جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۶May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 6 مهر 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 فروردین 1396 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 مهر 1396 وکیل ملت 2 مهر 1396 وکیل ملت 3 مهر 1396 وکیل ملت 4 مهر 1396 وکیل ملت 5 مهر 1396 وکیل ملت 6 مهر 1396 وکیل ملت 7 مهر 1396 وکیل ملت 8 مهر 1396 وکیل ملت 9 مهر 1396 وکیل ملت 10 مهر 1396 وکیل ملت 11 مهر 1396 وکیل ملت 12 مهر 1396 وکیل ملت 13 مهر 1396 وکیل ملت 14 مهر 1396 وکیل ملت 15 مهر 1396 وکیل ملت 16 مهر 1396 وکیل ملت 17 مهر 1396 وکیل ملت 18 مهر 1396 وکیل ملت 19 مهر 1396 وکیل ملت 20 مهر 1396 وکیل ملت 21 مهر 1396 وکیل ملت 22 مهر 1396 وکیل ملت 23 مهر 1396 وکیل ملت 24 مهر 1396 وکیل ملت 25 مهر 1396 وکیل ملت 26 مهر 1396 وکیل ملت 27 مهر 1396 وکیل ملت 28 مهر 1396 وکیل ملت 29 مهر 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۱:۳۰    
وکیل ملت: درباره شکست سنگین پرسپولیس در مقابل الهلال عربستان خیلی چیزها گفته و نوشته شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۱:۲۷    
وکیل ملت: عمر الخریبین مهاجم سوری که برابر پرسپولیس و بیرانوند هت تریک کرده هنوز در هیجان این بازی است و این بار در اینستاگرامش استوری گذاشته و خبرساز شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۱:۲۷    
وکیل ملت: سرمربی پرسپولیس انتظارات زیادی از ستاره تیمش دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: یک پزشک با بیمار دیابتی بی سوادش به طور جالبی رفتار کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: دادگاه نظامی لبنان سرانجام، احمد الاسیر معروف به شیخ فتنه در این کشور را به دلیل اقدام علیه امنیت ملی لبنان به اعدام محکوم کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۲:۴۸    
وکیل ملت: عصر امروز تصویری از دو بازیکن پرسپولیس در دوبی منتشر شد که قطعا واکنش های زیادی را به دنبال خواهد داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۲:۳۹    
وکیل ملت: تیم ملی فوتبال ایران از شب گذشته اردوی خود را در هتل آزادی برگزار کرده و امروز هم اعضایی که در اردو حضور داشتند با تیم ملی تمرین کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۶    
وکیل ملت: مردی که از رابطه پنهانی دختر 17 ساله اش با یک جوان آگاه شده بود با چکش به جان آنها افتاد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۲    
وکیل ملت: رامبد جوان با انتشار عکسی در اینستاگرام، از مراسم تشییع شهید محسن حججی با عنوان بدرقه عشق یاد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۷    
وکیل ملت: پلیس آمریکا یک بازیگر را با سارق بانک اشتباه گرفت و به او شلیک کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۰    
وکیل ملت: در دیدار رهبر انقلاب با خانواده شهید حججی، همسر شهید از رهبر انقلاب تقاضا می کند که عبای ایشان برای خاکسپاری همراه پیکر شهید تقدیم او شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۷    
وکیل ملت: سرمربی تیم ملی فوتبال 4 بازیکن سایپا را برای حضور در تیم ملی دعوت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۷    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس چند هفته دیگر در عمان به مصاف نماینده عربستان خواهد رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۴    
وکیل ملت: مدیران باشگاه استقلال در دوبی در حال مذاکره با یک مربی غیر از فاتح تریم هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۱:۱۵    
وکیل ملت: مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی آخرین جزیبات ثبت نام در رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته این دانشگاه را اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۱:۰۳    
وکیل ملت: ایسنا نوشت: نایب رئیس اتحادیه آرایشگران زنان تهران با اعلام ممنوعیت انجام هرگونه خدمات تحت عنوان آرایش محرم در کلیه سالن های آرایشی از تعطیلی آرایشگاه های زنانه در ایام تاسوعا و عاشورا خبر ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۰:۳۹    
وکیل ملت: نیروهای حشد شعبی از کشف یک گور دسته جمعی متعلق به عناصر گروه تروریستی داعش در نزدیکی تلعفر واقع در غرب موصل خبر دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۰:۲۴    
وکیل ملت: ارشا اقدسی بدلکار سینما از ربودن یک هواپیما در جریان فیلم سینمایی به وقت شام گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۱:۲۴    
وکیل ملت: علی دایی، مهاجم اسطوره ای فوتبال ایران که آقای گل جهان محسوب می شود و سابقه بازیگری و حضور روی نیمکت پرسپولیس را در کارنامه دارد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۱:۲۱    
وکیل ملت: عکسی متفاوت از رامبد جوان و همسرش را در زیر می بینید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۱:۲۱    
وکیل ملت: شیلا خداداد را به همراه همسر و فرزندانش در تصویر زیر می بینید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۱:۰۳    
وکیل ملت: رامین رضاییان در پرسپولیس هیچ دوستی نداشت، هرچندکه همه از او از بعد فنی تعریف می کنند و حتی مسلمان در برنامه نود با تایید اینکه کسی با او صمیمی نبوده اعتراف کرد رامین از همه بیشتر می دوید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۱:۰۰    
وکیل ملت: لوکا بوناچیچ پس از شکست گسترش فولاد برابر تراکتورسازی از سرمربیگری تیم تبریزی برکنار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۵۴    
وکیل ملت: به نظر می رسد قول هایی هم به او داده اند. طبق خبرهای رسیده، مربی بریتانیایی اعلام کرده است که فارغ از اینکه چه کسی سرمربی استقلال شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۲۱    
وکیل ملت: با پایان دو بازی مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم الهلال با پیروزی جالب توجه مقابل پرسپولیس هشت نماینده در تیم منتخب به خود اختصاص داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۸    
وکیل ملت: استقلال در اولین دیدار پس از کناره گیری علیرضا منصوریان از سرمربیگری این تیم، در مصاف با سپیدرود رشت پیروز شد و حالا مهم ترین مأموریت این باشگاه انتخاب سرمربی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۵    
مسجد احمر در شهر اسلام آباد - پاکستان / خبرگزاری فرانسه انفجار انبار مهمات در اوکراین / خبرگزاری فرانسه جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس در یک سخنرانی انتخاباتی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۵۷    
وکیل ملت: جدیدترین رده بندی سرمربیان باشگاهی جهان را اعلام کرد که برانکو ایونکوویچ، سرمربی پرسپولیس با 3 پله صعود به رده 164 جهان رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۹    
وکیل ملت: یک فروند بالگرد هوانیروز ارتش دچار سانحه شد یک فروند بالگرد 214 متعلق به هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۳    
وکیل ملت: یک فروند بالگرد ارتش در ارومیه سقوط کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۰    
وکیل ملت: شکست سنگین پرسپولیس برابر الهلال عربستان دلایل متعددی داشت که هر کدام از این دلایل درصدی از این موضوع را تشکیل می دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۷    
وکیل ملت: سایت اسپورت 24 عربستان مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دستیار برانکو و کاپیتان این محرومیت و جریمه نقدی درنظر گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۴    
وکیل ملت: پیشکسوت پرسپولیس گفت:پرسپولیس در این بازی با انبوه مشکلات به میدان رفت، ولی واقعا با نگاه کردن به تابلوی نتایج می توان دریافت اتفاقی که در ابوظبی رخ داد آژیر خطری برای کل فوتبال ایران بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۱    
وکیل ملت: روزنامه های ترکیه با انعکاس حرف های مصطفی دنیزلی در یک برنامه تلویزیونی به پیشنهاد استقلال به فاتح تریم رسمیت بخشیدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۱    
وکیل ملت: پرسپولیس ایران در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان با چهار گل شکست خورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۱۸    
وکیل ملت: باید پرونده بازی با اسم سرمربی مشهور ترکیه ای در باشگاه استقلال را مختومه دانست به خصوص که رقم درخواستی او از توان این باشگاه خارج است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۲    
وکیل ملت: سرمربی پیشین پرسپولیس تاکید کرد در صورت نیاز همراه با فاتح تریم جهت عقد قرارداد با باشگاه استقلال به ایران می آید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۹    
وکیل ملت: در شرایطی که به نظر می رسید پرونده حضور مربی مشهور ترکیه ای در استقلال بسته شده رسانه های ترکیه ادعاهای جالبی را مطرح کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۶    
وکیل ملت: علاوه بر شرکت های هواپیمایی ایرانی، ترکیه و عراق، شرکت های هواپیمایی متعددی از جمله امارات، اردن، قطر، مصر ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۷    
وکیل ملت: اگرچه جزییات چندانی درباره ری سول جو، زنی که در سال 2012 به عنوان همسر رهبر کره شمالی معرفی شد وجود ندارد، اما گمان برده می شود که او 28 سال سن داشته و در حال حاضر مادر سه فرزند است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۶    
وکیل ملت: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده شاهد بارش شدید باران در 8 استان کشور خواهیم بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۶    
وکیل ملت: سعودی ها سخت در تلاش هستند تا قبل از بازی برگشت برابر تیم فوتبال پرسپولیس نماینده ایران را نقره داغ کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۳    
وکیل ملت: فرزند ناصر ملک مطیعی شایعه های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر فوت پدرش را رد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۷    
وکیل ملت: رئیس پلیس پایتخت گفت: با افرادی که به عزاداری های انحرافی و نامتعارف از جمله قمه زنی که موجب وهن در عزاداری های امام حسین(ع) می شود اقدام می کنند، به صورت جدی برخورد می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۱    
وکیل ملت: مبلغ پاداش پایان سال کارکنان (عیدی) براساس قوانین و با ضرب ضریب حقوق که در هر سال متغیر است و همچنین امتیاز آن تعیین می شود که در نهایت مبلغ قطعی آن به تصویب هیات وزیران می رسد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۲:۴۵    
وکیل ملت: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این نوید را به همه مردم ایران می دهم که تقریبا تمامی موشک های سپاه مجهز به فناوری نقطه زنی شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۷    
وکیل ملت: موبایل هواوی Nova 2 plus به عنوان جدیدترین محصول شرکت هواوی و برترین موبایل میان رده بازار ایران در مقابل محبوبترین گوشی بالارده بازار از شرکت اپل یعنی آیفون 7 قرار گرفته است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۱    
وکیل ملت: کبد چرب یک بیماری سهل و ممتنع است که قابل پیشگیری و درمان بوده و استرس مضاعف در خصوص این بیماری منطقی نیست و نیازی به پیگیری تشخیصی- درمانی با فواصل کوتاه مدت ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۹    
وکیل ملت: صبح امروز دو فروند هواپیمای جدید وارد کشور شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۶    
وکیل ملت: پیش بینی دولت در بودجه سال آینده برای افزایش حقوق کارکنان تا پنج درصد است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۷    
وکیل ملت: اظهار نظر عجیب یکی از استادان دانشگاه الازهر مبنی بر آن که فرعون ذکر شده در داستان حضرت موسی، مصری نیست، بلکه یک ایرانی اهل منطقه خراسان بودهاست که این موضوع ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۴    
وکیل ملت: "چند سالی است که رسم شده، بعضی از هیاتی ها، روی شیشه و در و کاپوت ماشین شان کلماتی می نویسند یا نشانه هایی می زنند که عزادار بودن شان را نشان دهد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۱    
وکیل ملت: چند ماه پیش نخست وزیر عراق، ترکیه را تهدید کرد که سربازان ترک حاضر در پایگاه بعشیقه در شمال عراق را با تابوت به آنکارا خواهد فرستاد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۹    
وکیل ملت: پرسپولیس تهران در روزی که مهاجم ایرانی اش را در اختیار نداشت شکست سنگینی را متحمل شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۷    
وکیل ملت: معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: کودکان کار و خیابان که شناسایی می شوند هربار یک اسم و کد ملی را بیان می کنند، به همین دلیل ما به دنبال آن هستیم تا با توجه به شکل ظاهری کودک ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۴    
وکیل ملت: فساد پذیری در سیستم اداری ایران برکسی پوشیده نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۷:۴۸    
وکیل ملت: پرسپولیس در شرایطی دیدار رفت نیمه نهایی در لیگ قهرمانان آسیا را با 4 گل به تیم الهلال عربستان واگذار کرد که یکی از بدترین نمایش های فوتبالی اش در این فصل را به اجرا گذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۷:۳۹    
وکیل ملت: محمد حسن انصاری فرد گفت: نتیجه شب گذشته پرسپولیس، نتیجه ضعف باشگاهی کشورمان در آسیاست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۷:۳۶    
وکیل ملت: محمد علی رضایی وکیل پایه یک دادگستری و مدیر حقوقی تیم فوتبال نفت طلائیه تهران در پاسخ به اظهارات وکیل آقای علی کریمی در طرح شکایت احتمالی از مالک باشگاه نفت تهران و میزان جزای اعلام شده از ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۷:۳۰    
وکیل ملت: روزنامه های پنجشنبه 6 مهر 1396 به شرح زیر است: