یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۱May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 1 اردیبهشت 1396 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 31 فروردین 1396 تیتر شهر 31 خرداد 1396 تیتر شهر 31 تیر 1396 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 2 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 3 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 4 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 5 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 6 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 7 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 8 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 9 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 10 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 11 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 12 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 13 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 14 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 15 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 16 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 17 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 18 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 19 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 20 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 21 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 22 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 23 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 24 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 25 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 26 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 27 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 28 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 29 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 30 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1396 
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۳:۰۷    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: توجه به بخش تولید به همراه افزایش بهره وری یک ضرورت انکارناپذیر است و تولید و اشتغال در بخش پزشکی و سلامت باعث خوداتکایی و استقلال کشور می شود .
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۷    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف و ضبط مقادیر زیادی مواد دخانی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۶:۰۰    
سفیر ایران در بوسنی و هرزگوین با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب سارایوو از نزدیک با ناشران ایرانی و بوسنیایی حاضر در این نمایشگاه دیدار و گفت وگو کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۵    
یک متخصص پوست گفت: خارش شدید پوست هنگام شب از علائم بیماری "گال" است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۵    
ریزش آوار ساختمانی در خیابان 17 شهریور منجر به زخمی شدن چهار کارگر شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۷    
واحد ارتباطات رسانه ای حزب الله برنامه بازدید از مرزهای جنوب لبنان با فلسطین اشغالی در منطقه الناقوره را برای خبرنگاران تدارک دید تا آنان از نزدیک در جریان اقدامات رژیم صهیونیستی در آن سوی مرزها از ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۰    
مراسم بزرگداشت یادروز سعدی شامگاه پنجشنبه با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی، استاندار فارس، محققان و سعدی پژوهان داخلی و خارجی در آرامگاه سعدی در شیراز برگزار شد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۶    
روز زمین پاک، روزی برای افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به محیط زیست کرهٔ زمین است. این روز دو بار در سال ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت و منابع طبیعی (IUCN)؛ پلنگ ایرانی را در خطر انقراض (endangered) طبقه بندی کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۲    
مسابقات کشوری پرش با اسب با عنوان جام کرامت روز جمعه اول اردیبهشت ماه با حضور بیش از 70 نفر از استانهای تهران، قم، البرز، اصفهان، کرمان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۳:۴۷    
سال هاست زنان و فعالیت آنها در عرصه های سیاسی و اجتماعی به ابزاری برای تبلیغات گروه و جناح های مختلف بدل شده است و وجود بانوان تنها به لیست های انتخاباتی محدود می شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۲    
کارلوس کی روش با انتشار پستی در فیس بوک خود قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر کشورمان را تبریک گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۰    
حجت الاسلام سید مجید شرفی گفت: کاندیداها و هواداران آنها در زمان تبلیغات انتخابات از تهمت و تخریب علیه همدیگر بپرهیز ند و فضای سالم انتخابات برای مردم ایجاد کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در حساب توئیتری خود به اظهارات رئیس جمهور آمریکا علیه برجام واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۱    
شکایت سازمان بازرسی کل کشور از مصوبه مورخ 28 اسفند سال 92 هیئت دولت در هیئت تخصصی دیوان عدالت اداری رد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۰    
وزیر نفت نیجریه گفت: در حالی که اوپک در تلاش برای کاهش سقف تولید است، نیجریه تولید خود را به سطح قبلی باز خواهد گرداند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۱    
معاون وزیرجهاد کشاورزی درامور باغبانی با بیان این که فقط چهار میوه موز، انبه، آناناس و نارگیل مجوز ورود به کشور را دارند گفت: واردات میوه به کشور ممنوع است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۲    
اعلام خبر پخش نشدن مناظره های نامزدهای دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری به صورت زنده، با واکنش هایی از سوی نامزدها، مدیران صداوسیما، برخی از سیاسیون و جمعی از رسانه ها و مردم همراه بوده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۰    
وزارت ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی تیم ملی نوجوانان تکواندوی ایران در مسابقات آسیایی قزاقستان را تبریک گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۷    
محمد سالاری عضو شورای مرکزی حزب همبستگی در پاسخ به پرسشی درباره ردصلاحیت محمود احمدی نژاد گفت: ردصلاحیت آقای احمدی نژاد و بقایی غیرقابل پیش بینی بود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۱    
نصب تم در آخرین به روزرسانی ویندوز 10 شکل و شمایل منسجم تر و ویژه ای به خود گرفته است. در این مطلب قصد داریم نحوه ی نصب و مدیریت آن ها را به شما آموزش دهیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۰    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک، گفت: از فردا آرم های قدیم طرح ترافیک فاقد اعتبار است و بایستی خودروها برای ورود به محدوده ترافیک آرم طرح ترافیک سال 96 را داشته باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۰    
قالیباف یا رئیسی؟ کدامیک کاندیدای نهایی مورد حمایت اصولگرایان خواهد بود. آیا یکی از این دو نفر به سود دیگری از کاندیداتوری انصراف خواهد داد؟
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۷    
با پایان یافتن هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانشگاههای علوم پزشکی در پردیس تئاتر تهران این مجموعه از روز یکشنبه 3 اردیبهشت پذیرای مخاطبان خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۱    
واردات خودروهای سواری هیبریدی مشمول چهار درصد حقوق ورودی به ازای هر دستگاه، بر مبنای ارزش سیف (بهای خرید کالا در مبدا به اضافه هزینه بیمه و حمل و نقل) است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا می گوید برجام توافقی بد بوده که آمریکا اصلاً نباید پای میز مذاکره آن حاضر می شده ولی بهرحال این توافق منعقد شده و ایران به روح آن پایبند نمانده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۱    
رئال مادرید و اتلتیکومادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه جوی نسبتاً آرام در 24 ساعت آینده در کشور حکمفرما خواهد بود، گفت:سامانه بارشی جدید با بارشهای پراکنده باران از عصر یکشنبه غرب را در برمی گیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۵    
سرمربی استقلال در آستانه بازی با حساس برابر الاهلی در هفته بیست باید تصمیم مهمی برای مدافع راست پای تیمش بگیرد، تصمیمی که می تواند در نتیجه این بازی بسیار مهم باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۲    
حزب جمهوریت خلق ترکیه از قصد خود برای شکایت به دیوان عالی این کشور خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۲    
تیم الهلال به قهرمانی در لیگ عربستان رسید تا با روحیه بیشتری در عمان به مصاف پرسپولیس برود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
تویوتا امسال در نمایشگاه خودرو شانگهای یک سدان کانسپت بنام فان را به نمایش درآورده است. این سدان که بر روی پلت فرم جدید تویوتا موسوم به معماری جهانی یا TGNA ساخته شده است،
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
معاون رئیس جمهور دولت دهم با صدور پیامی ضمن تشکر از شورای نگهبان حمایت خود را از حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
وزارت کشور در خصوص نحوه پخش مناظره های ریاست جمهوری که در رسانه ها به آن پرداخته شد، اطلاعیه ای صادر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: تضعیف شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور است و باید همه، از جمله نامزدها و طرفداران آنها به این موضوع توجه داشته باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
در جالی که دختران نوجوان تکواندو کار ایران برای نخستین بار عنوان قهرمانی آسیا را کسب کردند، کمیته فنی مسابقات در قزاقستان اعظم درستی را نیز به عنوان بهترین مربی آسیا معرفی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
اولین حاشیه سی وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر رقم خورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
وزیر انرژی روسیه گفت بازار نفت بدنبال کاهش تولید اوپک و تولید کنندگان بیرون از اوپک از جمله روسیه شاهد رشد بوده و توانسته است تا عرضه مازادی که قیمت های این محصول را تحت فشار قرار داده بود کاهش دهد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۷    
سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه آمریکا در یادداشتی با اشاره به تلاش های اخیر واشنگتن برای وضع تحریم های جدید علیه کشورمان نوشت: نابود کردن توافق هسته ای با ایران بزرگترین اشتباه ترامپ خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۵    
براساس محاسبه مرکز آمار ایران نرخ تورم در پایان فروردین ماه سال جاری به 0.1 درصد افزایش نسبت به ماه قبل به 6.9 درصد و تورم نقطه به نقطه با 1.4 درصد رشد به 9.4 درصد رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۵    
دبیر حزب موتلفه خراسان رضوی گفت: آن چیزی که در این شرایط حساس مهم است توجه رسانه ملی به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری به این مجموعه است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۵    
وزیر بهداشت، گفت: در جامعه ای که دروغ، تهمت و گناهان کبیره شیوع پیدا می کند، اضطراب و استرس نیز افزایش می یابد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر درباره حادثه اخیر تروریستی در پاریس گفت: این حادثه تاثیری بزرگ بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور خواهد داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۲    
قائم مقام ستاد صیانت از آثار سمعی بصری کشور درباره انتشار نسخه غیرقانونی فیلم سینمایی عصبانی نیستم! و نامه کارگردان این اثر سینمایی توضیحاتی داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۲    
وزیر دفاع ترکیه از نهایی شدن مذاکرات درباره دریافت سامانه اس 400 از روسیه خبر داد و گفت: اما این بدان معنا نیست که ما امروز یا فردا پای میز قرارداد بنشینیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۶    
نماینده مجلس نهم شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد به کارخانه تولید مدرک تبدیل شده است که محصول آن جز افسردگی دانش آموختگان نیست، زیرا آنان شغلی ندارند و هزینه ای که صرف کرده اند را هدر رفته می بینند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۶    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر جهانگیری جدی آمده که رییس جمهور شود، یعنی اینکه کار روحانی را قبول ندارد. خب معاون اول دولت، شریک همه کارهای رییس جمهور است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۷    
نماینده ایران در سازمان ملل، گفت: اقدامات آمریکا در خاورمیانه ثمری جز بی ثباتی و تروریست پروری نداشته و جالب توجه است آنهایی که منطقه را بی ثبات کرده اند، ایران را متهم می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۱    
جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی می خواهند به لحاظ اقتصادی نیز به جایگاه توان دفاعی دست یابیم که به طور قطع این مساله ممکن است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۱    
تمرینات تیم فوتبال سپاهان بعد از برد مقابل صبای قم تعطیل اعلام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۱    
مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۱    
اردوغان روز پنجشنبه در مصاحبه با الجزیره درباره حشدالشعبی گفته است: اگرچه عراق به طور رسمی از حشدالشعبی حمایت می کند اما آنها یک سازمان تروریستی هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
میزان نوشت:قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1280 دلار و یک سنت رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
مقامات کره جنوبی روز جمعه اعلام کردند که همزمان با نزدیک شدن سالروز تأسیس ارتش کره شمالی، کره جنوبی در حالت آماده باش کامل قرار گرفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۶    
نامزد راست افراطی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در کنفرانس خبری در پاریس خواستار اخراج همه مهاجران از فرانسه شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۶    
یک داوطلب احراز صلاحیت نشده انتخابات ریاست جمهوری گفت: داوطلبان تایید صلاحیت نشده نباید در کشور جنجال به پا کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۶    
رئیس کل بانک مرکزی: رشد نقدینگی در سال95 به رقم 23.2 درصد رسید و با توجه به کاهش آن نسبت به رقم مشابه سال قبل (30 درصد) اطمینان خاطر بیشتری را در خصوص کنترل نرخ تورم به دست می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۰    
سید مصطفی هاشمی طبا با 71 سال و محمدباقر قالیباف با 56 سال سن پیرترین و جوانترین نامزدهای این دوره انتخابات ریاست جمهوری می باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۰    
رئیس جمهور روسیه در دیدار آتی خود با همتای ترکیه ای اش، اوضاع سوریه را بررسی خواهد کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا عصر امروز (جمعه) در نیون سوییس برگزار شد و چهار تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
شورای نمایندگان کسبه پلاسکو با ارسال نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهوری، از اجرایی نشدن مصوبه دولت در خصوص حمایت از کسبه پلاسکو انتقاد کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
گرفتگی رگ سیاتیک عوامل مختلفی دارد که آسیب دیدن ستون فقرات و عفونت از جمله آن ها است. البته دلایل گرفتگی رگ سیاتیک زیاد است ولی می توان آن را با مصرف مواد طبیعی به سرعت تسکین داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
بزرگداشت فرشاد فدائیان از پیشکسوتان ساخت فیلم های صنعتی، در اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی در عسلویه برگزار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: قانون انتخابات باید بررسی و اصلاح شود، در قانون اساسی شرایط رئیس جمهور دقیق و زیبا توصیف شده اما شرایط کسی که قرار است کاندیدا شود را قانون انتخابات مجلس و ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
فروش فیلم های اجتماعی اکران نوروزی در هفته های اخیر نسبت به ایام تعطیلات نوروزی بهتر شد و در کنار آثار کمدی به سینماها رونق بخشید.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
اگر دانشگاه آزاد با همان اندیشه اولیه ادامه می یافت کار مثبتی بود ولی نخستین انحراف از تغییر فکر مدیران ایجاد شد، اشکالات باید با برنامه ریزی مدنظر مقام معظم رهبری حل شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مراسمی خاص از ساعت 14:30 امروز (جمعه) در شهر نیون سوئیس و با حضور نمایندگان چهار تیم رئال مادرید، یوونتوس، اتلتیکو مادرید و موناکو برگزار شد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
درست بعد از حادثه پلاسکو بود که عده ای به موضوع اشتباهات در فرماندهی میدان پلاسکو اعتراض کردند. در این میان اعتراض آتشنشانان از جنس دیگری بود و موجب شده تا با آنها برخورد هایی نیز شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۰:۰۲    
تخم شربتی از قدیم به عنوان یک نوشیدنی سنتی بین ایرانیان جای داشته که علاوه بر رفع تشنگی برای متعادل نگهداشتن فشارخون و لاغر شدن بسیار موثر است.