چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۰May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 17 مهر 1397 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 31 فروردین 1397 تیتر امروز 1 اردیبهشت 1397 تیتر امروز 31 خرداد 1397 تیتر امروز 1 تیر 1397 تیتر امروز 30 مرداد 1397 تیتر امروز 1 شهریور 1397 تیتر امروز 1 آبان 1397 تیتر امروز 1 آذر 1397 تیتر امروز 1 دی 1397 تیتر امروز 30 بهمن 1397 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 1 مهر 1397 تیتر امروز 2 مهر 1397 تیتر امروز 3 مهر 1397 تیتر امروز 4 مهر 1397 تیتر امروز 5 مهر 1397 تیتر امروز 6 مهر 1397 تیتر امروز 7 مهر 1397 تیتر امروز 8 مهر 1397 تیتر امروز 9 مهر 1397 تیتر امروز 10 مهر 1397 تیتر امروز 11 مهر 1397 تیتر امروز 12 مهر 1397 تیتر امروز 13 مهر 1397 تیتر امروز 14 مهر 1397 تیتر امروز 15 مهر 1397 تیتر امروز 16 مهر 1397 تیتر امروز 17 مهر 1397 تیتر امروز 18 مهر 1397 تیتر امروز 19 مهر 1397 تیتر امروز 20 مهر 1397 تیتر امروز 21 مهر 1397 تیتر امروز 22 مهر 1397 تیتر امروز 23 مهر 1397 تیتر امروز 24 مهر 1397 تیتر امروز 25 مهر 1397 تیتر امروز 26 مهر 1397 تیتر امروز 27 مهر 1397 تیتر امروز 28 مهر 1397 تیتر امروز 29 مهر 1397 تیتر امروز 30 مهر 1397 
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۰    
خیلی ها برای پیشکش کردن عضوی از خودشان، پیشقدم می شوند، مثل همه آن 4میلیون نفری که کارت اهدای عضو دارند، یا 2,5 درصدی که خون هدیه می دهند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۸    
باور های غلطی در مورد شیر دادن به دو قلو ها وجود دارد ، برخی بر این باورند که بهتر است فقط به یکی از نوزادان شیر مادر بدهند ولی این حرف کاملا غلط است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۳    
نشریه نیویورک تایمز به نقل از دیپلمات های اروپایی نوشت که بروکسل به تهران توصیه کرده است که آرام بنشیند و منتظر پایان یافتن دوره ترامپ باقی بماند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۳    
جامعه سلطنتی بیولوژی انگلیس، عکس های راه یافته به مرحله نهایی مسابقه عکاسی آر اس بی 2018 با موضوع طبیعت را اعلام کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۳    
دفتر کنترل دارایی های خارجی آمریکا با اعطای مجوز اجرای عملیات در میدان گازی مشترک میان ایران و بریتانیا، شرکت نفت انگلیس را از تحریم های نفتی علیه ایران معاف کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دوم شدن در جام ملت ها تفاوتی با آخر شدن ندارد، گفت: در ایران افراد زیادی متوجه تاثیر بالایی که شما توانستید در جام جهانی روسیه ایجاد کنید، نیستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، از واحدهای تولیدی خسارت دیده غرب مازندران بازدید کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۸    
براساس یک مطالعه منتشر شده در مجله "Endocrinology"، مصرف بیش از حد "ویتامین آ"(vitamin A) ممکن است سبب تضعیف استخوان ها و درنهایت شکستگی آنها شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۸    
رانندگان هنگام حرکت در بزرگراه M62 در مرز لنکشایر و یورکشایر، با منظره عجیبی روبرو می شوند: مزرعه ای که درست وسط بزرگراه قرار دارد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۸    
ساکنان یک کارخانه کشتی سازی متروکه در حاشیه شهر آمستردام هلند، پس از 20 سال زندگی در این محل، اکنون از سوی دولت اخطار تخلیه دریافت کرده اند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۳    
روابط عمومی وزارت امور خارجه در بیانیه ای به برخی از برداشت ها از سخنان روز گذشته وزیر امور خارجه در مجلس در جریان تصویب پیوستن ایران به کنوانسیون CFT واکنش نشان داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۳    
ریکایی ضمن دیکتاتور توصیف کردن رژیم سعودی بر ضرورت محاکمه عاملان قتل نویسنده منتقد عربستانی تاکید کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۸    
مسئولان برگزاری مسابقات جودوی المپیک جوانان به دختر ملی پوش ایران اجازه حضور در مسابقات ندادند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۳    
سفیر ایران در لندن گفت: به دنبال مذاکرات فشرده شرکت های انگلیسی، آمریکا فعالیت حوزه گازی مشترک در دریای شمال که مالکیت نیمی از آن به ایران تعلق دارد را از شمول تحریم های خود مستثنی کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۳    
پس از استعفای نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل، ترامپ دینا پاول معاون پیشین مشاور امنیت ملی کاخ سفید را به عنوان جایگزین او معرفی کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۸    
بر اساس اعلام مسئول تیم امداد و نجات اندونزی، شمار قربانیان زلزله و سونامی در این کشور به 2002 نفر رسیده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۸    
ادعای تان بر مبنای شنیده شما، نمی تواند پایه ای محکم برای تهمت به آیت الله هاشمی باشد / نسبت دادن اقدام عده ای ⁧خودسر ⁩ به ⁧ آیت الله هاشمی ⁩ آنهم پس از33سال و بدون هیچ مستنداتی، نه اخلاقی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۲    
هنوز آغاز سال تحصیلی جدید به ماه نرسیده، این بار از شمال شرق کشور خبر می رسد که ضرب و شتم معلمان آموزش و پرورش در حال تبدیل شدن به یک عادت شده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۲    
معاون مسافری راه آهن با اشاره به پیش فروش بلیت قطارهای اربعین از 21 مهرماه گفت: برای تاریخ های 28 مهرماه تا 11 آبان 160 رام قطار فوق العاده و 134 رام قطار ترکیبی تهران مهران در نظر گرفته ایم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۲    
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه اراضی کشاورزی جنوب تهران با 400 میلیون متر مکعب آب آلوده آبیاری می شود، گفت: در این آب فاضلاب خانگی، زباله شهرداری ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۲    
رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی از فعالیت غیرقانونی بیش از 3 هزار پزشک در پایتخت خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۲    
از دو روز دیگر کم کم پیاده روی های اربعین آغاز می شود و مردم عراق در تدارک پذیرایی از زائران این حرکت بزرگ هستند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد که امسال آخرین سال اجرای مبلغ جریمه های فعلی راهنمایی و رانندگی است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۲    
وقتی مصوبه مجلس درباره منع بکارگیری بازنشستگان به تأیید شورای نگهبان رسید، گمانه زنی ها درباره مصادیقش کلید خورد و سریع بسیاری از مدیران کشور خود را در معرض یا مشمول این قانون دیدند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۶    
روزنامه اعتماد یادداشتی درباره حاشیه های تصویب CFT در مجلس منتشر کرده است که اشاره به روزنامه سازندگی دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۶    
روزنامه اصولگرای صبح نو نوشت: زلزله آبان ماه پارسال کرمانشاه اگرچه تلفات بسیاری به جا گذاشت و خسارت های زیادی را وارد کرد اما پس لرزه های آن همچنان ادامه دارد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۶    
سعیدی کیا از به سرانجام رسیدن ساختمان جدید پلاسکو در 2 سال خبر داد و گفت: در زمان گودبرداری ساختمان جدید پلاسکو، نقشه ها تکمیل و پروانه ساخت دریافت می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۶    
فرمانده ناجا از احضار برخی سلبریتی ها به پلیس آگاهی به دستور مقام قضایی خبرداد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۶    
سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران درباره حادثه فروریختن ساختمان دیوار یک مدرسه افزود ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۶    
آتشفشان فوئگو یکی از فعال ترین آتشفشان های دنیاست که در کشور گواتمالا قرار دارد. از این کوه با عنوان آتشفشانی از جنس آتش نیز یاد می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۷    
یک روز قبل از ناپدید شدنش، جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی در مصاحبه ای مطبوعاتی با شبکه دویچه وله آلمان به حرف های دونالد ترامپ درباره مکالمه تلفنی اش با پادشاه عربستان واکنش نشان داده بود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات گفت: هر وقت آقای رئیس جمهور تشخیص دهند فرد یا وزیری مانند من، به کارش پایان دهد، صراحتا این مسئله را بیان می کنند و همانطور که گفتند بیا و آمدیم بگویند برو ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۵    
یک هفته پس از ناپدید شدن روزنامه نگار سعودی، وزارت خارجه آمریکا، رئیس جمهور و دیگر نهادهای این کشور نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۵    
ئیس جمهوری قرار است با جمعی از فعالان سیاسی اصولگرا دیدار کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: راه عبور از شرایط فعلی این است که همه کار کنیم و هر کس خیانت کرد مهر خیانت بر پیشانی اش بزنیم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که در دیدار آتی خود با رئیس جمهور روسیه پیرامون حضور ایران در سوریه و فعالیت حزب الله گفتگو خواهد کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۶    
محمدعلی ابطحی نوشت: دیدار رییس جمهور با چند تن از افراد احزاب اصلاح طلب، به دلیل فاصله تعجب برانگیز روحانی با اصلاح طلبان در بعد از انتخابات وتوجه نکردن ونادیده گرفتن هشدارها و درخواست های اصلاح ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۶    
عباس عبدی در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: بنده همیشه با پیشنهاد رفراندوم مخالف بوده ام. نه به این علت که با اصل رفراندوم مخالفم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۶    
17 مهر 1360 - مراسم تنفیذ حکم نخستین دوره ریاست جمهوری آیت الله سید علی خامنه ای از سوی حضرت امام خمینی (ره) رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حسینیه جماران برگزار می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۵    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از تغییر زمان معرفی 2 وزیر پیشنهادی از سوی دولت به مجلس خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۵    
روزنامه واشنگتن پست آخرین تصویر از روزنامه نگار مخالف آل سعود پیش از ناپدید شدن او در استانبول منتشر کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۶    
بسیاری از اطلاعات مربوط به ویروس HPV (ویرووس پاپیلومای انسانی) بر روی زنان تمرکز دارند، زیرا داشتن این ویروس خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم را افزایش می دهد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۰    
مزاج شناسی؛ علمی بسیار وسیع است که کاربرد های زیادی برای تشخیص بیماری ها و درمان آن ها دارد. از گذشته های دور در طب سنتی ما طبیب ها از طریق مزاج افراد بیماری ها را تشخیص می دادند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۷    
شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که چندی پیش به دلیل برخی از اظهارات در یکی از مراسم مذهبی دچار حاشیه هایی شده بود چند روزی در تمرین پرسپولیس غایب بود.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۱    
دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس با ادعای توئیتر منتسب به لیگ قهرمانان آسیا نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۱    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: آقای نوبخت در جلسه امروز اعلام کرد که کارت اعتباری صد هزار تومانی به 11 میلیون نفر ارائه خواهد شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۱    
وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به دومین شکایت ایران از آمریکا در دیوان بین المللی دادگستری، ایران را به سوء استفاده تبلیغاتی از این دادگاه متهم کرد و خواستار مختومه شدن این پرونده شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۶    
یخ در بهشت یکی از عصرونه های خنک و دلچسبه که یه جورایی اکثر ما یه حس نوستالوژی هم بهش داریم. اگه طعم کیوی رو دوست دارید و دلتون یک دسر خنک و کم کالری میخواد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۷    
ایده های کارآفرینان بزرگ جهان، آن هم در روزگاری که با نسل میلیونر های زیر 40 سال مواجه هستیم، همیشه خواندنی و آموزنده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۱    
صبح روز گذشته بر اثر ریزش دیوار حیاط یکی از مدارس روستایی از توابع آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج، یکی از دانش آموزان مدرسه مصدوم و بعد از اعزام به بیمارستان فوت کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۱    
عباسعلی رضایی میزان خسارت ناشی از سیلاب را در شهرستان 42 میلیارد ریال اعلام کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۵    
علیرضا محمودی از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری و غربالگری سرطان پستان در این شهرستان خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۶    
حسن پور مقدم از آغاز طرح مطالعات توسعه کشت گیاهان دارویی در دشت لاشک این شهرستان خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۷    
عبدالهی گفت: 18روستای خسارت دیده سیل پس از 4 روز همچنان از آب آشامیدنی سالم برخوردار نیستند.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۵    
آیت الله نورالله طبرسی عقب ماندگی و کمبود زیرساخت ها را در استان رنج دهنده دانست.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۲    
حسین اسفندیاری گفت: زنجیره حمل و نقل روز به روز در استان مازندران روبه گسترش است و کمبودی در فرودگاه ساری نداریم.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۰    
اولین خط پروازی بومی استان مازندران با حضور مسئولان استانی در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری افتتاح شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۱    
نعمت الله آزادی از دستگیری عامل انفجار در این شهرستان خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۶    
روز 17 شهریور پرونده ای با موضوع ضرب وجرح با سلاح سرد و تهدید به قتل از کلانتری 130 نازی آباد به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۶    
بورس تهران دیروز در حالی شاهد عقب نشینی شاخص کل از یک کانال دیگر بود که بالاخره صنایع بورسی در مسیر اصلاح از هم تفکیک شدند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۰    
تهران به سیزدهمین شهردار تهران پس از انقلاب روی خوش نشان نداد. دیوان محاسبات کشور بالاخره به کمک گمانه زنی ها آمد و با نامه ای که به وزارت کشور ارسال کرد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۰    
رئیس جمهوری آمریکا بالاخره پس از چند روز سکوت، نسبت به سرنوشت مرموز روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی ابراز نگرانی کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۷    
عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز 97.07.17 / نویمایر ،اکسپایر! روزنامه خبرورزشی روزنامه ایران ورزشی روزنامه گل روزنامه پیروزی روزنامه استقلال روزنامه هدف ...
تیتر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۷    
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز نوشت:با تصویب هوشمندانه لایحه دولت برای پیوستن به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم ...