چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۵۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 5 آبان 1395 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 31 فروردین 1395 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1395 توریسم آنلاین 31 خرداد 1395 توریسم آنلاین 31 تیر 1395 توریسم آنلاین 31 مرداد 1395 توریسم آنلاین 31 شهریور 1395 توریسم آنلاین 30 مهر 1395 توریسم آنلاین 30 آذر 1395 توریسم آنلاین 30 دی 1395 توریسم آنلاین 30 بهمن 1395 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 1 آبان 1395 توریسم آنلاین 2 آبان 1395 توریسم آنلاین 3 آبان 1395 توریسم آنلاین 4 آبان 1395 توریسم آنلاین 5 آبان 1395 توریسم آنلاین 6 آبان 1395 توریسم آنلاین 7 آبان 1395 توریسم آنلاین 8 آبان 1395 توریسم آنلاین 9 آبان 1395 توریسم آنلاین 10 آبان 1395 توریسم آنلاین 11 آبان 1395 توریسم آنلاین 12 آبان 1395 توریسم آنلاین 13 آبان 1395 توریسم آنلاین 14 آبان 1395 توریسم آنلاین 15 آبان 1395 توریسم آنلاین 16 آبان 1395 توریسم آنلاین 17 آبان 1395 توریسم آنلاین 18 آبان 1395 توریسم آنلاین 19 آبان 1395 توریسم آنلاین 20 آبان 1395 توریسم آنلاین 21 آبان 1395 توریسم آنلاین 22 آبان 1395 توریسم آنلاین 23 آبان 1395 توریسم آنلاین 24 آبان 1395 توریسم آنلاین 25 آبان 1395 توریسم آنلاین 26 آبان 1395 توریسم آنلاین 27 آبان 1395 توریسم آنلاین 28 آبان 1395 توریسم آنلاین 29 آبان 1395 توریسم آنلاین 30 آبان 1395 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۲۴    
منصور پورحیدری پدر معنوی استقلال این روزها حال و روز خوشی ندارد و به دلیل سرطان ریه در بیمارستان به سر می برد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۱۹    
مدافع پرسپولیس در توئیت جدید خود خبر داد که پدر شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۳۴    
لابد می دانید بازی هفته گذشته استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در حالی با تساوی یک - یک به پایان رسید که هواداران دو تیم درگیر شده و صحنه های زشتی را رقم زدند ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۲۴    
سیزدهمین شماره مجله ورزش و تصویر-اولین نشریه ورزشی سه بعدی دنیا- منتشر شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۹    
همیشه شما باید به سمت هتل تان در سفر بروید اما چه می شد اگر هتل تان به جایی که شما می خواهید پرواز می کرد و در واقع با هتل تان سفر می کردید؟ یک شرکت طرحی را برای همین کار معرفی کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۴    
محمدحسین محمودزاده جهانگرد جوانی است که با دوچرخه اش بسیاری از مناطق ایران و جهان را رکاب زده است. با این جهانگرد جوان همراه شدیم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۹    
مقام های روسیه برای اولین بار تصویر قدرتمندترین موشک هسته ای جهان را منتشر کرده اند که قادر است کشوری به وسعت فرانسه را نابود کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۹    
استقلالی ها ساعتی پیش وارد شهر اهواز شدند و با اتوبوس به هتل پارس اهواز رفتند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۹    
تیم ماشین سازی تبریز در فصل نقل و انتقالات ستاره های زیادی را به خدمت گرفت اما رسول خطیبی نتوانست با بازیکنانی چون پیام صادقیان ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۹    
توریسم آنلاین:مجموعه جزیره های"سانتورینی " در یونان،در قسمت انتهایی دریای اژه قرار دارند و مقصد مناسبی برای زوج های جوان هستند این جزیره سوییت هایی با قیمت مناسب نیز دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۹    
جزیره "سنت لوسیا" واقع در غربی ترین قسمت دریای کاراییب در آمریکای مرکزی قرار دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۴    
تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین بعدازظهر امروز خود، فردا پنجشنبه پیش از ظهر آخرین تمرین خود را انجام می دهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۳۴    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد آنتالیا در کشور ترکیه، در آبان ماه جاری به شرح جدول زیر است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۹    
پس از آنکه سازمان هواپیمایی کشوری برنامه های دقیق خود برای فروش بلیت هواپیما در ایام اربعین را مشخص کرد، حالا سازمان راهداری نیز توضیحاتی جدید درباره چگونگی مدیریت سفرهای اربعین ارائه کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۴    
معاون گردشگری آغاز چهارمین دوره از جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری را این بار فرصتی برای زائرین مشهد مقدس برشمرد که از تاریخ 5 لغایت 7 آبان ماه با محوریت پیوند آیین های مذهبی و سفره های نذری با ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۹    
حمید محمدی معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به آخرین روند ثبت نام زائران، اظهار داشت: تا کنون بیش از 430 هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۹    
زهرا نعمتی نخستین زن در تاریخ ورزش ایران است که موفق به راهیابی همزمان به بازی های المپیک و پارالمپیک شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۴    
چیستا یثربی نویسنده سرشناس کشورمان به بیان جزئیاتی از زندگی شخصی اش پرداخت و درباره جدایی از همسرش صحبت کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۴    
استفاده دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا از عبارت زن کثیف برای توصیف هیلاری کلینتون، رقیب خود از حزب دموکرات با گذشته نزدیک به یک هفته از برگزاری آخرین مناظره بین این دو نامزد همچنان خبرساز ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۹    
فیلم سینمایی آدمکش به کارگردانی دنیس ویلنوو و نویسندگی تیلور شریدان روز سه شنبه چهارم آبان ماه در فرهنگسرای اندیشه به نمایش درآمد و با حضور خسرو نقیبی و محمدرضا مقدسیان بررسی شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۹    
نام اصلی او فاطمه است. وی دختر نور محمد، از گرجیانی بود که در زمان صفویه، اجدادش را از گرجستان کوچانده و در مازندران سکونت داده بودند. پدرش در جوانی درگذشت و از آن پس نزد عمه ه اش زندگی می کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۹    
رییس پلیس بین الملل ناجا ضمن اشاره به ارتباط با 190 کشور دنیا از طریق اینترپل، درباره پرونده خاوری نیز گفت: الان پلیس، خاوری را شناسایی کرده، اما برای ادامه باید مقامات قضایی و سیاسی اقدام کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۹    
مهاجم پرسپولیس از همبازی سابق خود خواست که از فوتبال خداحافظی نکند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۴    
با توجه به غیبت امید عالیشاه در ترکیب ابتدایی بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان، وحید امیری در این دیدار در پست تخصصی اش یعنی وینگر چپ به میدان رفت ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۹    
برخی معتقدند ترکیب و یکنواخت بازی کردن پرسپولیس که با یک سیستم ثابت به میدان می رود کاری خواهد کرد تا تیم های حریف دست او را خوانده و کاری کنند تا پرسپولیس کار راحتی نداشته باشد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۹    
روزنامه نود از تهدید عجیب چند بازیکن پرسپولیس نوشته.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۴    
احمد نوراللهی که گفته می شد از ترک پرسپولیس منصرف شده، همچنان به فکر جدایی است و احتمالا نیم فصل می رود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۴    
توریسم آنلاین :شهر تبریز دارای تاریخی طولانی و پر آشوب است که نخستین نشانه های کشف شده تمدن باستانی در آن به 1500 سال پیش از میلاد مسیح بازمی گردد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۹    
فیلمی ازیک سرگرمی دیوانه وار را مشاهده می کنید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۹    
بعضی تفریح ها آنقدر خطرناک و دلهره آور هستند که هیچ وقت ارزش امتحان ندارند اما گاهی کسانی هم پیدا می شوند که برای تجربه جانشان را به خطر می اندازند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۴    
در هفتمین نمایشگاه صنایع هوایی در تهران 120 شرکت از بخش خصوصی آخرین دستاوردها و تولیداتشان را عرضه کرده اند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۹    
بارش برف، برودت هوا و افت محسوس دما که از عصر روز سه شنبه در سطح استان اردبیل نسبت به روز گذشته شدت و بسیاری از مناطق این استان از جمله شهرستان های نیر، نمین، سرعین ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۹    
رئیس حج و زیارت استان ایلام اعلام کرد: از روز شنبه هفته جاری دفتر کنسولگری کشور عراق به صورت موقت برای صدور ویزای ویژه زائران اربعین در استان دایر و فعالیت خود را آغاز کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۴    
سازمان هواپیمایی کشوری اسامی دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز را اعلام کرد که از 23 آبان ماه امسال نسبت به فروش بلیت برای ایام اربعین حسینی اقدام می کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۹    
گل نبشته های ایلامی باروی تخت جمشید اسناد مکتوب دست اولی در ارتباط با اوضاع سیاسی امپراتوری هخامنشی، ساختار نظام اداری، اقتصادی ، اجتماعی ، سیستم جیره بندی اقلام خوراکی برای کارگران، زنان ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۹    
توریسم آنلاین: چوپانان اسپانیایی در انتقاد به گسترش بناهای شهری گوسفند های خود را به شهر مادرید هدایت کردند
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۴    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد تبریز، در آبان ماه جاری به شرح جدول زیر است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۴    
مرتضی رحمانی موحد از کاهش تعرفه استانداردسازی هتل ها به منظور ترغیب بهره برداران این تاسیسات و ابلاغ بخشنامه آن در آینده نزدیک خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۴    
توریسم آنلاین :عکس برداری سه بعدی جدید با گوگل ارث از مونته ویدئو پایتخت اروگوئه تصویری شبیه به صورت انسان را به وجود آورده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۹    
قائم مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات در امور اربعین حسینی با اشاره به افزایش خدمات رسانی موکبهای ایرانی به زائران اربعین گفت ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۹    
گفته می شود بازار خرید و فروش موبایل پررونق ترین بازارها در کشورمان است و علاقمندان و خریداران گوشی تلفن همراه معمولا در هر شرایطی اقدام به خرید این وسیله کوچک اما کارا می کنند. ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۴    
در سراسر جهان،بسیاری از علاقه مندان به طبیعت ،جزایر دورافتاده و بکر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند و به گشت و گذار در این مکان های طبیعی و دیدنی می پردازند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۹    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست سراوان گفت: غار مومنایی دارای ماده معجزه آسا در دهستان کله گان درنقطه صفر مرزی این شهرستان واقع در جنوب شرق سیستان و بلوچستان کشف شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۴    
آژانس فدرال گردشگری روسیه اعلام کرد که بررسی موضوع لغو روادید گردشگری گروهی بین این کشور و ایران که از چندی پیش در دستور کار روابط دو جانبه بوده است، اواخر ماه نوامبر بررسی می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۸:۴۹    
5 هزار شی مکشوفه حاصل از کاوش های باستان شناسی شادیاخ و کهن دژ نیشابور از سوی پایگاه منطقه تاریخی نیشابور با هدف حفظ و استفاده پژوهشگران از این یافته های تاریخی مستندسازی شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۸:۳۹    
اقدامات ایرانسل برای تسهیل ارتباطات اجتماع عظیم اربعین حسینی(ع) تشریح شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۸:۳۴    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در سفر به قم و در دیدار با آیت الله اعرافی رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۶:۴۴    
توریسم آنلاین: اولین برف پاییزی در منطقه فرانکونیا آمریکا
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۶:۳۹    
پاییز در استان"بی جینگ"چین زودتر از دیگر مناطق این کشور شروع به خودنمایی می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۶:۲۹    
معروف ترین کار مریم اوزرلی- که اکثریت ایرانی ها او را به نام "خرم سلطان" می شناسند- سریال سده باشکوه یا همان حریم سلطان است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۶:۱۹    
روزانه روزنامه های مختلفی(اعم از سیاسی-اقتصادی-ورزشی) در کشورمان منتشر می شوند که هر کدام در نوع خود خواندنی هستند و مخاطبان خاص خود را دارند.