پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۲May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 4 خرداد 1395 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 31 اردیبهشت 1395 وکیل ملت 31 تیر 1395 وکیل ملت 31 مرداد 1395 وکیل ملت 31 شهریور 1395 وکیل ملت 30 مهر 1395 وکیل ملت 30 آبان 1395 وکیل ملت 30 آذر 1395 وکیل ملت 30 دی 1395 وکیل ملت 30 بهمن 1395 وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 1 خرداد 1395 وکیل ملت 2 خرداد 1395 وکیل ملت 3 خرداد 1395 وکیل ملت 4 خرداد 1395 وکیل ملت 5 خرداد 1395 وکیل ملت 6 خرداد 1395 وکیل ملت 7 خرداد 1395 وکیل ملت 8 خرداد 1395 وکیل ملت 9 خرداد 1395 وکیل ملت 10 خرداد 1395 وکیل ملت 11 خرداد 1395 وکیل ملت 12 خرداد 1395 وکیل ملت 13 خرداد 1395 وکیل ملت 14 خرداد 1395 وکیل ملت 15 خرداد 1395 وکیل ملت 16 خرداد 1395 وکیل ملت 17 خرداد 1395 وکیل ملت 18 خرداد 1395 وکیل ملت 19 خرداد 1395 وکیل ملت 20 خرداد 1395 وکیل ملت 21 خرداد 1395 وکیل ملت 22 خرداد 1395 وکیل ملت 23 خرداد 1395 وکیل ملت 24 خرداد 1395 وکیل ملت 25 خرداد 1395 وکیل ملت 26 خرداد 1395 وکیل ملت 27 خرداد 1395 وکیل ملت 28 خرداد 1395 وکیل ملت 29 خرداد 1395 وکیل ملت 30 خرداد 1395 وکیل ملت 31 خرداد 1395 
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: در فستیوال فیلم کن امسال، موسسه فیلم دوحه 7 فیلم را معرفی کرده بود که فیلم "فروشنده" فرهادی یکی از این فیلمها بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: اگر برانکو علاقه ای به جذب محرم نویدکیا نداشته باشد شاید کاپیتان سپاهان برای فصل آینده پیراهن سبز را بر تن کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۴۲    
وکیل ملت: گردن یک پسر 13 ساله هندی که به دلیل ابتلا به بیماری مادرزادی در حالت خمیده و با زاویه 180 درجه ای قرار داشت مورد عمل جراحی قرار گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۳۳    
وکیل ملت: مهاجم پرسپولیس تاکید کرد که مصدومیتش جدی نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۷    
نوشیدن آب از تانکر – کراچی پاکستان تشییع پیکر یک برادر و خواهر فلسطینی که به ضرب گلوله سربازان اسراییل به شهادت رسیدند – رام الله تجمع گروه های شبه نظامی شیعه برای مبارزه با داعش در عملیات آزاد سازی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۴    
وکیل ملت: وقتی خبر آمد که هدایتی قصد دارد رونالدینیو را برای پرسپولیس بخرد، ورق برگشت و آقایان ترجیح دادند تا پرونده رونالدینیو به طور کلی بسته شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۱    
وکیل ملت: پرسپولیس و استقلال به شدت برای جذب وحید امیری با یکدیگر رقابت می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۱    
وکیل ملت: پرونده تماس های تصویری که بیش از دو سال است ارائه قانونی آنها به زمان تصویب پیوست فرهنگی موکول شده، در نهایت بسته شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۸    
وکیل ملت: کاپیتان پیشین استقلال گفت: اولویتم بازگشت به استقلال است اما تا این لحظه حتی در روزنامه ها هم اسمی از من برده نشده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۵    
وکیل ملت: ستاره آرژانتینی بارسا ساختمانی مجلل در پاریس خریداری کرد.لیونل مسی برای سرمایه گذاری در پاریس ، آپارتمانی به قیمت 8.3 میلیون یورو خریداری کرده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۵    
وکیل ملت: مهناز افشار بازیگر کشورمان عکس جدیدی از دخترش لیانا منتشر کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۴    
وکیل ملت: با شروع فصل نقل و انتقالات از حالا باشگاه های لیگ برتری برای اینکه فصل خوبی را پشت سر بگذارند، به دنبال بازیکنان دانه درشت تیم های لیگ برتری هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۲:۵۸    
وکیل ملت: سینا عشوری و خالد شفیعی از هواداران این تیم خداحافظی کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۲:۵۵    
وکیل ملت: هافبک تیم تراکتورسازی گفت:امشب و با عدم صعود ما چیزی از ارزش های این مردم کم نشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۲:۴۹    
وکیل ملت: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات هیات رییسه خبرگان، در فضایی آرام، سریع و بدون هیچ گونه مشاجره انجام شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۲:۴۳    
وکیل ملت: سه هوادار تیم تراکتور به دلیل فشار و هیجان بالای بازی دچار ایست قلبی شدند .
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۲:۳۷    
وکیل ملت: درحالیکه پیشتر برخی منابع خبری از احتمال حضور محمدرضا صادق در کرواسی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران خبر داده بودند، به نظر می رسد این اتفاق در سکوت خبری به وقوع پیوسته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۲:۳۱    
وکیل ملت: حجت الاسلام حسین ابراهیمی، می گوید در انتخابات هفتم اسفندماه علیه آیت الله جنتی کودتا صورت گرفته بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۲:۲۶    
وکیل ملت: پیغام صادقیان برای برانکو / شماره 9 جدید پرسپولیس مشخص شد (همشهری ورزشی)
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۲:۲۰    
وکیل ملت: سخنگوی دولت برخی اخبار مبنی بر تغییر در کابینه از جمله آنچه درباره تغییر وزیر کشور مطرح می شود را را گمانه زنی دانست.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۲:۱۷    
وکیل ملت: سانسور نمادهای استقلال در برنامه 90 (استقلال جوان)
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۲:۱۱    
وکیل ملت: در تاریخ فوتبال ایران روز 4 خرداد برای استقلالی ها روز بسیار خوبی است آنها در این روز 2 بار پرسپولیس را شکست داده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۲:۰۵    
وکیل ملت: سرپرست باشگاه استقلال می گوید به محض دریافت پول از حامی مالی آبی پوشان مطالبات کلیه بازیکنان را پرداخت می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۲:۰۲    
وکیل ملت: ایگور استیماچ که فاصله چندانی با سرمربیگری استقلال نداشت، حالا کمترین شانس را برای نشستن روی نیمکت آبی های پایتخت دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۵۹    
وکیل ملت: آقای گل لیگ برتر در تمرین امروز تیم ملی با مصدومیت شدیدی روبرو شد تا جایی که در اواسط کار با توپ تمرین را رها کرد و لنگان لنگان زمین را ترک کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۵۹    
وکیل ملت: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای از هواداران پرسپولیس خواست ذهن خود را درگیر شایعات و اخبار نادرست در حوزه نقل و انتقالات و مسائلی که بعضا به باشگاه نسبت داده می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۵۰    
وکیل ملت: افشین قطبی هدایت تیم بوریرام را بر عهده گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۴۷    
وکیل ملت: ظاهرا تلاش و اصرارهای علیرضا بیرانوند برای کشاندن همشهری اش وحید امیری به پرسپولیس دارد نتیجه می دهد و این بازیکن چپ پا و ملی پوش در یک قدمی تیم سرخ پایتخت قرارگرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۴۴    
وکیل ملت: پیروزی تصویر اصلی خود را به علی علیپور و عروسی وی اختصاص داده است. اخبار نقل و انتقالات هم از دیگر تیترهای روی جلد این روزنامه است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۴۱    
وکیل ملت: رییس اداره جوانان دفتر سلامت وزارت بهداشت گفت: آمار طلاق در کشور رشد 53 درصدی داشته است و نسبت ازدواج به طلاق در سال 85 تا 93 بیانگر این است که طلاق بر ازدواج فزونی یافته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۴۱    
وکیل ملت: استقلال جوان تیتر یک خود را به سانسور ناصر حجازی در برنامه 90 اختصاص داده است. این روزنامه از پایان شایعات و بازگشت امید ابراهیمی هم مطلب روی جلد برده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۱:۳۸    
وکیل ملت: تصاویر دیدنی: افتتاح پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری /از مواجهه هاشمی با جنتی تا ژست جدی احمدی نژاد
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۶:۴۴    
وکیل ملت: نخست وزیر هند هدایای نایابی شامل نسخه قرآن کریم منسوب به امام علی (ع) را به رهبر معظم انقلاب و دیوان فارسی مرزا غالب شاعر بزرگ شبه قاره هند را به رئیس جمهور کشورمان هدیه کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۸    
وکیل ملت: یک مقام پزشکی قانونی مصر که خواست نامش فاش نشود گفت که تکه هایی اجزای بدن قربانیان پرواز 804هواپیمایی مصرکه از محل حادثه جمع آوری شده اند نشان می دهد که وقوع یک انفجار در داخل هواپیما باعث ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۹    
وکیل ملت: بختیار رحمانی به رفقای استقلالی خود در این تیم پیغام داد که قصد دارد به فوتبال قطر و یکی از دو تیم ام الصلال و یا الخریطیات برود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۳    
وکیل ملت: مدافع تیم پرسپولیس عنوان کرد: خوش به حاله خودمان که قرمز هستیم و قرمز می مانیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۳    
وکیل ملت: وضعیت 4 بازیکن پرسپولیس برای فصل آینده هنوز مشخص نشده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۵:۱۷    
وکیل ملت: هر چند عده ای کار سرمربی استقلال رادر این باشگاه تمام شده می دانند با این حال او همچنان شانس بالایی برای بقا در این تیم دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۵:۱۴    
وکیل ملت: با شروع فصل نقل و انتقالات از حالا باشگاه های لیگ برتری برای اینکه فصل خوبی را پشت سر بگذارند، به دنبال بازیکنان دانه درشت تیم های لیگ برتری هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۶    
وکیل ملت: مالک استیل آذین با مدیر برنامه های مهاجم پرسپولیس دیدار کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۳    
وکیل ملت: ورق زدن تاریخ،این حسن را دارد که روزهای دور و نزدیک را دوره کنیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۰    
وکیل ملت: هافبک تیم فوتبال نفت تهران به توافقات خوبی با باشگاه پرسپولیس رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۰    
وکیل ملت: به نظر می رسد اصرارهای دروازه بان خرم آبادی پرسپولیس موثرتر از سرمربی آینده استقلال واقع شده و ملی پوش فصل پیش نفت در ظاهر به گلر جدید سرخ ها اوکی داده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۷    
وکیل ملت: واکنش بهترین بازیگر مرد جشنواره کن به آبی یا قرمز بودن
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۴    
وکیل ملت: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خواسته من برای تمدید قرارداد با پرسپولیس این است که بازی کنم و اگر شرایط بخواهد به همین منوال باشد در این تیم باقی نمی مانم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۱    
وکیل ملت: مدتهاست که از شجاع خلیل زاده به عنوان یکی از بازیکنان حاضر در لیست خرید برانکو نام برده می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۸    
وکیل ملت: بازیکن صبای قم به احتمال فراوان به زودی پرسپولیسی می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۵    
وکیل ملت: تصویر ماست فروشی در دوره قاجار را در زیر مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۲    
وکیل ملت: متخصص تغذیه با اشاره به اینکه در فصل گرما طی شبانه روز باید مقدار زیادی آب نوشید، گفت: با مستمر و منظم نوشیدن آب از ابتلا به سنگ کلیه و سرطان روده بزرگ در امان باشید.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۴۴    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: فردوسی پور کی روش را آنقدر بزرگ کرده که انگار فرگوسن، سرمربی تیم ملی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۳۸    
وکیل ملت: در حالی که وجود مباحث جدیدی همچون سرمایه گذاری های خارجی، ورشکستگی بین المللی، تجارت الکترونیک ضرورت تصویب لایحه قانون تجارت را دوچندان کرده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۳۲    
وکیل ملت: مربی پیشین پرسپولیس گفت: زمانی که من در بوشهر بودم این بازیکن را به علی دوستی مهر که آن زمان مربی تیم ملی نوجوانان بود معرفی کردم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۹    
وکیل ملت: جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: کاهش جرم منحصر به اعمال راهبردهای پلیسی و قضائی نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۶    
وکیل ملت: رئیس پلیس فتا همدان از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه های اجتماعی برای خانمی جوان مزاحمت ایجاد کرده بود، خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۸    
وکیل ملت: کارگر خدماتی که بعد از شنیدن پاسخ منفی به درخواست ازدواج از مدیر شرکت او را به قتل رسانده، در بازجویی های پلیسی به دومین جنایت نیز اعتراف کرد و گفت پسر این زن را هم کشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۰۶    
وکیل ملت: رئیس کل بانک مرکزی در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما گفت: در تابستان امسال پس از 25 سال نرخ تورم تک رقمی می شود و به تبع آن نرخ سود بانکی نیز کاهش می یابد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۳:۰۰    
وکیل ملت: خوش و بش آیت الله هاشمی با آیت الله یزدی
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۷    
وکیل ملت: رئیس جمعیت هلال احمردر همایش “یک نفس همدلی یک دنیا صلح” با بیان این که جراحان و امدادگران هلال احمر در هشت سال دفاع مقدس با به خطر انداختن جان خود و حضور در خط مقدم جبهه باعث کاهش تلفات ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۷    
وکیل ملت: دختر جوان وقتی موبایلش را در دست گرفته بود و به وعده های رنگارنگ پسری گوش می داد هرگز تصور نمی کرد همه حرف هایش دروغ و فریب باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۱    
وکیل ملت: گروه تروریستی داعش در تازه ترین بدعت مضحک، اوقات شرعی نماز را در مناطق تحت اشغال خود تغییر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۱    
وکیل ملت: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تغییرات در شیوه صدور المثنی مدارک فارغ التحصیلان این دانشگاه، از امکان صدور المثنی برای بار دوم خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۸    
وکیل ملت: دادستان کرمان از دستگیری 23 نفر در یک پارتی شبانه خبرداد و گفت: متاسفانه اخیرا گزارش های رصد فضای مجازی حکایت از تلاش افراد معلوم الحالی برای ترویج این پدیده قبیح مجرمانه دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۸    
وکیل ملت: ملی پوشان کایاک ایران در کاپ جهانی چک حریفان خود را در مرحله مقدماتی شناختند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۲    
وکیل ملت: وزیر ورزش و جوانان از دیدار معاون اول رئیس جمهور با کاروان اعزامی ایران به بازی های المپیک ریو خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۶    
وکیل ملت: وکلای دادگستری در همه کشورها و کلیه نظامها ، به مقتضای شغل خود ، خواه و ناخواه ، مجری قوانین موجود هستند و به آنها احترام می گذارند ولو اینکه مخالف و منتقد این قوانین باشند .
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۳    
وکیل ملت: مجلس شورای اسلامی در آخرین جلسه علنی خود منظم ترین نمایندگان این دوره از مجلس را معرفی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۰    
وکیل ملت: نمایندگان مجلس مصادیق مشاغل حساس را امروز در صحن علنی تعیین کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۷    
وکیل ملت: معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات انتشار کارنامه آزمون دکتری تخصصی95 این دانشگاه را تشریح کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۷    
وکیل ملت: آخرین روز مجلس نهم در حالی سپری می شود که حواشی این جلسه با تذکرات پی در پی رئیس مجلس پایان می یابد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۱    
وکیل ملت: معاون فنی دفتر سلامت جمعیت وزارت بهداشت از ورود وزارت کشور به موضوع "ازدواج سفید" خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۲    
ما که تو خونه های بزرگ با حیاط و باغچه و طاقچه زندگی کردیم .... خوابیدن توی پشه بند ... آب تنی توی حوض داشتیم . کیک تولدامون خیلی بزرگ بود .. ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۶    
وکیل ملت: با وجود اینکه نحوه پوشش خبری مراسم کن و کسب جوایز اصغر فرهادی و شهاب حسینی، در صداوسیما، انتقادات زیادی را به همراه داشته، یک روزنامه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۶    
وکیل ملت: مدیر برنامه های سه بازیکن تیم پرسپولیس گفت: هیچ پیشنهاد خارجی رسمی برای مسلمان، رضائیان و احمدزاده به دست من نرسیده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۵۷    
وکیل ملت: برنامه 90 این هفته با حضور 5 میهمان ویژه روی آنتن شبکه سه رفت و در آن طارمی، نویدکیا، کعبی، دست نشان و خطیبی به اظهارنظر پرداختند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۵۱    
وکیل ملت: محمود احمدی نژاد و سعید جلیلی از مهمانان امروز افتتاحیه مجلس خبرگان هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۹    
وکیل ملت: وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد یک شهروند ایرانی – کانادایی به جرم نقض تحریم های ایران در این کشور به 3 سال زندان محکوم شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۳    
وکیل ملت: رییس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: مذاکره هیات ایرانی با عربستان که فردا برگزار می شود، آخرین تلاش ایران برای حضور زائران ایرانی در عربستان و اقامه حج تمتع 95 است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۰    
وکیل ملت: مدیرعامل ستاد مرکز معاینه فنی شهر تهران گفت: از امروز مراکز 14 گانه معاینه فنی تهران به سامانه سیمفای تجهیز شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۷    
وکیل ملت: رییس کمیته دوچرخه سالنی گفت:امسال اولین دوره مسابقات دوچرخه سالنی را در بخش مردان وزنان برگزار می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۲۸    
وکیل ملت: محمد علی موحدی کرمانی با 65 رای و سید محمود هاشمی شاهرودی با 63 رای نواب رئیس مجلس خبرگان رهبری شدند. آیت الله جنتی با 51 رای رئیس مجلس خبرگان شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۹    
وکیل ملت: شماره 8 رویایی پرسپولیس که سابقه بازی در بایرن مونیخ را دارد، برای کلاس های مربیگری به این باشگاه بر می گردد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۳    
وکیل ملت: دروازه بان ازیک پرسپولیس با وجود داشتن قرارداد به احتمال فراوان جدا خواهد شد تا گلر صرب فصل آینده به جمع سرخپوشان اضافه شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۰    
وکیل ملت: مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان گفت: متاسفانه حرف های دیشب نویدکیا تماما دروغ بود و او همه پیشکسوتان را هم زیر سوال برد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۷    
وکیل ملت: صادق زیباکلام، استاد دانشگاه تهران، در نامه سرگشاده ای نکاتی را به محمدرضا عارف توصیه کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۷    
وکیل ملت: روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود به موفقیت جهانی فیلم فروشنده در جشنواره کن 2016 واکنش نشان داد و از آخرین ساخته اصغر فرهادی (فروشنده) به شدت انتقاد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۱    
وکیل ملت: همه چیز از روزی آغاز شد که به آتلیه رفت و پس از آن چند عکس از خودش را در صفحات مجازی منتشر کرد. آن زمان فیسبوک در اوج فعالیت خود در ایران بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۸    
وکیل ملت: بدون شک پویایی سیاسی می تواند در همه ابعاد یک کشور به ویژه تربیت دانش آموختگان و دانش آموزان نقاد و صاحب نظر اثرگذار باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۸    
وکیل ملت: در مراسم آغاز اجلاس خبرگان تعدادی از مقامات لشگری و کشوری و سفرای کشورهای خارجی حضور دارند . آقای روحانی رییس جمهور نیز وارد محل اجلاس شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۹    
وکیل ملت: اصولگرایان را چاره ای جز روی آوردن به احمدی نژاد برای کنار زدن اصلاح طلبان از قدرت نیست ، پایگاه اجتماعی احمدی نژاد قابل توجه است
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۶    
وکیل ملت: مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه شنبه) با تلاوت آیاتی چند از قرآن، پخش سرود جمهوری اسلامی و استقرار هیئت رئیسه سنی شامل آیات سید ابوالفضل میرمحمدی به عنوان رئیس ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۱:۲۰    
وکیل ملت: کاپیتان فصل گذشته سپاهان گفت:خوروش به من گفت با این وضعیت مالی بد ما،با فرکی قرارداد دو میلیارد و پانصد و پنجاه میلیونی بستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۱:۱۷    
وکیل ملت: مدیر اجرایی منچستر گفت:فان خال در دوران حضورش بسیار حرفه ای عمل کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۱:۱۱    
وکیل ملت: فرید کریمی بهزادی مهاجم تیّم صبای قم پس از توافق با عبدالله ویسی به تیم فوتبال سپاهان پیوست.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۱:۱۱    
وکیل ملت: جواد نکونام هافبک 35 ساله باشگاه العربی قطر این روزها در ایران به سر می برد و شایعات مختلفی در مورد فعالیت او در فصل آینده وجود دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۱:۰۵    
وکیل ملت: ویسی علاوه بر طیبی، سید جلال حسینی را هم می خواهد و این می تواند منجر به جدایی شجاع خلیل زاده شود که از پرسپولیس پیشنهاد دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۰:۳۹    
وکیل ملت: معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: خوشبینی ما برای حل مشکل بازیکنان سرباز تیم ملی در چارچوب قوانین و مقررات است و همه دوست دارند که قوانین اجرا شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۰:۳۶    
وکیل ملت: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب امید ابراهیمی و در حالی که زیر پای بازیکنان گوسفند قربانی شد برگزار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۰:۳۳    
وکیل ملت: روزنامه های سه شنبه 4 خرداد 1395 به شرح زیر است :
  • ۱