چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۵۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 11 آبان 1395 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 31 فروردین 1395 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1395 توریسم آنلاین 31 خرداد 1395 توریسم آنلاین 31 تیر 1395 توریسم آنلاین 31 مرداد 1395 توریسم آنلاین 31 شهریور 1395 توریسم آنلاین 30 مهر 1395 توریسم آنلاین 30 آذر 1395 توریسم آنلاین 30 دی 1395 توریسم آنلاین 30 بهمن 1395 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 1 آبان 1395 توریسم آنلاین 2 آبان 1395 توریسم آنلاین 3 آبان 1395 توریسم آنلاین 4 آبان 1395 توریسم آنلاین 5 آبان 1395 توریسم آنلاین 6 آبان 1395 توریسم آنلاین 7 آبان 1395 توریسم آنلاین 8 آبان 1395 توریسم آنلاین 9 آبان 1395 توریسم آنلاین 10 آبان 1395 توریسم آنلاین 11 آبان 1395 توریسم آنلاین 12 آبان 1395 توریسم آنلاین 13 آبان 1395 توریسم آنلاین 14 آبان 1395 توریسم آنلاین 15 آبان 1395 توریسم آنلاین 16 آبان 1395 توریسم آنلاین 17 آبان 1395 توریسم آنلاین 18 آبان 1395 توریسم آنلاین 19 آبان 1395 توریسم آنلاین 20 آبان 1395 توریسم آنلاین 21 آبان 1395 توریسم آنلاین 22 آبان 1395 توریسم آنلاین 23 آبان 1395 توریسم آنلاین 24 آبان 1395 توریسم آنلاین 25 آبان 1395 توریسم آنلاین 26 آبان 1395 توریسم آنلاین 27 آبان 1395 توریسم آنلاین 28 آبان 1395 توریسم آنلاین 29 آبان 1395 توریسم آنلاین 30 آبان 1395 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۲:۰۴    
توریسم آنلاین: اثر هنری چیدمان کلاه های نظامی در نمایشگاه هنری با عنوان سربازان در لندن.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۰۹    
ژاپن قصد دارد با استفاه از قطار مگلو جدیدِ خود که سال گذشته رکورد سرعت قطار ها را شکست و با سرعتی برابر با 602 تا 603 کیلومتر در ساعت حرکت کرد، اعتبار راه آهن این کشور را احیا کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۵۹    
سرمربی تیم استقلال اعلام کرد کاوه رضایی در جمع آبی ها خواهد ماند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۴۹    
برجسته ترین شاعران آیینی درسوگواره شعر آئینی برآستان اشک همزمان با فرارسیدن ایام ماه صفر در فرهنگ سرای اندیشه گردهم جمع خواهند شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۲۹    
توریسم آنلاین :مراسم گروهی ازدواج به سبک سنتی و آیینی در چین.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۸:۲۴    
توریسم آنلاین :برگزاری مسابقه جهانی رالی FIA در ولز.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۵۹    
توریسم آنلاین: شرکت در جشن هالوین در توکیو-ژاپن-
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۷:۵۹    
مجلس دهم به سه وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان اعتماد کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش 10 درجه ای دما در برخی نقاط کشور، استان های پربارش کشور در روز چهارشنبه را اعلام کرد
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۴    
دژ اسپهبَد خورشید به تنهایی قابلیت ثبت در فهرست رکوردهای گینس را داراست، گفت: با بررسی ها و اندازه گیری های انجام گرفته تاق این اثر با میلیون ها سال دیرینگی می تواند بزرگترین تاق طبیعی و تاریخی دنیا ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۹    
امروز با عبور متناوب امواج تراز میانی جو در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرزغربی و شمال غرب کشور افزایش ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۴    
محمدرضا گلزار ستاره سینمای ایران در شبی زیبا از پاییز 95، از عوامل و بازیگران سریال عاشقانه در رستوران انار خودش میزبانی کرد تا همدلی و انرژی خوب جاری میان بازیگران و گروه عاشقانه بیش از پیش شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۲۹    
فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی،تحقق مشارکتهای اجتماعی و تعامل برون سازمانی را رویکرد این مجموعه توصیف کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۲۴    
با وجود برنامه ریزی مسئولان برای کنترل نرخ بلیت پرواز تهران نجف اما با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی شاهد افزایش قیمت غیر منطقی و ایجاد بازار سیاه هستیم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۹    
توقف طولانی مدت در فرودگاه برای پرواز بعدی، اغلب اوقات تجربه ناخوشایندی است، اما بعضی از فرودگاهها سرگرمیهای مختلفی را تدارک دیده اند که توقف مسافران در آنها را تا حد ممکن به اوقات لذت بخشی تبدیل می ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۹    
هر کس پایش را به آب این رود نزدیک کند، به سرعت و ظرف چند ثانیه توسط آب های رود بلعیده خواهد شد و از جسد او اثری بر جای نخواهد ماند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۹    
توریسم آنلاین :بازدید عمومی مردم از نقاشی پانوراما 360 درجه در"ویتنبرگ" آلمان.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۰۹    
محسن ربیع خواه از واکنش ها نسبت به حضورش در پرسپولیس می گوید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۵۹    
کار پردرآمد رویای اکثر انسان های زمین است. تقریبا تمام ما به عنوان فردی بالغ چه از جانب خانواده و چه از جانب جامعه به کسب درآمد بیشتر سوق داده می شویم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۴    
گرچه اولین پرواز بشر با هواپیما در سال 1903 توسط برادران رایت انجام شد اما ده سال طول کشید تا خلبانی لهستانی اولین هواپیما را بر فراز آسمان ایران به پرواز درآورد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۴    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان 50متری در مناطق 22گانه شهری تهران طی آبان ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۳۴    
در نامه ای که از طریق تلگرام برای آن امضا جمع شده خطاب به رئیس جمهوری نکاتی در باره وضعیت میراث فرهنگی کشور ذکر شده که در هیاهوی گمانه زنی های رسانه ای این روزها گم شده است. موضوع چیست؟
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۲۴    
شاید بعضی از هواداران پرسپولیس منتظر بودند محسن ربیع خواه در مسابقه با نفت آبادان یک کارت زرد دیگر بگیرد و محروم شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۲۴    
تا قبل از بازی با نفت ابادان همه امیدوار شده بودند که طارمی امسال با طارمی پارسال فرق دارد و قدر موقعیت های گلزنی اش را بیشتر می داند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۲۴    
رامین رضاییان که تا پایان هفته دهم فصل پیش 900 دقیقه در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته بود، در 10 هفته ای که از این فصل گذشته، تنها 24 دقیقه بازی کرده اما جالب اینکه عملکردش در این 24 دقیقه ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۱۹    
بازیکنان پرسپولیس همیشه از اینکه حرف های خودمانی آنها خیلی زود به گوش مسوولان باشگاه می رسید متعجب بودند و حالا ادعا کرده اند که یکی از هم تیمی هایشان اخبار درون تیم را به باشگاه می دهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۱۹    
خط دفاعی پرسپولیس در جهان رتبه ششمی را در اختیار دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۴۹    
معاون گردشگری استان تهران از بررسی و بازنگری طرح ممنوعیت ورود اتوبوس های بین شهری به معابر داخلی پایتخت در کمیسیون امنیت گردشگری خارجی و ارتقاء مقاصد گردشگری خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۳۴    
آتش بازی شب گذشته مردم دهلی نو در جشن دیوالی میزان آلودگی هوا را بیش از پیش کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۹    
قله سئونگ سان در کره جنوبی از آثار ثبت شده در فهرست جهانی یونسکو است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۱۴    
چندی قبل مرد 32 ساله خانواده با دریافت این پیامک آشفته و هراسان به دادسرای هشتگرد رفت و از همسرش به اتهام رابطه غیر اخلاقی شکایت کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۰۹    
فیلمی که هیلاری کلینتون علیه دونالد ترامپ دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از 52 سال قبل منتشر کرد!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۵۹    
رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه در سالیان اخیر با معضلی روبرو شده ایم که ایرانگردی از نظر هزینه اقتصادی گرانتر از جهانگردی شده است لذا سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باید ایرانگردی ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۵۴    
خوش تیپ بود و جذاب و خوش اخلاق. از لحاظ عکاسان هم چهره فتوژنیکی داشت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۴۹    
شهردار منطقه 12 تهران از همکاری مدیریت شهری با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تبدیل خانه های قدیمی و تاریخی منطقه به هتل، رستوران و کافی شاپ خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۳۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان شمالی از آغاز فصل چهارم کاوش باستان شناسی در محوطه ریوی شهرستان مانه و سملقان و همکاری ایران و آلمان در این خصوص خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۳۴    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در خیابان دکتر شریعتی تهران طی آبان ماه 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۴    
توریسم آنلاین :جشن روز جمهوری در آنکارا-پایتخت ترکیه-
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۴    
یک عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: درخواست ما از دستگاه قضایی رسیدگی بدون اغماض به پرونده عمارت مسعودیه است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۴    
توریسم آنلاین :عکسی هیجان انگیز از "رمان زوبنین" بازیکن تیم ملی فوتبال روسیه در مسابقه دوستانه بین تیم های فوتبال روسیه و غنا.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۴    
توریسم آنلاین :دوچرخه سواری پسر عراقی نزدیک میدان نفتی آتش گرفته موصل.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۱۹    
توریسم آنلاین :جگوار مشکی رنگ زیبا در کنار کدو تنبل هالووین در باغ وحش"چستر" انگلستان.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۱۹    
توریسم آنلاین :عکس یادگاری کودکان ژاپنی با شخصیت فیلم مشهور جنگ ستارگان.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۱۴    
خبرنگاران و نمایندگان رسانه های دولتی چین در سفر به ایران با مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دیدار و در خصوص همکاری های مشترک و راه های توسعه اقتصاد گردشگری گفت و گو کردند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۰۹    
در شهر"وینچستر" انگلیس کلیسای جامع قدیمی بدون هیچ دخل و تصرفی حفظ شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۰۹    
بخش هایی از"السوند" این شهر کوچک توریستی،پس از آتش سوزی 1904 دوباره از نو ساخته شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۰۴    
بیش از 670 هزار زائر اربعین تا به امروز در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که برای حدود 25 درصد این افراد روادید سفر به عراق صادر شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۸:۴۹    
روسای دو مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امور خارجه و پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، تفاهم نامه ای در خصوص همکاری های دوجانبه به امضا رساندند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۸:۴۹    
برای تجار و بازرگانان و البته کسانی که گردشگرند و قصد سفر به کشورهای مختلف را دارند آگاهی از نرخ ارز لازم و بلکه ضروری است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۸:۳۴    
قطار شهری در تصمیمی تاریخی، به نفع بناهای تاریخی شهر ری پا پس می کشد و خط 6 خود را از فاصله حدود 120 متری برج طغرل، چشمه علی و قبرستان ابن بابویه به حدود 400 متر آن طرف تر منتقل می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۷:۱۹    
توریسم آنلاین :یوزپلنگ خاور دور در پرورشگاه جانوران باغ وحش مسکو در قصبه سیچِوا ناحیه ولوکولومسکی.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۶:۵۹    
"ادل" خواننده مشهور انگلیسی ساکن هالیوود،پس از وقفه ای 3 ساله، سومین آلبوم خود، با عنوان"25" را در 20 نوامبر 2015 منتشر کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۶:۵۹    
"ساندی تابت" به عنوان ملکه زیبایی کشور لبنان برگزیده شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۶:۴۹    
روزانه روزنامه های مختلفی(اعم از سیاسی-اقتصادی-ورزشی) در کشورمان منتشر می شوند که هر کدام در نوع خود خواندنی هستند و مخاطبان خاص خود را دارند.