شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تریبون 31 مرداد 1394 - teribon.ir

تریبون 29 اسفند 1393 تریبون 31 فروردین 1394 تریبون 30 اردیبهشت 1394 تریبون 31 خرداد 1394 تریبون 31 تیر 1394 تریبون 31 شهریور 1394 تریبون 28 مهر 1394 تریبون 9 دی 1394 تریبون 28 اسفند 1394 تریبون 1 مرداد 1394 تریبون 2 مرداد 1394 تریبون 3 مرداد 1394 تریبون 4 مرداد 1394 تریبون 5 مرداد 1394 تریبون 6 مرداد 1394 تریبون 7 مرداد 1394 تریبون 8 مرداد 1394 تریبون 9 مرداد 1394 تریبون 10 مرداد 1394 تریبون 11 مرداد 1394 تریبون 12 مرداد 1394 تریبون 13 مرداد 1394 تریبون 14 مرداد 1394 تریبون 15 مرداد 1394 تریبون 16 مرداد 1394 تریبون 17 مرداد 1394 تریبون 18 مرداد 1394 تریبون 19 مرداد 1394 تریبون 20 مرداد 1394 تریبون 21 مرداد 1394 تریبون 22 مرداد 1394 تریبون 24 مرداد 1394 تریبون 25 مرداد 1394 تریبون 26 مرداد 1394 تریبون 27 مرداد 1394 تریبون 28 مرداد 1394 تریبون 29 مرداد 1394 تریبون 30 مرداد 1394 تریبون 31 مرداد 1394 
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۰    
کارشناسان و تحلیلگران مسائل سیاسی در گفتگو به مناسبت روز جهانی مسجد مطرح کردند: تخریب مساجد برای اختفای جنایات داعش ذیل اختلاف مذهبی است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۵    
نهادهای حقوق بشری، سازمان های جهانی بشردوستانه و شخص دبیر کل سازمان ملل در میان شعله های بمب های سعودی، صرفا این جمله را به کار می برند: ما از کشتار غیر نظامیان در یمن آگاهیم و نگران هستیم .
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۵    
اگر برخی نمایندگان محترم وسط جنگ به مرخصی بروند، یعنی به جبهه پشت کرده اند. اگر خود را کنار بکشند و به خود زحمت خواندن 150 صفحه توافق را ندهند، یعنی در روز روشن از جنگ فرار کرده اند ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۰    
هنرمندان عکاس روایتگر خدمات سازمان تأمین اجتماعی قبل از تولد تا پس از مرگ می شوند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۵    
صدای بلند و افراطی موجود در رژیم صهیونیستی نسبت به توافق هسته ای به دلایل عقلی است زیرا بیش از 60 سال است که آنها در حال ویژه خواری در آمریکا و سایر کشورهای غربی هستند و حالا این ویژه خواری و سایر ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۰    
محقق برجسته لبنانی و از خادمان برگزیده جشنواره امام رضا علیه السلام گفت: فرهنگ رضوی، فرهنگ دین مبین اسلام است که مسلمانان باید آن را پذیرفته و مودت اهل بیت علیهم السلام را در دل های خود نهادینه کنند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۰    
یک رسانه ونزوئلایی گزارش داد: رئیس جمهور بولیوی اعلام کرده که کشورش از روند انقلابی شدن کشورهای آمریکای لاتین حمایت می کند و در مقابل کارشکنی های امپرالیسم در منطقه می ایستد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۰    
بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، این کشور در مهرماه ناو هواپیمابر یواس اس تئودور روزولت را از خلیج فارس بیرون می برد و ناو بعدی در زمستان جایگزین خواهد شد اما تحلیلگران عرب ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۰    
کوت شیخ سهم زیادی در دفاع مقدس دارد و گزافه نیست، اگر آن را دانشگاه جنگ بنامیم زیرا نیروها آموزش های فشرده کوتاه مدت در آن می دیدند ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۹    
یوسفعلی میرشکاک گفت: تمدن غربی با هنر آن به دنیا تحمیل شده است و هنر و رسانه در معیت یکدیگر توانسته اند همه جهان را قبضه کنند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۵    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به نقش محوری مردم در اداره بقاع متبرکه بیان کرد: بقاع متبرکه توسط هیئت امناء و خدام افتخاری به صورت مردمی اداره می شود.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۵    
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: فعالیت های جشنواره رضوی در بخش بین الملل از 8 کشور آغاز شده و ما امروز شاهد برگزاری این جشنواره در 79 کشور هستیم.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۵    
محمود طلوعی نویسنده، مورخ و روزنامه نگار باسابقه کشورمان بر اثر سانحه تصادف در سن 85 سالگی درگذشت.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۵    
هر 3 قاری قرآن بودند و برای نبرد با دشمن راهی جبهه ها شدند، مادرشان در مواجهه با پیکر 3 فرزندش ابتدا خدا را سپاس گفت، دست و پای شهیدانش را حنا گرفت و با دست خود آنها را به خاک سپرد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۵    
آیت الله جوادی آملی گفت: حضرت علی علیه السلام در آن نامه های که برای مالک اشتر مرقوم فرمود نوشته اند که شیطان هرگز دست از اضلال افراد بر نمی دارد و همیشه آماده و در حال حمله است پس اعمال را با حقیقت ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
پس از تأسیس مؤسسه بیت الأحزان حضرت زهرا(س) در آنجا حفظ کل قرآن را به پایان رساند. پس از آن برای توسعه حفظ قرآن به نورآباد استان فارس مهاجرت کرد و در آنجا موفق به تربیت 20 حافظ کل قرآن و چندین حافظ ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
یک استاد دانشگاه در برنامه شعبده سوم رادیو گفتگو گفت: تولد اکثر فرقه های انحرافی، یک تولد نفتی است. فرقه گرایی و خرافه پرستی انسانها را فقیر و فلج می کند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
دادگاه کیفری پورت سعید مصر، حکم نهایی رهبر اخوان المسلمین در پرونده حمله به مرکز پلیس العرب این شهر را حبس ابد اعلام کرد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۵    
سعید کنگرانی گفت: در امتداد شب برایم دار مکافات شد. یکی از دلایل اوج گرفتن شهرتم در جامعه، این فیلم و سریال دایی جان ناپلئون بود ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۰    
یک داستان نویس معتقد است اگر نویسنده ای حرف و نگاه تازه ای نداشته باشد، از طرف مخاطب جدی گرفته نمی شود. پس نیازمند به کار بردن خلاقیت است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۴    
معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه با بیان اینکه مناسبات تهران و لندن در سطح کاردار خواهد بود، گفت: فعلاً بحث اعزام و تعیین سفیر را در دستور کار نداریم.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۴    
تمدن اسلامی در همۀ جای دنیای دیروز و امروز رواج دارد و بیش از پیش خواهد داشت. چگونگی این امر بستگی به کردار مقاوم در غلبه بر تعصبات فردی و جمعی دارد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۵    
مجله فرهنگ امروز با انتشار هفتمین شماره خود، یک ساله شد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۰    
نمایندگی فروش محصولات مرکز آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، یکی از بخش های موزه ملک است و کپی نسخ خطی موجود در آستان و خود موزه ملک را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۳    
من با خوانندگانی که به اسم خوانندگان زیر زمینی معروف شدند هیچ تفاوتی ندارم و در همان مصاحبه های اولم در سال های گذشته ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برای شناخت بهتر اقتصاد مقاومتی باید اقتصاد عاریتی را شناخت تاکید کرد: اقتصاد عاریتی، کشور را به قهقرا می برد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۳    
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در مصاحبه با رسانه ملی اسرائیل افشا کرد که اسرائیل در سه سال متوالی 2010، 2011 و 2012 تصمیم راسخی برای حمله به ایران داشت اما زمان مناسب برای حمله فراهم نشد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۸    
رئیس انجمن میراث فرهنگی بابل گفت: محوطه تاریخی ابوالحسن کلای بابل با قدمتی 5000 ساله در حال نابودی است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۸    
جرولد نادلر عضو دموکرات و یهودی مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی رسما حمایت خود را از برجام اعلام کرد تا تقابل دموکرات ها و جمهوریخواهان در کنگره همچنان ادامه داشته باشد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۹    
رئیس خانه احزاب با تاکید بر فعالیت صنفی خانه احزاب اظهار کرد: فعالیت صنفی خط قرمز و یکی از اصول خانه احزاب است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۳    
صحنه اعدام فیلم سینمایی رسوایی2 با بازی رامین راستاد در محله چیتگر تهران فیلمبرداری شده که عکسهایی از آن به تازگی منتشر شده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۸    
حسن روحانی و علی لاریجانی حاضر به یک وحدت تاکتیکی هرچند کوتاه مدت برای پاسخگویی به نیاز مشترکشان شده اند
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۸    
موسی حقانی در سی و چهارمین نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب گفت: اختلاف بین مصدق و آیت الله کاشانی یکی از حواشی کودتای 28 مرداد است که توجه به بیش از حد به آن اصل کودتای آمریکا را به حاشیه برده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۸    
روزنامه آمریکایی هافینگتون پست به رمزگشایی از خبر آسوشیتدپرس در خصوص توافق محرمانه ایران و آژانس پرداخته و چگونگی حذف و تغییر بخش هایی از خبر اصلی برای القای پیامی مشکوک را مورد بررسی قرار داده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۳    
تحلیلگر یک روزنامه انگلیسی در آستانه سفر وزیر خارجه این کشور به تهران برای بازگشایی سفارت، از او خواسته از ایرانی ها بابت رفتار لندن، از جمله در کودتای 28 مرداد 32 عذرخواهی کند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۹    
کارشناس مسائل ژئوپولتیک گفت: عربستان در تحولات جدید سخت دچار وحشت سرنگونی رژیم خود شده آن چنان که در طول 5 ساله اخیر، خود را دربست در اختیار امیال شیطانی اسرائیل در منطقه قرار داده است
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۳    
کاخ سفید تأیید کرد که نفر دوم گروه تروریستی داعش در حمله هوایی 27 مردادماه آمریکا کشته شده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۸    
میرجلال الدین کزازی گفت: کسی که تنها در شناسنامه ایرانی است نمی شاید، نمی سزد و روا نیست که در این خاک پاک بزید ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۳    
زورگویان جهانی، ایجاد خشونت و تفرقه به نام اسلام را کاملاً جدی دنبال میکنند و در تلاشند با بدنام کردن دین مبین اسلام، به جان هم انداختن ملتها و حتی ایجاد درگیری میان یک ملت ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۴    
کشف مدارکی جدید حاکی از آن است که سازمان جاسوسی انگلیس (ام آی فایو) برای مدت 20 سال از دوریس لسینگ نویسنده برنده نوبل ادبیات جاسوسی می کرده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۴    
کارشناس مسائل سیاسی و اسلامی منطقه معتقد است که عدم آشنایی با اسلام اصیل به رشد افراط گرایی در آسیای مرکزی کمک کرده است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۹    
جمعی از دانشجویان بورسیه در نامه ای به رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار ارائه مصوبات و توافقات کمیته 5 جانبه به صورت رسمی از طریق یک سخنگو شدند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۴    
جمال میرصادقی داستان نویس پیشکسوت معتقد است: داستان نجات دهنده است، سخت به دست می آید، اما وقتی به دست آمد در زندگی کمک مان می کند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۹    
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در طول هشت سال دفاع مقدس سه وزیر و بیش از 1000 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است. شهیدان چمران، نامجو و فکوری سه وزیر شهید این وزارتخانه هستند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۹    
پنتاگون تأیید کرد که شواهد اولیه حکایت از آن دارد که تکفیری های داعش در حملات اوایل ماه جاری میلادی خود علیه کردها از سلاح های شیمیایی استفاده کرده اند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۳    
اشتباه مرسی در صحنه سیاست داخلی آن بود که نتوانست درباره اصرار سازمان های امنیتی برای اعزام سفیر جدید به تل آویو مقاومت کند و این نامه را امضا کرد و در واقع در تله آنها افتاد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۳    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با اقدام به موقع نزاجا داعش که در منطقه جلولا و سعدیه استان دیاله بود نتوانست به مرزهای ما نزدیک شود
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۸    
حسین شکربیگی می گوید: به زودی غبار شعرهای بی مفهوم می خوابد و باز شعر اصیل نمایان می شود.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۳    
عربستان سعودی به سقوط یک فروند بالگرد آپاچی و کشته شدن 2 خلبان آن در جازان اعتراف کرد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۳    
رئیس جمهور آرژانتین هشدار داد که یک مبارزه کثیف در قالب انتخابات عمومی علیه حزب حاکم در این کشور در جریان است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۸    
امیدواریم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گام های بلندی را در جهت تأمین محصولات راهبردی دفاعی مورد نیاز کشور بر اساس دکترین دفاعی بردارد
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۹    
کتاب خاطرات فاطمه جوشی با عنوان شماره پنج، نقش زنان در مقاومت آبادان به روایت فاطمه جوشی توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۴    
آن اصلاح طلبان خائنی که صادق خرازی از آن ها سخن می گوید که حتی در زمان خودشان به دشمن گرا می دادند چه کسانی هستند؟ با توجه به عملکرد اصلاح طلبان در فتنه 88 و فرار جمعی از اصلاح طلبان از کشور و ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۹    
ما فعالان مدنی و شهروندی ایران، اکنون که توانسته اید با حمایت رهبر و ملت ایران با کشورهای سلطه گر مذاکره نمایید و حقوق ملی ایرانیان را از آنان مطالبه کنید ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۹    
رژیم صهیونیستی بعد از بمباران مناطقی در جنوب سوریه، آن را اقدامی تلافی جویانه خواند و مدعی شد موشک های پرتاب شده از سوریه به اراضی اشغالی به دستور ایران صورت گرفته است.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، اتهامات و ادعاهای مطرح شده علیه جمهوری اسلامی ایران در مقاله رئیس جمهور آمریکا را بی اساس دانست و آن را رد کرد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۳    
مرتضی سرهنگی از تدوین و آماده انتشار شدن کتابی تازه با عنوان نظام نامه حرب درباره آداب جنگیدن مبارزان ایرانی در جنگ جهانی اول خبر داد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۳    
یک نماینده مجلس با بیان این که ما نمی توانیم تغییری در ساختار برجام ایجاد کنیم، گفت: اگر چنین اتفاقی بیفتد و ما در بررسی ها بگوییم که ما قبول نداریم باید منتظر عکس العمل بین المللی مسأله هم باشیم.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
در شرایطی که گروه های برگزیده نمایش برای یافتن نوبت اجرا در هر دری می زنند، فصل شکار بادبادک ها این شبها با مخاطب اندک یک سالن 500 نفره را به اشغال خود در آورده است تا بیش از پیش به دومینوی ریزش ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۸    
همزمان با 31 مرداد روز صنعت دفاعی، موشک نقطه زن فاتح 313 در سازمان هوافضای وزارت دفاع رونمایی شد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۳    
در شرایطی که لابی کردن در فضای فعالیت های فرهنگی تا حدودی امری عادی تلقی می شود و به واسطه این مسئله ( لابی کردن ) منابع مالی بسیار عالی شامل حال بعضی از مراکز شده و بعضی دیگر نیز .. ...
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۳    
گزارش های اسرائیلی با ابراز نگرانی از بروز انتفاضه جدید در کرانه باختری که ممکن است با هر حادثه کوچکی آغاز شود، بقای محمود عباس را به سود اسرائیل دانستند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۲    
رئیس جمهور گفت: از 199 کشور دنیا فقط رژیم نامشروع صهیونیستی توافق را قبول ندارد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۷    
روزنامه هندوستان تایمز در گزارشی نوشت سرپرستی موقت سفارت انگلیس در تهران به آجای شارما دیپلمات هندی الاصل انگلیسی سپرده شد.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۱    
مدتهاست که قطع درختان بویژه در شهرها چالشی جدی میان حامیان محیط زیست و مسئولین شهری به وجود آورده است. درختانی که وجودشان لازم است اما جائی قرار گرفته اند که پروژه های شهری را دچار اختلال می کنند.
تریبون   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۱    
وقتی سخن از مساجد تاریخی به میان می آید نخستین تصاویری که به ذهن خطور می کند مربوط به مساجد مشهوری نظیر مسجد امام خمینی اصفهان یا گوهرشاد مشهد است و بسیاری از مساجد ایران زمین که هر یک شاهکاری از هنر ...