یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۴May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 10 مهر 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 1 مهر 1398 تیتر شهر 2 مهر 1398 تیتر شهر 3 مهر 1398 تیتر شهر 4 مهر 1398 تیتر شهر 5 مهر 1398 تیتر شهر 6 مهر 1398 تیتر شهر 7 مهر 1398 تیتر شهر 8 مهر 1398 تیتر شهر 9 مهر 1398 تیتر شهر 10 مهر 1398 تیتر شهر 11 مهر 1398 تیتر شهر 12 مهر 1398 تیتر شهر 13 مهر 1398 تیتر شهر 14 مهر 1398 تیتر شهر 15 مهر 1398 تیتر شهر 16 مهر 1398 تیتر شهر 17 مهر 1398 تیتر شهر 18 مهر 1398 تیتر شهر 19 مهر 1398 تیتر شهر 20 مهر 1398 تیتر شهر 21 مهر 1398 تیتر شهر 22 مهر 1398 تیتر شهر 23 مهر 1398 تیتر شهر 24 مهر 1398 تیتر شهر 25 مهر 1398 تیتر شهر 27 مهر 1398 تیتر شهر 28 مهر 1398 تیتر شهر 29 مهر 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۷    
جلسه هیئت دولت صبح امروز چهارشنبه 24 مهر برگزار شد و جمعی از وزرای دولت پس از پایان جلسه با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ گفتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۶    
محمود کلهری شهردار منطقه 17 در دیدار با فعالین فرهنگی منطقه از رفع موانع برای بازگشایی دوباره سینما بهاران خبر داد و افزود: پس از وقفه پنج ساله و با تلاش صورت گرفته ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۵:۳۵    
کمبود ویتامین ها موجب ایجاد اختلالات روانی و تضعیف سیستم عصبی می شوند که در این پنج شنبه برنا به معرفی 8 مورد از بهترین و مهم ترین آنها میپردازیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۵    
سقط عمدی یکی از پدیده هایی است که در سراسر جهان مشاهده می شود و فارغ از قانونی یا غیر قانونی بودن آن، بر اساس مقررات هر کشور، در بیشتر جوامع جهان به عنوان امری غیرعادی تلقی می شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۶    
دانلود
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۲۲:۵۰    
پرو پئیچ بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال و وکیلش آخرین وضعیت دریافت مطالبات این بازیکن از این باشگاه و دلیل درخواست برای محرومیت استقلال را تشریح کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۵    
در راستای توسعه ایمنی و پیشگیری از حوادث احتمالی، وجدانی مدیر بازرسی منطقه 9 به همراه کرمی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه از املاک فرسوده و پر خطر بازدید کرد. ب
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۵    
طی حکمی از سوی پیروز حناچی تورج فرهای به عنوان شهردار منطقه تهران منصوب شد
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۲    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگسازی اجتماعی کودکان این منطقه در هفته ملی کودک خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۲    
بحیرائی با حضور در نشستی صمیمانه با دبیران کانون های سالمندان محلات ده گانه، بر رعایت جایگاه و منزلت سالمندان تأکید کرده و با اهدای هدایایی از ایشان تجلیل به عمل آورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۶    
تورج فرهادی شهردار جدید منطقه شش نیز در آئین کریم و معارفه خود ضمن تشکر از خدمات محمدرضا دهداری پور بر تلاش شبانه روزی برای تحقق چشم انداز تعریف شده در طرح جامع برای این منطقه تاکید کرد
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۲    
مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: در همین کشور های همسایه مثل ترکیه با همین تعداد خودرو و جمعیتی مشابه ما تقریباً روزی 15 میلیون لیتر بنزین مصرف می شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۰    
وزیر بهداشت طی نامه ای به وزیر دادگستری خواستار رسیدگی به وضعیت بهورز بازداشت شده در یکی از روستاهای چهارمحال بختیاری شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۷    
رئیس فراکسیون امید در دیدار با آیت الله نوری همدانی، بر ضرورت عملیاتی شدن همه اصول قانون اساسی بویژه فصل سوم این قانون درباره رعایت حقوق ملت تاکید کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۷    
بنیاد حسین اف سفیر جمهوری آذربایجان در ایران در حاشیه دیدار با اعضای هیات نمایندگان اتاق تبریز درباره سرمایه گذاری های مشترک ایران و آذربایجان اظهار داشت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۵    
صفحه رسمی AFC درگذشت جعفر کاشانی، پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس را تسلیت گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۵    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه مقاومت شرکت ملی دخانیات در پیادهسازی سامانه رهگیری و ردیابی کالاهای دخانی برطرف شده، گفت: امیدواریم بتوانیم سامانه را امسال عملیاتی کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۱    
وزارت راه و شهرسازی به منظور پوشش هزینه اجرای طرح های زیربنایی و روبنایی مسکن مهر درخواست تعیین تعرفه نقل و انتقال این واحدها را به هیئت دولت ارائه کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۷    
به گزارش تیترشهر : سید عباس موسوی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه با انتشار عکس های از جعفر کاشانی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۷    
به گزارش تیترشهر : صفحه اینستاگرام اینستا خبری" در صفحه خود به ناکامی های پاتریوت آمریکایی در شناسایی پهپادهای یمن پرداخت. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به بیانیه سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان، تاکید کرد: ایران کاهش تنش در منطقه را تنها از طریق مقابله جدی تمامی طرف ها با اقدامات مخرب رژیم صهیونیستی می داند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۱    
به گزارش تیترشهر : صفحه اینستاگرام اینستا خبری تصاویر ماهواره ای از انفجار و آتش سوزی ایستگاه قطار مدرن عربستان را منتشر کرد. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۰۵    
به گزارش تیترشهر : با گشایش های سیاسی ایجاد شده به موجب تصویب برجام در قبال محدود کردن برنامه هسته ای کشور ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۰۵    
وزیر صنعت با ارسال نامه ای به رئیس اتاق تهران، سه نماینده باقیمانده خود برای حضور در جلسات هیات نمایندگان اتاق تهران را معرفی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۶:۰۵    
سخنگوی دولت در واکنش به ادعای برخی از رسانه ها مبنی بر این که فشار دولت و قوه قضاییه باعث کاهش حکم حسین فریدون از 7 سال به 5 سال شده است تصریح کرد: این موضوع از بنیان دروغ است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۵:۳۵    
خودروهای کلاسیک ژاپنی، داشته هایی دوست داشتنی هستند که در این سالها از دید بسیاری از خودرودوستان ایرانی غافل مانده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۵:۰۵    
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه در 7 ایستگاه امکانات درمانی برای زائران اربعین تدارک دیده شده است، گفت: برای چهار روز اول یک میلیون وعده غذای گرم تدارک دیده ایم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۴:۳۵    
همانقدر که حذف یارانه افراد پردرآمد ضروری است پرداخت یارانه به افراد نیازمند مهم و قابل توجه خواهد بود، چراکه شاید یارانه تاثیری در زندگی پردرآمدها نداشته باشد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۴:۰۵    
مکسین واترز سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا اعلام کرد استیضاح برای دونالد ترامپ کافی نیست و او باید در سلول انفرادی زندانی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۳:۰۵    
معاون وزیر خارجه کویت درباره سخنان مطرح شده از سوی مقامات ایرانی و عربستانی در خصوص برقراری صلح میان تهران و ریاض ابراز خوش بینی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۲:۳۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در بانک های دولتی پدیده ادغام بسیار جدی است و امسال در مجامع همه بانک های دولتی، این مسئله به عنوان یک بند، گزارش گیری شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۱:۳۵    
تیم فوتبال پرسپولیس چهارمین برد خود در رقابت های فصل جاری فوتبالی کشور را بار دیگر با نتیجه یک بر صفر ثبت کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۱:۰۶    
کارگران بخش خصوصی یونان امروز (چهارشنبه) قرار است دست به یک اعتصاب سراسری 24 ساعته بزنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۰:۰۶    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: به منظور کنترل هر چه بیشتر و کاهش تخلقات رانندگی و تصادفات خودروهای عمومی به ردیاب مجهز شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۳:۵۱    
وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم تیم ملی با بیان این که اگر به من کمک نکنند، مدال المپیک در کار نیست و دیگر کیانوش رستمی نداریم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۶    
خوراکی های سرشار از ویتامین A به مقابله با سرطان پوست کمک می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۳:۲۱    
یکی از جلوه های آشکار شکست سیاست تحریم و فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران، روند رو به گسترش همکاری ها و روابط اقتصادی ایران با همسایگان از جمله جمهوری عراق است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۶    
14 ماه از مصوبه مدیران ورزش برای احیای فدراسیون بین المللی زنان می گذرد اما با وجود تاکیدی که بر سرعتِ روند کار شده بود هنوز هیچ اقدامی انجام شده حتی در حد اطلاع رسانی به دیگر کشورها.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۱    
روز گذشته تصاویری از خودروی سایپا کوئیک با تغییرات ظاهری نسبتا خوب منتشر شد و سپس اعلام شد که این نسخه از سایپا کوئیک با نام "کوئیک کراس" و به همراه گیربکس اتومات به خط تولید اضافه خواهد شد و از همه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۶    
ستاره اسبق شاهین، پرسپولیس و تیم ملی ایران در سن 75 سالگی دار فانی را وداع گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۱    
مدیر سازمان بیمه سلامت درباره افراد واجد شرایط بیمه رایگان و پذیرش بیمه شدگان در مراکز خصوصی توضیح داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۲:۰۶    
نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله محمد امامی کاشانی در دانشگاه تهران اقامه می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۱    
رئیس کمیسیون عمران از دو شکایت مجلس از دولت به دلیل عدم واگذاری زمین های دولتی و عدم ورود جدی به نوسازی بافت های فرسوده خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۶    
یائسگی مرحله ای از زندگی است که همه زنان آن را در میانسالی تجربه می کنند. این دوران زن را به لحاظ فیزیولوژیکی و روانی دچار بحران های عمیقی می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۱:۲۱    
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درگذشت پیشکسوت این تیم را تسلیت گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۱:۰۶    
خشونت میان زوجین؛ پدیده ای غیرطبیعی است که عوامل روانی و محیطی متعددی در بروز آن نقش دارند. پدیده ای که حتی یک کلام خشونت آمیز ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۱    
بانک ملت در نامه ای به سازمان بورس که در سامانه کدال قرار گرفته اعلام کرد: مبلغ خسارت توافق شده با خزانه داری انگلیس که مربوط به شکایت در دادگاه بابت تحریم این بانک بوده، وصول شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۶    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: امروز درست نسبت به یک سال پیش، پول ملی 40 درصد تقویت شده و رشد تورم مهار گشته و طلیعه رشد اقتصادی آشکار شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۱    
جنبه های روحی و روانی دیابت چیزی است که اغلب پزشکان و کارشناسان آن را نادیده می گیرند. اما افرادی که از این بیماری رنج می برند معمولا با استرس، اضطراب و اندوه و حتی افسردگی دست و پنجه نرم می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۰:۰۶    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قانونگذار در صلاحیت دو وزارتخانه بازرگانی و صنایع و معادن تغییراتی ایجاد کرده است که به نظر شخصی بنده باید دو وزیر جهت رأی اعتماد به مجلس معرفی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۱    
مقصد نهایی برانکو ایوانکوویچ در لیگ برتر فوتبال ایران، تیم گل گهر سیرجان نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۶    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه اروپا نمی تواند از اقدامات جبرانی در برجام استفاده کند، گفت: اقدام جبرانی که برای اروپا در ماده 36 و 37 دیده شده زمانی است که ایران به عنوان اولین نقض کننده مطرح باشد و ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۹:۲۱    
امروز در بازار آزاد قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با افزایش متوسط 900 هزار تومانی همراه است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۶    
"سرطان سینه" دومین سرطان رایج بین زنان است و برخی از عوامل خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می دهند؛ مصرف بالای گوشت قرمز و فرآورده های گوشتی از دلایل مهم ابتلا به این نوع سرطان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۸:۵۱    
سفیر سابق آمریکا و نماینده ویژه سابق رئیس جمهور این کشور در اوکراین موافقت کردند درباره روند تحقیقات استیضاح او شهادت دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۶    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ایران پایبندی خود به مقررات و تعهدات بین المللی را در برجام به جامعه بین الملل نشان داد گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۶    
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته ششم لیگ برتر فصل 99-98 را اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۶    
انتظار می رفت هیئت ایرانی در نیویورک توان خود را صرف گفتگو با سران کشورهای منطقه و مجاب کردن آنان برای همراهی با ابتکار جدید ایران می کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۵    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15 : کامران همایونی مسئول سامانه نظارت همگانی1888 منطقه با اعلام مطلب فوق افزود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۲    
اداره امور بانوان منطقه22، از برگزاری پیاده روی بانوان سالمند در بوستان ریحانه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۲    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17 : محمود کلهری شهردار منطقه17 در جمع پیشکسوتان جهاد و حماسه دارالشهدای تهران گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۶    
نشست خبری ویژه برنامه های هفته تهران در قلب طهران برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۶    
مراسم روضه الشهداء در منزل شهید مسلم شیرین آبادی فراهانی برگزار گردید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۶    
جلسه ای در خصوص بررسی رفع نشست سپتیک بزرگراه امام علی محدوده خیابان پیروزی، با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه معاونت فنی و عمرانی و شهرداری ناحیه یک ونمایندگان اداره کل هماهنگی و سازمان مشاور ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۰    
عملیات لکه گیری و بهسازی معابر با اجرای تراش، روکش آسفالت و پخش هزار و 350 تن آسفالت در معابر نواحی پنجگانه منطقه 19 انجام شد .
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۰    
به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17 : برنامه مهرقلم ویژه بصدا درامدن زنگ با حضور شهردار محترم منطقه و روسای ادارات به همراه هیات همراه و خانم نژادبهرام عضو شورای شهر تهران و آقای ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۱    
پیش از سفر به هر شهر یا کشوری، دانستن نکات مهم یا قوانین آن منطقه می تواند تجربه ی خوبی را برایتان رقم زند. در این مقاله به نکاتی که باید پیش از سفر به بمبئی بدانیم، خواهیم پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۵    
استاندار تهران گفت: تا نیمه سال آینده 100 درصد واحدهای مسکن مهر استان تهران تحویل داده می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۵    
استفاده از گیاهان دارویی به عنوان نسخه شفابخش صدها سال است در ایران و بسیاری از کشورهای جهان مرسوم است اما اینکه آیا بازار خوش رنگ و لعاب عطاری ها می تواند درمان دردهای بیماران باشد همواره جای سوال ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۲    
مدیر عامل پرسپولیس گفت: جعفر کاشانی از مفاخر فوتبال ایران، پرسپولیس و از بنیانگذاران باشگاه بودند، به عنوان بازیکن و چه به عنوان مدیر، خدمت بسیاری کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۶    
به گزارش تیترشهر : سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه توئیتر خود پیامی درباره اهمیت پیاده روی اربعین منتشر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۶    
به گزارش تیترشهر : گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش درپی درگذشت جعفر کاشانی نوشت: تسلیت به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس، خانواده او، هواداران و دوستداران فوتبال ایران؛خدا رحمتش کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۶    
شاید جالب باشد که بدانید در حال حاضر تمامی اسکناس های رایج در ایران، در داخل کشور و از طریق کارخانجات داخلی تولید و چاپ می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: بیش از 20 هزار بیمار تالاسمی کشور مصرف کننده 400 هزار واحد خون هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۰    
پژو 2008 را تقریبا همگان می شناسند، اخبار و حواشی ورود این خودرو به بازار کشورمان و سپس تولید آن، به قدری زیاد بود که تمامی ایرانیان با این کراس اوور فرانسوی آشنا شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۷    
محققان موفق شدند تا ساختار سه بعدی یک مجموعه پروتئینی را که در بینایی مهره داران تاثیر دارند، با وضوح اتمی مشخص کنند. این یافته پیامدهای گسترده ای برای طراحی بیش از یک سوم داروها در بازار امروز دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۷    
رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: محله محوری و توسعه محوری بر اساس نظرات نخبگان محلات برای تنظیم بودجه سال 99 جز مهم ترین برنامه های شورای اسلامی شهر تهران در سند توسعه برنامه سوم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۱    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت 4 میلیون تومان، داد و ستد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۱    
درباره شرایط درخواست مجوز خروج از کشور مشمولان وظیفه بیشتر بدانید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۶    
زیتون ، میوه ای پرخاصیت که در رودبار ، جنوبی ترین شهر گیلان می روید.گیلان در مساحت و تولید زیتون، رتبه سوم کشور را دارد و زمان برداشت زیتون از شهریورماه آغاز و تا پایان آذر ادامه دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۵    
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه 10 مهر 1398 با حضور در حسینیه امام خمینی با حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۲    
امروز دویستمین روز حضور "کریستینا کخ" فضانورد ناسا در فضا است که به همین مناسبت ناسا این موفقیت را تبریک گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۲    
شرکت های فعال در حوزه فناوری، سطل های زباله هوشمندی ابداع کرده اند که می توانند زباله را به صورت خودکار بیرون ببرند و کاربر را از انجام دادن این کار بی نیاز کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۶    
رویداد فرهنگی هنری "زندگی در اکو" از ساعت 15:30 روز جمعه 12 مهرماه در باغ موزه هنر ایرانی برپا می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۶    
به گزارش تیترشهر : "تِللَر" عنوان نمایشگاه نقاشیخط های قدرت ناصر است که از روز جمعه 12 مهرماه در گالری شلمان برپا می شود. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۷    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل تیم مصر گفت: از نظر ذهنی و روحی برای بازی امروز آماده نبودیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بیان کرد: عملاً شهردار تهران اقدامات اجرایی در جهت ادغام دو معاونت ها و گذاشتن یک سرپرست در یک معاونت را آغاز کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۷    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در نشست تخصصی شهرداران مناطق و نواحی شهر تهران گفت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۵    
در راستای تسهیل شرایط سفر زائران عتبات عالیات در ایام منتهی به اربعین حسینی و باتوجه به هماهنگی های به عمل آمده با بانک پارسیان، ثبت نام ارز زائران طریق آیگپ انجام خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۲    
مصر روز سه شنبه از تابوت کاهن مصر باستان که اخیرا از موزه متروپولیتن نیویورک به مصر بازگردانده شده بود، رونمایی کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۱    
به گزارش تیترشهر : صفحه اینستاگرام اینستا خبری در جدید ترین پست خود به وضعیت جسمانی تخت روانچی پرداخت. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۰    
دبیر انجمن رادیولوژی ایران با عنوان این مطلب که دولت باید سوبسید حوزه سلامت را پرداخت کند، گفت: در تعیین تعرفه های پزشکی باید هزینه تمام شده و نرخ تورم لحاظ شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۰    
رقص سماع به نوعی از رقص صوفیه گفته می شود که شامل چرخش بدن همراه با حالت خلسه برای اهداف معنوی است. سماع سابقه دیرین تاریخی دارد و داستان تعالی روح است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۷    
بازیکن و کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که در سال های اخیر عضو و رئیس هیات مدیره این باشگاه بود، صبح روز چهارشنبه دعوت حق را لبیک گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۱    
ملکی گفت: مقداری دام در حال خروج از غرب کشور است که با استمرار این روند، شاهد نوسان قیمت در بازار داخل خواهیم بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۲    
به گزارش تیترشهر : سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی برای اولین بار پس از تصدی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در یک گفتگوی اختصاصی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۲    
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس روز گذشته اعلام کرد که در حال حاضر دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو بیش از 30 هزار میلیارد تومان به بانک ها بدهکار هستند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۶    
آمریکا جهت تحقق منافعش در سوریه راهبردهای متنوعی از جمله جنگ نیابتی، تغییر نظام سوریه و از بین بردن زیرساخت های اقتصادی، نظامی و سیاسی و تجزیه فرقه ای کشور را دنبال کرده است.
  • ۱