکا بدی می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۵    
یک رسانه صهیونیستی از موج واکنش های انتقادی کاربران شبکه توئیتر بعد از سخنرانی به شدت ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل درباره ایران را ناشی از درک ضعیف وی از توافقات بین المللی و مبانی حقوقی آن دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۲    
مسیح مهاجری نوشت: سفارش های مکرر امام خمینی درباره برگزاری عزاداری سنتی، فلسفه و انگیزه ای داشت که با گذشت زمان اهمیت و انگیزه آنهمه اصرار ایشان بر این موضوع فهمیده می شود.
  • ۱