چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۶:۲۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 21 شهریور 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 شهریور 1396 تدبیر و امید 2 شهریور 1396 تدبیر و امید 3 شهریور 1396 تدبیر و امید 4 شهریور 1396 تدبیر و امید 5 شهریور 1396 تدبیر و امید 6 شهریور 1396 تدبیر و امید 7 شهریور 1396 تدبیر و امید 8 شهریور 1396 تدبیر و امید 9 شهریور 1396 تدبیر و امید 10 شهریور 1396 تدبیر و امید 11 شهریور 1396 تدبیر و امید 12 شهریور 1396 تدبیر و امید 13 شهریور 1396 تدبیر و امید 14 شهریور 1396 تدبیر و امید 15 شهریور 1396 تدبیر و امید 16 شهریور 1396 تدبیر و امید 17 شهریور 1396 تدبیر و امید 18 شهریور 1396 تدبیر و امید 19 شهریور 1396 تدبیر و امید 20 شهریور 1396 تدبیر و امید 21 شهریور 1396 تدبیر و امید 22 شهریور 1396 تدبیر و امید 23 شهریور 1396 تدبیر و امید 24 شهریور 1396 تدبیر و امید 25 شهریور 1396 تدبیر و امید 26 شهریور 1396 تدبیر و امید 27 شهریور 1396 تدبیر و امید 28 شهریور 1396 تدبیر و امید 29 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 شهریور 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۴۲    
پزشکان سوئدی در یک مطالعه جدید دریافتند نیکوتین موجود در سیگارهای الکترونیکی موجب تنگی و سفتی رگ ها شده و خطر حمله قلبی و مغزی را افزایش می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۱    
بررسی ها نشان می دهد افرادی که سبک زندگی کم تحرک دارند باید برای رفع پیامدهای مضر آن حداقل هر نیم ساعت یک بار بدن خود را حرکت دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۰:۳۲    
فرارسیدن ایام سوگواری محرم و صفر از 31 شهریورماه جاری، یکی از فاکتورهایی است که باید در سرمایه گذاری های روزهای اخیر، آن را در نظر بگیریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۷:۲۷    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، در جریان معاملات امروز، 14 هزار و 400 تومان افت کرد و یک میلیون و 259 هزار تومان فروخته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۷:۲۰    
استرالیا این روزها با مشکل و بحران جدیدی روبروست. جمعیت کانگوروهای این کشور آن قدر زیاد شده که مقام های این کشور را کلافه کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۶:۲۰    
یک متخصص جراحی لثه درباره انتخاب یک مسواک خوب گفت: توجه به دو نکته در انتخاب مسواک مناسب، حائز اهمیت است، اما نکته مهم تر این است که برای سلامت دندان و لثه ها، بهتر است که از مسواک نرم استفاده شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۴:۲۰    
12 میمون در حمله یک ببر وحشی دچار سکته قلبی شدند و از ترس جان سپردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۳    
سردار مهری تعداد دارندگان گواهینامه را بیش از 27 میلیون نفر عنوان و بیان کرد: در سال 95 ، حدود دو میلیون و 100 هزار وسیله نقلیه نو شماره گذاری شد و امسال هم بیش از 600 هزار دستگاه وسیله نقلیه افزوده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۱:۴۴    
دبیرکل حزب الله افزود: با گذشت یک سال ونیم یا دو سال، عربستان پیامی برای بشار اسد فرستاد و گفت سوریه در کنفرانسی قطع روابط با حزب الله و ایران را اعلام کند تا بحران کشورش تمام شود .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۸    
همزمان با شانزدهمین سالگرد حملات 11 سپتامبر در نیویورک، یاد قربانیان این حادثه گرامی داشته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۱    
عضو شورای مدیریت حوزه علمیه استان تهران با اشاره به لزوم رقابت سالم و پیش برنده تصریح کرد: هیئت ها سعی داشته باشند که رونق بیشتری به مراسم بدهند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۰۶    
با این حال این بازیکن در بازی امروز سه شنبه کاری از پیش نبرد و در نهایت این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۸:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت برجام یا باید اصلاح و تصحیح شود، یا اینکه اگر امکان این کار وجود ندارد، باید آن را لغو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۷:۴۲    
اگر چه بیشتر وقت سیاستمداران دنیا صرف پرداختن به امور سیاسی و حکومتی و نظامی می شود اما برخی از آنها هم نیم نگاهی به دنیای فوتبال داشتند و برای پیگری اوضاع تیم های محبوب شان وقت می گذاشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۷:۲۱    
به اعتقاد کارشناس مسائل غرب آسیا، اختلافات داخلی شاهزادگان سعودی در حوزه تصمیم گیری به ویژه در بحث ایران و کلیت جامعه شیعه در غرب آسیا مشهود است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۶:۴۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، گفت: در تابستان امسال به دلیل افزایش گرمای هوا در پایتخت، شهروندان تهرانی با مصرف سه میلیون و 425 هزار مترمکعب آب در یک روز رکورد جدیدی را ثبت کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۶:۲۱    
در حاشیه مراسم صبح امروز افتتاح پارک بزرگ مسکو ، این پارک در امتداد روخانه مسکو احداث شده است و 10 هکتار وسعت دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۶:۰۰    
دایی به دلیل اعتبار و حسن شهرت کریمی همواره به او احترام گذاشته است. هرگز ندیده ایم علی دایی در جایی بنشیند و درباره یکی از چهره هایی که با او همبازی بوده - به ویژه در تیم ملی- حرف بدی بزند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۵:۴۲    
در سال 2007 میلادی، نیمی از 10 شرکت باارزش بورسی جهان را شرکت های فعال در زمینه انرژی تشکیل می دادند، اما اکنون در بین 10 شرکت معتبر جهان تنها یک شرکت انرژی قرار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۵:۲۱    
وزیر اطلاعات و امنیت اسراییل گفت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا باید توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام را " متوقف کرده و یا مورد بازنگری قرارداده و یا آن را لغو " کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۵:۰۲    
احمدرضا عابدزاده چهره محبوب فوتبال ایران در صحفه رسمی خود یادی از گذشته ها کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۴:۴۱    
حیوانات برای شکار خود در بعضی مواقع به استتار نیاز دارند که همین روش تبحر آنان را در شکار نشان می دهد. تصویری از کمین و استتار مار برای شکار در میان شن های صحرای نامیب را مشاهده می کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۴:۲۰    
دانشمندان درباره نشت مواد رادیو اکتیو در برخی مناطق کره شمالی هشدار دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۴:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین توئیت خود نوشت برخی که درباره او مقاله و کتاب می نویسند، هیچ چیزی درباره اش نمی دانند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۳:۴۱    
چای سبز یکی از سالم ترین نوشیدنی های جهان است و شواهدی وجود دارند که نشان می دهند می تواند اشتها را نیز سرکوب کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۲:۰۲    
نظریه های مربوط به این ناحیه، گاهی اوقات نظریه های ساده و گاهی اوقات بسیار مضحک هستند، چه این ناحیه را ، منطقه ای برای سفر در زمان یا آدم ربایی "موجودات فضایی " بدانید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۱:۴۱    
قضات دادگاه کیفری استان البرز به اتفاق آرا، پسر شیطان صفتی را محکوم به اعدام کردند که دختر جوانی را به بهانه مدل شدن و بازی در کلیپ یک خواننده معروف زیرزمینی فریب داده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۱:۲۹    
ساکنان منطقه توراجا در جزیره سولاوسی جنوبی اندونزی در سنتی عجیب هر سال مردگان خود را از گور خارج می کنند و ضمن تمیز کردن و آراستن آنها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۱:۰۲    
وزیر مشاور قطر در امور خارجه در سخنان خود در نشست وزرای خارجه عرب در قاهره اعلام کرد: هدف کشورهای تحریم کننده از مقابله با تروریسم به تغییر نظام در دوحه بدل شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۰:۴۴    
وزیر دفاع روسیه به درخواست پوتین با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و گفت وگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۰:۲۰    
نخست وزیر عراق در سخنرانی هفتگی خود ضمن تأکید بر غیر قانونی بودن همه پرسی منطقه کردستان، مقامات این منطقه را به گفت وگو با بغداد دعوت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۵۰    
تحولات کمی و کیفی اشتغال بانوان حاکی از آن است که سهم زنان شاغل در بخش های اقتصادی با تغییر مواجه بود ضمن اینکه تعداد زنان شاغل دارای تحصیلات عالی در 10سال اخیر رشد 67درصدی داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۴۷    
پرسپولیس برانکو در شرایطی که از دقیقه 10 با اخراج کمال کامیابی نیا با یک بازیکن کمتر برابر الاهلی قرار گرفته بود، توانست با صعود به مرحله نیمه نهایی برگ تازه ای به تاریخ این باشگاه سنجاق کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۱۱    
هفته گذشته مدیرعامل شستا گفت وگویی را درباره این نهاد صنفی – تجاری بزرگ انجام داد که شاید بزرگ ترین مجموعه صنعتی را در کشور دارد و نکات قابل توجهی را در خصوص مدیریت حاکم بر آن و سیاست هایی که اجرا شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۱۱    
وزیر خارجه اسبق فرانسه برحمایت پاریس از تداوم برجام تاکید کرد وگفت: آینده مملو از فرصتهایی است که تهران و پاریس می توانند از آن استفاده کنند؛ امروز فضای بهتری برای توسعه مناسبات دو کشور ایجاد شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۸    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران با تاکید بر اینکه ایران خود را حتی برای بدترین سناریو درباره آینده برجام آماده کرده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان می تواند موجب تشدید اختلاف نظرهای موجود میان احزاب و گروه های کردی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۵    
مردم تهران لحظاتی پس از برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم الاهلی عربستان به خیابان ها آمدند و این پیروزی را جشن گرفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این پیروزی را به بازیکنان و هواداران مان تبریک می گویم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۲۹    
در راستای تعمیق و تعالی فرهنگ کتابخوانی، نمایشگاه آثار مکتوب مقام معظم رهبری در روزهای دوشنبه و سه شنبه 20 و 21 شهریور در محل نمازخانه سازمان ملی استاندارد ایران در کرج برپا شد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۷    
پرسپولیس ایران با وجود 10 نفره شدن در خلق موقعیت عملکرد خوبی داشت و همین موضوع عامل پیروزی این تیم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۷    
تاریخ بازی رفت و برگشت پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در نیمه نهایی آسیا مشخص شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۱    
طعنه باران کوثری در زمان اهدای جایزه در مراسم جشن خانه سینما: ترسیدم که من و خانم های سینماگر را راه ندهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۱    
خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی ضمن اعلام این که تلاش های ترامپ برای از میان بردن اختلافات میان قطر و عربستان تا کنون نتیجه ای نداشته و وضع را بدتر کرده است نوشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۲    
دکتر صادق در پایان خاطرنشان کرد: پس از طی مراحل رسیدگی و تعیین علت تامه حادثه این شرکت تعهدات قانونی خود را در قبال ذینفعان انجام خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۲    
گمرک ایران اعلام کرد: روزانه 10 هزار محموله مظنون به قاچاق در کشور توقیف می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۹    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش در شرایط سختی برابر الاهلی به پیروزی رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۹    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت، این اتحادیه در نظر دارد تحریم های مضاعفی علیه کره شمالی اعمال کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۹    
تظاهرات اتحادیه های کارگری در پاریس علیه اصلاحات اقتصادی پیشنهادی امانوئل ماکرون به درگیری و خشونت کشیده شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۹    
وارد شدن دو گنجشک به موتور هواپیما موجب بازگشت هواپیمای مسیر تبریز – باکو با 164 نفر مسافر به فرودگاه تبریز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۷    
پرسپولیس برانکو در شرایطی که از دقیقه 10 با اخراج کمال کامیابی نیا با یک بازیکن کمتر برابر الاهلی قرار گرفته بود، توانست با صعود به مرحله نیمه نهایی برگ تازه ای به تاریخ این باشگاه سنجاق کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۲    
مجموعه مقررات و ضوابط اجرایی ناظر بر قانون مبارزه با پولشویی تحت عنوان بخشنامه سری 37 ب تدوین و پس از تصویب در کمیته عالی تدوین و بازنگری بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک ملی ایران به شعب سراسر کشور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۲۹    
در امضای این قرارداد دکتر علی ماجدی سفیر ایران در آلمان، مهندس محسن صالحی نیا، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۲۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه با انتشار توییت جدیدی، به دو هفته خودداری از انتقاد از رسانه ها پایان داد و اصحاب رسانه در این کشور را نالایق و بی کفایت خواند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۲۳    
وزیر دفاع مصر از قطع تمامی روابط نظامی قاهره با کره شمالی را خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۵    
نوزدهمین جشن خانه سینما با اهدای سه جایزه به اصغر فرهادی و بیشترین جوایز فنی به فیلم رگ خواب برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۵۶    
در جلسه ای که صبح امروز برای بررسی حادثه اتوبوس دانش اموزان هرمزگانی برگزار گردید، مقرر شد کارگروهی ویژه به ریاست قوه قضاییه در کمیسیون ایمنی راه ها تشکیل شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۵۶    
نمایندگی آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان این ادعا که واشنگتن به توافق هسته ای پایبند بوده، از ایران هم خواست به طور کامل به این توافق پایبند باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۴۴    
کانال تلگرامی KHAMENEI.IR در پی اظهارات رهبری در خصوص فاجعه میانمار و سکوت آنگ سان سوچی تصویری از سوچی به همراه اوباما و کلینتون و چند جمله از انتقاد رهبری در این باره منتش کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۴۱    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام دو شبکه گسترده قاچاق سلاح در کرمان در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این رابطه 5 متهم به همراه مقادیر زیادی سلاح و مهمات دستگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۲    
یکی از فعالان رسانه ای فرقه عرفان حلقه و از افراد موثر در راه اندازی و مدیریت کمپین الف مثل استاد در تهران دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۱    
یک خبرگزاری عراقی مدعی شد که سردار قاسم سلیمانی به منظور دیدار با مقامات کرد به کردستان عراق سفر کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۹    
وزیر خارجه آلمان از تعلیق صادرات تسلیحاتی این کشور به ترکیه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۶    
پرسپولیس برانکو در شرایطی که از دقیقه 10 با اخراج کمال کامیابی نیا با یک بازیکن کمتر برابر الاهلی قرار گرفته بود، توانست با صعود به مرحله نیمه نهایی برگ تازه ای به تاریخ این باشگاه سنجاق کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۳    
معاون درمان وزیر بهداشت و رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: احیای سیستم فرسوده شبکه های بهداشت مازندران پس از 30 سال در استان صورت گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۰    
هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی صدور مجوز مذاکره، امضای موقت موافقتنامه کشور میزبان جهت افتتاح دفتر نمایندگی یک بانک و توسعه سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) در قلمرو ایران را تصویب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۰    
رئیس کمیته امنیتی و نظامی منطقه شرق سوریه ضمن تقدیر و تشکر از مواضع جمهوری اسلامی ایران در جنگ سوریه گفت: تقریبا به جز روسیه، ایران، عراق و حزب الله تمام کشورها علیه سوریه بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۴    
وزیر مشاور در امور خارجی امارات در اظهاراتی مدعی شد که از ایران دعوت می کنیم که به صورت مسالمت آمیز اشغال جزایر سه گانه را پایان بخشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۱    
گذری بر تاریخ سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینما.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۱    
مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی می گوید: روز پنجشنبه، 16شهریور، رکورد مصرف 104 میلیون و 700 هزار لیتر بنزین در کشور زده شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۸    
نام یک وزیر زن در امارات با تنها 22 سال سن به عنوان کم سن وسال ترین وزیر در جهان وارد کتاب رکوردهای جهانی، گینس شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۶    
پدر با ضربات متعدد چاقو دو دخترش را به قتل رساند و پس از قتل با دست نوشته ای علت جنایت را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۶    
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به طرح جدید شش مقام آمریکایی گفت: هرنوع اقدام ماجراجویانه از سوی نیروهای آمریکایی در منطقه با واکنش سریع ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۳    
به گفته محققان ، فواید پنج دقیقه راه رفتن به ازای هر ساعت نشستن حتی زمانی که راه رفتن آهسته باشد، باقی می ماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۳    
جف سشنز خواستار تصویب قانونی برای نظارت دائمی بر شهروندان آمریکایی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۰    
اگر آمریکا دست به جنگ اتمی بزند با واکنش اتمی کره شمالی مواجه خواهد شد و جنگ شبه جزیره کره به یک جنگ تمام عیار اتمی تبدیل خواهد شد که تمامی کشورهای جهان را تهدید خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۷    
سپردن راهنمایی تورهای گردشگری ایرانی در ترکیه به دلالان و در اصل 'راهنمانما' توسط آژانس های مسافرتی موجب پرداخت هزینه های اضافی از جیب گردشگران شده و موجی از نارضایتی گردشگران ایرانی را به همراه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۹    
بعد از ماجرای افشای سمت ها و پست هایی که فرزندان مسئولین کشور آن را دریافت کرده اند این بار نوبت به فرزند مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مجلس، یعنی کمیل لاهوتی رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۶    
روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونت مدعی شد: روسیه از دولت بشار اسد خواسته است به حملات هوایی اسرائیل واکنش نشان ندهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۳    
دستیابی به جایگاه قدرت نخست و بلامنازع منطقه به رغم دشواری های پیش رو، کارشکنی های خارجی و برخی مانع تراشی های داخلی هدفی است که در صورت مدیریت مقدورات موجود و بهره گیری از پشتوانه های ملی در دهه پیش ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۳    
وزیر خارجه جیبوتی که ریاست نشست اتحادیه عرب در سطح وزیران خارجه این اتحادیه را بر عهده داشت، مدعی دخالت ایران در امور کشورهای عربی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۶    
رئیس جمهور قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۳    
باشگاه خونه به خونه مازندران، بعد از رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات بازی با نساجی که حواشی زیادی در پی داشت، بیانیه ای اعتراضی منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۳    
نفس های داعش در رقه، پایتخت خلافت خودخوانده، به شماره افتاده است. نیمی از این شهر آزاد شده و نیمی دیگر از آن همچنان در کنترل نیروهای داعش است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۵    
ترکیب الاهلی برای دیدار با پرسپولیس مشخص شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۲    
نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت از هم دستی روسیه و اعضای تیم انتخاباتی ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی 2016 مطمئن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۹    
رئیس ستاد مبارزه با بازی های رایانه ای غیر مجاز با تاکید بر اینکه سِرور بازی نهنگ آبی از کار افتاده و این بازی از دسترس خارج شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۹    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دیدار حساس برابر الاهلی عربستان اعلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۸    
بزرگترین موشک انگلیسی دیروز به آسمان فرستاده شد. سوخت این موشک از تایرهای بازیافتی تامین شده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۵    
سازمان جهانی مهاجرت امروز (سه شنبه) اعلام کرد: خشونت های اخیر در میانمار باعث فرار بالغ بر 370 هزار تن از اعضای اقلیت مسلمان روهینجای این کشور به بنگلادش از 25 اوت تاکنون شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۲    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از اجرای حکم قصاص یکی از افراد شرور و سابقه دار این شهرستان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۲    
حبیب الله مسعودی فرید؛ معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشوردر جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در ایران به ازای هر 100 هزار نفر 5 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۹    
شورای امنیت سازمان ملل متحد فردا -چهارشنبه- برای بررسی خشونت ها علیه اقلیت مسلمان روهینگیا در میانمار، تشکیل جلسه می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۳    
ساعاتی پیش در برخی از سایت ها و کانال های خبری تلگرام پیامی از قول پاول دورف، مدیر تلگرام منتشر شد که در آن اعلام شده بود "کسانی که هنوز موبوگرام خود را اپدیت نکرده اند ظرف 3 روز از سرور تلگرام قطع ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۰    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان صبح فردا چهارشنبه در راس هیاتی برای دیدار و گفت وگو با مقامات فدراسیون روسیه عازم "سوچی" می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۰    
این نظرسنجی در بازه زمانی 8 تا 10 ماه میلادی جاری (سپتامبر) انجام شده و در مقایسه با نظرسنجی ماه پیش 8 پله افزایش داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این دولت ها امروز نسبت به گذشته از ثبات و استواری بیشتری برخوردار هستند و کشورهای غربی باید سیاست مستقل و مناسب با واقعیات منطقه اتخاذ کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۷    
متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی ماموران اعتراف کردکه با هویت جعلی در پوشش راه اندازی چندین شرکت خدماتی و خرید و فروش املاک اقدام به اجاره ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۴    
ژیل دکرچووه، هماهنگ کننده مبارزه با تروریسم اتحادیه اروپا به روزنامه آلمانی ولت در مصاحبه ای که امروز (سه شنبه) منتشر شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۱    
همزمان با این تجاوز چندین بالگرد شناسایی رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان این منطقه به پرواز درآمدند.
  • ۱