سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 16 مهر 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 2 مهر 1396 تدبیر و امید 3 مهر 1396 تدبیر و امید 4 مهر 1396 تدبیر و امید 5 مهر 1396 تدبیر و امید 6 مهر 1396 تدبیر و امید 7 مهر 1396 تدبیر و امید 8 مهر 1396 تدبیر و امید 9 مهر 1396 تدبیر و امید 10 مهر 1396 تدبیر و امید 11 مهر 1396 تدبیر و امید 12 مهر 1396 تدبیر و امید 13 مهر 1396 تدبیر و امید 14 مهر 1396 تدبیر و امید 15 مهر 1396 تدبیر و امید 16 مهر 1396 تدبیر و امید 17 مهر 1396 تدبیر و امید 18 مهر 1396 تدبیر و امید 19 مهر 1396 تدبیر و امید 20 مهر 1396 تدبیر و امید 21 مهر 1396 تدبیر و امید 22 مهر 1396 تدبیر و امید 23 مهر 1396 تدبیر و امید 24 مهر 1396 تدبیر و امید 25 مهر 1396 تدبیر و امید 26 مهر 1396 تدبیر و امید 27 مهر 1396 تدبیر و امید 28 مهر 1396 تدبیر و امید 29 مهر 1396 تدبیر و امید 30 مهر 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۸    
گفتنی است که در حال حاضرتعداد زیادی از نمادهای بانکی در بورس و فرابورس ایران متوقف است که می توان به نمادهای بسته بانک های تجارت، ایران زمین، دی، پارسیان و گردشگری اشاره کرد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۳:۰۲    
سهراب مرادی و بهداد سلیمی در اردوی تیم ملی وزنه برداری در شمال
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۱    
قانون کاتسا چهارم مرداد 96 در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد و 11 مرداد ماه توسط ترامپ امضا شد. بر اساس این قانون دولت آمریکا موظف است ظرف 90 روز این تحریم ها را علیه ایران اعمال کند
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۱    
تلاش و کارآفرینی مردم کاشان و آران و بیدگل نمونه عینی و اجرایی اقتصاد مقاومتی است که با مشارکت کامل مردم به اجرا درآمده به گونه ایی که درآران و بیدگل نرخ بیکاری فقط 4 درصد است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۷:۲۲    
امروز شاهدیم که تحولات بسیار عمیقی در سبک زندگی مردم پیدا شده و زندگی آرام روستایی و بی سرو صدا ناگهان تبدیل به زندگی شهری شده که همراه آن بیماریهای جدید دنیای غرب مردم را مبتلا کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۵:۴۰    
چشم های سرخ و ملتهب که انگار شب تا صبح های های گریسته، صدای دورگه که از ته چاه در می آید، بینی سرخ که مدام باید با دستمال کاغذی مچاله اش کرد تا از خارش بیفتد و به همه اینها سرفه و عطسه را هم اضافه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۳:۲۲    
دنی آلوز از مدل جدید موهایش رونمایی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۷    
در این گزارش نگاهی داریم به جشنواره های نور که همزمان با آغاز فصل پاییز در نقاط مختلف جهان برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۹    
کارن کاراپتیان نخست وزیر ارمنستان با دعوت رسمی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور وارد تهران شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۷    
بنا به این گزارش، مذاکرات در مورد همکاری های امنیتی در مرزها، مبارزه با تروریسم و گروه های افراطی، مواد مخدر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۱    
این حوزه فقط صنایع موشکی نیست و سیستم تولید، تعمیر و نگهداری گسترده ای را شامل می شود و در حوزه موشکی نیز سایر دستگاه ها نظیر صنایع دفاعی و جهاد سازندگی در کنار سپاه نقش آفرینی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۱    
برادران من با اینکه به سن قانونی نرسیدند، به جبهه رفتند. مهدی جانباز شیمیایی است، محسن در دوران جنگ مجروح شد و وقتی پدرم با فرزندان خود مواجه می شد، خوشحال بود که فرزندانش در کنار مردم هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۹    
همایش آیت الله هاشمی رفسنجانی و هشت سال دفاع مقدس بعد ازظهر یکشنبه با حضور حجت السلام علی اکبر ناطق نوری و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در کتابخانه ملی برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۲۰    
وزیر ارتباطات در توییتی به پاول دوروف موسس تلگرام نوشت: ما از جریان آزاد اطلاعات حمایت میکنیم اما ترویج تنفر و اطلاعات غلط را محکوم می کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۲    
فرماندار شهرستان دلفان در استان لرستان گفت: نزاع دسته جمعی بر سر اختلاف در انتخاب دهیار در روستای بگوردی بخش خاوه شهرستان دلفان منجر به زخمی شدن حدود 30 نفر از اهالی این روستا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۷:۴۱    
اگر بدنبال دلیل موجه دیگری برای مهاجرت نکردن به استرالیا هستید شاید صحنه وحشتناکی که زوج استرالیایی با آن روبرو شدند دلیل خوبی باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۷:۰۲    
اما گویا او پیشنهادی چشم گیر در دست دارد. برانکو به علی کریمی پیشنهاد داده به پرسپولیس برود و دستیار او شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۶:۴۱    
فرار دختر جوان از خانه او را گرفتار باند سرقت از رانندگان خودروهای مدل بالا کرد. دو پسر جوان با طعمه قرار دادن دختر فراری از رانندگان هوسران اخاذی می کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۶:۲۰    
خواهری که چشم راستش در جریان درگیری خانوادگی کور شده است دیروز در دادگاه برای خواهرش تقاضای قصاص چشم را مطرح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۶:۰۲    
تیم ملی فوتبال روسیه درحالی سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه کازان آره نا به مصاف ایران می رود که به نظر می رسد استانیسلاف چرچسوف ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۵:۴۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به قولی که در نشست خبری پیش از بازی با سوریه داد، عمل نکرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۵:۲۰    
نویسنده سریال دورهمی گفت: در تلویزیون ما هیچ استانداردی برای نویسنده ها وجود ندارد که من به عنوان نویسنده بدانم که این الان خط قرمز است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۵:۰۲    
استقلال تهران از همان روزهای استعفای منصوریان به دنبال نامهای بزرگ برای جایگزینی منصوریان بود ومدیران این باشگاه سعی کردند با نام فاتح تریم هواداران استقلال را دلخوش کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۴:۴۱    
یک شهروند سعودی از یک مقیم ساکن عربستان به اتهام له کردن یک مورچه شکایت کرد!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۴:۲۰    
"رهبری کره شمالی خواهر کوچکترش را به عنوان یک عضو علی البدل در کمیته اصلی حزب کمونیست این کشور معرفی کرده است. اما این زن چه کسی است؟"
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۳:۴۱    
رئیس پلیس فرودگاه شیراز اعلام کرد که از یک مسافر خارجی 4 کیلوگرم حشیش کشف شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۳:۰۲    
خانم هایی که در دهه چهل زندگی خود فشار خون بالایی دارند 73 درصد بیش از بقیه در معرض زوال عقل قرار می گیرند. این موضوع نتیجه یک تحقیق جدید در کالیفرنیاست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۲:۰۲    
کی روش کاندیدای کسب عنوان بهترین مربی سال دنیاست. انتخابی که فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) قرار است انجام دهد و گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۱:۲۰    
پراهلاد جانی، مرتاض هندی که ادعا می کرد هفتاد سال است نه چیزی خورده و نه چیزی آشامیده است مورد آزمایش متخصصان هندی قرار گرفت و ثابت شد ادعایش صادقانه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۰:۳۸    
تصاویر وضعیت نابسامان پناهندگان روهینگیا در اردوگاه تانگخالی را نشان می دهند. حضور بیش از حد پناهندگان در این اردوگاه خطر ابتلا به بیماری های کشنده را افزایش داده است .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۰:۳۸    
در حالی که یک دهه از عمر جشنواره زامبی ها در این خطه می گذرد اما طبق گفته خبرنگاران روز جهانی زامبی ها نسبت به سال های گذشته با حضور شمار بیشتری از شهروندان در 50 شهر آمریکا برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۰:۲۰    
تحولات میدانی سوریه وارد مرحله جدیدی شده است. داعش در رقه شکست خورده و واحدهای مدافع خلق کرد سوریه(YPG) که تحت حمایت آمریکا هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۵۳    
رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت توسعه اشتغال و افزایش نشاط جامعه برای کار و فعالیت را از اولویت های دولت دوازدهم برشمرد و با تبریک رأی اعتماد دولت به عبدالکریم گراوند استاندار منتخب بوشهر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۵۳    
بنا به اعلام منابع دیپلماتیک در آنکارا٬ مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه با محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران به صورت تلفنی گفت وگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۵۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس با موتورسوارانی که با انجام حرکات نمایشی و پرخطر در خیابان ها و معابر، آرامش دیگران را برهم می زنند با اقتدار برخورد می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی که از عصر روز سه شنبه وارد کشور می شود نیمه شمالی را با بارش باران و کاهش دما خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۹    
رامبد جوان در گفتگویی ضمن خبر دادن از ساخت فیلمی موزیکال در صورت بازگشت جناب خان، از ایده هایش برای ساخت فیلم های آینده، ازجمله فیلمی عاشقانه که داستان آن در 1425 می گذرد، سخن گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۹    
وزیر خارجه بحرین همزمان با تحرکات دولت آمریکا در خصوص برجام، مدعی شد که توافق هسته ای با ایران در آستانه نابودی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۶    
رئیس اقلیم کردستان عراق بر آمادگی اربیل برای مذاکره با دولت مرکزی عراق بدون پیش شرطی از سوی دو طرف تاکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۶    
دبیر کل سازمان ملل در مصاحبه ای گفت که امیدوار است که توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 حفظ شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۶    
نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 1396 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۶    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبادان گفت: با همت و همراهی مردم، آبادان از خط قرمز در موضوع تیراندازی ها خارج شد و امروز در جایگاه هفدهم استان قرار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۳    
با تصویب پیشنهاد وزارت کشور در هیات وزیران، عبدالکریم گراوند به عنوان استاندار جدید بوشهر انتخاب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۰    
آتش سوزی یک واحد اقامتی در خیابان آیت الله شیرازی مشهد با نجات محبوسان در طبقه پنجم مهار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۲۳    
طوفان نیت که پیش از این آمریکای مرکزی را درنوردیده و موجب قطعی برق و سیل های شدید در این مناطق شده و مرگ دست کم 21 نفر را در پی داشته، در حال حاضر به مناطق جنوبی آمریکا رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۲۰    
حواشی همایش آیت الله هاشمی رفسنجانی و هشت سال دفاع مقدس
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۷    
علی اکبر طاهری در حاشیه نشست امروزش با خبرنگاران حوزه پرسپولیس با اشاره به پرداخت پاداش 85 میلیون تومانی به سه کارمند باشگاه اظهار داشت: چنین موضوعی صحت ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۷    
امریکا با نگاه خود به برجام از دریچه سود و زیان، ادامه برجام را به نفع خود و همپمانان خود نمی بیند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۴    
سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیت پرواز های تهران نجف تهران و تهران بغداد تهران برای ایام اربعین حسینی (ع) را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۱    
دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت 2 نفر از فرماندهان و رزمندگان مقاومت سخنرانی کرده و در آن اعلام کرد که آنها در جنگی که باید تا ریشه کن شدن داعش ادامه داشته باشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۱    
بعد از افزایش اسکناس و ایران چک های تقلبی در بازار، بانک مرکزی از نسخه جدید نرم افزار نما که اطلاعات امنیتی اسکناس 10 هزار ریالی جدید به آن اضافه شده است، رونمایی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۱    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز عده ای در دنیا به دنبال ایجاد تلاطم و التهاب در اقتصاد ایران هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۸    
گروهی از معترضان به تبعیض نژادی در شهر سنت لوئیس آمریکا پرچم این کشور را به آتش کشیدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۳    
رسانه ها روسی از حریق گسترده بیرون از مسکو پایتخت این کشور خبر می دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۰    
وزیر انرژی امارات گفت که این کشور به تمدید توافق جهانی کاهش تولید نفت در ماه آینده میلادی امیدوار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۰    
منابع عراقی از هلاکت 4 سرکرده داعش در حمله هوایی به مواضع تکفیری ها در شمال شرقی دیالی خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۷    
سرمربی استقلال در روزهای ابتدایی حضور خود در استقلال به دنبال رفع دو نقص بزرگ است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۲    
قرارداد سرمربی پرسپولیسی ها پایان لیگ فعلی به پایان می رسد و به همین دلیل مدیران این تیم تصمیم دارند تا با مذاکره با این مربی به تمدید قرارداد وی بپردازند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۷    
در حادثه انفجار مهیب یک تانکر گاز در آکرا پایتخت غنا هفت نفر کشته و 68 تَن نیز زخمی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۴    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس از تشکیل کار گروهی برای بررسی علت درگذشت دانشجوی شهرکردی در کمیسیون متبوعش خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی نوشت: حاکمان عربستان پله برقی های سراشیبی را با پای خود طی می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۴    
ترامپ بدون توجه به اینکه باب کورکر رهبر مخالفان برجام در سنا بود، اینطور هم حزبی خود را آماج حملات لفظی اش قرار داد: کورکر خواست وزیر خارجه ام شود، گفتم متشکرم؛ او بانی مهم برجام است!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۱    
برنامه عصر خانواده به مناسبت روز جهانی کودک، عصر امروز میزبان مجریان خاطره انگیزی چون الهه رضایی، مینا هاشمی و شیده معاونی بود که با اجرای گیتی خامنه راهی آنتن شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۱    
وزیر امور خارجه آلمان خروج احتمالی آمریکا از توافق اتمی را نگرانی بزرگ دولت آلمان ارزیابی کرده و از تلاش برلین برای جلوگیری از این مسئله خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۵    
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به جمع آوری بیش از سه هزار تن از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در چهار عملیات پلیسی گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت که این کمیسیون امروز تصویب کرد که حمل هرگونه سلاح سرد بدون مجوز ممنوع است و در غیر این صورت جرم محسوب می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۲    
رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه پردیسان وضعیت مناسبی ندارد، گفت: سازمان حفاظت محیط زیست به دلیل اینکه از لحاظ بودجه سازمانی فقیر و مستضعف است، شرایط مالی مناسبی برای به سازی پارک پردیسان را ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۱۴    
سردار حسین علایی گفت: آیت الله هاشمی در دوران جنگ در سفر خود به چین موشک هایی را دریافت کرد و به ایران آورد که باعث بنیان گذاری صنعت موشکی در ایران شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۱۱    
وزیر خارجه آلمان درباره امکان عدم تائید پایبندی ایران به برجام از جانب آمریکا ابراز نگرانی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۸    
دولت بنگلادش از ادامه فرار آوارگان مسلمان میانمار و ورود روزانه صدها نفر از مسلمانان روهینگیایی به این کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۸    
یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد رژیم صهیونیستی از سال ها پیش به امارات عربی متحده سلاح و تجهیزات امنیتی صادر می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۸    
مهدی تاج در نشست خبری روز گذشته خود درحالی مدعی شد بلیت فروشی از هفته نهم لیگ برتر به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار می کنند که هیچ اشاره ای به شرایط این واگذاری نکرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۲    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت:تکلیف 2 میدان از میدان های کرنج، پارسی، رگ سفید و شادگان تا پایان امسال مشخص می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۲    
رییس کل سازمان خصوصی سازی از آغاز پرداخت چند مرحله ای سود سهام عدالت طی چند روز آینده خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۹    
حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری به همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی اینگونه ادای احترام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۹    
مشاور وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص توطئه همه پرسی در کردستان گفت: اتحاد سه کشور ایران، ترکیه و عراق از اهمیت بالایی برخوردار است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۶    
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با یک نشریه این کشور گفته که توافق هسته ای ایران از لحاظ محدودیت هایی که برای تهران ایجاد می کند، سودمند است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۲    
معاون اول رئیس جمهوری آیین نامه اجرایی ماده (80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران – مصوب 1375- و اصلاحات بعدی آن را ابلاغ کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۷    
تولایی بااشاره به تنوع صنایع مختلف درکاشان اظهارداشت:فقط درصنعت چینی این شهربیش از3هزارنفرشاغل هستند وبعدازفولادمبارکه بزرگترین کارخانه تولیدورق های فولادی دراین شهرهستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۴    
اقتصادهای بحران زده کشورهای عضو اتحادیه اروپا، با اعمال تحریم های اقتصادی ضد روسی، میلیاردها یورو از دست داده و بیش از پیش ناتوان شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۴    
ترکیه دیوار سه متری در روستای سلف کفرلوسیین در شمال مرز عبوری باب الحاء با سوریه احداث میکند تا برای حمله نظامی آماده شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۱    
در حوزه حمل و نقل عمومی و بحث قطار شهری، چنانچه حمایت های بانک شهر وجود نداشت، چنین توسعه ای محقق نمی شد و هم اکنون نیز تامین فاینانس همه کلانشهرها برای این موضوع از طریق بانک شهر انجام می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۳۵    
دکتر هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک ملت در این مراسم از صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان یک مجموعه ارزش آفرین نام برد و اظهار داشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۹    
منابع خبری اعلام کردند محدودیت های فرودگاه سلیمانیه و اربیل لغو شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۶    
یک رسانه داخلی کره جنوبی گزارش داد، آمریکا و کره جنوبی اقدامات تجسسی و اطلاعاتی علیه کره شمالی را به دنبال گمانه زنی های مربوط به احتمال آزمایش یک موشک بالستیک دیگر از سوی پیونگ یانگ تشدید کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۳    
وزیر مشاور امارات در امور خارجه سخنگوی مردم قطر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۳    
معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: أموریت های ناجا به صورت تصاعدی در حال افزایش است و پیچیدگی های بسیاری پیدا کرده که مثال آن فضای مجازی است که با وسعت امروزی به تنهایی یک نیروی انتظامی می طلبد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۳    
عماد طالب زاده با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: مجاز و غیرمجاز نداره! ⁣کاش تو قطعه هنرمندان، جایی که حقت بود آرام می گرفتی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۴    
"پنیر خامه ای ویلی ، برای پیش غذاهای سرد کاملا مناسب است. محصول در خلال حرارت دیدن واکنش خوبی دارد. به طور مثال، هنگام پخت چیز کیک ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۲    
مدیرعامل پرسپولیس از حضور طارمی مقابل الهلال خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۲    
موسسه رند پل در گزارشی نوشت طولانی ترین جنگ در تاریخ آمریکا، شانزده ساله شد و این در حالی است که هزاران نفر کشته شدند و هیچ دورنمای موفقیت آمیزی هم دیده نمی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۹    
پس از آنکه وزیر خارجه آمریکا از ترامپ به عنوان یک احمق یاد کرد، اختلافاتی که از قبل بین وی و ترامپ وجود داشت، شدت گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۹    
مراسم تشییع حامد هاکان (ذاکری) خواننده پاپ در حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری برگزار شد.نکته ای که در این مراسم توجه کاربران را به خود جلب کرد حضور حجت الاسلام و المسلمین ذاکری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۶    
پسر شفر به عنوان آنالیزوز استقلال به کادر فنی این تیم اضافه خواهد شد. پس شفر دقایقی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر از حضورش در کادر فنی تیم استقلال داد و اعلام کرد با سفر به تهران کار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۳    
الاخباریه در گزارشی به بررسی علل فروش سامانه ضد موشکی تاد از سوی آمریکا به عربستان پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۹    
مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 96 آغاز شد و داوطلبان از 16 تا 22 مهرماه فرصت دارند نسبت به انتخاب 15 کدرشته محل در این مرحله اقدام کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۶    
بهاره رهنما تصویری از حضورش در برنامه چهل چراغ منتشر کرد و به شایعه ممنوع الفعالیت شدن در تلویزیون واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۳    
جانی آیو نایب رئیس ارشد بخش طراحی صنعتی در شرکت اپل اعلام کرد که توسعه آیفون ایکس که به تازگی معرفی شده پنج سال به طول انجامیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۳    
انجمن فوتبال نروژ قصد دارد که درآمد بازیکنان مرد و زن فوتبالیست در این کشور را به یک میزان ثابت برساند. بنابراین میزان حقوقی که به زنان فوتبالیست نروژ داده می شود از 3 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۰    
آمریکایی ها از ابتدای انقلاب تا کنون از هر گونه دشمنی علیه جمهوری اسلامی ایران خودداری نکرده اند. سپاه پاسداران انقلاب بر اساس تعریف قانون اساسی حافظان انقلاب و حدود و ثغور جمهوری اسلامی هستند و ...
  • ۱