سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 9 آبان 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 آبان 1397 تدبیر و امید 2 آبان 1397 تدبیر و امید 3 آبان 1397 تدبیر و امید 4 آبان 1397 تدبیر و امید 5 آبان 1397 تدبیر و امید 6 آبان 1397 تدبیر و امید 7 آبان 1397 تدبیر و امید 8 آبان 1397 تدبیر و امید 9 آبان 1397 تدبیر و امید 10 آبان 1397 تدبیر و امید 11 آبان 1397 تدبیر و امید 12 آبان 1397 تدبیر و امید 13 آبان 1397 تدبیر و امید 14 آبان 1397 تدبیر و امید 15 آبان 1397 تدبیر و امید 16 آبان 1397 تدبیر و امید 17 آبان 1397 تدبیر و امید 18 آبان 1397 تدبیر و امید 19 آبان 1397 تدبیر و امید 20 آبان 1397 تدبیر و امید 21 آبان 1397 تدبیر و امید 22 آبان 1397 تدبیر و امید 23 آبان 1397 تدبیر و امید 24 آبان 1397 تدبیر و امید 25 آبان 1397 تدبیر و امید 26 آبان 1397 تدبیر و امید 27 آبان 1397 تدبیر و امید 28 آبان 1397 تدبیر و امید 29 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۰:۳۲    
افراد مشکلات فی مابین خود و دیگران را به فضای مجازی کشانده و با انتشار تصاویر، کلیپ های آنها عقده های خود را خالی می کنند، غافل از اینکه کار آنها جرم بوده و تبعات قانونی در پی دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۲    
بلک فرایدی را باید فرهنگ خریدی خواند که از کشور های غربی و به لطف ظهور فروشگاه های آنلاین، به کشورمان ورود پیدا کرده است. در ادامه نگاهی به آمارهای جهانی بلک فرایدی در سال 2017 میلادی خواهیم داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۳:۴۱    
نقدهایی که در مورد محصولات در سایت آمازون منتشر می شود، تأثیر زیادی روی افزایش یا کاهش فروش آن ها می گذارد و آمازون آن ها را مدیریت می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۳:۲۰    
سیاست دولت سوئد برای عرضه ی نسخه ی دیجیتالی پول سنتی ، روند تبدیل شدن این کشور به یک جامعه ی بدون پول نقد را تسریع می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۳:۰۲    
پولیپ بینی یکی از بیماری های شایع تنفسی است که اغلب بیماران با وجود داشتن علائم آن تا مدت ها از وجود آن بی اطلاع اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۲:۴۱    
محمدباقر مینایی متخصص طب سنتی درباره سم زدایی بدن با پاشویه آب و نمک، اظهار کرد: شست شوی پا با ترکیب آب گرم و نمک، کاری بسیار مفید است اما اصطلاح سم زدایی درباره این موضوع درست نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۰:۴۱    
علیرضا رئیسی در حاشیه اولین کنفرانس آلودگی هوا و سلامت در ژنو، اظهار داشت: طبق برآورد سال 2016 میلادی تعداد 600 هزار کودک به دلیل ابتلا به عفونت های حاد تنفسی ناشی از آلودگی هوا در جهان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۰:۲۰    
سابقه وجود بیماری در خانواده، سابقه استفاده ممتد از داروهای کورتیکواستروئید، استعمال دخانیات، استفاده از روش زندگی بدون ورزش و تحرک کافی، مصرف زیاد الکل و کافئین، اختلالات دستگاه گوارش ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۲    
مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در محل موکب وزارت امور خارجه با حضور جمعی از خانواده های شهدای وزارت امور خارجه و شهدای مدافع حرم در کربلای معلّی برگزار شد که معاون سیاسی وزیر خارجه هم در آن حضور یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۱    
آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، روز دوشنبه گذشته اعلام کرد که از رهبری حزب محافظه کارش کناره گیری خواهد کرد و برای هیچ پست سیاسی نامزد نخواهد شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۰:۴۰    
دایناسور کامپتوسوروس حدود 150 میلیون سال پیش بومی ایران بوده است. آثار و رد پای این دایناسور در کرمان یافت شده است. این دایناسور نزدیک به 3 متر ارتفاع داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۱:۳۲    
اخیراً خودروی مینی کوپر قربانقلی بردی محمداف، رئیس جمهوری ترکمنستان که برای شرکت در مسابقات رالی آمل- خزر 2018 خریداری شده، در رسانه ها و شبکه های اجتماعی حاشیه ساز شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۴۱    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه برای نخستین بار یگان حفاظت حرم مطهر رضوی تأسیس می شود، گفت: دلیل تشکیل این مجموعه، پیگیری قانونمند فعالیت هایی است که صبغه انتظامی دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۴    
در این باره فردی در فضای مجازی با طراحی سایت جعلی اپل اقدام به دسترسی به اپل آی دی کاربران گوشی اپل می نمود و سپس با تغییر اپل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۴    
میزان نوشت: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تحویل جنگنده کوثر به نیروی هوایی ارتش در آینده نزدیک خبر داد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۵    
جابه جایی 24 ساعته زائران از مرز شلمچه تا خرمشهر به وسیله یک ریل باس به صورت رایگان اناجم می شود و مسافران با رسیدن به ایستگاه خرمشهر بلیت موردنیاز خود را تهیه می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۱    
بلندترین مجسمه جهان که تندیسی از سردار والابابهائی پاتل از بنیانگذاران کشور هند است، روز چهارشنبه در ایالت زادگاه او، گجرات توسط نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور رونمایی خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۸    
آیت الله شبیری زنجانی از انتشار خبر این میهمانی ناراحت هستند و قبل از این نیز خواستار عدم انتشار رسانه ای این دیدار بوده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۶    
شاخص کلی فضای کسب وکار بر پایه 10 شاخص کوچکتر با عناوین آغاز کسب وکار، کسب مجوز، ثبت داراییها، کسب اعتبارات، حمایت از سرمایه گذاری، مالیات، تجارت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۳    
فرمانده ناجا به حضور میلیونی زائران در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و گفت: این کنگره عظیم و باشکوه مردمی افتخاری است برای بشریت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۹    
با توجه به نفوذ هوای سرد، دمای هوا طی روز جاری در استان های گیلان و مازندران بیش از شش تا هشت درجه و فردا در استان مازندران بین 4 تا 6 درجه کاهش می یابد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۲۱    
فاطمه معتمدآریا به عنوان یکی از اعضای هیات داوران جشنواره ی فیلم سالونیکا یونان انتخاب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۰۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد: قند و شکر مصرفی روزانه، باید کمتر از 6 قاشق چای خوری باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۷:۴۲    
انصراف ورزشکارهای نامدار از حضور در عربستان و اعتراض گسترده مردم آمریکا به ادامه برنامه های ورزشی در این کشور همچنان ادامه دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۷:۲۱    
به جای ارائه اطلاعات معنادار درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی و یا حتی ارائه مدارکی در رد اتهامات، واکنش رسانه های عربستانی به قتل جمال خاشقجی در انکار کامل تا ابهام زایی و مطرح کردن تئوری های بی پایه و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۷:۰۰    
باران های شدید و بادهای کوبنده ی طوفان اخیر در "ونیزِ" ایتالیا طی دو روز گذشته 11 قربانی گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۶:۴۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی موضع کانادا درخصوص پذیرش سوری های وابسته به سازمان "کلاه سفیدها" را ستود و این اقدام را "امری انسانی" توصیف کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۶:۲۱    
با وقوع شدیدترین سیل یک دهه اخیر و زیر آب رفتن 75 درصد ونیز، در این شهر تاریخی وضعیت قرمز اعلام شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۵:۴۲    
سخنگوی اورژانس بابل از از مصدوم شدن 11 نفر اثر در انفجار مخزن آمونیاک در کشتارگاه طیور بابل خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۵:۲۱    
فیلم اتاق تاریک به کارگردانی روح الله حجازی موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از پنجمین جشنواره فیلم هانوی در کشور ویتنام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۵:۰۰    
وزیر امور خارجه آمریکا با نقض حرف های رئیس جمهور این کشور گفته که بعد از خروج از برجام، هیچ تغییری در رفتار ایران مشاهده نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۴:۲۱    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفته آمریکا نمی خواهد با اعمال تحریم های نفتی علیه ایران به دوستان و متحدان این کشور لطمه بزند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۴:۰۰    
عکسی تازه از پشت صحنه فیلم سینمایی عرق سرد به کارگردانی سهیل بیرقی را ببینید. این عکس را باران کوثری به اشتراک گذاشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۳:۰۲    
راجر فدرر تنیسور سرشناس سوئیسی از سفر به عربستان سعودی منصرف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۲:۲۰    
رئیس سازمان پدافندغیرعامل گفت: اگر علی رغم ابلاغ و تذکر قبلی، در نتیجه رزمایش امروز مشخص شود سازمان ها و ارگانهایی آمادگی لازم را (در زمان قطع ناگهانی برق و استفاده از مولدهای برق اضطراری) ندارند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۲:۰۲    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن تاکنون بارها از طرفین متخاصم در جنگ یمن خواسته که سلاح را زمین بگذارند و حالا دیگر وقت آن است که از طرفین دعوا بخواهد که پای میز مذاکره بنشینند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۱:۵۹    
بارش باران و وزش باد شدید در ایتالیا تاکنون 11 قربانی گرفته است. این درحالی است که 75 درصد شهر ونیز دچار آب گرفتگی شده است. سطح آب در میدان سنت مارک این شهر به 156 سانتی متر رسیده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۱:۵۵    
ساخت و سازهای جنجالی و ویلاهای مجلل در منطقه کوهستانی اوشان و فشم در روزهای اخیر به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۱:۲۲    
ملیکا زارعی یا همان خاله شادونه برنامه های کودک تلویزیون نسبت به حضور مریلا زارعی به عنوان مجری در تلویزیون توضیحاتی داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۱:۱۰    
یک مقام مسئول گفت: براساس پیگیری های صورت گرفته، قرار است واردات تیلاپیا وارد لیست ممنوعه شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۱:۱۰    
دانمارک پس از طرح اتهامی مبنی نقشه یک نروژی ایرانی تبار علیه گروهک تروریستی الاحوازیه، روز چهارشنبه اعلام کرد که با متحدان خود در مورد تحریم احتمالی تهران رایزنی می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۱:۱۰    
خبرگزاری فرانسه گزارش داده اخبار منتشرشده از سوی یک شبکه تلویزیونی کامرونی درباره مرگ رئیس جمهور گابن، نادرست است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۱:۰۷    
آیت الله علوی بروجردی، آیت الله دوستی زنجانی و آیت الله جوادی آملی به دیدار آیت الله شبیری زنجانی رفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۱:۰۷    
در حالی که امروز رییس کمیته انظباطی اکران اعلام کرده تنها 6 سینما درآمد حاصل ار نمایش فوتبال های جام جهانی را واریز کرده اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۱:۰۷    
ینی شفق در گزارشی فاش کرد: آمریکا به داعشی ها سلاح داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۳:۰۳    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری عامل سوءاستفاده از اطلاعات دارندگان محصولات اپل خبر داد و هشدارهایی را درمورد استفاده از آیفون و آپید ارائه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۳:۰۰    
وزیر امور خارجه که به منظور پیگیری وضعیت مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه در رأس هیاتی سیاسی و نظامی بامداد چهارشنبه به اسلام آباد سفر کرده بود، ساعتی پیش به کشور بازگشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۳:۰۰    
خبرنگار النشره در نیویورک گزارش داد که دبیرکل سازمان ملل "گییر پترسون" را به عنوان فرستاده سازمان ملل در امور سوریه انتخاب کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۳:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که تابعیت دهی به کودکان خارجی متولد شده در ایالات متحده میلیاردها دلار هزینه به بار خواهد آورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۳:۰۰    
نیروهای سوریه دموکراتیک امروز (چهارشنبه) از توقف عملیات خود علیه داعش در شرق فرات خبر داده و علت این امر را حملات ترکیه عنوان کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۳:۰۰    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اطراف میدان دانشگاه شهید چمران اهواز توضیحاتی ارائه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۲:۵۷    
ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از سوی دادگاهی در اسپانیا متهم به پنهان کاری و فریب شده است و در صورت اثبات این اتهام، به 4 تا 6 سال زندان محکوم خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۲:۱۳    
حضرت آیت الله علوی گرگانی بر حفظ جایگاه مرجعیت تاکید کرد و گفت: تبادلات میان علما و بزرگان حوزه در فضایی صمیمانه و محترمانه و بعضا مخفیانه باشد تا مورد سوء استفاده واقع نگردد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۲:۰۷    
این در حالی است که یک منبع نظامی در وزارت دفاع دولت مستعفی یمن در ریاض شایعه منتشر شده از سوی سایت خبری اسرائیلی مبنی بر کشته شدن عبد ربه منصور هادی را تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۲:۰۷    
در اقدامی جالب، خانواده بازیکنان و اعضای کادر فنی کاشیما درون زمین چمن ورزشگاه اختصاصی باشگاه کمپ زدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۲:۰۴    
گفتنی است، بنا به سوابق موجود، میزان ارز تامین شده شرکت های یاد شده به نرخ 42000 ریال قبل از 16 مردادماه سال جاری و همچنین از آن تاریخ به بعد به نرخ بازار نیما مشخص است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۱:۵۸    
سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه آیا در صورت رد CFT در شورای نگهبان این لایحه به مجمع می رود، گفت: این کار بستگی به مجلس دارد که تصمیم بگیرد اگر به لایحه ایرادی وارد بود آن را برطرف کند یا آن را به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۹    
پنج عضو جمهوریخواه سنای آمریکا روز چهارشنبه در نامه ای به دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور، خواستار لغو گفت وگوهای همکاری هسته ای با دولت عربستان سعودی در پی قتل روزنامه نگار جمال خاشقچی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۶    
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: دو کلاهبردار که در پوشش میوه فروش اقدام به برداشت 500 میلیون ریال از کارت بانکی افراد کرده بودند، دستگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۶    
سرمربی استقلال برای تغییر مهاجم 3+1 گزینه در اختیار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۶    
دستورالعمل اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای قوه قضاییه ازسوی رئیس قوه قضاییه ابلاغ شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۶    
باشگاه پاری سن ژرمن قرار داد بازیکن آرژانتینی خود را تمدید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۳    
در حاشیه درخشش علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس در بازی مقابل السد و ضربه ژاوی، صفحه اینستاگرام ماهنامه طنز و کارتون خطخطی این کارتون را منتشرکرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۱:۳۷    
رییس دفتر رییس جمهوری با انتقاد از برخی رویکردهای نادرست رسانه ای و اظهارنظرهای سیاسی که با هدف تخطئه تلاش های دولت در راهپیمایی عظیم اربعین طرح می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۱:۳۴    
قرار نیست ژوزه مورینیو به خاطر اتفاقات بعد از دیدار مقابل نیوکاسل محروم شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۱:۳۴    
روزنامه تایمز انگلیس در گزارشی نوشت: آنگلا مرکل در پی ریزش قابل توجه آرا حزب دموکرات مسیحی در دو انتخابات پی در پی ایالتی در این کشور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۱    
آرسن ونگر با وجود این که از بازگشت خود به دنیای فوتبال در سال 2019 خبر داده است، فعالیت دوباره در لیگ برتر انگلستان را عجیب می داند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۸    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از حادثه سقوط تعدادی از مسافران از پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی خبر داد و گفت که این حادثه 6 مصدوم برجا گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۸    
تصور کردن اینکه برای سرعت غیر مجاز 200 هزار دلار جریمه شوید، تقریبا غیر ممکن است. اما در فنلاند چنین جریمه ای وضع شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۵    
سانتیاگو سولاری سرمربی جدید رئال مادرید 5 سال برای این تیم در اوایل هزاره جدید بازی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۵    
رئیس جمهور گابن که چند روز پیش برای شرکت در همایش اقتصادی ریاض به عربستان سعودی سفر کرده بود، هنوز به کشورش بازنگشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۵    
کاپیتان بارسلونا تمرینات انفرادی اش را آغاز کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۴    
آمارهای منتشر شده در آمریکا از افزایش بودجه و عملیات های جاسوسی این کشور در دوره زمام داری دونالد ترامپ حکایت دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۴    
آتش سوزی آشیانه هواپیما در فرودگاه امام خمینی(ره) 10 مصدوم بر جای گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۴    
وزیر خارجه فرانسه خطاب به عربستان گفت: قتل خاشقجی یک جنایت است و ریاض به خاطر منافع ملی و اعتبار خود باید واقعیات را در این خصوص اعلام کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۱    
وزیر خارجه کشورمان که برای پیگیری وضعیت مرزبانان ربوده شده ایران در منطقه میرجاوه به پاکستان سفر کرده بود با اشاره به رایزنی ها و گفت وگوهایش با وزیر امور خارجه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۱    
با وجود پیشرفت های اخیر، حفظ باروری زنان در مقایسه با مردان دشوارتر بوده و از توجه و اهمیت بیشتری برخوردار است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۰    
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران با اشاره به برنامه های وزارت نیرو برای عبور از پیک بار سال 98 گفت: در این خصوص طرح های ویژه ملی، برنامه های مدیریت سمت تقاضا، طرح های بهینه سازی، راهبردی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جزئیات بررسی پرونده دیپلمات ایرانی در دادگاه آلمان را تشریح کرد و گفت: اسدی از اتهامات جاسوسان سیا و موساد تبرئه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۰    
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: متأسفانه تا کنون هیچ نشانه و سرنخی از آیناز پیدا نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۰    
سفیر ایران در مسقط با معاون نخست وزیر این کشور در امور روابط و همکاری های بین المللی دیدار و رایزنی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وزیر خارجه دانمارک درباره ایران گفت وگو کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۰    
ظرفیت ها و امکانات امروز کشور به ویژه در بخش کشاورزی با گذشته قابل مقایسه نیست به طوری که ما در حال حاضر 40 میلیارد دلار درآمد ارزی از صادرات غیرنفتی داریم و با اتکا به توانمندی های کشور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۲    
درپی برگزاری جلسه رئیس جمهور با اقتصاددانان، روحانی دستور داد تا چهار کارگروه تخصصی در حوزه های اقتصاد کلان، بانکی-پولی، برنامه ریزی اقتصادی و حمایتی تشکیل شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۰    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز از کشف جسد مرد میانسال در استخر آب ایل گلی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۱۸    
جنبش اسلامی نیجریه تعداد شهدای حمله نیروهای امنیتی این کشور به عزاداران اربعین حسینی در روزهای شنبه و یک شنبه را حداقل 42 نفر اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۸    
در شرایطی که تردد ماشین در خیابان های عراق به علت ازدحام جمعیت سخت بود و انتقال پول در خاک عراق ریسک بالایی داشت، قبول عاملیت در چنین شرایطی مسئولیت سنگینی بود که بانک ملّی ایران بر عهده گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۰    
مرکز افتا نسبت به شیوع یک VPN بدافزاری آلوده کننده گوشی موبایل به کاربران اندرویدی هشدار داد. این اپلیکیشن مخرب روی دستگاه آلوده، آگهی های مزاحم نمایش می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۷    
هدف از راه اندازی این این کنفدراسیون در درجه نخست انزوای قطر و در درجه دوم برنامه ریزی عادل عزت، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان برای برنده شدن در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۴    
معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تاکید فرمانده ناجا بر لزوم تکریم و احترام به زوار اربعین حسینی (ع) ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۱    
گفته می شود که قربانی از کارکنان سرویس امنیت فدرال روسیه نبوده است و احراز هویت وی در دست اقدام است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۱    
پیش از این بانک مرکزی اقدام به بازخرید معکوس اوراق قرضه از بانک های چینی می کرد. در این فرایند، برای تزریق نقدینگی به بازار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۸    
اما آنچه زجری کشنده دارد فقر و مظلومیت خانواده کشتی است...در این چند سال تلاش کردم آنهایی که رجالند و بالانشین، این مظلومیت را بفهمند اما.... ....
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۵    
دور نخست مرحله مقدماتی فوتبال مسابقات انتخابی المپیک 2020 به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد. با توجه به انصراف تیم امارات از دور اول مقدماتی رقابت های المپیک فوتبال بانوان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۰    
در روزهای گذشته ساکنان این منطقه تصاویری از مودی به همراه سر وزیر گجرات را تکه تکه کردند. روسای 22 روستای نزدیک این مجسمه در نامه ای خواستار عدم حضور مودی برای رونمایی از مجسمه مذکور شدند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۱    
تلاش ما بر این است تا بتوانیم 62 ایراد وارده به ورزشگاه آزادی را تا 15 آبان که بازرسان AFC و فیفا برای بازدید آزادی به ایران می آیند رفع شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۳    
بازارهای نفت بلافاصله دچار محدودیت عرضه نشدند و قیمت مناسب برای نفت برخلاف محدوده 85 تا 90 دلار که برخی از افراد درباره آن صحبت می کنند، در سال آینده نزدیک به 70 یا 60 دلار در هر بشکه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۷    
در بازار نیویورک، هر اونس طلا برای تحویل در دسامبر با 0.55 درصد کاهش، به 1218.6 دلار رسید. این فلز ارزشمند حدود 2.4 درصد در اکتبر رشد کرده که بزرگترین رشد ماهانه از ژانویه تاکنون است.
  • ۱