سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۳Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 6 بهمن 1395 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 31 فروردین 1395 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1395 توریسم آنلاین 31 خرداد 1395 توریسم آنلاین 31 تیر 1395 توریسم آنلاین 31 مرداد 1395 توریسم آنلاین 31 شهریور 1395 توریسم آنلاین 30 مهر 1395 توریسم آنلاین 30 آبان 1395 توریسم آنلاین 30 آذر 1395 توریسم آنلاین 30 دی 1395 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 1 بهمن 1395 توریسم آنلاین 2 بهمن 1395 توریسم آنلاین 3 بهمن 1395 توریسم آنلاین 4 بهمن 1395 توریسم آنلاین 5 بهمن 1395 توریسم آنلاین 6 بهمن 1395 توریسم آنلاین 7 بهمن 1395 توریسم آنلاین 8 بهمن 1395 توریسم آنلاین 9 بهمن 1395 توریسم آنلاین 10 بهمن 1395 توریسم آنلاین 11 بهمن 1395 توریسم آنلاین 12 بهمن 1395 توریسم آنلاین 13 بهمن 1395 توریسم آنلاین 14 بهمن 1395 توریسم آنلاین 15 بهمن 1395 توریسم آنلاین 16 بهمن 1395 توریسم آنلاین 17 بهمن 1395 توریسم آنلاین 18 بهمن 1395 توریسم آنلاین 19 بهمن 1395 توریسم آنلاین 20 بهمن 1395 توریسم آنلاین 21 بهمن 1395 توریسم آنلاین 22 بهمن 1395 توریسم آنلاین 23 بهمن 1395 توریسم آنلاین 24 بهمن 1395 توریسم آنلاین 25 بهمن 1395 توریسم آنلاین 26 بهمن 1395 توریسم آنلاین 27 بهمن 1395 توریسم آنلاین 28 بهمن 1395 توریسم آنلاین 29 بهمن 1395 توریسم آنلاین 30 بهمن 1395 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۶    
آرایشگر خوش ذوق اردکانی، سلمانی خود را با گردآوری مجموعه ای از آثار تاریخی و عتیقه جات به آرایشگاه موزه و محلی برای حضور گردشگران تبدیل کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۵    
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با تاکید بر لزوم اعزام کاروانی زائران اربعین حسینی در سال آینده گفت: شورای راهبردی اربعین حسینی تشکیل شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۵    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تمبر نوروز متفاوت 96 با معرفی برند گردشگری و صنایع دستی تمام استان ها پس از تعطیلات نوروزی رونمایی می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۰    
یک مسئول میراث فرهنگی از برگزاری جشنواره تهران گردی فجر به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۵    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی راه اندازی کمیته تنظیم رویدادهای مشترک گردشگری ایران و اتریش را به عنوان گامی جدی در راستای آشنایی دو کشور از ظرفیت های متعدد موجود در این حوزه پیشنهاد داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۵    
یک پژوهشگر گفت: کتیبه ها نمایانگر معانی و مفاهیمی از آداب و فرهنگ است، در جایی نمایشگر صفات خداوند و در جایی فرهنگ قناعت را توصیه می کند و کاربرد کلماتی چون برکت ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۵    
متوسط قیمت خرید و فروش یک متر واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران دی ماه امسال 4 میلیون و 490 هزار تومان است که درمقایسه با ماه قبل 1.4 درصد و در مقایسه با دی ماه پارسال 9.9 درصد افزایش نشان می دهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۰    
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای بازگشایی مرز اربعین حسینی در صورت تامین امنیت خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۵    
ایران هدف اصلی ترکیه نیست، آنها بیشتر روی گردشگران روس و آلمانی حساب باز کرده اند. در واقع ایران برای ترک ها بازار نامطمئنی به شمار می آید ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در حوالی منطقه تجریش تهران طی دی ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۰    
عملیات مرمت و حفاظت مسجد مدرسه محمدیه درحالی آغاز شده و هم اکنون در دست انجام است که که این بنای تاریخی با قدمت حدود دو قرن یکی از آثار مهم استان هرمزگان محسوب می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۸:۲۰    
کاوش های باستان شناسی در محدوده آثار ملی ارک علیشاه و عمارت فتح الله اف تبریز به کشف بخشی از شالوده های برج و باروی قلعه قدیم تبریز که سیاحان و مورخان به آن اشاره کرده اند منجر شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۲:۴۰    
توریسم آنلاین: رژه ارتش شترسوار همزمان با روز جمهوری هند در دهلی نو
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۵    
تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان ویژه به انجام رسید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۰    
باشگاه پرسپولیس، محسن مسلمان را به خاطر فریادهایی که سر تیم پزشکی کشیده به کمیته انضباطی باشگاه احضار کرده است اما بازیکنان پرسپولیس به این حکم اعتراض دارند و می گویند اگر قرار است محسن به کمیته ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۵    
اولین مصاحبه رضا رشیدپور بر روی تخت بیمارستان پس از بیهوشی حین اجرای برنامه را مشاهده می کنید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۵    
هواپیمای زاگرس به شماره پرواز 4085 که ساعت 2 و 30 دقیقه امروز از مهرآباد به مقصد قشم به هوا برخواست، با مشکل فنی روبرو شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۰:۰۰    
توریسم آنلاین: زنان در لباس سنتی در حالی که سبدهای نان را روی سر حمل می کردند در مراسم "خاج شویان"-جشن مسیحیان- "Bitushe" مقدونیه شرکت کردند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۴۵    
به مناسبت ایام الله دهه فجر، برای اولین بار موزه اتومبیل های سلطنتی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، اقدام به نمایش موتور اتومبیل رولز رویس فانتوم متعلق به اشرف پهلوی کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۰    
محمدحسن طالبیان گفت: ایرانیان در قرن های متمادی با عشق در مسیر اعتلای هنر کوشیده اند و در این میان خراسان به عنوان مهد فرهنگ و تمدن نقش عمده ای را ایفا کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۰    
با گشتی در سطح شهر و جست وجو برای خرید مسکن با قیمت کمتر از 500 میلیون تومان با مواردی در محله های غرب،شرق و شمال تهران برخورد می کنیم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۰    
قصد داریم به بررسی 8 نمونه از قرارداد های ازدواج میان بازیگران و هنرمندان سرشناس بپردازیم, با ما همراه شوید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۰    
معاون میراث فرهنگی گفت: پرونده ثبت جهانی حرم مطهر رضوی در فهرست میراث جهانی یونسکو تا چند روز آینده به یونسکو ارسال خواهد شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۵    
راهنمای جهانی گردشگری که هم زمان با برگزاری هفدهمین کنوانسیون جهانی گردشگری به ایران سفر کرده اند از جاذبه های گردشگری سه استان قزوین، زنجان و همدان بازدید می کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۵    
رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید در حین اجرای زنده این برنامه از حال رفت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۵    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد اصفهان، در دی ماه جاری به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۵    
توریسم آنلاین :در جدول زیر پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران را مشاهده می کنید. این مطلب از روزنامه هفت صبح برداشت شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۵    
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از راه اندازی تورهای تهرانگردی ویژه ایام دهه فجر خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۵    
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اظهار کرد: باید بخش خصوصی را در زمینه جشن جهانی نوروز درگیر کنیم، این بخش آمادگی همکاری با سازمان میراث فرهنگی را دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۰    
پانداها حیوانات دوست داشتنی و با مزه ای هستند که بیشتر به خاطر ظاهر و شیطنت های خاصشان مورد توجه قرار دارند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۰    
تورهای مهیج و جالبی در شهرهای مختلف دنیا وجود دارند که در مقابل دریافت مبلغی ،تجربه ای متفاوت را برای شرکت کنندگان بوجود می آورند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۸:۴۰    
بیشترین ثمره برجام در سازمان میراث فرهنگی بروز یافته و ما امروز شاهد تصویرسازی رعب آور از ایران نیستیم و بسیاری از نشریات معتبر گردشگری دنیا ایران را مقصدی جذاب و امن برای گردشگران معرفی می کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۷:۱۰    
توریسم آنلاین: عروس های کم سن و سال هندی –احمدآباد،هند- در مراسمی که 51 زوج در آن شرکت کرده اند،مشغول گپ و گفت صمیمی هستند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۷:۱۰    
تاکنون در خلوت خودتان به این فکر کرده اید که شاید شما در میان 7 میلیارد ساکن کره زمین،همزادی داشته باشید که ممکن است در هر جایی از دنیا زندگی کند.