جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۲:۰۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 10 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۰    
باورهای اشتباه و حقایقی در مورد زوال عقلی وجود دارد که آگاهی از آنها به فرد مبتلا و خانواده اش کمک می کند بهتر با این بیماری برخورد کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۱    
پزشکان می گویند وجود کلسیم در عروق می تواند بهترین شاخص برای پیش بینی خطر حمله قلبی و سکته مغزی باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۲۷    
کارهایی که در ادامه می بینید اکثرا توسط خانم ها انجام می شوند، حقوق مناسبی دارند، امکان مشغول شدن در آنها بیشتر است، بین کار و زندگی تعادل خوبی بر قرار می کنند و امنیت شغلی بالایی دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۱:۲۱    
اینکه چه می خورید و چطور می خورید روی تمام جوانب سلامتی تان اثر می گذارد، حتی روی فرایند پیری تان. پیری از سلول ها شروع می شود و یکی از عواملی که تعیین می کند سلول ها با چه سرعتی پیر شوند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۱:۰۳    
گفت و گو با یکی از دانش آموزان سانحه مرگبار واژگونی اتوبوس دانش آموزان دختر هرمزگانی در داراب فارس
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۳    
امیدواریم که سایر بانک های کشور نیز تابع سیاست های ابلاغی باشند و بر اساس آن حرکت کنند. مدیر عامل بانک شهر تصریح کرد: این مصوبات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۰    
مهراب قاسم خانی با کنایه به تلویزیون بابت حذف نام خود و برادرش از تیتراژ سریال ضعیف گسل ،مسئولان این رسانه را در فضای مجازی نواخت!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۷    
مطابق سنت هر ساله بیش از 20 هزار نفر در یکی از روستاهای اسپانیا در جشنواره توماتینا یا جنگ گوجه فرنگی شرکت کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۳    
خدمات رسانی به دانش آموزان حادثه واژگونی اتوبوس در بیمارستان های نمازی و رجایی شیراز در حال انجام است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۳۶    
در مجموع باید ابعاد مختلف این حادثه مورد بررسی قرار گیرد و مسئولان نیز پاسخگو باشند و همچنین لازم است پس از انجام بررسی ها و مشخص شدن مقصران این حادثه برخورد قاطع با آنها صورت گیرد تا دیگر شاهد بروز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۸:۲۱    
مرد جوانی با شلیک 6 گلوله در یک استودیو ضبط صدا در جنوب پایتخت به قتل رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۸:۰۰    
سفارت ایران در سوریه اعلام کرد: اخبار منتشر شده مبنی بر تشییع پیکر شهید محسن حججی در حرم حضرت زینب (س) صحت ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۷:۴۲    
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با ارسال نامه به وزارت ورزش رسما از سمت خود در این باشگاه کناره گیری کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۷:۲۱    
رئیس پلیس راه کشور درباره افزایش تلفات حوادث رانندگی در ماه شهریور هشدار داد و گفت: بررسیها نشان می دهد 40 درصد تصادفها به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۷:۰۰    
دانشمندان برای این که بفهمند چه احتمالاتی درصد طلاق را بالاتر می برد، تحقیقاتی بلند مدت انجام داده اند که نتایج آن را در این مطلب با شما به اشتراک می گذاریم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۶:۳۰    
رئیس جمهور روسیه هشدار داد که شرایط در شبه جزیره کره به سوی یک درگیری تمام عیار پیش می رود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۶:۰۰    
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه اعلام کرد اعضای باقی مانده داعش در سوریه احتمالا تا پایان ماه اکتبر شکست خواهند خورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۵:۳۰    
مدیر سابق سازمان استخبارات عربستان در مصاحبه ای روز جمعه با تکرار اتهامات اثبات نشده علیه ایران خواستار تلاش جمعی کشورهای منطقه علیه تهران شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۵:۰۰    
به نقل از تلویزیون دولتی سوریه، مهندس محمد زهیر خربوطلی وزیر برق سوریه امروز رسما اعلام کرد که برق استان حلب پس از هفت سال قطعی مداوم، وصل شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۴:۳۰    
واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان فرزانه در داراب بیش از 44 کشته و زخمی برجای گذاشت. این حادثه در ساعت 03:58 بامداد در محور داراب - بندرعباس- قبل از روستای قلعه بیابان اتفاق افتاد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۴:۰۳    
فرانسه که از زمان آغاز بحران سوریه تا کنون چندین بار موضع خود در قبال این کشور را تغییر داده امروز جمعه بار دیگر در تغییر موضعی جدید خواستار انتقال سیاسی در سوریه بدون حضور بشار اسد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۳:۳۰    
در پی واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز هرمزگانی، محمدرضا عارف در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۳:۰۰    
خانواده شهید حججی با نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه دیدار کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۲:۰۰    
رئیس پلیس راه کشور با تشریح جزئیاتی از حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان دختر در هرمزگان، تاکید کرد: سرعت اتوبوس در هنگام سانحه، بالاتر از سرعت مجاز نبوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۱:۳۱    
وزیر امور خارجه پاکستان جهت رایزنی در مورد راهبرد جدید ترامپ برای افغانستان 2 هفته دیگر به تهران سفر می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۱:۰۱    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه بحران آب در آینده نزدیک تنها مساله ای است که امنیت و استقلال کشور را به شدت تهدید خواهد کرد استفاده از بیوتکنولوژی و دیگر فناوری ها در بخش کشاورزی و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۰:۳۱    
یک روزنامه عربی اعلام کرد علت لغو سفر رئیس جمهور مستعفی یمن به عدن، طرح جدید اماراتی-عربستانی در رابطه با بحران این کشور (یمن) است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۳:۴۰    
ممنوعیت سفر اتباع آمریکایی به کره شمالی از امروز (جمعه) اجرایی می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۳:۲۲    
وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با همتای آمریکایی خود بر واکنش متقابل مسکو در برابر اقدامات تحریک آمیز واشنگتن تاکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۳:۰۱    
رئیس جمهور روسیه امروز (جمعه) ضمن تبریک عید قربان به مسلمانان کشورش، نقش آنها را در تقویت گفتگوهای مستمر ملی و مذهبی در روسیه ستود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۲:۴۰    
گزارش تازه آژانس بین المللی انرژی اتمی در کنار اظهارات برخی رهبران اروپایی حاکی از شکست رویکرد دونالد ترامپ در مقصر جلوه دادن ایران و جلب نظر متحدان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۲:۲۲    
ساعاتی پس از انتشار گزارش تازه آژانس بین المللی انرژی اتمی که برای هشتمین بار پایبندی ایران به برجام و ارائه تمام دسترسی های لازم را تایید کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۲:۰۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تلاش های آمریکا برای وادار کردن آژانس بین المللی انرژی اتمی جهت بازدید از تأسیسات نظامی و غیرهسته ای ایران گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۱:۴۰    
ژنرال استیون تاونسند فرمانده ائتلاف آمریکایی،اعلام کرد، احتمال زیاد وجود دارد ابوبکر البغدادی سرکرده داعش همچنان در قید حیات است و در مکانی نامعلوم در منطقه وادی فرات در مرزهای سوریه و عراق مخفی شده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۱:۲۱    
طبق گزارش رسانه آمریکایی، وزیر خارجه سومالی با ارسال نامه به سفیر آمریکا در این کشور، مدعی شده که تروریست های الشباب قصد دارند اورانیوم به ایران منتقل کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۱:۱۲    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه دولت مراقب نفوذ فتنه گران در بدنه دولت باشند، گفت: وظیفه اصلی دولت دوازدهم نیز در درجه نخست بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۱:۰۳    
واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان فرزانه در داراب بیش از 44 کشته و زخمی برجای گذاشت.این حادثه در ساعت 03:58 بامداد در محور داراب - بندرعباس- قبل از روستای قلعه بیابان اتفاق افتاد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۰:۳۹    
رئیس دادگستری شهرستان داراب گفت: راننده اتوبوس حامل دانش آموزان دختر هرمزگانی که در وضعیت جسمانی سالم به سر می برد بازداشت شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۰:۲۱    
در پی جانباختن تعدادی از دانش آموزان هرمزگانی در سانحه واژگونی اتوبوس، معاون اول رییس جمهور در پیامی ضمن تسلیت به ملت ایران و خانواده های آنان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۰:۰۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید در نوار شرقی کشور از بارش پراکنده در برخی نقاط کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۹:۴۵    
وزیر آموزش وپرورش گفت: رئیس جمهوری صبح جمعه در تماس تلفنی پیگیری جدی ابعاد حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در شهرستان داراب فارس را صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۷:۲۱    
دختربچه یمنی که 7 عضو خانواده اش شهید شدند؛ پس از نجات از زیر آوار بمباران به علت ورم چشمان با انگشت چشم خود را باز کرده است تا ببیند
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۳:۳۶    
یوکیو آمانو، با اعلام این که آژانس هر زمان بخواهد می تواند به سایت نظامی ایران دسترسی داشته باشد ، گفت: اکنون ضرورتی وجود ندارد که از سایت نظامی ایران بازدید کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۷    
واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان فرزانه در داراب بیش از 44 کشته و زخمی برجای گذاشت.این حادثه در ساعت 03:58 بامداد در محور داراب - بندرعباس- قبل از روستای قلعه بیابان اتفاق افتاد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۴    
واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان فرزانه در داراب بیش از 44 کشته و زخمی برجای گذاشت.این حادثه در ساعت 03:58 بامداد در محور داراب - بندرعباس- قبل از روستای قلعه بیابان اتفاق افتاد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۲    
نتایج مطالعات جدید تیمی از پژوهشگران ایتالیائی نشان می دهد که مصرف مواد غذائی نرم مانند پنیر در پی آغاز کشاورزی و دامداری، سبب ایجاد تغییراتی در ساختار و شکل جمجه انسان و به ویژه فک وی شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با ابراز تاسف از خسارات و تلفات ناشی از طوفان در بخش هایی از ایالات متحده آمریکا، با مردم آسیب دیده و خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ورزش میتواند بدلیل اندروفیین احساس خوبی به انسان بدهد؛ استرس را کاهش دهد و خواب را بهتر کند ولی بعد ازتمرین ؛سردرد به سراغ شما می آید که این لذت را از بین میبرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۰:۰۰    
جیسون کول از دانشگاه امپریال کالج لندن مکان های تقویت کننده وای فای را در تمامی منزل خود شبیه سازی و مرکز خانه را دارای بیشترین شدت سیگنال تعیین کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۹:۴۲    
بهنوش بختیاری در اینستاگرامش نوشت: میخواستم سکوت کنم...اما دیگه طاقت شنیدن توهین و تهمت ندارم....چندی پیش دعوت شدم به تولد یکسالگی فارس پلاس... ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۹:۲۱    
زمینه ژنتیکی، کمبود ید در بدن، بیماری های خودایمنی، عفونی، التهابات و بعضی از ویروس ها موجب اختلال در عملکرد تیروئید می شوند که این علل در هر فرد با فرد دیگری متفاوت است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۹:۰۰    
قرن هاست که فیل ها در تایلند مورد احترام هستند. فیل ها به سنگین ترین موجودات دنیا معروفند و در قدیم در جنگ ها مورد استفاده قرار می گرفتند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۷:۰۰    
دانشمندان دانشگاه ایالتی واشنگتن برای سنجش میزان توانایی خرس در حل مساله، یک پیراشکی را از نخی آویزان کردند ...