چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۰May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 24 آذر 1398 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 31 فروردین 1398 تیتر امروز 31 اردیبهشت 1398 تیتر امروز 30 خرداد 1398 تیتر امروز 31 تیر 1398 تیتر امروز 31 مرداد 1398 تیتر امروز 31 شهریور 1398 تیتر امروز 30 مهر 1398 تیتر امروز 30 آبان 1398 تیتر امروز 30 دی 1398 تیتر امروز 30 بهمن 1398 تیتر امروز 27 اسفند 1398 تیتر امروز 1 آذر 1398 تیتر امروز 2 آذر 1398 تیتر امروز 3 آذر 1398 تیتر امروز 4 آذر 1398 تیتر امروز 5 آذر 1398 تیتر امروز 6 آذر 1398 تیتر امروز 7 آذر 1398 تیتر امروز 8 آذر 1398 تیتر امروز 9 آذر 1398 تیتر امروز 10 آذر 1398 تیتر امروز 11 آذر 1398 تیتر امروز 12 آذر 1398 تیتر امروز 13 آذر 1398 تیتر امروز 15 آذر 1398 تیتر امروز 16 آذر 1398 تیتر امروز 17 آذر 1398 تیتر امروز 18 آذر 1398 تیتر امروز 19 آذر 1398 تیتر امروز 20 آذر 1398 تیتر امروز 21 آذر 1398 تیتر امروز 22 آذر 1398 تیتر امروز 23 آذر 1398 تیتر امروز 24 آذر 1398 تیتر امروز 25 آذر 1398 تیتر امروز 26 آذر 1398 تیتر امروز 27 آذر 1398 تیتر امروز 28 آذر 1398 تیتر امروز 29 آذر 1398 تیتر امروز 30 آذر 1398 
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۵۱    
چگونه می توانید زنی خوش خُلق داشته باشید که با شما مهربان باشد، به شما توجه کند و با عشق و محبت و احترام با شما رفتار کند؟ یکی از راه ها این است که از نظر هیجانی واقعا مستقل باشید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۱۱    
آیا فرزندی در راه است؟ این سؤال بسیاری از خانم های جوان متاهل است که به محض دیدن برخی نشانه ها فکر می کنند باردار هستند. این مطلب به شما می گوید اولین نشانه های بارداری چیست.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۴۱    
رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی، در پی شایعاتی مبنی بر بازگشت جمهوری اسلامی ایران به لیست سیاه کارگروه اقدام مالی (FATF)، بازگشت ایران به این لیست را تکذیب کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۴۱    
چند مقام آمریکایی گفته اند که دولت این کشور در حال رصد صادرات آب سنگین ایران است و ممکن است که مشتریان خارجی این محصول را تحریم کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۶    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور تمدید شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۶    
مدیرکل جدید زندانهای استان مازندران از سوی رئیس سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور منصوب شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۰۶    
سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دستیاری تخصصی رشته مغز و اعصاب (نورولوژی) و کارشناسی ارشد رشته پرستاری داخلی و جراحی صادر شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۱    
اجرای طرح راست آزمایی از سوی تامین اجتماعی به بهانه کاهش یارانه دولت، تعداد زیادی از کشاورزان زراعت کار مازنی را با خطر حذف از پوشش بیمه ای قرار داده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۱    
رئیس پلیس راه مازندران از تصادف و مرگ عابر پیاده در برخورد با یک دستگاه کامیون در شهرستان بهشهر خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۴۶    
زمان برگزاری مسابقات معوقه لیگ برتر و مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۱    
فرماندار ساری گفت: اقدامات موثر برای آغاز فرایند واگذاری چشمه باداب سورت محقق شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل تعاون مازندران خواستار برنامه ریزی برای رفع مشکل بیمه زارعان و فعالان بخش کشاورزی در استان شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۶    
رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران، جمع آوری نسخه های خطی در دست مردم را از جمله ماموریت ها و رسالت های این مرکز بیان کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از صدور مجوز موزه شهدا در شهرستان چالوس خبر داد و گفت: شمار موزه های استان به 21 مورد خواهد رسید.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۱    
از مجموعِ 6 میلیون و 263 هزار و 861 نفر ،کمتر از 50 درصد (یعنی 3 میلیون و 70 هزار و 531 نفر) متقاضیانی که در کد دستوری # 6369* ثبت درخواست کرده اند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۱    
صادقی، معاون فرهنگی قوه قضاییه، درباره موتورسواری بانوان و ابلاغ حکم دیوان عدالت به فردی که در این خصوص شکایت کرده بود و این که آیا این موضوع باعث شکایت دیگر بانوان در خصوص موتور سواری نمی شود؟ گفت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۶    
وکیل سپیده قلیان از محکومان پرونده اعتراضات کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در صفحه اینستاگرام خود رای دادگاه تجدیدنظر را اعلام کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه بودجه دولت فقط 46.7 درصد هزینه های ما را پوشش می دهد، گفت: مابقی هزینه ها توسط خیرین تامین می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۶    
فرمانده کل ارتش تصریح کرد که دشمنان می توانند به روز بودن یا به روز نبودن تجهیزات ما را امتحان کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۱    
در حالی قیمت سکه امروز در بازار کاهشی بود، قیمت طلا در بازار با افزایش اندکی روبه رو شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۶    
رضا رفیع طنزپرداز تلویزیونی در استوری اخیر خود پیشنهاد جالبی را برای نامگذاری پهپاد پست پلاس داد و آن هم واژه پُست کِش بود. یعنی کِشنده و برنده بسته های پستی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۶    
ثبت نام طرح جدید دولت برای خانه دار شدن اقشار متوسط جامعه و مستاجران از دیروز در مازندران آغاز شد و امروز در حالی به پایان می رسد که دیروز پس از 3 ساعت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۶    
نماینده رشت: پخش سریال وارش متوقف شودنماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی سریال وارش را سرتاسر توهین به مردم گیلان و خطه شمال کشور دانست و خواستار توقف پخش این سریال شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۶    
باداب به معنی آب گازدار و سورت به معنی شدت اثر است. چشمه های باداب سورت در سال 1387 به عنوان دومین اثر طبیعی ملی ایران ثبت شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۶    
استاندار تهران گفت: طرح استان تهران جنوبی مراجل قانونی را طی نکرده است و مبنای قانونی ندارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۶    
فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: یک مادر و دختر سقزی توسط دو موتورسیکلت سوار مورد اسیدپاشی قرار گرفتند که در همین ارتباط یک دفتر دستگیر شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۱    
رئیس کمیسیون حمل و نقل عمومی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه با معاون اول رئیس جمهوری برای خرید سه هزار اتوبوس برای تهران به توافق رسیدیم.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۶    
این ماجرای استراماچونی و رفت و برگشت هایش کل مملکت را تحت تاثیر قرار داده، با این حال هواداران استقلال ساکت نمی نشینند و باز هم فشار به وزارت ورزش را ادامه می دهند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۶    
علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره احتمال تاسیس حزب از سوی خود گفت: در حال بررسی تاسیس یک حزب جدید است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۱    
معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: این عادلانه نیست که قشر فقیر کشور مالیات با نرخ 10 درصد بپردازد و قشر غنی هم مالیاتش را با همین نرخ بدهد، این مساوات است اما عدالت نیست.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۱    
دبیر کل کانون صنایع غذایی کشور گفت: نمی توان وجود قرص ها را انکار کرد و در مناطق شرقی کشور و در برخی از شهرهای کوچک غربی مواردی دیده شده است نکته قابل تامل آن که اکثر این کیک های آلوده در مناطق محروم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۶    
نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور گفت: به رغم اینکه مرغ از دو هفته گذشته در دست اندازه قیمت افتاده است، اما وضعیت بازار آن پایدار است، امیدواریم مسئولان همین وضعیت را حفظ کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۶    
رییس دیوان عدالت اداری از صدور رایی مبنی بر مخالفت با صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۶    
چهره پایتخت باز خاکستری شده و هوای سمی نفس شهروندان را به تنگ آورده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۶    
این روزها با افزایش تلاش میانجی ها در سطح بین المللی به منظور باز کردن راهی برای برقراری گفت وگو میان تهران-واشنگتن و زنده شدن امید به نتیجه رسیدن این میانجیگری ها ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۶    
عضو شورای شهر تهران گفت: تشکل های مردم نهادمی توانند در مورد افرادی که به دنبال اجاره اتاق یا کاناپه هستند پانسیون هایی را تاسیس کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۱    
گفتگوی زهرا امیرابراهیمی با سینا ولی الله در یک شبکه ماهواره ای آن اتفاق سهمگین دو دهه پیش را در جامعه تازه کرده ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۶    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: روند کاهنده نرخ تورم در کشور ادامه دارد و بازار ارز را نیز کنترل می کنیم و آرامش و تعادل آن برقرار خواهد بود.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۶    
برای اولین بار در غرب مازندران، عمل جراحی پیوند قرنیه چشم در بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه شهرستان چالوس انجام شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۱    
آتش نشانان و گروه نجات ایستگاه 5 آتش نشانی به حادثه تصادف محور کیاسر که یک فوتی و 5 مصدوم بر جای گذاشت، امدادرسانی کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۱    
مدیر کل هواشناسی مازندران گفت:دریای خزر از روز سه شنبه 26 آذرماه مواج و طوفانی است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۶    
کارشناس تغذیه در مازندران گفت: نوشیدن آب قبل از خوردن صبحانه برای سیستم گوارش و تنظیم متابولیسم بدن مفید است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۶    
شهردار جویبار از افتتاح 20 پروژه عمرانی و خدماتی در 20 ماه در شهر جویبار خبرداد.