یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 17 مرداد 1397 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1397 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1397 وکیل ملت 31 خرداد 1397 وکیل ملت 31 تیر 1397 وکیل ملت 31 شهریور 1397 وکیل ملت 30 مهر 1397 وکیل ملت 30 آبان 1397 وکیل ملت 30 آذر 1397 وکیل ملت 30 دی 1397 وکیل ملت 30 بهمن 1397 وکیل ملت 1 اسفند 1397 وکیل ملت 1 مرداد 1397 وکیل ملت 2 مرداد 1397 وکیل ملت 3 مرداد 1397 وکیل ملت 4 مرداد 1397 وکیل ملت 5 مرداد 1397 وکیل ملت 6 مرداد 1397 وکیل ملت 7 مرداد 1397 وکیل ملت 8 مرداد 1397 وکیل ملت 9 مرداد 1397 وکیل ملت 10 مرداد 1397 وکیل ملت 11 مرداد 1397 وکیل ملت 12 مرداد 1397 وکیل ملت 13 مرداد 1397 وکیل ملت 14 مرداد 1397 وکیل ملت 15 مرداد 1397 وکیل ملت 16 مرداد 1397 وکیل ملت 17 مرداد 1397 وکیل ملت 18 مرداد 1397 وکیل ملت 19 مرداد 1397 وکیل ملت 20 مرداد 1397 وکیل ملت 21 مرداد 1397 وکیل ملت 22 مرداد 1397 وکیل ملت 23 مرداد 1397 وکیل ملت 24 مرداد 1397 وکیل ملت 25 مرداد 1397 وکیل ملت 26 مرداد 1397 وکیل ملت 27 مرداد 1397 وکیل ملت 28 مرداد 1397 وکیل ملت 29 مرداد 1397 وکیل ملت 30 مرداد 1397 وکیل ملت 31 مرداد 1397 
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۰:۱۳    
وکیل ملت: پزشک سرشناس یکی ازبیمارستان های دولتی تهران،شامگاه دوشنبه گذشته دربیمارستان هدف ضربات کارد یک مهاجم قرارگرفت و به شدت زخمی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۷:۰۳    
وکیل ملت: پرسپولیس دوباره با یک بحران واقعی مواجه شده که این بار عبور از این بحران، کار ساده ای به نظر نمی رسد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۷:۰۰    
وکیل ملت: استقلال سه بازیکن خارجی جذب کرد.خرید این بازیکنان از سوی باشگاه چیز عجیبی نیست ولی اینکه چرا تنها از یک ایجنت بازیکن می گیرند، تبدیل به علامت سؤال بزرگی شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۷    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین تمرین تیمش قبل از سفر به اهواز ترکیب اصلی سرخپوشان را مشخص کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۷    
وکیل ملت: باشگاه ترابوزان که فهمیده با جذب ایرانی ها می تواند چه پتانسیل کشف نشده ای را شکوفا کند و ایرانی ها را به سمت باشگاه خود بکشد، حالا در تلاش است تا آقای گل ایران را هم جذب کند!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۴    
وکیل ملت: مهاجم خارجی تراکتورسازی خیلی زود توانست میان هواداران این تیم محبوبیت قابل توجهی پیدا کند و این در حالی است که او در بازی قبلی سرخپوشان تبریزی تک گل تراکتور را به ثمر رساند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۶    
وکیل ملت: سرمربی پرسپولیس به علیرضا بیرانوند و وحید امیری اعلام کرد در صورت ماندن در این تیم چند هفته ابتدایی را روی نیمکت خواهند نشست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۳    
وکیل ملت: مهاجم سنگالی فصل گذشته استقلال قرارداد فصل جدید خود را به امضا رساند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۸    
وکیل ملت: رئیس مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها گفت: موضوع بارورسازی ابرها یک مسئله شناخته شده در کل دنیا است که تاثیرات مطلوب آن نیز تاکنون شناسایی شده و نظراتی که از سوی منتقدان مطرح می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۷    
وکیل ملت: کمتر از سه هفته دیگر دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز می شود، مرحله ای سرنوشت ساز که استقلال باید در جدالی دشوار به مصاف السد قطر برود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۴    
وکیل ملت: اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی ایران پیشنهاد استقلال را تایید کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۱    
وکیل ملت: استقلال تهران در نقل و انتقالات تابستانی فصل جدید تا کنون رکوردی خارق العاده را از خود بر جای گذاشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۴    
وکیل ملت: سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به برخی اخبار درباره تأیید اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان در 17 مرداد در شورای نگهبان ، گفت که این شورا هنوز نظری در این باره اعلام نکرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۸    
وکیل ملت: یک مقام مسوول در سفارت ایران در لندن تایید کرد که حساب بانکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن که به دلیل تحریم ها مسدود شده بود، مجددا افتتاح شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۲    
وکیل ملت: لاجرم هفدهم مرداد هر سال باید روزنامه نگار و روزنامه نگاری را بزرگ بداریم. خیلی از دستگاه ها و سازمان ها مراسم می گیرند، تشویق می کنند، جایزه می دهند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۳    
وکیل ملت: موضع دو پهلوی نخست وزیر عراق در قبال اقدامات خصمانه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، با انتقادات شدید در داخل عراق و محافل و احزاب سیاسی مواجه شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۰    
وکیل ملت: معاون اشتغال وزارت کار درباره بازار کار رشته آی.تی گفت: آی.تی اولین رشته بیکار ایران است و بخش اعظمی از فارغ التحصیلان این رشته فاقد مهارت های مورد نیاز بازار کار هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
وکیل ملت: خراسان نوشت: درحالی که طبق پیش بینی فعالان بازار سیر نزولی قیمت ها در بخش طلا و ارز باید دیروز نیز ادامه پیدا می کرد ولی در نهایت ناباوری ها قیمت ها در این بازار باز هم صعودی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۱:۲۳    
وکیل ملت: کمیته انضباطی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در پی بررسی مساله سرقت علمی در پایان نامه یکی از مقامات ارشد استان البرز، در نهایت پایان نامه و مدرک کارشناسی ارشد "م الف" را باطل اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۱:۰۱    
وکیل ملت: در روز چهارشنبه 17 مرداد، اخباری درباره حاشیه های امروز مجلس، شکایت آنجلینا جولی از برد پیت و انتقاد علی دایی از یک نماینده مجلس مورد توجه قرار گرفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۵۸    
وکیل ملت: شرایط دریافت ارز مسافرتی با اعلام و ابلاغ دستورالعمل ارزی جدید به صرافی ها برای مردم مشخص شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۴۹    
وکیل ملت: در حالی به هفته سوم رقابتهای لیگ برتر نزدیک می شویم که پرونده نقل و انتقالات در باشگاه استقلال همچنان باز است و رفت و آمد بازیکنان ادامه دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۴۶    
وکیل ملت: دو مربی خارجی و البته موفق رقابت های لیگ برتر در این سال های حضور خود در ایران به شکلی کاملا آماتور و ناپسند در وظایف خود کوتاهی می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۴۳    
وکیل ملت: الهلال عربستان با جذب نسبت به قبل کهکشانی تر و پرستاره تر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۳۷    
وکیل ملت: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، پاسخ رهبر انقلاب به یکی از فعالان فرهنگی خارج از کشور در خصوص آینده انقلاب را منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۳۴    
وکیل ملت: امروز مجلس روز سختی را سپری کرد، بالاخره بعد از حدود دو سال یکی از استیضاح ها به نتیجه رسید و نمایندگان به استیضاح وزیر کار رأی مثبت دادند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۲۸    
وکیل ملت: حساس ترین و در عین حال جذاب ترین نبرد روز سوم لیگ هجدهم به میزبانی استقلال از تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی برمی گردد جایی که سوای از تمام حواشی که رویارویی این دو تیم در تاریخ لیگ داشته این ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۲۵    
ساناک به ایران باز نمی گردد؟ ساناک مربی اهل چک تیم استقلال یک ماه است که به دلیل بیماری مادرش به کشورش رفته و دیگر به ایران بازنگشته است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۲۲    
وکیل ملت: استقلال فردا بازی حساسی را در پیش دارد، به طور حتم تیم تراکتورسازی می تواند حریف قدرتمندی برای استقلال باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۲۲    
وکیل ملت: فرشید اسماعیلی در دو بازی اول استقلال یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود اما او در خط آتش تیمش تنها بود و همین مساله باعث شد نمایش خوب او در بازی با ذوب آهن و پیکان با پیروزی استقلال همراه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۱۹    
وکیل ملت: ایسنا نوشت: پس از اجرایی شدن بسته جدید ارزی از روز گذشته شرایط نشان می دهد که اجرای این سیاست، گامی رو به جلو برای اقتصاد بوده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۱۹    
وکیل ملت: محمد نوری عضو کمیته فنی استقلال در خصوص دیدار روز جمعه استقلال و تراکتورسازی اینطور می گوید:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۱۴    
وکیل ملت: داور هنوز سوت پایان بازی پرسپولیس و فولاد را نزده بود که کمال کامیابی نیا از شر آن مصدومیت بدموقع راحت شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۱۱    
وکیل ملت: چهره ویژه بازی با فولاد، سیامک نعمتی بود که با وجود دور شدن از خط حمله دو گل زد و حالا خیلی ها آقای گلی اش را پیش بینی کرده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۱۱    
وکیل ملت: باشگاه خبرنگاران نوشت: گفته می شود که جادوگر روستایی 83 ساله دختر 13 ساله را ربوده و او را تحت تاثیر روحی قرار داده و معتقد ساخته بود که او یک جن است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۱۱    
علیپور - ترابوزان واقعی نیست دو تا از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 یعنی وحید امیری و مجید حسینی به ترابوزان اسپور ترکیه پیوستند و این باشگاه حالا در تلاش است برای به دست آوردن ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۶    
وکیل ملت: باشگاه چلسی رسما از انتقال گلر بلژیکی خود به رئال مادرید خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۳    
وکیل ملت: مناطق زلزله زده همزمان با جشن 24سالگی همراه اول به منظور گرامیداشت روز خبرنگار و 24 امین سالروز عرضه اولین سیمکارت در ایران،در مراسم شبی با اصحاب رسانه از کمپین مثل اول رونمایی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۰    
وکیل ملت: صبا راد در کنار همسر خواننده اش مانی رهنما در پشت صحنه یکی از کنسرت هایشان
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۱    
وکیل ملت: جلد روزنامه استقلال جوان چاپ پنج شنبه مورخ 18 مرداد 97 پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا حریف می طلبد تیام با قرمزپوشان عجمان عکس انداخت خلایق هرچه لایق الحاجی گرو ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۸    
وکیل ملت: جلد روزنامه پیروزی چاپ پنج شنبه مورخ 18 مرداد 97 خلیل زاده: کجا برویم بهتر از پرسپولیس؟ در انتظار 14 و 24 هود در آتش
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۸    
وکیل ملت: مهاجم جدید الورود تیم استقلال از باشگاه قبلی اش خداحافظی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۲    
وکیل ملت: سرخپوشان آذربایجان کارنامه ای درخشان مقابل رقیب سرشناس خود خارج از خانه دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۶    
وکیل ملت: مهاجم سنگالی فصل اخیر استقلال تهران با عقد قراردادی رسما به عجمان امارات پیوست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۳    
وکیل ملت: رقم قرارداد الحاجی گرو بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال با این تیم مشخص شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۳    
وکیل ملت: دادستان تهران در خصوص وضعیت رسیدگی به پرونده های ارجاعی به شعب بازپرسی ویژه رسیدگی به جرایم حوزه ارز و واردات خودرو و گوشی تلفن همراه اطلاع رسانی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: سرمربی نساجی مازندران با انتقال هافبک این تیم به استقلال تهران مخالفت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: درحالی که با هماهنگی های نیروهای امنیتی و انتظامی کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بدون مشکل فرودگاه اهواز را ترک کرده بود، اما در بلوار فرودگاه این شهر اتوبوس تیم پرسپولیس مورد تهاجم قرار گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۸    
وکیل ملت: رئیس مجلس با انتقاد از برخی اظهارات وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان استیضاح کننده، گفت: جلسه استیضاح خیلی بهتر از این می توانست برگزار شود
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۵    
وکیل ملت: سخنگوی دولت اصلاحات به عملکرد لاریجانی در استیضاح وزیر کار روحانی اینگونه واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۲    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز آبی پوشان جلسه ای را با روزبه چشمی برگزار کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۹    
وکیل ملت: دو بازیکن تاثیرگذار تیم سپیدرود رشت بازی تیمشان برابر گسترش فولاد را از دست دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۹    
وکیل ملت: یک سایت اسکاتلندی اعلام کرد که باشگاه تراکتورسازی به دنبال جذب یک مهاجم از لیگ این کشور است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۶    
وکیل ملت: محسن مهاجرانی فرزند وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی از اتهامات در پرونده دکل نفتی تبرئه و برای وی قرار منع تعقیب صادر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۶    
وکیل ملت: آذرمنصوری فعال اصلاح طلب در روزنامه اعتماد نوشت: مثلا دختر یا خانواده اش برای خواستگار افاده می کنند، عیب و ایراد می گیرند و شروط عجیب می گذارند تا اینکه دختر ازدواج نمی کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۶    
وکیل ملت: باشگاه استقلال اطلاعیه ای درباره نحوه استقرار هواداران این تیم و باشگاه تراکتورسازی صادر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۳    
وکیل ملت: نماینده اصلاح طلب مردم دماوند ضمن تشریح درگیری لفظی خود با نماینده اصولگرای سبزوار و جغتای در جریان برگزاری جلسه استیضاح وزیر تعاون ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۳    
وکیل ملت: دو بازیکن جدید استقلال قرارداد خود را در هیات فوتبال ثبت کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۳    
وکیل ملت: امروز من اگر توفیقی داشتم به دلیل همکاری و همیاری عزیزانی بود که به من آبرو دادند من زمانی که به روزنامه اطلاعات رفتم تنها کسی که به من روزنگاری آموزش داد میرحسین موسوی بود که آن زمان ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۲۷    
وکیل ملت: کیهان نوشت : آقای روحانی در گفت وگوی تلویزیونی دوشنبه شب در اظهاراتی که هیچ زمینه و توجیه یا همخوانی با متن سخنان وی نداشت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۹    
وکیل ملت: محمدباقر قالیباف گفت: شکل کار جمنا صحیح است ، اما روش آن اشکال دارد وگرنه اگر همه مسیر طی شده اصلاح شود و اتفاقی بیفتد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۶    
وکیل ملت: در حالی که وزارت دفاع از درگیری با گروه داعش در نزدیکی مرز سوریه خبر داد، یک روزنامه عربستانی از برنامه های داعش برای استقرار مجدد در استان های سنی نشین غرب عراق پرده برداشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۳    
وکیل ملت: به موجب توافقی که در آبان 1383 با کشورهای اروپایی صورت پذیرفته بود، ایران متعهد شده بود فعالیت های مرتبط با غنی سازی اورانیوم را معلق سازد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۳    
وکیل ملت: درحالی که طبق پیش بینی فعالان بازار سیر نزولی قیمت ها در بخش طلا و ارز باید در روز جاری نیز ادامه پیدا می کرد ولی به دلیل برخی پشت پرده ها موج بازار باز هم صعودی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۰    
وکیل ملت: مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران گفت: انتظار داریم آقای افشانی 3 تا 7 سال شهردار باشد و بتواند کار را دنبال کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۷    
وکیل ملت: مسعود پزشکیان در واکنش به صحبت های محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: دختر من در پتروشیمی جم کار می کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۲    
وکیل ملت: استقلالی ها برای جذب نفرات خارجی همان روند قبلی را در پیش گرفته اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۸    
وکیل ملت: از سه شنبه شب، شایعه ای عجیب در فضای مجازی در مورد هافبک عراقی پرسپولیس به راه افتاد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۸    
وکیل ملت: هافبک دفاعی پرسپولیس مشکلی برای همراهی این تیم مقابل استقلال خوزستان ندارد و در ترکیب ثابت به میدان خواهد رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۵    
وکیل ملت: مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز تیمش حضور یافت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۳    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: آقایان به جای شعار دادن بیایند مشکلات مردم را حل و به دولت کمک کنند تا همه آرامش و آسایش داشته باشند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۳    
وکیل ملت: مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال به عضویت تیم دسته اولی مشکی پوشان خراسان درآمد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۷    
وکیل ملت: مدیر مرکز مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی استان یزد، با اشاره به این که عوامل زیادی در افزایش سن ازدواج و در پی آن کاهش جمعیت کشور نقش دارد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۴    
وکیل ملت: هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه نشست فوق العاده ای را در محل باشگاه تشکیل داد. محورهای اصلی این نشست پیگیری مباحث حقوقی و مالی مربوط به بدهی های باشگاه بود که در جریان صدور مجوز ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۴    
وکیل ملت: سرمربی پرسپولیس به دلیل تداخل پرواز سرخ پوشان نتوانست در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان حضور پیدا کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۸    
وکیل ملت: رئیس سابق پارلمان اروپا در گفتگویی با انتقاد از عملکرد آمریکا در قبال ایران از سرگیری تحریم ها را اقدامی فاجعه بار قلمداد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۸    
وکیل ملت: یک رسانه خبری آمریکایی جزئیات تازه ای از موضوعات مورد بحث در دیدار روسای جمهور ایالات متحده و روسیه در شهر هلسینکی منتشر کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۵    
وکیل ملت: الحاجی گرو بازیکن نیجریه ای جدید استقلال با شلوار منشوری اش سوژه رسانه های داخل کشور شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۵    
وکیل ملت: در حالی که پرسپولیس قرار بود با 20 بازیکن راهی اهواز شود به دلیل مصدومیت نمی تواند از حسین پور را در بازی مقابل استقلال خوزستان استفاده کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۹    
وکیل ملت: عکس های جدید سحر قریشی با تیپ سربازی سحر قریشی متولد 6 دی ماه 1366 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی آپاچی به کارگردانی آرش معیریان می باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۰    
وکیل ملت: ریاست جمهوری سوریه در صفحه خود در فیسبوک اعلام کرد که اسماء اسد، همسر بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه به سرطان سینه دچار شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۱    
وکیل ملت: بانک مرکزی اعلام کرد: در زمان ثبت نام این طرح بابت هر قطعه سکه مبلغ ده میلیون ریال به عنوان ودیعه از مشتریان اخذ و مقرر شده که در هنگام تحویل ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۸    
وکیل ملت: دادستان تهران به شرکتهای واردکننده کالا هشدار داد و اعلام کرد: برای گران فروشان و محتکران 20 سال حبس تا مجازات اعدام در نظر گرفته شده است و دیگر جریمه گرانفروشی در کار نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۵    
وکیل ملت: رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل و نمایشگاه داران گفت: روند کاهشی قیمت خودرو از چهارشنبه هفته گذشته در بازار آغاز شده است و قیمت ها در حال کاهش یافتن است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۲    
وکیل ملت: رئیس اتحادیه آهن فروشان با اعلام اینکه در حال حاضر قیمت آهن 60 تا 70 درصد نسبت به قیمت واقعی آن رشد پیدا کرده است، گفت: کارخانجات باید برای مدیریت قیمت ها افزایش عرضه را انجام دهند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۹    
وکیل ملت: مونا قندیل، خبرنگار شبکه پرس تی وی در رام الله کرانه باختری است. وی 36 سال دارد و در کشور لبنان متولد شده و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته ها ی زبان انگلیسی و مدیریت کسب و کار گذراند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۲    
وکیل ملت: نمایندگان مجلس در مصوبه ای شرایطی را برای استخدام معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشخص کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۶    
وکیل ملت: تابستان شده و هوا گرم است و بر همین اساس، احتمال گرم شدن بیش از حد موبایل ها و حتی انفجارشان وجود دارد . در این شرایط چگونه می توان از مشکلات احتمالی گوشی پیشگیری کنیم؟
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۳    
وکیل ملت: نودمین یارانه نقدی 45500 تومانی، پنج شنبه 25 مرداد ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۷    
وکیل ملت: جدایی هافبک استقلال از این تیم تقریبا قطعی به نظر می رسد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۷    
وکیل ملت: فیلیپ به کارش در استقلال ادامه می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۴    
وکیل ملت: مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا ویزای حضور هافبک عراقی خود را برای سفر به ایران اخذ کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۴    
وکیل ملت: به همت کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال از 2 پیشکسوت آبی ها در بازی با تراکتورسازی تقدیر می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۱    
وکیل ملت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 129 رای موافق، 111 رای مخالف و 3 رای ممتنع رأی اعتماد خود را از علی ربیعی پس گرفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۱    
وکیل ملت: مهندس باهنر نقل کرد حوادث دی ماه 95 تا دی ماه 96 را رصد و بررسی کرده اند که چرا در دی ماه 96 تعدادی از مردم شهرهای مختلف اعتراض کردند؟ نتیجه این بود که صدا و سیما، برخی از ائمه جمعه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۸    
وکیل ملت: قیمت سکه بهار آزادی در آخرین ساعات روز گذشته به 3میلیون و 40هزار تومان کاهش یافت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۵    
وکیل ملت: بررسی آمار سامانه کد رهگیری حاکی از آن است که یک واحد مسکونی 70 متری واقع در امام زاده قاسم گلاب دره با قیمت 1 ...
  • ۱