شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 1 شهریور 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 2 شهریور 1397 تدبیر و امید 3 شهریور 1397 تدبیر و امید 4 شهریور 1397 تدبیر و امید 5 شهریور 1397 تدبیر و امید 6 شهریور 1397 تدبیر و امید 7 شهریور 1397 تدبیر و امید 8 شهریور 1397 تدبیر و امید 9 شهریور 1397 تدبیر و امید 10 شهریور 1397 تدبیر و امید 11 شهریور 1397 تدبیر و امید 12 شهریور 1397 تدبیر و امید 13 شهریور 1397 تدبیر و امید 14 شهریور 1397 تدبیر و امید 15 شهریور 1397 تدبیر و امید 16 شهریور 1397 تدبیر و امید 17 شهریور 1397 تدبیر و امید 18 شهریور 1397 تدبیر و امید 19 شهریور 1397 تدبیر و امید 20 شهریور 1397 تدبیر و امید 21 شهریور 1397 تدبیر و امید 22 شهریور 1397 تدبیر و امید 23 شهریور 1397 تدبیر و امید 24 شهریور 1397 تدبیر و امید 25 شهریور 1397 تدبیر و امید 26 شهریور 1397 تدبیر و امید 27 شهریور 1397 تدبیر و امید 28 شهریور 1397 تدبیر و امید 29 شهریور 1397 تدبیر و امید 30 شهریور 1397 تدبیر و امید 31 شهریور 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۲    
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، گفتنی است خط 5 متروی تهران و حومه جمعه ها از ساعت 8 صبح تا 21 و 30 دقیقه فعال است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۲:۰۱    
وقتی صحبت از پیری به میان می آید همه ما به چین و چروک های دست و صورت فکر می کنیم. اولین چیزی که بالا رفتن سن در ذهن تداعی می کند، شل شدن پوست و از بین رفتن خاصیت کشسانی آن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۸:۳۰    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: صنایع تبدیلی و پایین دستی حلقه مفقوده کشت و صنعت خوزستان هستند که امیدواریم با حمایت مسئولان استان ایجاد شوند. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۷:۳۰    
ویتامین E از جمله ویتامین های محلول در چربی است که می توان نیاز بدن به آن را از طریق منابع غذایی یا مصرف مکمل ها تامین کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۶:۰۰    
از خوش خوراک ترین میوه های تابستانی هلو انجیری است.هلو انجیری یا هلو بشقابی به انگلیسی Saturn Peach یکی از انواع هلو با گوشت سفید و پوست زرد و قرمز می باشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۵:۰۰    
نتایج یک بررسی جدید منتشر شده حکایت از آن دارد، نوشیدن آب بعد از مصرف مواد قندی و شیرینی جات احتمال ابتلا به دیابت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۴:۳۰    
افرادی که در روز چند فنجان قهوهمی نوشند، کمتر در معرض ابتلا به بیماری های کبد، از جمله سرطان، فیبروز و سیروز کبدی. به علاوه قهوه می تواند سرعت پیشروی این بیماری ها را در افراد مبتلا کمتر کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۳:۳۲    
صدا دادن مفاصل بسته به شرایط سنی و شرایط مفاصل ممکن است بیماری باشد اما در بیشتر موارد این صداها نشانه بیماری نیست و دلایل دیگری دارد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۳:۰۲    
رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی از شناسایی فردی خبر داد که با استفاده از سیم کارت فرد دیگری اقدام به ایجاد مزاحمت در شبکه اجتماعی تلگرام برای دیگران می کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۲:۳۲    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در کنار رونق اشتغال، بسته های حمایتی اجتماعی و سبد کالا را از شهریور در اختیار مردم قرار می دهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۲:۰۲    
شرکت گوگل در اقدامی مشابه با فیس بوک و توئیتر روز پنجشنبه (23 اوت/ 1 مردادماه) 58 حساب های کاربری مرتبط با ایران را از پایگاه ها و سایت های مرتبط خود حذف کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۱:۳۲    
توییتر احمدی نژاد خبری اعلام کرد مبنی بر اینکه وی در دادگاه مشایی حاضر می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۱:۰۲    
در نمایش ادیپ افغانی مجتبی پیرزاده و پریسا هاشم پور به ایفای نقش می پردازند و احمد مهرانفر، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، علاوه بر نویسندگی، تهیه کنندگی این نمایش را نیز بر عهده دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۰    
یک رسانه هندی پنجشنبه گزارش داده دهلی نو در حال انجام مذاکراتی با کشورهای عضو اتحادیه اروپا به منظور یافتن راه هایی برای یافتن مفری از تحریم های آمریکا و ادامه واردات نفت از ایران است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۴۲    
مهران غفوریان از تلاش خود برای روی آنتن بردن برنامه ای جدید در شبکه نسیم خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۱    
بنا به گزارش های مرکز آمار نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به مرداد ماه 1397 به 9,7 درصد رسیده که نسبت به همین آمار در ماه قبل (8,7 درصد) 1.0 واحد درصد افزایش داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۰۰    
فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: اختلافات خانوادگی باعث اسیدپاشی یک زن به صورت پسر جوان اهری شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۴۲    
جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با یک میلیارد و 100 میلیون ریال در بجنورد خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۲۱    
سخنگوی کرملین در بیانیه ای در آستانه دیدار میان مشاور امنیت ملی آمریکا و همتای روسی اش، به بی میلی ایالات متحده برای یافتن راهی جهت بهبود روابط میان مسکو و واشنگتن اشاره کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۲:۰۰    
پژوهشگران انگلیسی در بررسی جدید خود دریافتند کاهش دمای خانه می تواند سطح فشار خون را افزایش دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۲    
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: زمان آن فرا رسیده که از شر دلار در تعامل دوجانبه خلاص شویم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۱:۲۰    
ماموران مرزی استرالیا دراقدامی دیر هنگام پس از آنکه اعتصاب غذای بیش از 20 روز پسر 12 ساله مهاجر ایرانی در بازداشتگاه نائورو وی را در شرایط جسمی وخیمی قرار داد با انتقال او برای درمان به داخل خاک این ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۲۲    
تا پیش از پایان یافتن فرصت نقل و انتقالات لالیگا لوپتگی مهاجم جدید برای ترکیب رئال مادرید می خواهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۴۰    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از نجات جوانی 24 ساله در یک پرونده آدم ربایی خبر داد که در ان ربایندگان از خانواده ی این جوان درخواست 5 کیلوگرم موادمخدر کرده بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۲    
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا شایعه کمبود کارت خام گواهینامه های رانندگی و بروز مشکل در صدور گواهینامه های رانندگی را تکذیب کرد و گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۷:۴۰    
ملی پوش ایرانی تیم فوتبال اوسترشوندس سوئد به صورت رسمی در آزمایش های پزشکی باشگاه آمیان فرانسه شرکت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۲    
شاید با شنیدن این حرف که کتاب هایی با پوست انسان جلد شده اند به اصطلاح بدتان بیاید، اما به طور حتم تا اندازه ای نیز کنجکاو می شوید که بدانید این کتاب ها چه کتاب هایی هستند و در کجا از آن ها نگهداری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۰    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات که کشورش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک تلاش می کند، قطر را به عادی سازی روابط با این رژیم متهم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۱    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت، نتایج نهایی آزمون دستیاری حداکثر تا روز شنبه سوم شهریور ماه، اعلام می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از حضور بالگردهای ناشناس در شمال افغانستان که به تروریست های داعش اسلحه و مهمات می رسانند خبر داده و از بی تفاوتی ناتو نسبت به این موضوع ابراز تعجب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۴۲    
یک قلاده پلنگ دامدار فومنی را زخمی و راهی بیمارستان کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۱    
منابع محلی در یمن اعلام کردند در حمله جنگنده های ائتلاف سعودی به شهرستانی در غرب این کشور، 31 زن و کودک آواره هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۱    
لاشه یک ماموت در سیبری کشف شده است که می تواند شواهدی از وجود گونه جدیدی از مینی ماموت ها را به اثبات برساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۳:۰۰    
مهاجم تیم پرسپولیس پنجمین گل خود را به صنعت نفت آبادان به ثمر رساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۲    
بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه بهره وری نیروگاه های فسیلی و سیکل ترکیبی با افزایش دما کاهش می یابد اظهار داشت: نیروگاه برق هسته ای بوشهر با افزایش دما کاهش بهره وری ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۱    
با کنار رفتن پرده خانه خدا در اثر باد شدیدی که در هشتم ذیحجه وزید، آثار وجود درب دیگری در ضلع غربی کعبه مشاهده شد که برخی، آن را نشانه وجود یک درب مخفی توصیف کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۲    
در پی اقرار وکیل سابق ترامپ، مجله آمریکایی تایم طرح روی جلد شماره جدید خود را به رسوایی های بی پایان رئیس جمهور آمریکا اختصاص داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۱:۰۲    
تصویری نایاب از شیخ ابوظبی درحال خرید پیکان را مشاهده میکنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۲    
بیژن بنفشه خواه در توضیح این عکس نوشت: فیلم سینمایی کلوپ همسران/ کارگردان: مهدی صباغ زاده/ پ.ن: شاید اسم فیلم عوض بشه
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۰    
براساس یافته های یک مطالعه، گوگل بیش از آنچه قبلا تصور می شد از طریق سیستم عامل اندروید به جمع آوری داده از کاربران خود می پردازد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۹:۴۲    
یک روزنامه صهیونیستی مدعی شد که رئیس جمهوری آمریکا به تشکیلات خودگردان هشدار داده در صورت مخالفت با طرح موسوم به معامله قرن ، آن را در نشست مجمع عمومی سازمان ملل رسما اعلام خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۰    
در تصویر زیر آغاز رسمی تولید شورولت در ایران را می بینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۸:۰۱    
ژوزه مورینیو که چند سال قبل ونگر را به دلیل عدم توفیق در کسب جام زیر سوال برده بود و متخصص ناکامی خطابش کرده بود، حالا برای حفظ جایگاهش در منچستریونایتد کار سختی پیش رو دارد.. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۷:۳۰    
ارزها کجاست؟ عنوان کارتون طراوت نیکی در نیشخط است که ضمن کنایه به تلویزیون به عدم شفافیت در اعلام نام مفسدان اقتصادی و اخلالگران فضای کسب و کار اشاره کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۶:۳۰    
به دلیل سوءاستفاده از دیتای کاربران، اپلیکیشن وی پی ان متعلق به فیس بوک از روی اپ استور حذف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۶:۰۲    
دولت کلمبیا برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و یافتن مزارع کوکائین از پهپاد استفاده می کند تا پس از یافتن آن ها را نابود کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۵:۳۲    
آیا جنسیت پزشک مهم است؟ به گزارش نیویورک تایمز، تحقیقات متعددی نشان می دهد که بله، می تواند مهم باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۵:۰۲    
مرکز علمی تغییر و تحولات بین المللی تونی بلر در گزارش جدید خود روابط محرمانه و فزاینده کشورهای عرب خلیج فارس با تل آویو را افشا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۴:۳۲    
مرضیه برومند، دبیر جشنواره نمایش عروسکی با تشکر از حضور گرم مردم در شادپیمایی عروسک ها که عصر دیروز در پارک آب و آتش برگزار شد، بابت برخی ناهماهنگی ها و مشکلات پیش آمده در آن مراسم، عذرخواهی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۴:۰۱    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: موجودی گندم خوراکی کشور بیش از 10 میلیون و 500 هزارتن است که کفاف مصرف بیش از یک سال را می دهد و در این زمینه کمبودی نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۲:۳۰    
مجتبی عابدینی پس از چهارمی در بازی های آسیایی از دنیای شمشیربازی خداحافظی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۲:۱۵    
جانی میلر، عکاس، تصاویر هوایی جالب و تامل برانگیزی را از قرار گرفتن محله های فقیرنشین در کنار محله های اعیان نشین در شهرهای مختلف جهان گرفته است که در زیر می بینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۲:۰۰    
بازیکن سپیدرود گفت: خداداد عزیزی را نمی شناسم و صحبت کردن در مورد او باعث می شود آدم مهمی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۱:۳۰    
تکلیف مجیدی بعد از بازی با السد مشخص می شود و او به زودی به عنوان مدیرفنی در این تیم حاضر خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۰:۵۷    
یک سایت مکزیکی نوشت با توجه به اینکه کی روش در دوران مربیگری خود نتوانسته هیچ قهرمانی به دست آورد، مقامات فوتبال مکزیک از استخدام او منصرف شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۴۳    
کیمیا علیزاده و حامد معدنچی به جمع زوج های ورزشکار ایرانی اضافه شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۴    
تیم فوتبال پرسپولیس در پایان روز دوم از هفته پنجم لیگ برتر موقتاً به صدر جدول صعود کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۸    
مایک پامپئو ، وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد هفته آینده برای ادامه مذاکرات بر سر اتمی زدایی از کره شمالی به این کشور سفر خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۱    
مدیرفرودگاه خلیج فارس شهرستان عسلویه گفت:بدلیل شرایط نامساعد جوی که منجر به کاهش دید افقی خلبان شد سه پرواز از مبدا این فرودگاه لغو شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۱    
نمایندگان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران با کسب سه نشان طلا، 6 نقره و 2 برنز در روز پنجم بازی های آسیایی جایگاه چهارم خود را در جدول رده بندی این بازی ها حفظ کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۸    
ارتش و کمیته های مردمی یمن پنجشنبه شب یک پایگاه نظامی سعودی را در نزدیکی شرکت بزرگ نفتی آرامکو در جنوب عربستان را مورد هدف قرار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۵    
بروجرد- زلزله 3.2 ریشتری بروجرد لرستان را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۲    
مهدی امینی باخت به میانمار را اتفاقی منطقی می داند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۲    
عادل فردوسی پور پس از باخت تیم امید، طعنه های جالبی به این تیم زد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۹    
این شرکت های هواپیمایی اقتصادی نبودن پرواز به ایران را عامل توقف این پروازها مطرح کرده بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۷    
به دنبال انتشار اخباری در خصوص ملاقات محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امورخارجه قطر با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، دوحه با صدور بیانیه ای به طور تلویحی این اخبار را تایید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۷    
چین زودتر از آنچه که پیش بینی می شد با اعمال تعرفه 25 درصدی بر روی کالاهای وارداتی از آمریکا، اقدام واشنگتن در جنگ تجاری را تلافی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۷    
فرماندهی مرکزی نیروهای مسلح آمریکا و مسئول منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی موسوم به سینتکوم شامگاه پنجشنبه در واکنش به انتشار یک فایل صوتی منتسب به 'البغدادی' سرکرده گروهک تروریستی داعش اعلام کرد که وی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۴    
معاون وزیر امورخارجه روسیه اعلام کرد: اصرار آمریکا در مورد برکناری بشار اسد از مقام رئیس جمهوری سوریه مانع توافق برای حل و فصل مسائل این کشور می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۴    
دیدار دبیر شورای امنیت روسیه و مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا در ژنو بدون نتیجه و صدور بیانیه پایان یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۴    
' خالد الفیصل ' امیر منطقه مکه مکرمه اعلام کرد : عربستان در حج امسال میزبان 86 هزار زایر ایرانی بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۱    
ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه درخواست ایالات متحده درباره آزادی کشیش آندرو برانسون را غیرقابل قبول خواند و گفت که پرونده وی روند قضایی خود را طی خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۴    
ساعاتی بعد از آنکه بیریتیش ایرویز اعلام کرد، پروازهای خود به تهران را از ماه سپتامبر متوقف خواهد کرد، خطوط هوایی فرانسه نیز اعلام کرد که پروازهایش به تهران را متوقف خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۱    
شانزده سناتور مجلس سنای آمریکا از دولت این کشور خواستار اعمال فشار حداکثری برای قطع ارتباط ایران با سوئیفت شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۱    
حمید بعیدی نژاد، گفت: امیدواریم ایران ایر با داشتن سه پرواز هفتگی مستقیم به لندن بتواند از فرصت استفاده و جای خالی بریتیش ایرویز را پر کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۱    
دستیار رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان اینکه با قدرت در کنار متحدین منطقه ای خود می مانیم، تاکید کرد: ترامپ و نتانیاهو کمتر از آنند که بخواهند در مورد سیاست های ایران تعیین تکلیف کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۸    
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از کشف 9 هزار دستگاه تلویزیون ال ای دی ولوازم خانگی احتکار شده به ارزش 150 میلیارد ریال در شهرستان البرز خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال امید کره جنوبی از پیروزی تیمش برابر ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: آنها به عنوان تیم صدرنشین صعود کرده بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۴    
دونالد ترامپ در توئیتی نوشت که اعترافات مایکل کوهن، وکیل مدافع سابق او، "داستان پردازی" بوده است. مایکل کوهن روز سه شنبه اتهامات مربوط به تخلف مالیاتی و تامین کمک های غیرقانونی به ستاد انتخاباتی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۴    
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو با دقت بیانیه های واشنگتن درباره تحریم ها را بررسی کرده است همه این تحریم ها غیر موجه بوده و آمریکا با این تحریم ها به اهداف خود نخواهد رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۱    
مدیرعامل استقلال می گوید تا پایان ضرب الاجل AFC تمام بدهی ها و مطالبات این تیم که در حدود 14 میلیارد تومان است، پرداخت می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۸    
ابوالفضل ابوترابی در گفت وگویی در خصوص جزئیات طرح اجاره منازل خالی بیان کرد: ما دو میلیون و 600 هزار منزل خالی در کشور داریم که سه برابر میانگین در کشورهای پیشرفته است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۸    
سرمربی تیم ملی امید ایران می گوید تیمش برخلاف کره جنوبی به دنبال کسب عنوان قهرمانی در بازی ةای آسیایی نبوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۵۵    
مراسم تشییع پیکر زنده یاد صادق صندوقی، تصویرگر کتاب های کودکان فردا از مقابل خانه هنرمندان برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۷    
مشاور امنیت ملی آمریکا بعد از دیدار با همتای روس خود گفت که واشنگتن با مسکو در مورد دخالت روسیه در انتخابات آمریکا نتوانست به توافقی دست یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۴    
سازمان بنادر و دریانوردی جدیدترین آمارها از عملکرد چهار ماهه نخست استان هرمزگان را ارائه کرده و بر اساس این آمارها صادرات کالاهای غیرنفتی نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۴    
پس از آنکه پوتین ناتو را به تقویت استقرار نیروی نظامی در مرزهای روسیه متهم کرد، این ائتلاف نظامی غرب اعلام داشت که اقداماتش دفاعی، متناسب و در راستای تعهدات بین المللی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۴    
فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد جهان به رسم هر سال در نشریه فوربز منتشر شد. در فهرست پردرآمدترین بازیگران جهان یک نکته عجیب وجود دارد؛ نفر اول در یک سال گذشته اصلا در هیچ فیلمی بازی نکرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی گفت که تحقیق و تفحص از وزارت کار در زمان تصدی ربیعی در حال انجام است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۳    
بر اساس قانون سرباز قهرمان، ورزشکارانی که در مسابقات آسیایی مدال طلا کسب کنند، از خدمت سربازی معاف می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۷    
ورزشکاران ایرن در ششمین روز از بازی های آسیایی 2018 در 16 رشته ورزشی رقابت خواهند کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۷    
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با شکست برابر تیم قدرتمند کره جنوبی به مدال نقره تیمی بازی های آسیایی 2018 اندونزی دست یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۴    
رئیس جمهوری آمریکا یک افسر کهنه کار تفنگداران دریایی را برای ریاست فرماندهی مرکزی آمریکا و نظارت بر عملیات های جنگی در سراسر خاورمیانه نامزد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۴    
دختران ملی پوش کبدی ایران در مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی 2018 به برتری رسیدند و باید در فینال به مصاف هند بروند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۸    
رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز از آمل به تهران از ساعت 12 فردا به جهت تسهیل در عبور و مرور، یک طرفه خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۸    
وزیر نفت روز سه شنبه برای پاسخ به سوالات پنج تن از نمایندگان در کمیسیون انرژی حضور خواهد یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت: اتحادیه اروپا با توجه به ارتباطی که بین آن ها و آمریکا وجود دارد،می تواند سیاست های ترامپ را تا حدودی تعدیل و او را با واقعیات امروز خاورمیانه و ایران آشنا کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۹    
معاون وزیر ورزش و جوانان ضمن اشاره به ناداوری در مسابقات تکواندو از پیگیری موضوع تیراندازی با کمان بعد از پایان مسابقات خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۲    
رضا علیپور سنگنوردی سرعتی ایران مدال طلای بازی های آسیایی را بر گردن انداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۲    
آژانس بین المللی انرژی هسته ای در ماه ژوئیه 2018 بازدید موفقیت آمیز خود از روند پیشرفت ساخت زیربنای برنامه هسته ای عربستان را به پایان رساند.
  • ۱