چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۰May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 30 خرداد 1396 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1396 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تقریب 31 تیر 1396 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1396 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1396 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1396 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 2 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 3 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 4 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 5 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 6 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 7 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 8 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 9 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 10 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 11 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 12 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 13 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 14 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 15 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 16 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 17 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 18 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 19 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 20 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 21 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 22 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 23 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 24 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 25 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 26 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 27 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 28 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 29 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 30 خرداد 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1396 
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۵    
غلامعلی خوشرو، سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد، در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به اظهارات مداخله جویانه وزیرخارجه آمریکا انتقاد کرد.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۵    
پلیس منطقه نورثامبریا در شهر نیوکاسل انگلیس با استقرار نیروهای گشت در اطراف مساجد این منطقه پس از حادثه لندن، حمایت خود را از مسلمانان منطقه اعلام کرد.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۵    
سفیر پیشین کشورمان در جمهوری آذربایجان معتقد است: باید با دیپلماسی هوشمندانه و بدون تعجیل و حساب شده درباره قانون تحریم های آمریکا موضع گیری کنیم و از همه فرصت ها و کارت ها در راستای منافع ملی بهره ...
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۵    
همایش قدس، پیشرو نهضت بیداری اسلامی به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد، جمعه(دوم تیر) در اسلام آباد، پایتخت پاکستان برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۵    
رئیس شورای عالی مسلمانان زیمبابوه با بیان اینکه ماه رمضان ماه شکرگزاری و استغفار است، بر تقویت هر چه بیشتر همکاری مسلمانان این کشور تأکید کرد.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۵    
نظامیان صهیونیست روز گذشته با شلیک گلوله به یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین آدم واقع در شهرک جلع در شمال بیت المقدس، وی را به شهادت رساندند.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۵    
رییس جمهور تبیین اسلام برای نسل جوان را از یکی ضروریات امروز دانست و تاکید کرد : بار مسئولیت علما و فضلای حوزوی، برای تبیین احکام خداوند، اعتقادات اسلامی و نزدیک کردن نسل جوان به دین ...
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۵    
رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: وقوع انقلاب اسلامی اولین راهبرد رژیم صهیونیستی که فراموش شدن مساله فلسطین بود را متوقف کرد.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۵    
ارتش سوریه علاوه بر عملیاتی که روز گذشته برای سیطره بر محور شرقی دمشق آغاز کرده و نتایج درخشانی داشت، در جنوب سوریه و در درعا به عملیات گسترده برای درهم کوبیدن تروریستها ادامه داد.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۸:۲۵    
یک پژوهش جدید از سوی مرکز مطالعاتی "اس ام تی" نشان داد که تعداد سایت های وابسته به گروه های تروریستی در شبکه ها و پایگاه های اجتماعی از 12 سایت در سال 1997 به 150 هزار سایت در سال 2014 رسیده است.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۷:۰۵    
انجمن مسلمانان ساکن هلند با صدور بیانیه ای از تمام مسلمانان ساکن این کشور خواست همزمان با روز جهانی قدس با تجمع در مقابل پارلمان هلند، جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۱:۰۵    
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: قدرت ایران منبعث از وحدت و اتحاد است و مردم ولایتمدار ایران اسلامی مانند همیشه به دنیا ثابت کردند همیشه و در همه حال پشت نظام و مسئولان آن و نیروهای مقتدر مسلح ...
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۲:۳۵    
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: روز جهانی قدس به عنوان تبلور عینی ظلم ستیزی ملت های مسلمان است و از نگاه مسلمانان فراموش شدنی نیست.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۲:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه تأکید کرد: خشونت و افراطی گری در هر جا و با هر نیت، هدف و ابزاری که اِعمال شود و قربانیان آن هر گروهی از مردم بی گناه که باشند، محکوم و مردود است.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۲:۲۵    
رییس جمهور با تبریک موفقیت های دولت ، ارتش و نیروهای مردمی عراق در مبارزه با تروریسم تصریح کرد: آزادی موصل به عنوان نمادی برای پایان تروریسم و جشن پیروزی ایران، عراق ...
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۲:۲۵    
مراسم افطار مسلمانان طبق سنوات گذشته، امسال نیز با حضور نمایندگان مذاهب مختلف اسلامی در کاخ ریاست جمهوری شیلی برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۲:۱۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه شنبه) در دیدار آقای حیدر العبادی نخست وزیر عراق و هیأت همراه با تجلیل از وحدت و انسجام همه جریانهای سیاسی و مذهبی عراق در مبارزه با داعش ...
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۶:۰۵    
سازمان ملل در طرحی ابتکاری قصد دارد از زکات پرداخت شده توسط مسلمانان در جهت حمایت از پناهندگان استفاده کند.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۵    
نشست خبری سردار رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس صبح امروز با حضور اصحاب رسانه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۵    
اتحادیه عرب رژیم صهیونیستی را مسئول درد و رنج طولانی مدت آوارگان فلسطینی دانست و کوچاندن آنها از سرزمین شان را جرم اعلام کرد.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۳:۰۵    
وزارت امور خارجه فرانسه از کشته شدن خبرنگار فرانسوی در انفجاری در شهر موصل خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۵    
سخنگوی قوه قضائیه از وزارت اطلاعات، سپاه، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و بسیج به منظور حفظ امنیت کشور تقدیر و تشکر کرد.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۵    
یک منبع دیپلماتیک وابسته به دولت مستعفی یمن، اعلام کرد که مسئولان قطری از اعضای سفارت دولت مستعفی در دوحه خواسته اند تا خاک قطر را ترک کنند.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۵    
جنبش مقاومت اسلامی "حماس"، حمله تروریستی به نمازگزاران مسلمان بی پناه در جریان خروج شان از مسجد "فینزبری پارک" در لندن را محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۵    
دبیر استانی مجلس وحدت مسلمین کراچی پاکستان تأکید کرد: فلسطین فقط مختص به مسلمانان نیست، بلکه مسئله ای بین المللی است که تمام جهان را فرا می گیرد ...
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۵۵    
شورای حقوق بشر سازمان ملل دیروز (دوشنبه) سی و پنجمین نشست خود را با موضوع وضعیت حقوق بشر در فلسطین اشغالی برگزار کرد.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۵۵    
نخست وزیر عراق در مکه با سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۵    
امام جمعه دیواندره گفت: حمله موشکی ایران به مواضع تروریستها در دیر الزور، نشانه وحدت و یکدلی و پاسخ محکم و دندان شکنی برای حامیان داعش و کسانی که قصد ضربه زدن به امنیت ایران را دارند بود.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۲۵    
"محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با رئیس جمهوری تونس با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، هیچ سققی برای گسترش روابط با این کشور قائل نیست ...
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۲۵    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیامی خطاب به علمای غرب افغانستان، انفجار تروریستی مسجد جامع هرات را محکوم و تأکید کرد که بدون شک افراط و تکفیر و خشونت و تروریسم در همه اشکال آن مردود و محکوم ...
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۵    
امام جمعه بیروت حمله تروریستی به نمازگزاران مسجدی در پایتخت انگلیس را محکوم کرد.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۵۵    
کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در پیامی ازمردم ودانشگاهیان برای شرکت گسترده درراهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۵    
شلیک موشک های سپاه به پایگاه های داعش در دیرالزور سوریه، واقعیت های مهمی را در خصوص توانمندی های دفاعی ایران بیان کرد و پیام های هشدارآمیزی را به حامیان منطقه ای وفرامنطقه ای جریان های تکفیری ...
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۵    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه ای به دبیرکل این سازمان، اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا مبنی بر تلاش برای هموار کردن راه انتقال قدرت در ایران را گواه روشنی از مداخله جویی واشنگتن ...
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۱۵    
جبهه العمل اسلامی لبنان با انتقاد از سکوت جهان عرب و اسلام نسبت به فجایع کنونی، تلاش برای شکست محاصره غزه را خواستار شد.
تقریب   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۸:۵۵    
استاندار آذربایجان غربی گفت: جریان های افراطی، تکفیری و سلفی حاصل سرمایه گذاری آمریکا و هم پیمانان آنهاست که نقش خوارج دوران حضرت علی (ع) را در زمان حاضر در منطقه ایفا می کنند.