پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۳:۲۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 13 دی 1396 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1396 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1396 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1396 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1396 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1396 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1396 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 1 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 2 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 3 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 4 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 5 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 6 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 7 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 8 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 9 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 10 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 11 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 12 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 13 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 14 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 15 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 16 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 17 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 18 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 19 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 20 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 21 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 22 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 23 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 24 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 25 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 26 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 27 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 28 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 29 دی 1396 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1396 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۰:۲۲    
رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در واکنش به افشای حقوق نجومی دو عضو هیئت مدیره یک شرکت پتروشیمی از کوتاهی وزیر و مدیران شستا دراین باره خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۰:۰۷    
وزیر اقتصاد با اشاره به ضرورت واگذاری اموال مازاد و خروج بانک ها از بنگاه داری، گفت: این موضوع را رئیس جمهور با جدیت دنبال می کند و همواره این موضوع مورد سوال ایشان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۰:۰۲    
همزمان با بازگشت آرامش کامل به کشور، قیمت سکه و دلار هم روند نزولی در پیش گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۹    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده صنایع دستی و دست بافته های محلی در این شهرستان توسعه می یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: 18 و 19 دی در محور ارتباطی شهرکرد لردگان ایذه محدودیت ترافیکی اعمال می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد از زخمی و تلف شدن یک قلاده کفتار و کاراکال به دلیل برخورد با خودرو خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۴    
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فلسفه وجودی قوانین خدمت به مردم و تسهیل امور است گفت: مدیران خواسته های به حق مردم را شنیده و برای حل آنها تمام تلاش خود را به کار گیرند و هیچگونه اهمال و کوتاهی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۷    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با اشاره به تردد روزانه سه هزار نفر به روستای گردشگری کندوان از استاندار آذربایجان شرقی خواست نسبت به تعمیر و بازسازی جاده این روستا توجه و اقدامات ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۶    
نشست شمس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با محوریت ادبیات، الگوسازی و قهرمان های مذهبی و ارزشی و نمایش پویانمایی های داستانی در جوار حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۰    
سرلشکر جعفری با صدور پیامی شهادت شهیدان مدافع انقلاب سعید محمد شریفی و سجاد شاه سنایی را به خانواده آنها تسلیت گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۲    
در سناریو کشته سازی ضدانقلاب، تصویری از نوجوان 13 ساله اهل دورود به نام امیرحسین پاپی در برخی از کانال های معاند به عنوان فردی که توسط نیروهای امنیتی در اعتراضات جانباخته است منتشر شد که این نوجوان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۷    
سرلشکر محمدعلی جعفری با صدور پیامی درگذشت مرحوم غلامرضا هداوند و فرزندش شهریار در جنایت ضدانقلاب در شهرستان درود را به خانواده آنان تسلیت گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۷    
رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به توقیف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در بندر دیلم گفت: از این کامیون 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کفش قاچاق کشف شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۳    
پشت صحنه حوادث اخیر کشور در گفتگوی ویژه خبری امشب بررسی و تحلیل شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۳۸    
معاون علمی رئیس جمهور با بیان اینکه هر یک از استارتاپها خدماتی ظرفیت رشد تا 50 برابر در سال را دارند، گفت: اینکه یک اپلیکیشین می تواند بیش از پنج هزار نفر را مشغول به کار کند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از برگزاری آیین بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم الهدی فرمانده سپاه هویزه و شهدای دانشجو خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۶    
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: قیمت هر شانه تخم مرغ درب مرغداری 10 هزار تومان و هر کیلو 5 هزار و 300 تومان و در میادین و فروشگاه ها هر کیلو تخم مرغ 6 هزار و 100 تومان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۰    
پس از فروکش کردن زبانه های آتش کودتای امریکایی و فتنه سبز اموی در سال 88، فتنه گران رسماً از غرب تقاضا کردند تا...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۸    
دشمن در تحلیل نتایج فشار اقتصادی بر مردم دچار خطای فاحش می باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۸    
گفت و شنود کیهان با عنوان حساب بی حساب منتشر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۱    
تلویزیون 31 برنامه برای آخر هفته خود آماده کرده است که امروز و فردا به روی آنتن می روند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۱    
آقازادگی در ادبیات اجتماعی ما با واژگانی چون ویژه خواری، ماشین های لوکس، رانت اطلاعاتی و حتی این روزها با ژن خوب مترادف شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۹    
این روزها چند واژه بیشتر از سایر واژه ها شنیده می شود، تلگرام ، فیلترشکن و فیلتر تلگرام این واژه ها ماحصل اتفاقات این روزهای ایران است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۲    
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای مشمولان طرح سرباز معلم سال 97 خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه در چند روز اخیر اتفاقاتی در برخی از شهرهای کشور با تحریک دشمن رخ داده است، گفت: امروز برخی از واقعیت های جامعه با موجی از شایعات همراه شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۹    
اقدامات و طراحی مقامات آمریکایی و همدستان منطقه ای آنان برای به آشوب کشاندن ایران در صد و پانزدهمین شماره خط حزب الله بررسی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۶    
پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: ارامنه اصفهان خود را به عنوان شهروند این شهر و با ایرانی ها احساس برادری دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۲    
معاون کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: امسال 4 هزار و 310 مددجوی تحت حمایت استان در زمینه های مهارت آموزی، توسعه طرح های اشتغال، پایدارسازی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۱:۳۱    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار تهیه آمار مشخصی از وضعیت خروج فارغ التحصیلان از کشور شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۹    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش گفت: در آموزش وپرورش برای سال 97 به 36 هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمند هستیم که این رقم بدون احتساب پاداش بازنشستگان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۴    
جریان حکمت ملی عراق در واکنش به اغتشاشات اخیر ایران، دخالت های خارجی در امور داخلی ایران از سوی برخی از کشورها را محکوم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۹    
ملی پوش ایرانی جدید تیم فوتبال المپیاکوس شماره پیراهن خود را برای بازی انتخاب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۲    
فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) گفت: روحانیت همواره پشتیبان ولایت و پیشگام عرصه جهاد و شهادت است و بیش از 4 هزار شهید روحانی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۰    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکاف طبقاتی درکشور مشکل آفرین شده است، برخی ازافراد اغتشاشگر دستگیرشده در قم فرزندان سرمایه دارانی هستند که با وجود بیشترین استفاده از سرمایه های ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۲۷    
دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه با شبکه خبری المیادین به رویدادهای اخیر در ایران اشاره کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۹    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان اینکه امثال شهید حججی ها در نظام اسلامی کم نیستند، گفت: رخدادهای اخیر نادان بودن دشمنان را به اثبات می رساند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۶    
رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی با رد ادعای باشگاه استقلال اعلام کرد که آن ها حتی از سازمان لیگ هم استعلام گرفته اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۵    
رسانه های صهیونیستی از موافقت مقدماتی کنست این رژیم با پیش نویس قانون اعدام مجریان عملیات استشهادی خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۳    
دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه با شبکه خبری المیادین به رویدادهای اخیر در ایران اشاره کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۵    
دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در مکان برگزاری هشتمین جشنواره مردمی عمار حضور یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۵    
فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار دوستانه تیم ملی این کشور برابر ایران را به صورت رسمی اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۰    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: 4370 شهید روحانی در ایران اسلامی داریم که حدود 70 شهید آن ها شهدای مدافع حرم هستند که برخی از ایشان اساتید سطوح عالی حوزه علمیه بودند، این شهدای روحانی اسوه علم و عمل ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۹    
تپه های سنندج نیازمند حفاظت و توجه خاص هستند و باید مسئولان شهری در این راستا بی توجه نباشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۸    
رئیس دانشگاه ایلام گفت: ایلام سرشار از استعدادهای هنری در حوزه های مختلف است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۶    
در جلسه فرهنگ عمومی استان قم بر طراحی یک طرح جامع فرهنگی برای بهبود وضعیت فرهنگ در استان قم تأکید شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۳    
امام جمعه مرند گفت: اقتصاد، رمز فتنه جدید دشمن در اغتشاشات اخیر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۱    
کسبه و اقشار مختلف مردم گرگان معتقدند حضور مردم با بصیرت و اقدامات به موقع ماموران انتظامی، امنیتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۰    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های گسترده ابرکوه در زمینه گردشگری، گفت: این ظرفیت ها در زمینه ایجاد فرصت های شغلی جدید استفاده شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۸    
امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه مسئولان بیش از پیش برای رفع محرومیت های ابرکوه تلاش کنند، گفت: ظرفیت گردشگری برای توسعه شهرستان ابرکوه استفاه شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۸    
قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از شهادت 3 تن از سربازان گمنام امام زمان(عج) در منطقه مرزی پیرانشهر خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۶    
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان علی آبادکتول گفت: جوانی که در یک دورهمی شرکت کرده بود، جان خود را در درگیری از دست داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۶    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با اشاره به برگزاری 59 دوره مهارتی در زندان های استان، گفت: 71هزار و 378 نفرساعت آموزش مهارتی در ندامتگاه های استان گلستان در 9 ماه امسال برگزار شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۴    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از جزئیات خدمت رسانی به مردم اصفهان برای حضور در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۴    
مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با بیان اینکه امسال 300 کیلومتر از راه های روستایی استان گیلان آسفالت شد گفت: شاخص برخورداری آسفالت راه روستایی استان گیلان 53 درصد است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۴    
تیم والیبال هاوش گنبدکاووس در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر امروز برابر شهرداری ورامین پیروز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۳    
مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی با با تاکید بر روند رو به رشد فعالیت های بندری در سطح کشور گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۳    
استاندار قم حرکت خودجوش و حماسی 13 دی ماه را مورد توجه قرار داد و گفت: حرکت خودجوش و انقلابی امروز مردم شریف قم بسیار ارزشمند و مهم بوده که نشان از این دارد که مردم همواره پشتیبان نظام بوده و در صحنه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۱    
عشایر عرب خوزستان پا به پای دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی شکوه وحدت حضور پرشوری داشتند و بر افتخار آفرینی های خود افزودند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۱    
رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی از برگزاری چهارمین کارگاه بازآموزی و دانش افزایی مقررات داوری جودو با تدریس بابک مهاجری دبیر کمیته داوران فدراسیون جودو کشور در مشهد خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۰    
عضو شورای شهر قم گفت: نزدیک به 20 مجموعه ورزشی و فرهنگی جدید در منطقه پردیسان در نظر گرفته شده که امید می رود به زودی در این منطقه علمیانی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۰    
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با انتقاد از اینکه داوری ها در سطح لیگ برتر والیبال نیست، گفت: داورها اگر نمی توانند در این سطح سوت بزنند، داوری نکنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۲    
در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال، تیم هاوش گنبد موفق به شکست شهرداری ورامین شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۴    
جوانی خوش فکر توانسته است گردشگران را در باغ آرامگاه فردوسی با آموزش موسیقی ایرانی با کمک خلاقیت های هنر صنایع دست ساز تشویق کرده و توریست ها را هر چند کوتاه با موسیقی اصیل ایرانی سرگرم کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۳    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه های غربی برای دیدن جمعیت عظیم مردم ولایت مدار کور هستند، گفت: 75درصد از پیام های تهییج کننده اغتشاشات از کانال های وابسته آمریکا ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۲    
مسئول کانون وکلای دادگستری گلستان گفت: در حوزه وکالت و حقوق مردم، خبرنگاران به صورت تخصصی در استان گلستان فعالیت نمی کنند و آمادگی داریم که برای اصحاب رسانه استان گلستان تفاهم نامه هایی داشته و در ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۸    
تیم والیبال هاوش گنبد توانست در مقابل تیم شهرداری ورامین با نتیجه 3 بر 1 به برتری برسد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: من از فدراسیون در مسابقات لیگ خواهش می کنم از کمک داور ویدئویی استفاده کند تا خدای نکرده حق تیمی خورده نشود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۹    
امام جمعه زرندیه با بیان اینکه مطالبات مردم از رفتارهای آشوب گرانه اغتشاشگران جدا است گفت: مهم ترین مطالبات مردمی امروز جامعه مسائل اقتصادی و معیشتی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۶    
حاج علی قدیری ابیانه پدر محمدحسن قدیری دیپلمات سابق ایران در سن 96 سالگی دارفانی را وداع گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۸    
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از روستاهای زرندیه با وجود ظرفیت های ویژه ای که دارند حتی نسبت به روستاهایاستان های مناطق محروم کشور از وضعیت بدتری برخوردار هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۴    
پاسور تیم والیبال سایپا گفت: ما برای پیروزی به زمین آمده بودیم ولی فکر نمی کردیم که 3 بر صفر برنده شویم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۲    
سرمربی تیم والیبال سایپا از پیروزی قاطع بر پیکان ابراز شگفتی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: رؤسای قوا باید وقت خود را صرف خدمت به مردم کنند و حسرت تبسم زهرآگین را به دل دشمنان بیندازند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: من از فدراسیون در مسابقات لیگ خواهش می کنم از کمک داور ویدئویی استفاده کند تا خدای نکرده حق تیمی خورده نشود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۸    
مردم همدان با حضور در راهپیمایی و تجمع حماسی 13 دی، نفرت و انزجار خود را از فتنه گران و اغتشاش گران اعلام کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۷    
مردم ارومیه فردا در محکومیت اغتشاشات روزهای اخیر برخی شهرها راهپیمایی می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۶    
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: به نظر می رسید تیم ما دوست نداشت برنده بازی باشد و به هیچ عنوان بوی پیروزی نمی داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۶    
مدیرکل آبفای آذربایجان غربی گفت: طرح جامع تامین آب شرب روستایی بوکان تا قبل از عید به تصویب شرکت مهندسی استان می رسد و عملیات اجرایی آن در سه ماهه نخست سال آینده آغاز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به بازیکنانم اجازه خواهم داد که در تمرینات ریکاوری تیم ملی حضور یابند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۴    
نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: 153 روستای شهرستان بوکان نیاز مبرم به آبرسانی دارد و دولت قبل از مهاجرت اهالی این روستاها به شهر چاره اندیشی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: مجتمع 2 هزار متری فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بهمن ماه سال جاری در شهر پردیسان افتتاح می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۰    
امروز تجمع بزرگ مردم اراک و شهرهای استان مرکزی درحالی اتفاق افتاد که این حضور پرشور مردم اراک خط بطلان و پایان بر اغتشاشات و آشوب ها بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۹    
شاید برای بسیاری از افراد جامعه سخت باشد که تصور کنند بیماران روانپریش نیز می توانند در قامت یک هنرمند نقاشی کنند یا آواز بسرایند، ولی در بیمارستان روانپزشکی رازی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۶    
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تلاش بیهوده ای را برای مشروعیت بخشیدن به اقدام غیرقانونی رئیس جمهور آمریکا درباره قدس انجام داده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۶    
شاخصهای اندازه گیری دستگاههای سنجش کیفیت هوای مرکز کنترل و پایش محیط زیست نشان می دهد که کیفیت هوای چهار کلان شهر کشور طی 24ساعت گذشته در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۲    
معاون اول رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت وزیران به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل 138 قانون اساسی، آیین نامه اجرایی تبصره (14) قانون بودجه سال 1396 کل کشور را ابلاغ کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۹    
استاندار خوزستان گفت: مبلغ اوراق مشارکت در سال 97 به 8 هزار میلیارد تومان رسیده که شهرداری ها باید با مغتنم شمردن این فرصت به توسعه بپردازند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۵    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز اعزامهای جدید زائران به عتبات از روز شنبه 16 دی ماه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه آرامش تبریز را در جریانات روزهای اخیر ستودنی دانست و گفت: غیرت و بصیرت مردم تبریز همیشه در تاریخ به اثبات رسیده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به بازیکنانم اجازه خواهم داد که در تمرینات ریکاوری تیم ملی حضور یابند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۹    
تیم سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال، پیکان تهران را شکست داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری سه روزه جهت شرکت در مراسم افتتاحیه پایتخت گردشگری جهان اسلام تبریز 2018 به آذربایجان شرقی سفر می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۶    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم گفت: تنها دادسرای پردیسان زمانی تأسیس شد که این شهر فقط 20 هزار جمعیت داشت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۴    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شبکه های معاند نظام مدام مردم تبریز را به حرکت و قیام دعوت می کردند .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۳    
امام جمعه ساوه با بیان اینکه مطالبات مردم باید توسط مسئولان پیگیری شود گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی با هنجارشکنان برخورد جدی کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۲    
سفیر ایران در لهستان گفت: حوادث اخیر سازمان یافته و برای جلوگیری از موفقیت های بین المللی ایران بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۳    
رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: مسئولان باید نسبت به برطف کردن مشکلات مردم از جمله گرانی، بیکاری و فقر رسیدگی جدی کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۴۸    
دبیر شورای نگهبان گفت: این آشوب ها را حاصل طراحی بیگانگان دانست که با هماهنگی برخی عوامل داخلی و با استفاده از بستر فضای مجازی رخ داده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۴۶    
مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: در 9 ماهه امسال برای دو هزار و 889 مورد پرونده به ارزش ریالی 355 میلیارد و 350 میلیون ریال رأی محکومیت صادر شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۴۲    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان اینکه تامین بودجه، تامین آب و زمین سه مشکل اساسی پروژه های اقتصاد مقاومتی استان است گفت ...