دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۷May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 20 اردیبهشت 1396 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 31 فروردین 1396 تیتر شهر 31 خرداد 1396 تیتر شهر 31 تیر 1396 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 2 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 3 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 4 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 5 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 6 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 7 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 8 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 9 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 10 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 11 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 12 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 13 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 14 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 15 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 16 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 17 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 18 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 19 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 20 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 21 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 22 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 23 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 24 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 25 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 26 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 27 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 28 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 29 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 30 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1396 
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۳:۱۸    
به گزارش تیترشهر :اواخر اردیبهشت ماه امسال کارکنان بیمارستان لقمان تهران، مرگ مشکوک دختر جوانی را به مأموران پلیس خبر دادند. لحظاتی بعد تیمی از مأموران در بیمارستان به تحقیق پرداختند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۲    
سلین دیون خواننده مطرح کانادایی در مراسم اهدای جوایز موسیقی بیلبورد، ترانه تایتانیک را برای گرامیداشت بیستمین سال ساخته شدن این فیلم اجرا می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۶    
شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران در بخشنامه جدید خود شرایط فروش متنوع و جذابی را اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۳    
دانشمندان پس از بررسی فسیل هایی که در "مهد بشر” یافته بودند، این احتمال را مطرح کرده اند که شاید انسان نالدی (هومونالدی) همزمان با انسان هوشمند (انسان امروزی) می زیسته و احتمالا مثل انسان امروزی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۱    
اصولگرایان برای شورای پنجم تهران برنامه مهمی دارند که بر اساس آن، پایتخت شب ها به خواب نخواهد رفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۶:۳۲    
حشره شناس سازمان محیط زیست گفت: سفید بالک ارتباط بسیار نزدیکی با درخت توت کاکوزا دارد و تجمع آن ها روی برگ های این درخت کاملا مشهود است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۲    
رییس کل دادگستری استان یزد گفت : انتخابات، دارای شور و هیجان است که شکوه و عظمت حضور در پای صندوق های رأی را رقم می زند اما نباید اجازه داد این شور و هیجان ، آرامش و آسایش مردم را مختل کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۰    
به اطلاع کلیه علاقمندان می رساند شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران در بخشنامه جدید خود شرایط فروش متنوع و جذابی را برای محصولات لکسوس اعلام کرده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۲    
گرچه قرار بود آن دسته از اصلاح طلبانی که در لیست حضور نداشتند، از انتخابات انصراف دهند اما اکثر آنها به رقابت ادامه می دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۳    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام دوره های کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای از فردا 24 اردیبهشت به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش آغاز می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۲    
به گزارش تیتر شهر: اردیبهشت ماه در عین حال که اوج هنرنمایی های بهار است برای قشری که سالی به ماهی تصمیم می گیرند کتابی ورق بزنند و با این دوست کاغذی معاشرت کنند به واسطه برگزاری نمایشگاه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۶:۳۱    
نگارخانه دیجیتالی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه، بعنوان اولین نگارخانه دیجیتالی غرب کشور با حضور رییس دانشگاه علمی کاربردی کشور افتتاح شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۳:۰۳    
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام خبر راه اندازی سامانه یکپارچه رصد تحصیلی (سیرت) برای رصد تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح کرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۴:۳۰    
جشنواره یک روزه دانش آموزان عشایری استان قزوین، دیروز(چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه) در بهشت زیتونی رنگ طارم سفلی در غیاب مسئولان برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۳:۳۲    
اولین محموله رنو کولئوس، ژنرال بلند قامت رنو توسط نگین خودرو وارد ایران شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۱    
دانشمندان باور دارند، کمبود خواب می تواند تأثیر داروهای مسکن را خنثی کند و هیچ روند مثبتی در آرام کردن درد فرد نداشته باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۱    
استاندار گلستان در ادامه برنامه سرکشی از خانواده جانباختگان حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۳    
گاهی آئین ها و رسم های گذشتگان، یک تلنگر است، تلنگری که تو را به خویش بازمی گرداند. تویی که شاید سال ها است که در دریای مواج دنیای مدرن غرق شده ای ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۸    
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند سرقت 210 میلیون ریال وجه نقد از بقعه متبرکه "محمدبن جعفر طیار" شهرستان دزفول در کمتر از 48 ساعت خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۲    
سازمان تامین اجتماعی درباره مواضع برخی از نامزدهای انتخاباتی چهارشنبه شب بیانیه ای صادر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۳    
عضو هیأت علمی گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به 3 فلوشیپ حوزه رادیولوژی گفت: این فلوشیپ ها با اینکه تصویب شده، اما همچنان به مرحله اجرا در نیامده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۶    
رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تهران ضمن ارزیابی برخی شعارهای اقتصادی کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: مطرح کردن مطالب و شعارهایی مثل به 96 و 4 درصدی برای جامعه مثل سم می ماند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۱    
طرح "تعطیلی دو هفته ای مدارس در فصل پاییز" پیشنهادی بود که سال گذشته سازمان محیط زیست برای کاهش آلودگی هوای تهران مطرح کرده بود و هیات دولت نیز به عنوان یکی از مواد لایحه هوای پاک تصویب و به مجلس ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۱    
نام اصلی امام مهدی(عج) محمد و این نامی است که پیامبر اکرم (ص) برای ایشان انتخاب کردند. در اخبار متعدد شیعه و سنی آمده است که رسول خدا فرمودند: مهدی هم نام من است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۲۲    
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: سهم تولیدات ناخالص داخلی کشور در برنامه های سوم، چهارم و پنجم توسعه برای تحقیقات پایین بوده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۰۱    
در جشنواره بیستم تولیدات رادیویی و تلویزیونی از خانواده شهدا و چهره های هنری کردستان تجلیل خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۷:۳۱    
بر اساس طرح اصلاح ماده یک قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت، استفاده از کارت سوخت ادامه می یابد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۷:۳۱    
در پایان مرحله مقدماتی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در هند مهدی زاده،صالحی زاده و طاهری فینالیست شدند، ارسلان به دیدار رده بندی راه یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۷:۰۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: یک اصله درخت در خیابان ولیعصر(عج)، تقاطع خیابان مطهری آتش گرفت که نیروهای آتش نشانی به سرعت مهار کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۶:۳۱    
سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده های مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز ارجاع شده به تعزیرات در سال 95 در مقایسه با سال 94 رشد ناچیزی داشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۶:۳۱    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۶:۰۱    
باشگاه فنر باغچه ترکیه مبلغ پیشنهادی برای دریافت رضایت نامه بیرانوند را قبول نکرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۶:۰۱    
دادستان عمومی و انقلاب بوشهر از دستگیری یکی از اراذل و اوباش بوشهر که با اعمال مجرمانه از جمله تخریب خودروهای مردم موجب ترس و ارعاب شهروندان شده بود، خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۵:۳۱    
همایون امیرزاده پیرامون موضوع برخورد ستاد تخلفات با متخلفان نمایشگاه کتاب صحبت کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۵:۰۱    
شاگردان منصوریان امروز عصر پس از انجام تفریح راهی تهران می شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۱:۴۶    
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به ایجاد 66 میلیون پرونده الکترونیک سلامت، از حذف دفترچه های بیمه در راستای توسعه دولت الکترونیک تا یک ماه آینده خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۱    
یک عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران با انتقاد از آنکه اسناد و گردش مالی خیریه امام رضا (ع) مبهم است و دسترسی به آن ها وجود ندارد این درحالی است که همسر آقای قالیباف رئیس هیئت امنای این خیریه است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۱    
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: از این پس سالانه 600 نفر از همکارانمان بازنشسته می شوند در حالی که دانشگاه فرهنگیان در هر سال 200 معلم متخصص آموزش و پرورش استثنایی را تربیت می کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۶    
رئیس انجمن انبوه سازان تهران، فروش تراکم توسط شهرداری را غیرمتعارف دانست و گفت: با ادامه ی این روند، تهران در آینده به یک شهر کاملا تجاری تبدیل می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۱۶    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همزمان با هفته هلال احمر بااعلام تشکیل 13 تیم واکنش سریع در کشور، گفت: در سال جاری در صورت تحقق بودجه تیم های واکنش سریع در شعب تشکیل می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۱۶    
وزیر بهداشت پس از بازگشت از سفر استانی به سیستان و بلوچستان، با انتشار یادداشتی دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت در این استان محروم رابرشمرد و گفت: تا هستیم نمیگذاریم چرخ این حرکت بازایستد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۶    
عضو شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری دچار بی انضباطی است که این بی انضباطی شامل بی انضباطی مالی هم می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۶    
جمشید مشایخی که به علت نارسایی کلیه در بیمارستان بستری است در صورت مساعد بودن حالش روز جمعه ترخیص می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۱    
وزیر نفت در واکنش به یکی از کاندیداها که وزرای دولت را سرمایه دار خوانده بود، پیشنهاد داد دارایی هایشان را با یکدیگر معاوضه کنند!
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۱    
در سالن عفاف و حجاب نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، تازه ترین آثار هنرمندان، طراحان حوزه مد و لباس و تولیدکنندگان داخلی با پارچه های وارداتی عرضه می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۶    
افسردگی، بیماری است که پیچیدگی های فراوانی دارد و ممکن است هر فردی برای یکبار هم شده این بیماری را در سطح خفیف یا شدید تجربه کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۱    
سرمربی اسبق سپاهان اصفهان به عنوان سرمربی گسترش فولاد انتخاب شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۱    
بازار مسکن که پیش بینی می شد در سال جاری وارد فاز پیش رونق شود، تحت تاثیر فضای انتخاباتی دچار افت معاملات شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۱    
برای تقویت قلب از روش های زیر استفاده می شود
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۱    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از بررسی پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان در خصوص سربازی وزشکاران در تیم های دولتی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۱    
یکتا درویش که از شاگردان عباس کیارستمی - کارگردان و عکاس - بوده است، آثار ویدئوآرت - اینستالیشن و عکس هایش را در نمایشگاهی با نام دیلیت روی دیوار خواهد برد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۱    
تنور گرم انتخابات و درگیر شدن صدا و سیما به این حوزه، مطالبات خانواده معدن چیان آزادشهر و دیگر معدنچیانی که تاکنون از سخت ترین شرایط کاری و معیشتی جان سالم به دربرده اند، را در خود سوزاند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست سمنان از مشاهده یک قلاده یوزپلنگ آسیایی ماده به همراه دو توله یوز یکساله در پارک ملی توران در منطقه زمان آباد خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۱    
رییس هیات کشتی همدان با بیان این که این هیات با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند، گفت: از روزی که آمده ام از جیبم نیز برای کشتی استان هزینه کرده ام.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۱    
بنابر اعلام رسانه های داخلی مکزیک بر اثر وقوع انفجار در یک انبار نگهداری وسایل آتش بازی در این کشور دست کم 14 تن جان خود را از دست دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۱    
پوکی استخوان از جمله بیماری های خاموشی است که زمانی فرد متوجه آن می شود که زمین گیر شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۱    
محمد حسین فرحبخش تهیه کننده و کارگردان سینما در نامه ای خطاب به محمد باقرقالیباف - شهردار تهران - نسبت به عملکرد سینماهای شهرداری و برخی سخنان در این زمینه واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۶    
برندگان بخش های مختلف جوایز کتاب بریتانیا 2017 معرفی شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۶    
مهاجم جدید پرسپولیس می گوید: هواداران میلیونی این تیم مسئولیتش را در پرسپولیس دو چندان می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۱    
رئیس انجمن عکاسان استان البرز از کمبود فضای نمایشگاهی در این استان گلایه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۱    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: اعتبار 10 میلیارد تومانی امسال برای تئاترشهر درنظرگرفته شده و قرارداد ادامه بازسازی این مجموعه هم آماده شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۶    
معاون مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی ناجا از کشف 160 فقره پرونده فرار مالیاتی در کشور به ارزش 853 میلیارد تومان در سال گذشته خبرداد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۱    
رئیس ستاد هنرمندان دکتر روحانی، گفت: همیشه به دوستانم گفته ام که اگر 12 سال پیش یعنی سال 84 همه آمده بودند و آمده بودیم و آن اتفاق نمی افتاد، امروز ایران چهره خیلی متفاوتی داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۶    
روغن “اکالیپتوس” فواید درمانی زیادی دارد. متخصصان هندی برای روغن اکالیپتوس فواید درمانی خیلی زیادی شمردندروغن اکالیپتوس از برگ درخت اکالیپتوس بوجود آمده و از مهمترین خاصیت درمانی این گیاه، در بخور ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۲    
طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر کاهش ارزش دلار اندکی افزایش یافت و از پایین ترین قیمت دو ماه گذشته که روز چهارشنبه به آن سقوط کرده بود، فاصله گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۰    
مقصر خستگی دائمی خیلی اوقات استرس های کار، تغییرات فصل، بی خوابی و درگیری های روزمره است. اما خستگی بیش از حد و مداوم همیشه ناشی از این علل نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۵    
رئیس سازمان چای کشور گفت: 3231 تن چای خشک کیفی بهاره در کارخانه های چایسازی گیلان و مازندران استحصال شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۲    
به گفته معاون دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در سال گذشته حدود 12 میلیون گردشگر از مناطق آزاد بازدید کردند که ماحصل آن درآمدزایی 12 هزار و 400 میلیون تومانی بوده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۲    
مدیرعامل شرکت نفت خزر از احتمال توسعه نفت خزر در قالب قراردادهای جدید نفتی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۷    
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی اعلام کرد که برای از سرگیری صادرات گوشت مرغ در پی برگزاری جلسات با تاجران و پیش بینی مشوق های صادراتی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و صندوق حمایت از توسعه بخش ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۷    
تور اروپایی گشت 2 به کارگردانی سعید سهیلی از سوم خردادماه با حضور حمید فرخ نژاد آغاز می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۱    
در بسته حوادث امروز تیترشهر اخباری درباره قاتلی که از ترس اعدام کاری کرد که به زندان بیفتد!، قاتل زن ثروتمند از قصاص گریخت، می خوانید...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۵    
خریدهای جدید باشگاه پرسپولیس با پیراهن این تیم عکس یادگاری گرفتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۲    
آلیا 27 ساله از لتونی 20 سال است که موهای خود را بلند می کند و آن ها را 2.3 متر رسانده و حتی موهایش فضای مخصوصی در رختخواب دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۶    
با برج هایی که در کوچه و پس کوچه تهران سر به فلک کشید و یکی از شروط مجوز طبقات، داشتن پارکینگ بود، جای پارک هم خیلی گران شده و هم نایاب ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۶    
چند روز پس از آغاز فرآیند تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، وزیر راه و شهرسازی به وعده های یکی از نامزدها واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۰    
هجوم گردشگران خارجی به شهر های مختلف ایران از جمله اصفهان ارزآوری کشور ما را از این طریق افزایش داده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۰    
زن میانسال که بعد از 21 سال متوجه شده دخترش زنده است و به دروغ مرگش را به او اعلام کرده اند، با مراجعه به دادسرا درخواست کرد سرنوشت دخترش مشخص شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۲    
وجود باران های پی در پی در روزهای اخیر باعث شده تا وزیر نیرو شرایط آبی کشور را مطلوب ارزیابی کند و بر این باور باشد که دیگر زمان خشکسالی ایران رو به پایان و کشور در مرحله ورود به دوران ترسالی قرار ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۲    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه متن از برگزاری مناقصه میدان آزادگان تا حداکثر یک ماه دیگر خبر داد و گفت: در این راستا شرکت هایی که می توانند در مناقصه شرکت کنند مشخص شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۰    
در سال دوم شورا یک شخص پرنفوذ اصولگرای بیرون شورا برای رأی به چمران به من فشار آورد 5 تن از اعضای شورا در حاکمیت زر و زور و تزویر نیستند که مسجد جامعی یکی از آنهاست
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۰    
بارش های بهاره در کبک کانادا موجب تخلیه صدها خانه شد. 1500 سرباز ارتش برای کمک به سیل زدگان به منطقه اعزام شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۶    
در این گزارش سفری داریم به کشور ایرلند و به تماشای زیبایی های این کشور می نشینیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۱    
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۱    
جشن ها و رژه های روز ملی پیروزی در سراسر روسیه بدون شرح تمرین نجات اضطراری پلیس نیویورک روی کابل پل بروکلین بدون شرح تظاهرات نزدیک کاخ ریاست جمهوری در مانیل ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۸    
بریژیت ماکرون، همسر امانوئل ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه، 64 سال سن دارد و حدود 25 سال بزرگتر از همسرش است. وی در ویرایش سخنرانی های ماکرون به وی کمک می کند و به رئیس جمهور جدید مشاوره نیز می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۲    
نشست خبری علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی صبح امروز چهارشنبه با حضور خبرنگاران رسانه ها برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۰    
تیم والیبال امید ایران با برتری سه بر صفر برابر ژاپن عنوان قهرمانی دومین دوره مسابقات زیر 23 سال آسیا را از آن خود کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۷    
تصاویری در شبکه های مجازی منتشر شده که نشان میدهد کامندان شهرداری تهران مجبورهستند در همایش تبلیغاتی جناب شهردار حاضر شوند و حتی لیست حضور و غیاب نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۱    
مروز سه شنبه (19 اردیبهشت ماه) محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم جهت دیدار با اقشار مختلف مردم اهواز و در راستای تبلیغات انتخاباتی خود به این شهر سفر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۵    
نوشیدن آب چغندر قبل از ورزش به عملکرد بهتر مغز افراد مسن کمک می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۶    
20ردیبهشت(10 May) مصادف با روز جهانی پرندگان مهاجر، رویدادی بین المللی است که در آن بر اهمیت وجود پرندگان مهاجر برای حفظ تعادل زمین، اکوسیستم و انسان تأکید شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده از کارت هوشمند سوخت در جایگاه های عرضه بنزین و گازوئیل را با تصویب کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده 1 قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت الزامی کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۱    
یک منبع آگاه گفت: لیست ارائه شده از سوی شورای عالی اصلاحات برای انتخابات شوراها لیستی نیست که کارگروه های تخصصی بر اساس شاخص ها آن را تعیین کرده بودند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۷    
دو طیف سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا لیست های نهایی شده خود برای پنجمین انتخابات شورای شهر تهران را منتشر کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۵    
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۵    
تصویربرداری سریال پایتخت 5 در شهرستان شیرگاه استان مازندران آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۲    
معاون آموزش ابتدایی ازتعیین چارچوبی برای توانمندسازی مربیان دوره پیش دبستانی خبر داد.
  • ۱