سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۲May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 11 مهر 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 فروردین 1396 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 مهر 1396 وکیل ملت 2 مهر 1396 وکیل ملت 3 مهر 1396 وکیل ملت 4 مهر 1396 وکیل ملت 5 مهر 1396 وکیل ملت 6 مهر 1396 وکیل ملت 7 مهر 1396 وکیل ملت 8 مهر 1396 وکیل ملت 9 مهر 1396 وکیل ملت 10 مهر 1396 وکیل ملت 11 مهر 1396 وکیل ملت 12 مهر 1396 وکیل ملت 13 مهر 1396 وکیل ملت 14 مهر 1396 وکیل ملت 15 مهر 1396 وکیل ملت 16 مهر 1396 وکیل ملت 17 مهر 1396 وکیل ملت 18 مهر 1396 وکیل ملت 19 مهر 1396 وکیل ملت 20 مهر 1396 وکیل ملت 21 مهر 1396 وکیل ملت 22 مهر 1396 وکیل ملت 23 مهر 1396 وکیل ملت 24 مهر 1396 وکیل ملت 25 مهر 1396 وکیل ملت 26 مهر 1396 وکیل ملت 27 مهر 1396 وکیل ملت 28 مهر 1396 وکیل ملت 29 مهر 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: راست می گویند جنگ اول به از صلح آخر است. مانده ام از دست رفتار کودکانه و بداخلاقی های دامادم چه کار کنم. هرروز مسخره بازی راه می اندازد و اعصاب من و خانواده ام را به هم ریخته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۲:۰۸    
وکیل ملت: به ملیکا گفتم یکی از دوستانش منتظر است تا با او بازی کند. با هم به خانه متروکه ای که در آن نزدیکی بود رفتیم. در خانه قفل نبود. آن را باز کردم و دو نفری وارد شدیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۳    
وکیل ملت: خبرگزاری فرانسه مدعی شد مقامات کاتالونیا قصد دارند روز دوشنبه آینده استقلال این منطقه از اسپانیا را اعلام کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۰:۵۰    
وکیل ملت: با وجود انتخاب سرمربی استقلال هنوز تکلیف بازیکن با تجربه این تیم مشخص نشده.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۰۰:۱۷    
وکیل ملت: ماجرای پرونده نفت تهران روشن است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۳:۵۶    
وکیل ملت: خانواده صادق برمکی ، جوان مهابادی که چند روز قبل متاسفانه به طرز وحشتناکی به قتل رسیده است ضمن تشکر و قدردانی از دادگستری و نیروی انتظامی و دعوت مردم به آرامش بیانیه را منتشر کردند که متن ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۳:۳۸    
وکیل ملت: لاله اسکندری با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: معماری فوق العاده گائودی شگفت انگیزه.....و من هر بار با دیدن آثارش محو اون می شوم....بارسلونا کلیسای ساگرادافامیلیا...عکس از علی اوجی عزیز
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۳:۳۵    
وکیل ملت: نخستین تصاویر از فیلم ژانر وحشت "آمیتی ویل" با نام فرعی "بیداری" توسط سازندگان این اثر منتشر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۳:۳۲    
وکیل ملت: سحر دولتشاهی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۲۳:۲۳    
وکیل ملت: در این مطلب نحوه برخورد مردم با ستاره های باردار و عکس العملی که به آنها نشان داده اند را برایتان آورده ایم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۹:۲۰    
وکیل ملت: همیشه در تبلیغ های خودروها قدرت موتور و گشتاور را به شکل یک عدد به شما نشان می دهند. عقل سلیم به ما می گوید هر چه عدد بزرگتر، موتور بهتر. اما واقعیت ماجرا چیست؟
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۴    
وکیل ملت: نخست وزیر عراق امروز سه شنبه دو شرط را برای گفت وگو با اقلیم کردستان مطرح کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۱    
وکیل ملت: مجلس دهم در پی بررسی و مقدمه چینی های لازم برای اجرای تغییر نظام ریاستی به پارلمانی است. نامه نیوز در گفتگو با چند نماینده مجلس این موضوع را مورد بررسی قرار داده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۶    
وکیل ملت: طارمی قرار است بعد از مشورت نهایی با وکیل های خارجی تصمیم نهایی خود را بگیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۳    
وکیل ملت: سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال أولین چک مطالبات خود را دریافت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۰    
وکیل ملت: باخت های عجیب فوتبال ایران همواره دلایل جالب و غیرعادی داشته است. باخت سنگین پرسپولیس به الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یکی از همین باخت هاست که نیازمند واکاوی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۲:۲۰    
وکیل ملت: سرمربی جدید استقلال در دوران حضورش روی نیمکت تیم ملی تایلند اولین چالش زندگی اش را با یک ایرانی تجربه کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۲:۰۵    
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۱:۲۳    
وکیل ملت: دادستان عمومی و انقلاب کرج از کشته شدن یک افسر در انبار مهمات کلاک توسط سربازش خبر داد و گفت: سرباز نیز خودکشی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۱:۱۷    
وکیل ملت: لیلا اوتادی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: سلام عزیزان،این روزها درپروژه اختاپوس مشغول روزهای آخر فیلمبرداری نقش منپیشونی_طلا هستم
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۱:۱۴    
وکیل ملت: علی پهلوان با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: ای که تاروپودم از یاد تو بی تاب با منی ولی باز دوری مثل مهتاب
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۱:۱۱    
وکیل ملت: صادق آهنگران مداح و خواننده پیشکسوت موسیقی انقلاب و دفاع مقدس دوشنبه دهم مهر ماه از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۱:۱۱    
وکیل ملت: خواننده موسیقی پاپ کشورمان به دلیل تشدید عارضه کبدی و برای انجام چند عمل جراحی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۸    
وکیل ملت: سارا صوفیانی و همسرش امیرحسین شریفی پای دیگ نذری در ظهر عاشورا.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۲    
وکیل ملت: شایان مصلح تنها بازیکن پرسپولیس است که حتی بعد از باخت سنگین تیمش هم مصاحبه می کند و درباره شکست به الهلال می گوید:
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۵۹    
وکیل ملت: شفر آلمانی روز گذشته در محل باشگاه استقلال حاضر شد و قرارداد خود را با آبی پوشان تهرانی به امضا رساند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۵۳    
وکیل ملت: با سرمربی شدن شفر در استقلال، صالح مصطفوی مربی استقلال از این تیم جدا شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۲۶    
وکیل ملت: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح دیروز برای تعیین تکلیف پرونده های حقوقی این باشگاه و همچنین محرومیت باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی از سوی فیفا به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۲۳    
وکیل ملت: جعفر کاشانی بعد از جلسه دیروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا شکست سنگین مقابل الهلال هم در جلسه بررسی شد، گفت:
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۱۷    
الهلال در ورزشگاه بنی یاس کاروان تیم فوتبال الهلال عربستان دوشنبه شب به ابوظبی امارات رسید تا پیش از رویارویی با پرسپولیس در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اردویی 7 روزه را برپا کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۱۱    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل تیم فوتبال پیکان و الهلال عربستان این بار با یک چالش جدی روبرو شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۱۱    
وکیل ملت: رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره میزان افزایش حقوق کارکنان می گوید با آنچه که در بخشنامه بودجه اعلام شده است، همراه به نظر نمی رسد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۸    
وکیل ملت: با مبلغ 25 میلیون تومان امکان خرید خودروهای دست دوم مانند پژو 405 SLX، سمند EL، وانت شوکا،نیسان، پاترول دو در، پژو 206 تیپ 6 و موارد مشابه را دارید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۸    
وکیل ملت: دیلی اکسپرس در گزارشی نوشت عامل مولتی میلیونر تیراندازی مرگبار لاس وگاس آمریکا، در دوران جوانی اش ستاره تنیس بوده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: نیروهای "سوریه دموکراتیک" که مورد حمایت آمریکا هستند کنترل مقر فرماندهی داعش در شهر رقه را به دست گرفته و اسلحه و بی سیم هایی که آنها رها کرده بودند را مصادره کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۵۸    
وکیل ملت: زن جوان که پس از ربودن دختر 6 ساله قصد خروج از شهر را داشت با هوشیاری مأموران پلیس بازداشت شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۵۸    
وکیل ملت: سرمربی آلمانی تیم استقلال که امروز نخستین حضورش در تهران را پشت سر گذاشت از اولین ساعات انتخابش به عنوان سرمربی آبی های تهران با مشکل بزرگی روبه رو شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۵۸    
وکیل ملت: ماموران بازرسی در یکی از ایستگاه های قطار چین با دیدن مارهای افعی در چمدان یک مسافر شوکه شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۵۸    
وکیل ملت: مرد جوان که برای رسیدن به دختر نوجوان مورد علاقه اش، پسرسه ساله خود را به قتل رسانده بود، با حکم دادگاه ایالت نیوجرسی به 10 سال حبس محکوم شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۵۵    
وکیل ملت: مرد میانسال که به تعریف و تمجیدهای دوستانش از همسر زیبای خود حسادت می کرد، پس از پایان یک جشن در هتل محل اقامت شان، با لگد صورت زن نگون بخت را خرد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۵۲    
وکیل ملت: ...فیلم خیلی فجیع است و نمی توان براحتی به آن نگاه کرد. ثانیه های آخرش، صادق را در حالی که در آتش است، نشان می دهد. آنها بنزین ریختند و او را آتش زدند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۴۹    
وکیل ملت: سه مأمور فاسد پلیس نیویورک در نقشه ای شیطانی، دختر جوانی را به بهانه قاچاق مواد دستگیر کرده و در مکانی دور از شهر مورد آزار و اذیت قرار دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۴۹    
وکیل ملت: مرد جوان که در چهلمین روز تولد دومین فرزندش یک مادر و دختر 3ساله اش را قربانی جنایت کرده بود دیروز با حکم قضایی به دو بار قصاص محکوم شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۴۶    
وکیل ملت: شایعه ای منتشر شده بود مبنی بر اینکه سیدجلال حسینی با برانکو اختلاف پیدا کرده است. برانکو امروز در واکنش به این موضوع گفت سید جلال کاپیتان تیم من است و تمام ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۳:۴۳    
وکیل ملت: از برخی تیم ها به عنوان مقصد بعدی منصوریان نام برده شد اما همشهری ورزشی نوشته منصوریان فعلا تا پایان فصل قصد مربیگری ندارد و برای تفریح به همراه خانواده به هامبورگ سفر کرده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۲:۵۵    
وکیل ملت: رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس با بیان اینکه در مورد نامه به رهبر انقلاب با دکتر لاریجانی صحبتی نکرده و وی از آن کاملا بی خبر بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۲:۲۹    
وکیل ملت: اکبر ترکان بعنوان رئیس هیات مدیره و مرتضی لطفی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) انتخاب شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۲:۲۳    
وکیل ملت: وینفرد شفرد با قراردادی دوساله به استقلال پیوسته است اما قرارداد او در سال دوم مشروط است و اگر اتفاقات مدنظر مدیران باشگاه نیفتد این قرارداد در سال دوم اعتباری نخواهد داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۱۴    
وکیل ملت: تغییرات تازه در فوتبال دنیا سن و سال افراد شاغل در این ورزش را درگرگون کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۱۱    
وکیل ملت: رییس جمهور پیشین عراق که به دلیل محبوبیت زیادش مام جلال خطاب می شد در سن 84 سالگی درگذشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۱۱    
وکیل ملت: نماینده ترکمان ها گفت: اینگونه تنش ها به زودی تردیدها را درباره دیوانه شدن بارزانی و اینکه او دچار حالتی هیستریک شده به یقین تبدیل خواهد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۰۲    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به شایعه اختلافش با کاپیتان تیم واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۴    
وکیل ملت: سرمربی آلمانی استقلال بابت حضور در ایران ابراز خوشحالی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۲    
وکیل ملت: با وجود مشابه بودن قیمت نفت در تمام پهنه جهان، قیمت بنزین در کشورهای مختلف بسیار متفاوت است. اینفوگرافیک زیر، نقشه جهانی بهای بنزین در کشورهای مختلف جهان را نشان می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۹    
وکیل ملت: در پاسخ معاون نظارت به صراحت قید شده است که علی لاریجانی بر خلاف ادعای احمدی نژاد، از او شکایتی نکرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۰    
وکیل ملت: محسن هاشمی هیچ صحبتی از قهر با رسانه ها نکرد و صرفاً گفت که دفعه قبل مفصلاً با رسانه ها صحبت کردم و ان شالله جلسه ی آتی، در جمع خبرنگاران حاضر خواهم شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۶    
وکیل ملت: نیروهای پلیس لاس وگاس از محل اقامت مظنون اصلی تیراندازی مرگبار شب گذشته در این شهر مقادیر زیادی سلاح گرم، مواد منفجره و مهمات کشف کرده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۸    
وکیل ملت: برانکو در اولین فصل حضورش در پرسپولیس قید سیدجلال را زد تا خط دفاعی تیمش در لیگ پانزدهم را با بنگر و نورمحمدی روانه میدان کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۸    
وکیل ملت: فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) فدراسیون عربستان را به خاطر کارشکنی بازیکنانش جریمه نقدی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۵    
وکیل ملت: رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: در زمان برگزاری حج، مسئولان سعودی با وقاحت و بی حیایی تمام در تلویزیون ظاهر شدند و علیه جمهوری اسلامی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۲    
وکیل ملت: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در ارتفاعات 3 استان کشور امروز شاهد بارش پراکنده برف خواهیم بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
وکیل ملت: رییس شورای شهر اسلامی تهران عبور از بافت فرسوده یکی از اهداف شورای شهر پنجم عنوان کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۶    
وکیل ملت: سخنگوی دولت گفت: اینکه گفته شده حقوق کارمندان کمتر از نرخ تورم افزایش می یابد کذب است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۰    
وکیل ملت: از روز گذشته سامانه سهام عدالت بازگشایی شد و مشمولین این سهام می توانند تا پایان مهرماه صورت حساب خود را افزایش دهند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۰    
وکیل ملت: تلویزیون دولتی عراق برای نخستین بار در تاریخ خود اخبار را به زبان کردی پخش کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۷    
وکیل ملت: نمایندگان با کلیات الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی موافقت کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۴    
وکیل ملت: نمایندگان مجلس از پاسخ وزیر کشور به سوال 8 نماینده درباره علت فقدان نظارت فرمانداران بر مصوبات و عملکرد شوراها و فقدان کارایی هیات حل اختلاف استان ها قانع نشدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۵    
وکیل ملت: قطر سعی دارد به دولتهای محاصره کننده اش، بویژه عربستان سعودی و امارات این پیام سیاسی را برساند که دوحه به تحکیم امنیت خود و استقرار سیاسی اش با ایران ادامه می دهد و این تلاشها در سایه بی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۲    
وکیل ملت: خبر اخراج کاپیتان پرسپولیس در تمرین این تیم سوژه شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۹    
وکیل ملت: سرمربی آلمانی جدید استقلال با وجود کارنامه خوبی که در دوران مربیگری اش به جای گذاشته است، با قیمتی مناسب هدایت آبی ها را برعهده گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۹    
وکیل ملت: بازیکن محجوب پرسپولیسی ها به یکی از مهم ترین مهره های کادرفنی کروات این تیم بدل شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۶    
وکیل ملت: پرسپولیسی ها درگیر یک پرونده بزرگ در دادگاه CAS هستند؛ پرونده شکایت یک مربی پرتغالی که از سال 1391 تا به کنون در حال بررسی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۳    
پنجره شکسته طبقه 32 هتل "ماندلای بی" ؛ محل استقرار عامل تیراندازی مرگبار یکشنبه شب در شهر لاس وگاس آمریکا محل حادثه تیراندازی شهر لاس وگاس آمریکا در فردای شب حادثه ناو هواپیمابر "رونالد ریگان" نیروی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۰    
وکیل ملت: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید دارد که دولت برای کاهش هزینه های جاری نباید دست روی حقوق کارمندان بگذارد بلکه با کوچک کردن بدنه دولت می تواند به این هدف دست پیدا کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۹    
وکیل ملت: یک عضو فراکسیون زنان مجلس می گوید فراکسیون متبوعش یک سال است که به دنبال تصویب طرح افزایش سن ازدواج است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۶    
وکیل ملت: یک عضو فراکسیون امید مجلس از تهیه طرح سوال از وزیر اطلاعات به منظور پاسخگویی درمورد نحوه تولید، توزیع، مراقبت و امحای بولتن های محرمانه خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۳    
وکیل ملت: اصلاحات جریان ریشه داری است که در طی دو دهه گذشته توانسته گفتمان خود را جامعه پذیر کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۰    
وکیل ملت: یکم؛ لنز دوربین نمی شناختمت؛ اما به خیالم تا آخر عمر، هر بار که این عبارت سرت را بالا بگیر را بشنوم؛ یاد تو بیفتم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۴    
وکیل ملت: رییس صداوسیما با بیان اینکه فتنه 88 خسارتی بزرگ برای کشور بود، تاکید کرد: مسببان فتنه باید آسیب بزرگ وارد شده به کشور را جبران و عذرخواهی کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۱    
وکیل ملت: هفته پیش در یک رستوران هندی در مرکز تهران که معمولا می روم، برای چندمین بار پلوی کشمیری خوردم. این دفعه این قدر مزه داد که جو گیر شدم و دیشب یک پلوی کشمیری برای خودم و خانمم درست کردم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۸    
وکیل ملت: 1-ماجرا از پخش تلویزیونی حسینیه اعظم زنجان کلیک خورد... مسئولین استانی که اجتماع پرشکوه و عظیم مردم زنجان را دیدند ناگهان به فکر افتادند که چرا مراسم شهر ما به این عظمت نباشد؟.. ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۲    
وکیل ملت: براساس اطلاعات کسب شده اغلب اعضای کمیته فنی استقلال و تصمیم سازان در این باشگاه روی بازگشت رحمتی به این تیم نظر مثبتی ندارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۳    
وکیل ملت: درحالی که روز گذشته مرگبارترین کشتار دسته جمعی در تاریخ آمریکا در لاس وگاس و در یک کنسرت رقم خورده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۵    
وکیل ملت: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار برخورد با سایت ضدانقلاب مدعی دوتابعیتی بودن رئیس مجلس و زندگی فرزندان لاریجانی در کانادا شد
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۲    
وکیل ملت: مالک باشگاه نفت طلائیه ادعا کرد که بیشتر تعهدات و بدهی های قبلی باشگاه را حل و فصل کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۲    
وکیل ملت: مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد 1396 این دانشگاه خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۹    
وکیل ملت: در مورد ماجرای طارمی و ریز اسپور ترکیه زیاد گفته و نوشته شده ولی هنوز بسیاری از مسائل در این پرونده مبهم است و کسی پاسخگوی یکسری سؤالات و ابهامات نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۹    
وکیل ملت: نودمین دوره از مراسم آکادمی اسکار در حالی برگزار می شود که فیلم های 10 زن از فیلمسازان آسیایی از کشورهای ایران، ارمنستان، افغانستان، فلسطین، سنگاپور، تایلند، کامبوج، تایوان ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۹    
وکیل ملت: با احتساب قرارداد طارمی با باشگاه پرسپولیس و پولی که او از حسین هدایتی گرفته، باید گفت امسال حداقل 1.2 میلیارد دریافتی داشته و یا خواهد داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۳    
وکیل ملت: آزیتا امامی، فارغ التحصیل دانشگاه شریف در رشته الکترونیک است که در زمان تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در همین دانشگاه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۳    
وکیل ملت: سران باشگاه بارسلونا تمرین امروز را تعطیل اعلام کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۰    
وکیل ملت: در حالی که دولت مرکزی عراق در بغداد به تهدیدات خود در اقلیم کردستان ادامه می دهد، کردها با سرعتی شبیه به سرعت قطار سریع السیر ژاپن به اقدامات خود برای استقلال اقلیم ادامه می دهند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۴    
وکیل ملت: دو بازیکن باتجربه تیم فوتبال استقلال این روزها تکلیف خودشان را نمی دانند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۲:۱۲    
وکیل ملت: تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی سه شنبه 11 مهر 96 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۰:۳۳    
وکیل ملت: در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا، همیشه این بحث وجود داشته که فینالیست غرب قاره ممکن است زورش به فینالیست شرق نرسد، چرا که آن طرف آسیا به خصوص تیم های چینی ریخت وپاش زیادی کرده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۰:۳۰    
وکیل ملت: شاید تا پیش از بازی با الهلال عربستان خیلی از پرسپولیسی ها فکر می کردند محرومیت مهدی طارمی چیز چندان مهمی نیست و با توجه به حضور گادوین منشا در ترکیب این تیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۰:۲۷    
وکیل ملت: بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب پرسپولیس، بدون شک یکی از بهترین خبرهایی است که این روزها می تواند به گوش پرسپولیسی ها برسد.
  • ۱