پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۸May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 26 آذر 1395 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 31 اردیبهشت 1395 وکیل ملت 31 خرداد 1395 وکیل ملت 31 تیر 1395 وکیل ملت 31 مرداد 1395 وکیل ملت 31 شهریور 1395 وکیل ملت 30 مهر 1395 وکیل ملت 30 آبان 1395 وکیل ملت 30 دی 1395 وکیل ملت 30 بهمن 1395 وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 1 آذر 1395 وکیل ملت 2 آذر 1395 وکیل ملت 3 آذر 1395 وکیل ملت 4 آذر 1395 وکیل ملت 5 آذر 1395 وکیل ملت 6 آذر 1395 وکیل ملت 7 آذر 1395 وکیل ملت 8 آذر 1395 وکیل ملت 9 آذر 1395 وکیل ملت 10 آذر 1395 وکیل ملت 11 آذر 1395 وکیل ملت 12 آذر 1395 وکیل ملت 13 آذر 1395 وکیل ملت 14 آذر 1395 وکیل ملت 15 آذر 1395 وکیل ملت 16 آذر 1395 وکیل ملت 17 آذر 1395 وکیل ملت 18 آذر 1395 وکیل ملت 19 آذر 1395 وکیل ملت 20 آذر 1395 وکیل ملت 21 آذر 1395 وکیل ملت 22 آذر 1395 وکیل ملت 23 آذر 1395 وکیل ملت 24 آذر 1395 وکیل ملت 25 آذر 1395 وکیل ملت 26 آذر 1395 وکیل ملت 27 آذر 1395 وکیل ملت 28 آذر 1395 وکیل ملت 29 آذر 1395 وکیل ملت 30 آذر 1395 
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۳    
وکیل ملت: دزدی کاری زشت و زننده است و ربطی به سن و سال و نیت فرد سارق ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۳    
وکیل ملت: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: نیمه اول در باد بازی با استقلال بودیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۰    
وکیل ملت: سروش رفیعی که یک استقلالی است با دریافت کارت زرد در دیدار با سپاهان 3 اخطاره شد و بازی هفته آینده تیمش مقابل نفت تهران را از دست داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۰    
وکیل ملت: ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در مورد شرایط تیمش در آستانه دیدار برابر وست بروم صحبت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۳:۴۴    
وکیل ملت: در حالی که پرسپولیس با یک گل از ذوب آهن عقب بود، برانکو با بیرون کشیدن رامین رضاییان، علی علیپور را به جای او به زمین بازی فرستاد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۳:۴۴    
وکیل ملت: تقریبا همه اهالی فوتبال به این نکته اذعان دارند که پرسپولیس برانکو، به رغم نکات فنی بسیار خوبی دارد، به شادابی فصل گذشته بازی نمی کند اما علت این مشکل چیست؟
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۳:۴۱    
وکیل ملت: مهناز افشار با انتشار ایم عکس نوشت: حیوانات بی آزار هستن و بسیار دوست داشتنی مخصوصا وقتی میفهمن دوستشون داریم مهربونتر هم میشن!
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۰    
وکیل ملت: منظورم از آدم ها، سیاسیون اصولگرایی نیست که فکر می کنند مردم شب و روز عزادار بی توجهی به ارزشها و به محاق رفتن نقش مسجد و تاثیر دین و فقه بر زندگی شخصی اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۷    
وکیل ملت: جدایی نادر از سیمین اولین فیلمی بود که توانست از سوی سینمای ایران برنده جایزه رده فیلم های خارجی زبان آکادمی اسکار شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۲:۳۸    
وکیل ملت: در ادامه ادامه پرسش و پاسخ های فرهنگیان در خصوص مسائل مختلف از نطرتان می گذرد:
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۲:۲۶    
وکیل ملت: شیخ ابوالأفغان المصری که چند روز قبل در حمله هوایی آمریکا در سوریه کشته شد همان ابوعبدالله المهاجر بوده است. این شخص سالها در ایران زندانی بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۱:۵۷    
وکیل ملت: با آن که طبق قوانین ممیزی جمهوری اسلامی، هر شکل از تماس فیزیکی مرد و زن در سینمای ایران ممنوع است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۱:۵۱    
وکیل ملت: اگر چه برخی از ستاره ها به خاطر عشق ازدواج می کنند اما برخی دیگر هم هستند که پول برایشان همه چیز است تا حدی که ترجیح می دهند به خاطر آن ازدواج کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۱:۲۷    
وکیل ملت: در آستانه شب یلدا شب ایرانی ها، عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه پرطرفدار 90 در حال تدارک یک گفت و گوی ویژه برای برنامه نود هفته آینده با شهاب حسینی بازیگر مرد و دست داشتنی سینما و ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۱:۲۱    
وکیل ملت: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص وجود معوقات و پرداخت نشدن سرانه به مدارس گفت: تا امروز در دولت اهتمامی نسبت به آموزش و پرورش ندیدیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۱:۱۲    
وکیل ملت: چین امروزه به یک کشور قدرتمند و پیشرفته در تمامی زمینه ها تبدیل شده است . برنامه ریزی هایی که این کشور از آینده برای خود دارد بسیار جالب و عظیم هستند و باعث خواهند شد چین از آن چیزی که هست ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۰    
وکیل ملت: جدول گلزنان لیگ برتر بدین شرح است:
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۰:۴۸    
وکیل ملت: خبرنگاران اصفهانی از پرسیدن سوال از برانکو ایوانکوویچ خودداری کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۰:۴۵    
وکیل ملت: سرمربی قرمزهای لیگ در دیدار برابر ذوب آهن بازیکنان تاثیر گذاری روی نیمکت برای تغییر نتیجه بازی در اختیار نداشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۰:۴۲    
وکیل ملت: جدول رده بندی لیگ برتر پس از بازی های هفته چهاردهم
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۹    
وکیل ملت: تصویری از علی صادقی در دوران دبستان
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۳    
وکیل ملت: حسین هدایتی بعد از باخت پرسپولیس در بازی مقابل ذوب آهن پیامی به شرح ذیل منتشر کرد؛
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۰:۱۵    
وکیل ملت: پنج شنبه و جمعه 2 و 3 دی ماه آزمون اصلی کارکنان آموزش و پرورش
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۰:۰۰    
وکیل ملت: وزیرآموزش و پرورش با تاکید بر این که آموزش و پرورش یک دستگاه سرمایه ای است نه هزینه ای ، اظهارکرد: آموزش و پرورش دستگاهی است که نیروی انسانی برای جامعه تربیت می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۱۹:۵۴    
وکیل ملت: استاندار فارس تاکید دارد که تداوم فعالیت دانشگاه فرهنگیان به شکل کنونی به ضرر آموزش و پرورش خواهد بود و اگر این روند مهار نشود در آینده چیزی از آموزش و پرورش باقی نخواهد ماند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۱۹:۳۳    
وکیل ملت: محققان با تحقیق بر روی مادران باردار از تاثیر گریه کردن و ناراحت شدن مادر بر روی جنین در دوران بارداری و پس از تولد آگاه شده و با نتایج شوکه کننده ای مواجه شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۷    
وکیل ملت: مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: پرسپولیس یکی از قوی ترین تیم های لیگ است و ما یک بازی سخت و بسیار حساس را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۴    
وکیل ملت: وبسایت رسمی برنامه نود - با شکست دو تیم بدون باخت لیگ برتر، عدد صفر از جدول مسابقات لیگ حذف شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۱    
وکیل ملت: پرسپولیس بعد از 7 ماه و 17 روز در لیگ برتر شکست خورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۱۹:۱۸    
وکیل ملت: سرمربی تیم پرسپولیس گفت: نمی توانم نگرانی و انتقادی از بازیکنانم داشته باشم و علی رغم نتیجه تیم برتر میدان بودند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۱۹:۱۵    
وکیل ملت: سالها است که در جام باشگاه های آسیا موفقیت زیادی نداریم و تیمهای ما براحتی در مراحل اول بازیها حذف می شوند و سرانجام هم شکایت داریم که به چه دلیل در بین بهترین تیمهای آسیا کمترین سهیمه را ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۱:۴۵    
وکیل ملت: باشگاه پدیده از باشگاه استقلال بابت استفاده از یعقوب کریمی به دلیل 3 اخطاره بودن شکایت رسمی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۱:۴۵    
وکیل ملت: مهاجم پرسپولیس یک ویلای شریکی با هم تیمی اش در سلمان شهر مازندران خریده بود که به دلیل مشکل سند مالکیت آن را پس داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۱:۴۲    
وکیل ملت: بنا به گزارش رسانه های قطر اشکان دژاگه، هافبک ملی پوش کشورمان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی دوباره به تیم العربی قطر، تیمش سابقش برخواهد گشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۱:۴۲    
وکیل ملت: پس از اصرار فراوان اعضای هیئت مدیره برای انتقال پر سود مدافع ملی پوش پرسپولیس به چین، سرمربی کروات شرط گذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۱:۳۹    
وکیل ملت: هافبک مدنظر پرسپولیس خواهان جدایی قرضی از تیمش شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۱:۰۳    
وکیل ملت: بعد از پایان دیدار استقلال و پدیده مشهد شایعه عجیبی در برخی از سایت ها و کانال های تلگرامی شکل گرفت مبنی بر اینکه یعقوب کریمی در بازی مقابل پیکان اخطار داشته و به دلیل 3 کارته بودن از دیدار ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۱:۰۰    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر ذوب آهن، یک روز استراحت می کند و یکشنبه به مصاف تیم شهرداری ورامین می رود.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۵۷    
وکیل ملت: سروش رفیعی این روزها در کانون توجهات قرار گرفته است. هافبک تکنیکی فوتبال ایران به احتمال زیاد بین دو نیم فصل بازیکن آزاد خواهد بود و به همین دلیل گمانه زنی های زیادی در مورد تیم بعدی اش ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۵۷    
وکیل ملت: هواداران صربی بازی فوتبال را متوقف کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۵۷    
وکیل ملت: منصوریان در یکی از حساس ترین بازی های این فصل خود در استقلال به 3 امتیاز دیدار با پدیده دست یافت تا منتقدانی چون زمانی و برخی از پیشکسوتان موقتا حملات خود را متوقف کنند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۵۴    
وکیل ملت: محمد نور با محرومیت 4 ساله روبرو شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۵۴    
وکیل ملت: طی چند روز اخیر شایعات زیادی در مورد احتمال پرسپولیسی شدن آندرانیک تیموریان در فصل نقل وانتقالات زمستانی منتشر شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۵۴    
وکیل ملت: دلسرد شدن بازیکنان ذخیره و قطع امید آنها از حضور جدی در ترکیب پرسپولیس، به تدریج باعث جدایی آنها از جمع سرخپوشان می شود و این یک خطر بزرگ برای تیم برانکو است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۵۱    
وکیل ملت: مدیرعامل استقلال قطعا یک پدیده است که خیلی خوب به رسانه ها خوراک می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۵۱    
وکیل ملت: زمان تمرین جمعه تیم استقلال تغییر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: این روزها قیمت دلار به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: امروزه سرکوب دستمزد در سیلیکون ولی به زمانی قبل تر از اینترنت دایل آپ و کامپیوترهای مین فریم می رسد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: نیکبخت واحدی هر دو هفته یک بار یک مصاحبه طولانی انجام می دهد و در آن بزرگترین اشتباه زندگی اش را حضور در پرسپولیس به شمار می آورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: یکی از دلایل روز شماری علاقه مندان برای به نمایش در آمدن فیلم جوخه خود کشی باز آفرینی شخصیت جوکر در این فیلم است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۴۲    
وکیل ملت: دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت در برنامه زنده تلویزیون به شدت از رویه تخریبی سازمان صداوسیما علیه دولت انتقاد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۳۶    
وکیل ملت: خانم پرندعزیزی، یک وکیل زن ایرانی برای اولین بار در ورزش کشور عضو دادگاه بین المللی حکمیت ورزش (CAS) شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۲۱    
وکیل ملت: خبرگزاری رویترز در واکنش به اظهارات علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد خرید هفت فروند هواپیمای ایرباس و ورود آن ها به کشور ظرف چند ماه آینده ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: بر اساس گزارش برنامه توسعه ملل متحد (UNDP) سالانه بیش از 2 میلیون زن در سرتاسر جهان مجبور به تن فروشی می گردند و یا به سمت فحشا سوق داده می شوند که بیشترین متقاضی اصلی این برده داری نوین و ...
وکیل ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۰:۰۶    
وکیل ملت: پروژه عدالت جهانی کشورهای مختلفی را با شاخص میزان قانون مندی و بی قانونی در 10 ماه ابتدایی سال 2016 مورد بررسی قرار داد و توانست نتایج جالبی را به دست آورد.