سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 2 اسفند 1396 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 31 فروردین 1396 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1396 توریسم آنلاین 31 خرداد 1396 توریسم آنلاین 31 تیر 1396 توریسم آنلاین 31 مرداد 1396 توریسم آنلاین 31 شهریور 1396 توریسم آنلاین 30 مهر 1396 توریسم آنلاین 30 آبان 1396 توریسم آنلاین 30 آذر 1396 توریسم آنلاین 30 دی 1396 توریسم آنلاین 30 بهمن 1396 توریسم آنلاین 1 اسفند 1396 توریسم آنلاین 2 اسفند 1396 توریسم آنلاین 3 اسفند 1396 توریسم آنلاین 4 اسفند 1396 توریسم آنلاین 5 اسفند 1396 توریسم آنلاین 6 اسفند 1396 توریسم آنلاین 7 اسفند 1396 توریسم آنلاین 8 اسفند 1396 توریسم آنلاین 9 اسفند 1396 توریسم آنلاین 10 اسفند 1396 توریسم آنلاین 11 اسفند 1396 توریسم آنلاین 12 اسفند 1396 توریسم آنلاین 13 اسفند 1396 توریسم آنلاین 14 اسفند 1396 توریسم آنلاین 15 اسفند 1396 توریسم آنلاین 16 اسفند 1396 توریسم آنلاین 17 اسفند 1396 توریسم آنلاین 18 اسفند 1396 توریسم آنلاین 19 اسفند 1396 توریسم آنلاین 20 اسفند 1396 توریسم آنلاین 21 اسفند 1396 توریسم آنلاین 22 اسفند 1396 توریسم آنلاین 23 اسفند 1396 توریسم آنلاین 24 اسفند 1396 توریسم آنلاین 25 اسفند 1396 توریسم آنلاین 26 اسفند 1396 توریسم آنلاین 27 اسفند 1396 توریسم آنلاین 28 اسفند 1396 توریسم آنلاین 29 اسفند 1396 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۷    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی، مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۲    
الیزابت سوانی در المپیک زمستانی 2018 حضور داشته و سطح فنی بسیار پایین وی, سوژه این مسابقات شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۳    
در حالی که ایران دارای جاذبه های بی نظیر گردشگری، آثار فرهنگی تاریخی متعدد، صنایع دستی و هنرهای سنتی زیبا و آداب و رسوم دوست داشتنی است ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۸    
رئیس افتخاری ستاد ملی تبریز 2018 از به تعویق افتادن آئین افتتاح رسمی این رویداد بین المللی خبر داد و گفت: این آئین پنجم اردیبهشت ماه سال آینده با حضور رئیس جمهوری در تبریز برگزار می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۳    
رئیس سازمان حج و زیارت و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی پیرامون پروازهای حجاج ایرانی به حج تمتع 97 رایزنی و گفت وگو کردند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل امور پایگاه ها گفت: پاک سازی سراسری پایگاه های میراث جهانی و میراث فرهنگی روز 18 اسفند در سراسر کشور انجام می شود. ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۸    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سفر وزیر گردشگری عمان در صدر یک هیأت تخصصی به ایران خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۳    
رئیس کرسی شورای بین المللی موزه ها پیشنهادی را برای ایجاد کمپین روز جهانی زن در موزه های سراسر دنیا مطرح کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۳    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان "سامانه بارشی فعال وارد کشورمان شده است"، گفت: این سامانه بارشی روز جمعه به غیر از بخش های جنوب شرقی، همه استان های کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۸    
مدیرعامل انجمن خلبانان گفت: تاکنون در هیچیک از سوانح هوایی کشور، خلبانان مقصر سانحه نبوده اند و اگر قرار باشد در سانحه ای تی آر، خلبان را مقصر بدانند، از حقوق آنها حمایت می کنیم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۳    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: طرح حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی، تحولی بنیادین در قوانین این حوزه ایجاد می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۳    
رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دستگاه های دولتی در ایام تعطیلات نوروز نظارت دقیقی خواهند داشت تا قیمت هتل ها افزایش نیابد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۸    
سارا مارتینه-عکاس ایسلندی- با استفاده از تکنیک های خاص عکس های هوایی بی نظیری از مناظرچشم نواز ایسلند گرفته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۸    
مکان های حیرت انگیز بسیاری در آفریقا وجود دارد. از معابد٬ آرامگاه های باستانی٬اهرام مصر گرفته تا عجایب طبیعی خیره کننده و حیات وحش که در کنیا٬اوگاندا ٬نامیبیا ٬ بوتسوانا وجود دارند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۸    
مقصد سفرهای خانوادگی بر اساس بودجه خانواده انتخاب می شود.نکته مهم دیگر این است که معمولا خانواده ها تمایلات کودکان خود را در نظر می گیرند تا فرزندانشان لذت کافی را از این سفرها ببرند و خاطره فراموش ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۳    
رود کانو کریستال که در نیمی از سال نکته جالبی ندارد در ماههای جولای تا نوامبر شاهد حادثه ای جالب می شود که گویی مادرطبیعت آن را نقاشی کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۷    
زهرا خوش نواز در گفت وگو با یورونیوز از مراحلی که برای آماده سازی ظاهرش طی کرد تا با چهره ای متفاوت وارد استادیوم شود گفت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۷    
ترانه "مادر" را محسن چاووشی آهنگسازی کرده و همچنین خوانده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۲    
فرودگاه بین المللی شرم الشیخ یک فرودگاه مسافربری با کد یاتا SSH است که طول باند آن 3081 متر است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۷    
عکاسی هنر و حرفه ای دوست داشتنی است که گاه عکاسان اهل خطر برای یک سوژه،جان خود را به خطر می اندازند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۷    
کوه های راکی رشته کوهی است در قاره آمریکای شمالی.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۷    
این خانم را نمی شناسیم و نمی دانیم اصلا شناسنامه هنری دارد یا خیر؟ و تا کنون درخواستی از جانب وی برای برپایی نمایشگاه در ایران نداشته ایم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۰    
توریسم آنلاین: 70 زوج مسلمان هندی مراسم ازدواج خود را در احمد آباد هند جشن گرفتند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۲    
توریسم آنلاین: 70 زوج مسلمان هندی مراسم ازدواج خود را در احمد آباد هند جشن گرفتند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۲    
توریسم آنلاین: برنده نهایی نمایش سگ ها وست مینستر کنل –نیویورک- از میان 2 هزار و 882 سگ شرکت کننده!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۷    
اقتصاد آنلاین: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد ارمنستان ، در بهمن ماه جاری به شرح جدول زیر است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۲    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی تهران درخصوص خبر سایت روزنامه قانون درباره خانه ثابت پاسال توضیحاتی را ارائه کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۷    
اگر در ایام تعطیلات قصد مسافرت در کنار تورهای گردشگری را دارید قبل از هر چیز از اصالت تورهای گردشگری که در اینترنت پیدا می کنید، اطمینان کسب کنید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تشکیل جلسه ای با حضور مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشور ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۲    
مهدی طارمی نسبت به انتشار استوری منتسب به او واکنش نشان داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۷    
هواپیمای ATR 72 شرکت هواپیمایی آسمان در شرایطی حوالی ساعت 8 صبح 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد که به دلیل برخورد این هواپیما به رشته کوه های دنا مسافران این پرواز به مقصد خود نرسیدند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۷    
قطار باری حامل سنگ آهن که از مسیر سنگ آهن خواف به سمت فولاد خراسان در حرکت بود در ایستگاه دیزباد شهرستان نیشابور واژگون شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۷    
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت:36 تیم از امدادگران بامداد چهارشنبه حرکت به سوی کوه های دنا را برای انتقال پیکرهای جانباختگان سقوط هواپیمای ای. تی. آر آغاز کردند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۲    
در پی ارتباط رادیویی با عوامل امدادی در دنا سرتیپ شریفی با اشاره به دمای هوا بسیار پایین و باران و کولاک در ارتفاعات محل سقوط هواپیما گفت ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۲    
اغلب ما معتقدیم راه علم آموزی و پیشرفت از مدرسه و دانشگاه می گذرد اما با خواندن این متن ممکن است کمی نظرمان تغییر کند ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۷    
مدیران تراکتور با برکناری گل محمدی و حضور مربی مطرحی چون ساغلام امیدوار بودند بتوانند خصوصا در رقابت های آسیایی خوش بدرخشند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۷    
جرج کلونی و همسرش نیم میلیون دلار به جنبش دانش آموزی برای کنترل سلاح گرم در آمریکا کمک مالی کردند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۲    
گرگ و میش تاریکترین سطح شفق به هنگام عصراست ،زمانی که آسمان تقریبا آبی و روشن می شود اما نباید آن را با غروب که ناپدید شدن روزانه خورشید در زیر افق است اشتباه گرفت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۲    
بوتان ،کشوری در جنوب آسیا که پایتخت آن "تیمفو" است و هنوز هم در فهرست سرزمین های رازآلود و کمتر شناخته شده جهان قرار دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۲    
"ایرلند" کشوری جزیره ای و سبز در شمال اروپا است که "شبدر" و "چنگ" نمادهای ملی این سرزمین محسوب می شوند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۲    
با آمدن فصل زمستان و شدت گرفتن سرما،حیوانات مناطق مختلف دنیا واکنش های متفاوتی در برابر برف و سرما از خود نشان می دهند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۷    
کشور پاکستان در آکادمی نظامی کراچی نیروهای زیادی را آموزش می دهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۷    
چینی ها ظاهرا در برگزاری جشنواره های مختلف قصد دارند گوی سبقت را از هندی ها بگیرند و با چنین برنامه هایی بیشتر ازپیش توریست های نقاط مختلف جهان را به سوی کشورشان جذب کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۷    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بارش برف شدید در محل وقوع سانحه هوایی تهران یاسوج در ارتفاعات پازن پیرکوه دنا واقع در منطقه نقل ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
در پی برخی اظهار نظرها درباره علت سقوط پرواز تهران-یاسوج در قله دنا و اتفاقات لحظات آخر، از پیشکسوتان عرصه هوانوردی انتظار می رود نکات فنی تری را مورد بحث و ارزیابی قرار دهند ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
سخنگوی ارتش گفت: ساعت 7 صبح امروز امیر قربانی فرمانده ارتش هوانیروز با یک بالگرد منطقه محل سقوط هواپیما را مورد کاوش قرار داد اما به دلیل شرایط جوی امکان هلی برن نیرو وجود ندارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۲    
فرماندار دنا گفت: در چهارمین روز سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج 20 گروه چهار نفره از کهگیلویه و بویراحمد به ارتفاعات پازن پیر واقع در کوه های دنا برای جست وجو و انتقال پیکرهای جانباختگان اعزام شده ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۲    
چهارمین روز جستجو برای یافتن اجساد قربانیان پرواز تهران- یاسوج در ارتفاعات 4هزار متری قله دنا آغاز شده و امدادگران امیدوارند قبل از خراب شدن وضعیت جوی، بتوانند تمامی اجساد را کشف و منتقل کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۳    
اقتصاد آنلاین: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه سیدخندان تهران طی بهمن ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۸    
گردش در چِک/جمهوری چک سرزمین قلعه ها ، کوهها ، تاریخ و افسونگری های جذاب که نه فقط مقصد محبوب اروپایی ها بلکه توریست های سرتاسر جهان را به سوی خود جذب می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۳    
بهترین سال زندگی من! /چه اتفاقی قرار است بیفتد تا یک سال بهترین سال زندگی شما باشد؟!در این سال قرار است معجزه ای اتفاق بیفتد یا شما معجزه زندگی خودتان باشد؟!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۳    
اگر هر روز از کاربران "توریسم آنلاین" باشید می توانید آخرین و به روز ترین قیمت های روز را در این پایگاه خبری-تحلیلی مشاهده کنید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۶:۳۷    
طبیعت گردی یکی از پرطرفدارترین انواع گردشگری است. گشت وگذار و تماشای جلوه های ویژه طبیعت، گونه های نادر گیاهی و جانوری، هوای پاک و آشنایی نزدیک با فرهنگ اقوام مختلف از ویژگی های سفرهای طبیعت گردی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۶:۳۷    
لوهان با حجاب اسلامی! / لیندزی لوهان 31 ساله بازیگری پرحاشیه که هر داستانی که باعث شهرت بشود او تاکنون در زندگی اش داشته است!