جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 16 مهر 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 1 مهر 1398 تیتر شهر 2 مهر 1398 تیتر شهر 3 مهر 1398 تیتر شهر 4 مهر 1398 تیتر شهر 5 مهر 1398 تیتر شهر 6 مهر 1398 تیتر شهر 7 مهر 1398 تیتر شهر 8 مهر 1398 تیتر شهر 9 مهر 1398 تیتر شهر 10 مهر 1398 تیتر شهر 11 مهر 1398 تیتر شهر 12 مهر 1398 تیتر شهر 13 مهر 1398 تیتر شهر 14 مهر 1398 تیتر شهر 15 مهر 1398 تیتر شهر 16 مهر 1398 تیتر شهر 17 مهر 1398 تیتر شهر 18 مهر 1398 تیتر شهر 19 مهر 1398 تیتر شهر 20 مهر 1398 تیتر شهر 21 مهر 1398 تیتر شهر 22 مهر 1398 تیتر شهر 23 مهر 1398 تیتر شهر 24 مهر 1398 تیتر شهر 25 مهر 1398 تیتر شهر 27 مهر 1398 تیتر شهر 28 مهر 1398 تیتر شهر 29 مهر 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۰۰:۰۶    
کمتر از دو هفته به آغاز سفر اربعین باقی مانده و با تمهیدات صورت گرفته از سوی بانک مرکزی، اکنون دلار، یورو و دینار به ازای هر نفر معادل 100 یورو در صرافی ها به متقاضیان ارایه می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۵    
معاون خدمات شهری منطقه 22 تاکید کرد: خشک شدن هدفمند درختان بوستان چیتگر شایعه ای بی رحمانه بود که برخی از دوستان با بی تقوایی آن را مطرح کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۰    
پتاسیم با محافظت از رگ های خونی در مقابل ضخیم شدن و آسیب اکسیداتیو، به بدن کمک می کند. هر بزرگسال باید روزانه 4700 میلی گرم پتاسیم دریافت کند. پتاسیم زیادی می تواند خطرناک باشد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۰    
انسان ها از گذشته تا به امروز رویای سفر در زمان را در سر پرورانده اند و امروز تونلی عجیب هست که با نام تونل زمان شناخته می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۰    
طبق اعلام شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، به مناسبت ایام اربعین در 9 فرودگاه کشور پروازهای فوق العاده به مقصد نجف برقرار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۷    
یک متخصص طب سنتی گفت که درمان های طب سنتی تنها می توانند به کنترل دیابت کمک کنند و نقش مکمل را داشته باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۷    
جویدن ناخن معمولا از دوران کودکی شروع می شود و در دوران نوجوانی به طور قابل ملاحظه ای افزایش می یابد و با بالا رفتن سن کاهش می یابد، گرچه ممکن است این عادت تا بزرگسالی هم ادامه یابد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۶    
یکی از بهترین مصوبات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی، برداشتن محدودیت استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در بخش گردشگری این استان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۱    
به گزارش تیترشهر : صفحه اینستاگرام حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی درباره وحدت ایران و عراق نوشت: روز به روز شعاع نورانیت عاشورا و اباعبدالله(ع) گسترش و توسعه می یابد. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۵    
به گزارش تیترشهر : یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره دیدارهای مخفیانه خزاعی و سوزان رایس نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۰    
علی دیواندری متهم ردیف اول پرونده فساد اقتصادی، طبق اعلام سایت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی هنوز رئیس این پژوهشکده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۲    
به گزارش تیترشهر : محمد عبداللهی تحلیلگر مسایل سیاسی در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره ادعای شبکه بی بی سی مبنی بر برده داری ایرانیان نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۲    
به گزارش تیترشهر : صفحه اینستاگرام اینستاخبری نوشت: اعتراضات در برخی مناطق عراق چند روزی است بازتاب زیادی در رسانه ها داشته که یکی از مهمترین موضوعات آن، کشته شدن برخی شهروندان این کشور است. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۶    
معاون بهداشت وزارت بهداشت دستور عدم اعلام نتیجه آزمایش HIV مثبت در آزمایشگاه های کشور را تکذیب کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۵    
به گزارش تیترشهر : صفحه اینستاگرام حجت الاسلام پناهیان پستی با عنوان " پیروزی در راه است" منتشر کرد. دانلود
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۲    
علی آبادی، مدیرعامل مپنا با تاکید بر روی این موضوع که برقی کردن خودروها می تواند کاملا اقتصادی باشد، به این نکته اشاره کرد که شرکت مپنا کلیه طراحی های لازم برای ایجاد زیرساخت و تبدیل خودروهای موجود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۶    
شاید در هیچ جای دنیا سابقه نداشته باشد که دو کشور چندین دهه تنش ، اختلاف و حتی جنگ با یکدیگر را تجربه کرده باشند و ده ها کشور منطقه ای و غیر منطقه ای و طرف هایی در داخل و خارج برای ایجاد شکاف میان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۷:۴۵    
تمرین امروز (سه شنبه) تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 16:50 آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۷:۰۶    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمی توان گفت تیم امید به هیچ وجه به المپیک نمی رود اما خودمان می دانیم که اگر به المپیک 2020 صعود کنیم، شانسی خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۶:۰۶    
دریافت تسهیلات برای خرید خانه های 30 سال ساخت از طریق یک مصوبه بانکی مجاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۵:۳۶    
وکیل کادرفنی سابق پرسپولیس، تهران را بدون توافق با مسئولان این باشگاه ترک و به کرواسی بازگشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۴:۳۶    
رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد که از دوشنبه هفته آینده، این سازمان تکلیف خودروها را مشخص می کند تا آنهایی که همچنان امکان تولید دارند، به کارشان ادامه دهند و آنهایی که باید تولیدشان متوقف شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۴:۰۶    
دیپلمات های آمریکایی فکر می کردند که آن ها برای حل یک مشکل به ظاهر غیر قابل حل یک راهکار مذاکره شده یافته اند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۳:۳۶    
نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال گفت: نگاه ها برای حضور زنان در ورزشگاه ها مثبت است و امیدواریم افرادی که برای تماشای دیدار ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می کنند از تماشای یک مسابقه ملی لذت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۲:۰۶    
درحالیکه معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در راستای حمایت از حقوق کودکان و اجرای سیاست های تحکیم خانواده اقداماتی مانند حمایت از کودکان در برابر ازدواج زودهنگام (اصلاح ماده 1041 قانون مدنی) و حمایت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۱:۳۶    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از شرایط خود در باشگاه برایتون انگلیس راضی نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۱:۰۶    
در پی افزایش احتمال حملات تلافی جویانه یمنی ها علیه متجاوزان سعودی، وزارت خارجه انگلیس به اتباع این کشور توصیه کرد به عربستان سفر نکنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۰:۳۶    
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز تجهیز گرمخانه های پایتخت به وسایل گرمایشی و... با آغاز سرما خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۶    
افرادی که اضافه وزن دارند همواره به دنبال روش های لاغری هستند تا علاوه بر احساس رضایت از تناسب اندام، سلامتی خود را نیز تضمین کرده و از بیماری های مرتبط با چاقی مصون بمانند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۰    
رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: تفاهم شده است که اسناد شهرداری با ستاره و یا نشانه ای از سایر اسناد مشخص و ثبت شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۳:۵۲    
هفته ششم لیگ برتر نوزدهم در حالی به پایان رسید که تقریبا تمام وعده هایی که مهدی تاج در پایان فصل گذشته و طی هفته های اخیر بر آن تاکید کرده بود در فوتبال ایران عملی نشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۷    
رئیس جمهوری آمریکا در یک کنفرانس خبری اعلام کرد، هرگز نمی پذیرد که تروریست های داعش از سوریه به گوآنتانامو انتقال یابند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۳:۲۲    
امروز در بازار آزاد قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با ثبات نسبی همراه است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۷    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال معتقد است اگر فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید باقی می ماند و تیمش نتیجه نمی گرفت، پرونده مربی گری اش بسته می شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۲:۵۰    
اگرچه مطابق با وعده هایی که دولتی ها می دادند انتظار می رفت لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم به انضمام مالیات بر عایدی در نیمه اول سال به مجلس برود اما هنوز خبری از این لایحه نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۵    
رئیس جمهور ایالات متحده از خروج 50 سرباز آمریکایی از منطقه عملیات احتمالی ترکیه در شمال سوریه خبر داد و افزود: اعضای داعش و خانواده های آنها را نمی توانیم برای مدت طولانی در سوریه نگه داریم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۰    
محققان آمریکایی در مطالعه ای به بررسی چگونگی اثربخشی داروی جدید سل در مقابله با یکی از کشنده ترین بیماری های جهان پرداختند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۲:۰۵    
دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال بعد از چند روز تعطیلی، از امروز آغاز می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۱:۵۰    
عضو کمیته کشوری آنفلوآنزا از بروز موارد تک گیر آنفلوآنزا در کشور خبر داد و به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که اگر بیماری زمینه ای دارند، واکسن آنفلوآنزا تزریق کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۵    
عضو سابق کمیته فنی و توسعه فوتسال می گوید انتخاب صانعی برای تیم جوانان تصمیم درستی بوده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۱:۲۰    
دهقان از پرداخت وام 50 میلیون تومانی به محرومان شهر تهران خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۰    
از جمعیت حدود دو میلیون و 900 هزار نفری بیکار، 34 درصد زن و 66 درصد مرد هستند؛ بر این اساس مردان دو برابر زنان بیکارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۵    
روزها از پی هم می گذرند و در این میان گویا اروپا قصد ندارد غیر از حرف زدن و صدور بیانیه کار جدی تری برای حفظ برجام انجام دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۰    
به همین سادگی! دانشمندان می گویند دور کردن افکار منفی، مثلا خیلی دیر شده! ، امشب دیرتر از همیشه شده! ، فردا در محل کارم خواب آلود خواهم بود ، ...، باعث می شود راحت تر به خواب بروید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۵    
وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه شفاف سازی در سازمان غذا و دارو و سایر زیرمجموعه های وزارت بهداشت و با تاکید بر اینکه بزرگ ترین اولویتم در "دارو"، حذف "رانت" است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۵    
با موافقت نمایندگان مجلس لایحه مالیات بر ارزش افزوده به منظور اصلاح به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۰    
رئیس پانزدهمین کنگره اورژانس و بیماری های شایع طب کودکان، به تشریح وضعیت سلامت کودکان کشور پرداخت و گفت: 95 درصد کودکان ایرانی واکسیناسیون شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۵    
وزیر علوم، فناوری و تحقیقات درباره اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی بیان کرد: ما به دنبال تقاضامحور کردن پایان نامه های دانشگاهی بوده و یک سامانه برای تامین اعتبار پژوهش های دانشگاهی ایجاد شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۵    
ماه اکتبر ماه کارزار بین المللی برای افزایش آگاهی ها پیرامون سرطان سینه در سراسر جهان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۷:۳۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خطاب به نمایندگان گفت: جهت ادامه رسیدگی به لایحه مالیات بر ارزش افزوده، مجلس فردا و پس فردا هم جلسه علنی دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۵    
المیادین در گزارشی به تحولات چند روز اخیر عراق و دست های پشت پرده ای که قصد داشتند این کشور را دچار هرج و مرج کنند، پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۲    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اختصاص 500 میلیون یورو به این سازمان، گفت: ریالی از 500 میلیون یورو نزد سازمان بیمه سلامت باقی نمانده و تمامی آن به مراکز دانشگاهی تخصیص یافته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۲    
کنگره برای مقام های ارشد پنتاگون و کاخ سفید احضاریه صادر کرد تا اسناد و مدارک مربوط به روابط ترامپ با دولت اوکراین را ارائه دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۱    
با گسترش تکنولوژی و شهرنشینی، نگرانی ها درباره تخریب محیط زیست روز به روز افزایش می یابد و این مساله در کلانشهرهایی مانند تهران که ساکنانش در بیشتر روزهای سال از هوایی پاک و آسمان آبی محرومند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۵    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به نمایندگی از شورای شهر تهران از نمایندگان مجلس درخواست می کنم در آستانه تصمیم گیری درباره لایحه مالیات بر ارزش افزوده به دغدغه های شوراها و پیگیری هایی که از سوی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۲    
در پی نگرانی ها از عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، لیر ترکیه بیش از 2 درصد از ارزش خود را از دست داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۷    
تریپ ادوایزر در اقدامی دیگر در جهت حفظ رفاه حیوانات، اعلام کرد فروش بلیط آن دسته از سایت های گردشگری که نهنگ ها و دلفین ها را در اسارت نگه می دارند، متوقف می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۱    
متخصص جراحی لثه گفت: طول عمر مفید ایمپلنت های دندانی 10تا 12 سال است ولی بهداشت دهان و دندان می تواند این زمان را افزایش دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۲    
یکی از گزینه های سابق استقلالی ها نامزد سرمربیگری در تیم فوتبال الاهلی عربستان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۲    
امام جمعه موقت تهران گفت: نیروهای انتظامی، مردمی ترین نیروهای مسلح کره خاکی هستند و مردم با نیروهای انتظامی پیوندی استوار دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۶    
بیژن زنگنه گفت: ایجاد توانمندی در ساختار مدیریتی مناسب و تولید سرمایه کافی، لازمه حضور بخش خصوصی در صنعت نفت هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۰    
به گزارش تیترشهر : یک فعال حوزه سلامت و بهداشت در صفحه شخصی خود در توییتر به خبر تایید حذف بیماری سرخک در ایران پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۷    
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای پس از دیدار "سرگئی لاوروف" با مقامات اقلیم کردستان، بر اهمیت تحکیم توافق عراقی- عراقی از طریق گفت و گوی ملی همه جانبه و حمایت از وحدت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۱    
در آستانه اربعین حسینی و افزایش تقاضا برای دریافت گذرنامه، شرکت ملی پست برای متقاضیان ساکن شهر تهران اطلاعیه صادر کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۱    
معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه محیط زیست یعنی سلامت مردم گفت: برای سلامت مردم هیچ خط قرمزی وجود ندارد. اگر قرار باشد تولیدی به سلامت آسیب بزند متوقف می شود چرا که اصل سلامت مردم است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۵    
نسخه آزمایشی اپلیکیشن پیشگیری از آلزایمر سالمندان امروز سه شنبه، 16 مهر ماه در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی رونمایی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور از خدمات رسانی 2500 دستگاه اتوبوس به زائران کربلا در ایام اربعین خبرداد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۲    
یک مشاور تغذیه گفت: مصرف نکردن صبحانه، خطری برای کودکان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۶    
به اعتقاد یک مسئول کارگری اجرای طرح طبقه بندی در کارگاه ها موجب افزایش بهره وری و واقعی شدن حقوق و دستمزد کارگران می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۶    
پیشکسوت فوتبال ایران می گوید که بسیاری از بازیکنانی که در استقلال حضور دارند، در حد و اندازه های این تیم نیستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۷    
در حالی که بازاریابی صنایع دستی برای هنرمندان مسئله دشوار و غیرممکنی به نظر می رسد یک مدرس کسب و کار در یزد شناخت فرهنگ هر منطقه را راهکار موثری برای پیدا کردن بازار مطلوب صنایع دستی می داند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۷    
به گزارش تیترشهر : صفحه اینستاگرام بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بخشی از بیانات ایشان در مورد استحکام دولت و ملت منتشر کرد. با مردم بمانید ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۱    
رییس سابق فدراسیون فوتبال گفت: برخی انتخاب ها در فدراسیون فوتبال از روی سیاسی بازی و برای رای جمع کردن بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۱    
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت : در حال حاضر 60درصد داروهای مشتق از پلاسما با پلاسمای ایرانی تأمین می شود و 200 هزار لیتر پلاسما برای تبدیل به داروهای مشتق از پلاسما، تأمین شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۶    
به گزارش تیترشهر : رئیس پلیس پایتخت به تازگی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های داخلی ضمن اشاره به اقدامات پلیس در برخورد با مفاسد اقتصادی توضیح داد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۶    
به گزارش تیترشهر : سید یاسر جبرائیلی تحلیلگر مسائل سیاسی و اقتصادی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره کاسبی سیاسی برخی از مسئولین نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۰    
ارتش ترکیه به رغم هشدارهای تهدیدآمیز رئیس جمهوری آمریکا، یکی از پایگاه های نیروهای دموکراتیک سوریه در شمال شرقی این کشور را هدف قرار داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۵    
عمارت کلاه فرنگی در سال 1301 برای اهداف نظامی در خیابان کوروش کبیر(خیابان شریعتی فعلی) ساخته شد و در حال حاضر محل کار وزیر ارتباطات است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۵    
فوق تخصص کودکان انواع تشنج در کودکان و عوارض آن را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۲    
سقف هر بار سوخت گیری با کارت جایگاه داران در پمپ بنزین ها به 20 لیتر کاهش یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۲    
تیم ملی فوتبال بحرین زیر نظر سرمربی پرتغالی خود آماده رویارویی با ایران می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۲    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: وزارت بهداشت با حذف ارز دولتی دارو در صورتی که مابه التفاوت آن به حمایت بیمه ای از داروی بیماران قرار بگیرند، موافق است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۲    
درکنار بسیاری از ورزش های ماجراجویانه و مهیج مثل رفتینگ، قایق سواری، موج سواری و غیره، ورزش دیگری با نام شن سواری هم وجود دارد که برای علاقه مندان به هیجان و سرعت می تواند بسیار دلنشین باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۶    
مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه آمادگی دارد نسبت به راه اندازی دفتر موقت ثبت دارایی مسئولان نهادها و دستگاه های کشوری و لشگری اقدام کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۰    
سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری یکی از راه های ورود سرمایه به بورس است که این صندوق ها بیشتر مورد اقبال فعالان تازه وارد به این بازار است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۶    
هیوندای الانترا یک سدان سایز کوچک کره ای است که در این سالها، همواره زیر سایه برادرش، یعنی کیا سراتو قرار داشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۰    
عمارت حاکم، نام کوشکی از مجموعه ی قلعه عبدالله آباد یا عبدل آباد ساوه و یکی از مکان ها، جاذبه های تاریخی و دیدنی این شهر است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۰    
گزارشگر ویژه سازمان ملل اعلام کرد ممنوعیت استفاده از پوشیه در هلند در جامعه ای که مدعی احترام به برابری جنسیتی است، معنایی ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۱    
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران از مذاکره با چند بازیکن خارجی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۱    
استاندار پایتخت گفت: ظرفیت مراکز ترک اعتیاد معتادان از 5 هزار نفر به 17 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۱    
بیماری پوکی استخوان به عنوان یکی از بیماری های شایع دوران سالمندی شناخته می شود که می بایست اقدامات پیشگیرانه را از نوجوانی افراد اجرا کرد تا بتوان از شدت عوارض آن در سنین بالاتر، کاست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۵    
صمصامی گفت: یکی از اقدامات سازمان برنامه و بودجه انضباط مالی و بودجه در کاربرگ های اقتصاد مقاومتی بوده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۷    
یک روانشناس گفت: ولخرجی، هزینه هایی است که بدون اولویت بندی نیاز های خانواده و تا حدودی خودخواهانه صورت می پذیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۱    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امید کشورمان در خصوص مسائل مختلف توضیحاتی ارائه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۸:۱۰    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشت در پی رسوایی اخیر ترامپ در موضوع اوکراین گیت نمایندگان حزب جمهوری خواه در صورت استیضاح ترامپ از او دفاع نخواهند کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۸:۰۷    
خرید کردن یکی از بهترین لذت های سفر به خصوص در سفرهای خارجی است. اگر عاشق خرید کردن هستید، بد نیست که بهترین شهرهای دنیا برای خرید را بشناسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۸:۰۷    
تحولات عراق و منطقه در گفت وگوی ویژه خبری 15 مهرماه با حضور امیر عبدالهیان بررسی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۸:۰۱    
نتایج یک تحقیق نشان داده است که از دست دادن دندان ها در سنین بزرگسالی می تواند با افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی مرتبط باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۸:۰۱    
معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت ضمن تشریح اقدامات بهداشتی و درمانی در خصوص بیماران روان گفت: از 23 ...
  • ۱