جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 30 آذر 1398 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 31 فروردین 1398 تیتر امروز 31 اردیبهشت 1398 تیتر امروز 30 خرداد 1398 تیتر امروز 31 تیر 1398 تیتر امروز 31 مرداد 1398 تیتر امروز 31 شهریور 1398 تیتر امروز 30 مهر 1398 تیتر امروز 30 آبان 1398 تیتر امروز 30 دی 1398 تیتر امروز 30 بهمن 1398 تیتر امروز 27 اسفند 1398 تیتر امروز 1 آذر 1398 تیتر امروز 2 آذر 1398 تیتر امروز 3 آذر 1398 تیتر امروز 4 آذر 1398 تیتر امروز 5 آذر 1398 تیتر امروز 6 آذر 1398 تیتر امروز 7 آذر 1398 تیتر امروز 8 آذر 1398 تیتر امروز 9 آذر 1398 تیتر امروز 10 آذر 1398 تیتر امروز 11 آذر 1398 تیتر امروز 12 آذر 1398 تیتر امروز 13 آذر 1398 تیتر امروز 15 آذر 1398 تیتر امروز 16 آذر 1398 تیتر امروز 17 آذر 1398 تیتر امروز 18 آذر 1398 تیتر امروز 19 آذر 1398 تیتر امروز 20 آذر 1398 تیتر امروز 21 آذر 1398 تیتر امروز 22 آذر 1398 تیتر امروز 23 آذر 1398 تیتر امروز 24 آذر 1398 تیتر امروز 25 آذر 1398 تیتر امروز 26 آذر 1398 تیتر امروز 27 آذر 1398 تیتر امروز 28 آذر 1398 تیتر امروز 29 آذر 1398 تیتر امروز 30 آذر 1398 
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۴    
حداقل درآمد ماهیانه خانواده ها برای دریافت یارانه حمایت معیشتی اعلام شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات اجرایی منطقه یک آزادراه تهران-شمال پایان یافته و این بخش در دهه فجر امسال با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۰    
رزونامه کیهان در شماره امروز خود از مواضع رضا رشیدپور در دفاع از عادل فردوسی پور به شدت انتقاد کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۵    
قیمت برنج در بازار مازندران در چهار ماه گذشته یعنی از زمان برداشت در مردادماه تاکنون تغییر چندانی نداشته و فاصله حدود 10 هزار تومانی قیمت ان در خارج از استان به گفته کارشناسان عادلانه نبوده و به جیب ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۰    
استاندار مازندران روز شنبه در نشستی با تعدادی از سرمایه گذاران بخش های مختلف در تهران ، آنها را برای سرمایه گذاری پرسود در این استان فراخواند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بسیاری از بازی های خارجی و غیرمجاز که هدفشان تغییر سبک زندگی، خشونت و بی بندباری بوده در گیم نت ها در حال ترویج است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۹    
شهردار تهران از بررسی مجدد وجود گوگرد در سوخت بنزین خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۴    
روزنامه اصولگرای وطن امروز که همیشه نسبت به مسائل جنسی در تمام حوزه ها توجه خاصی دارد، گزارشی درباره شیوع آگهی های جنسی در بازار کار، تهیه کرده که بخش هایی از آن را می خوانید.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۹    
پس از شایعات مختلف، به تازگی مشخصات گلکسی اس 10 لایت، ارزان ترین نسخه ی سری اس 10، فاش و هم زمان با آن گفته شده است در چند روز آینده معرفی خواهد شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۹    
عضو انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران گفت: مساله اصلی پیرامون صنعت لبنیات که به نظر می رسد از تحریم ها خطرناک تر باشد، کاهش سرانه مصرف است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۹    
محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در آیین بهره برداری از پروژه های مدیریت شهری در منطقه 20 شهر تهران گفت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۴    
اقتباس نتفلیکس از رمان معروف آنه در گرین گیبلز اثر لوسی ماد مونتگمری، دنیایی جدید با چهره ها و روایت های داستانی جدید را به نمایش می گذارد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۹    
رئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: واریز سود سهام عدالت با اولویت اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه از اوایل اسفند ماه سال جاری، آغاز خواهد شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۹    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در خصوص چالش های پیش رو واقعی شدن تعرفه های پزشکی، توضیحاتی ارائه داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۴    
پایگاه اینترنتی نیروی دریایی آمریکا در اطلاعیه ای مدعی شد که کشتی تجاری آمریکایی به نام Maersk Kinloss، سه دریانورد ایرانی را در تاریخ 18 دسامبر نجات داده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۹    
گفت وگوی کوتاه نمایندگان ایران و آمریکا در حاشیه نشست شورای امنیت درباره مرگ دختر دو ساله ایرانی مبتلا به ای بی بر اثر تحریم ها بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی در پی داشت.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۹    
به گزارش تیتر امروز ، با توجه به آنکه تنها چندساعت به بلندترین شب سال باقی مانده، بازار برخی اقلام با رفت و آمد بیشتری روبه روست و در این میان برخی فرصت طلبان به دنبال ازدیاد تقاضا از آب گل آلود ماهی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۹    
فرماندار رامسر بروز ناهنجاری های اجتماعی، سرقت و طلاق را از پیامدها و آسیب های اعتیاد به مواد مخدر در جامعه بیان کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از موافقت نمایندگان با رأی بالا به پیشنهاد افزایش سهمیه ماهانه بنزین 1500 تومانی از 60 لیترفعلی به 120 لیتر با همین قیمت خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۹    
رئیس کل دادگستری گلستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند متجاوزان به عنف در گرگان خبر داد و گفت: اعضای این باند در پوشش مسافرکش دست به این اقدام مجرمانه می زدند و قربانیان را تهدید می کردند که در صورت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۹    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ملاک شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها فقط قانون است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۴    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که کلیه امتحانات نهایی و هماهنگ استانی شهر تهران (بزرگسالان، داوطلبان آزاد، ارزشیابی جامع و آموز از راه دور ) پایه نهم، طبق برنامه ارسالی به قوت خود باقی است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت کشور از ورود سامانه بارشی در روز چهارشنبه (4 دی ماه) خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۹    
عضو هیات مدیره شرکت آزادراه تهران-شمال اعلام کرد: عملیات ساخت قطعه یک آزادراه تهران-شمال به اتمام رسیده و هم اکنون در حال انجام خط کشی ها، کوبیدن گاردریل ها ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۹    
روال برنامه های مهمان محور و مناسبتی تلویزیون اینگونه است که برای دعوت شدگان برنامه هدایای نفیسی در نظر گرفته می شود. این هدایا بستگی به بودجه برنامه و اهمیت آن و البته شان و منزلت مهمان برنامه دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۹    
مراسم باستانی شب چله در خانه های برخی نیازمندان حتی با اهدای بسته های یلدایی نیز برگزار نمی شود و خانواده ها مایل اند که به جای بسته یلدایی، برخی نیازهای ضروری خود را دریافت کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۹    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران شنبه و یکشنبه 30 آذر و یکم دی ماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۹    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت ترافیکی در جاده های مازندران به پایان رسید و ترافیک روان است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۴    
شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان مازندران در نامه ای سرگشاده به استاندار مازندران از برخی رفتارهای تعدادی از مدیران استان انتقاد کردند و خواستار توجه بیشتر به جایگاه مردم در نگرش مدیران شدند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۴    
تیم مازندران در روز نخست رقابت های جودو قهرمانی مردان بزرگسال کشور در ارومیه به دو مدال برنز دست یافت.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۴    
روابط عمومی سازمان اورژانس بابل گفت: تصادف پراید با پراید در جاده گنج افروز روستای هلیدشت 8 زخمی بر جای گذاشت.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۹    
در ادامه سیاست های ایران هراسانه آمریکا، وزارت امور خارجه این کشور نام ایران را در فهرست کشورهای ناقض آزادی ادیان نگه داشت.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۹    
برنامه سلام صبح بخیر که جزو برنامه های تقریبا تازه متولد شده سیما است، دائما تلاش دارد با هر ترفندی در صدر اخبار قرار بگیرد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۹    
یک مقدار شرایط این روزهای بازار بزرگ تهران در آستانه بلندترین شب سال و جشن چله ایرانیان با دیگر سال ها متفاوت است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۹    
در نمایشگاه عکس های مهدی پاکدل که 29 آذردر گالری باروک افتتاح شده چهره ها با استایل های شیک و متفاوتی حضور داشتند که برخی از هنرمندان سوژه عکاسان شده بودند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۹    
روزنامه اصولگرای فرهیختگان در گزارشی به بررسی ویدئویی کوتاه در خصوص وقایع ماهشهر که در فضای مجازی منتشر شده است پرداخت.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۴    
در حالی که مردم علی رغم همه مشکلات مردم خود را آماده یلدا می کنند، واکنش دو روزنامه به شب یلدا متفاوت از باقی رسانه ها بود، نوعی واقع گرایی در عین حال طلبِ شادی ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۹    
مناسبت ها، خصوصا مناسبت هایی مثل یلدا، فرصت کم نظیری برای رسانه ای، چون تلویزیون است که قدرت نمایی کند. رسانه ملی، اما در تمام مناسبت هایی مثل یلدا در قابل پیش بینی ترین حالت خودش به سر می برد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۹    
مهدی ترابی بدون شک ستاره بی چون و چرای این فصل پرسپولیس است و حتی می توان او را یکی از چند ستاره لیگ برتر هم دانست.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۹    
رضا صادقی از آن خواننده هایی است که از او حاشیه و جنجالی به یاد نداریم، او همیشه به اندازه و به جا بود و حالا با این رفتار ها و موضع گیری های ظریف نشان می دهد که مرز باریک میان یک سلبریتیِ صرفا مشهور ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۹    
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از فوت 16 نفر امسال براثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن در استان خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۴    
پس از سه روز جست وجو و تلاش نهایتا جسد یخ زده فرهاد خسروی کودک کولبر 14 ساله پیدا شد. پیش از این جنازه برادر او را یافته بودند و این امید وجود داشت که فرهاد زنده باشد.