جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۵May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحریر نو 1 اسفند 1394 - tahrireno.ir

تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۷    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک با اشاره به ثبت نام بیش از 65هزار نفر برای دریافت آرم طرح ترافیک سال 95 گفت ...
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۳    
نمایش کمدی "حکایت فین به روایت جن جین" نوشته و کار ابوالفضل حاجی علی خانی، دو ماه پس از پایان اجرای عمومی خود مجددا از روز یکشنبه نهم اسفند ماه 94 در تماشاخانه مسعودیه به روی صحنه می رود.
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۳    
اولین دوره مسابقات کشوری جمع آوری سوانح ریلی قطارهای شهری با حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و با معرفی نفرات بر تر به کار خود پایان داد.
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۸    
وزیر آموزش و پرورش گفت: قصه گویی ابزاری مناسب برای ایجاد جذابیت و ارتباط با کودکان است و می تواند پایه های خانواده را محکم کند. ...
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۸    
هجدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با معرفی برگزیدگان خود شامگاه روز 30 بهمن پایان یافت.
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۸    
شهردار منطقه 10 شهرداری تهران از افزایش سرانه های خدماتی، فرهنگی، اجتماعی، فضای سبز و... در این منطقه خبر داد و گفت: انشالله در آینده و با مساعدت اعضای شورای شهر ارتقاء سرانه ها را خواهیم داشت.
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۸    
فیلم برداری فیلم سینمایی فصل نرگس به پایان رسید و از عوامل و دست اندرکاران این فیلم طی مراسمی تقدیر شد.
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۳    
فیلم "نزدیکتر" اولین ساخته بلند سینمایی مصطفی احمدی یک شنبه 2 اسفند ماه ساعت 18 در فرهنگ سرای ارسباران با حضورعوامل فیلم اکران ، نقد و بررسی می شود.
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۳    
عوامل تولید "دودکش 2" در نظر دارند، تیتراژ این مجموعه ی نوروزی را با دابسمش های ارسالی مخاطبین طراحی کنند و به همین منظور مسابقه ای را برای دریافت ویدئوهای خلاقانه برگزار می کنند.
تحریر نو   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۰    
در راستای حضور شرکتهای اروپایی در کشور،کمپانی دانش بنیان مدیا تیک لب، صادرات خود را به ایران آغاز و قرار است خط تولیدی هم به زودی در کشور دایر شود.