دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 1 مرداد 1397 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1397 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1397 وکیل ملت 31 خرداد 1397 وکیل ملت 31 تیر 1397 وکیل ملت 31 شهریور 1397 وکیل ملت 30 مهر 1397 وکیل ملت 30 آبان 1397 وکیل ملت 30 آذر 1397 وکیل ملت 30 دی 1397 وکیل ملت 30 بهمن 1397 وکیل ملت 1 اسفند 1397 وکیل ملت 1 مرداد 1397 وکیل ملت 2 مرداد 1397 وکیل ملت 3 مرداد 1397 وکیل ملت 4 مرداد 1397 وکیل ملت 5 مرداد 1397 وکیل ملت 6 مرداد 1397 وکیل ملت 7 مرداد 1397 وکیل ملت 8 مرداد 1397 وکیل ملت 9 مرداد 1397 وکیل ملت 10 مرداد 1397 وکیل ملت 11 مرداد 1397 وکیل ملت 12 مرداد 1397 وکیل ملت 13 مرداد 1397 وکیل ملت 14 مرداد 1397 وکیل ملت 15 مرداد 1397 وکیل ملت 16 مرداد 1397 وکیل ملت 17 مرداد 1397 وکیل ملت 18 مرداد 1397 وکیل ملت 19 مرداد 1397 وکیل ملت 20 مرداد 1397 وکیل ملت 21 مرداد 1397 وکیل ملت 22 مرداد 1397 وکیل ملت 23 مرداد 1397 وکیل ملت 24 مرداد 1397 وکیل ملت 25 مرداد 1397 وکیل ملت 26 مرداد 1397 وکیل ملت 27 مرداد 1397 وکیل ملت 28 مرداد 1397 وکیل ملت 29 مرداد 1397 وکیل ملت 30 مرداد 1397 وکیل ملت 31 مرداد 1397 
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۲    
وکیل ملت: مدتی است که مریخ نورد اپورچیونیتی گم شده است. مریخ نوردی یکی از جذاب ترین رفتارهایی است که فضانوردان برای انجام آن برنامه ریزی حرفه ای انجام می دهند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۰    
وکیل ملت: ایران خودرو با انتشار بخشنامه ای به نمایندگان خود در سراسر کشور، محصول جایگزین برای خودروی تندر90 را مشخص کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۱    
وکیل ملت: سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری دوشنبه گفت که آمریکا به رایزنی با متحدان اروپایی اش درباره ایران ادامه می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۱:۱۳    
وکیل ملت: پرسپولیس در شرایطی خودش را برای شروع لیگ هجدهم آماده می کند که تقریبا نیمی از ترکیب اصلی این تیم در فصل گذشته، حالا جدا شده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۵۵    
وکیل ملت: در روزهای پرفشار کاری و در جایی که انگشت انتقادها به طرف مدیریت استقلال نشانه رفته بود، رضا افتخاری از استقلال رفت و جای خود را به فتحی داد اما مدیرعامل جدید برای برگرداندن اوضاع نابسامان ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۴۹    
وکیل ملت: خسرو حیدری که حدود یک ماه بعد 35 ساله خواهد شد، از لیگ هشتم در استقلال حضور دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۴۹    
وکیل ملت: استقلال نخستین تمرین خود را پس از بازگشت از ترکیه با 6 غایب شروع کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۴۶    
وکیل ملت: تنها موفقیت مدیرعامل قبلی استقلال در نقل و انتقالات حفظ شفر در این تیم بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۴۶    
وکیل ملت: نصرا... عبداللهی سرپرست استقلال روز دوشنبه در حاشیه تمرین استقلال اعلام کرد تیام مهاجم سنگالی آبی ها روز سه شنبه در تهران حضور خواهد داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۳۰    
وکیل ملت: حضور چهره جدیدی که این روزها در کنار فتحی مشغول به فعالیت است احتمال تغییر در پست های دیگر مدیریتی استقلال را زیادتر می کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۲۷    
وکیل ملت: پرسپولیس ظاهرا باشگاه بزرگ و پرطمطراقی است اما تیم های پایه اش همواره مشکلات وحشتناکی داشته اند و هیچ گاه به اندازه ای که باید به آنها رسیدگی نشده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۲۴    
وکیل ملت: باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر پاسخ سازمان لیگ برای اجرای فروش اینترنتی بلیت بازی هایش است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۲۱    
وکیل ملت: در روزهایی که فدراسیون فوتبال حکم به سکوت کی روش و برانکو و ختم دعوای این دو مربی داده، انتشار یک خبر می تواند آتش اختلاف آنها را یک بار دیگر روشن کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: در این فوتبال ورشکسته و بیمار، نمی شود که به بی پولی خو نگرفت و شاید برای همین است که هرگز اراده ای برای ترک عادت دیده نشده.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: تفاوت استقلال و آلکمار در انتقال حسینی و جهانبخش، مبلغ 21 میلیون و 900 هزار یورو است. آلکمار ماکت کوچکی است از راه و رسم باشگاهداری در فوتبال اروپا. رسمی که در ایران هرگز نمی بینیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۶    
وکیل ملت: پیشکسوت استقلال درباره چگونگی جدایی افتخاری از استقلال گفت: اشک های افتخاری اشک تمساح بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: داور محبوب این روزهای فوتبال ایران به همراه خانواده اش در مراسم برترینهای فصل فوتبال ایران حضور یافت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۹    
وکیل ملت: علی علیپور به عنوان آقای گل فصل گذشته از انگیزه بالایی برای شروع مجدد لیگ برتر برخوردار است و مدعی دفاع از عنوان فصل گذشته خود است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: دروازه بان شماره یک پرسپولیس نسبت به خبری در خصوص صحبت با مدیر نقل و انتقالات سابق این باشگاه برای حضور در فوتبال اروپا و تیم دیناموکیف واکنش نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: سرپرست جدید استقلال واکنش قاطع و تندی نسبت به عقد قرارداد مجید حسینی با باشگاه ترابوزان اسپورنشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: آزاده نامداری عکس جدیدی از خود در فضای مجازی منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۵۴    
وکیل ملت: معاون اول قوه قضاییه گفت: 5 مدیر وزارت صنعت و معدن در خصوص ثبت سفارش خودرو دستگیر شدند که 4 نفر در بازداشت هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۴۵    
وکیل ملت: در هیاهوی التهاب ارزی و فضای ناآرام اقتصادی، بانک های خصوصی هم نافرمانی از دستورات شورای پول و اعتبار را پیش گرفته و سودهای بالای 21 درصد به مشتریان خود می دهند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۴۲    
وکیل ملت: معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: در نظر داریم بانک های وابسته به نیروهای مسلح را در یک بانک دولتی ادغام کنیم که امیدواریم با اصلاحاتی که در شبکه بانکی صورت می گیرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۳۹    
وکیل ملت: نیروی ضد ترور اقلیم کردستان عراق با انتشار تصاویر حمله کنندگان به استانداری اربیل در صبح روز دوشنبه اعلام کرد مهاجمین به نامهای بلال سلیمان 16 ساله ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۳۶    
وکیل ملت: مراسم برترین های فوتبال ایران قرار بود امشب(دوشنبه) از ساعت 21:45 در سالن همایش های برج میلاد آغاز شود اما برگزاری این مراسم با تاخیر مواجه شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۳    
وکیل ملت: معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:حذف فوق العاده ویژه از پاداش پایان خدمت جزو مصوبات دیوان محاسبات است که دولت به همه دستگاه ها ابلاغ کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۵    
وکیل ملت: فصل شروع نشده، حاشیه تیم ها استارت خورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۱۸    
وکیل ملت: در جامعه سیاسی ایران حسن روحانی به تدبیر و عقل گرایی شهره است و محمود احمدی نڑاد را بی تدبیر و جنگجو می شناسند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۷:۱۲    
وکیل ملت: نه تنها محمد دادکان که به تازگی در مصاحبه با رادیو تهران به دلالی مجری تلویزیون اشاره کرد که پیش از این هم در این باره خبر هایی منتشر می شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۵    
وکیل ملت: باشگاه استقلال روزهای خوبی را در نقل و انتقالات پشت سر نگذاشت و انتقادات زیادی به عملکرد این تیم وارد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۲    
وکیل ملت: محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق در واکنش به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر اینکه دلایل دیگری در خصوص رد صلاحیت رییس دولت نهم و دهم در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 وجود دارد تصریح کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۶    
وکیل ملت: یک منبع آگاه در گفت و گو با ایلنا بازداشت پسر محمدباقر نوبخت را بازداشت کرد و این شایعات را در راستای تخریب دولت ارزیابی کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۶    
وکیل ملت: تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از امروز (دوشنبه) پشت در های بسته انجام خواهد شد و سرخپوشان از دید اصحاب رسانه مخفی خواهند بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۳    
وکیل ملت: وزیر آموزش و پرورش در خصوص حذف حقوق تابستان فرهنگیان گفت: حقوق تابستانی فرهنگیان حذف نشده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۲    
وکیل ملت: محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی پیشین باشگاه پرسپولیس گفت:اصلا بیرانوند را ندیده ام و او را برای جدایی از پرسپولیس ترغیب نکردم.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۷    
وکیل ملت: در شرایطی که پرسپولیس از فقر بازیکن رنج می برد یکی از مسئولان سابق این باشگاه از دروازه بان ملی پوش این تیم خواسته بود تا از جمع شاگردان برانکو جدا شود!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۴    
وکیل ملت: مدافع تیم فوتبال استقلال در این تیم ماندنی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۱    
وکیل ملت: قیمت سکه آتی تحویل دی ماه 1397 به بیش از 3 میلیون و 900 هزار تومان رسید، همچنین قیمت سکه آتی تحویل شهریور ماه سال 1397 بیش از 3 میلیون و 500 هزار تومان است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۲    
وکیل ملت: دونالد ترامپ در تازه ترین توئیت خود از سخنان محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران که چندی پیش خطاب به آمریکایی ها گفته بود هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید کپی برداری کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۶    
وکیل ملت: شوخیِ بی مزه ای دارد گفته می شود: زبانی حماسی در دهان رقبا! روحانی رئیسی جمهوری ست که آمده بود تا نجنگیدن را مزمزه کنیم . پرزیدنت گفتگو و معامله ، آقایِ امنیتیِ تعامل و توافق!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۱:۳۶    
وکیل ملت: روزنامه های دوشنبه 1 مرداد 1397 به شرح زیر است:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۱:۰۳    
وکیل ملت: جلال پیشوایان، بازیگر سینما و تلویزیون در سن 89 سالگی در آلمان درگذشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۱:۰۳    
وکیل ملت: شرط بازگشت مامه تیام به استقلال، پرداخت پیش قسط اولیه او بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۱:۰۰    
وکیل ملت: در پی تغییرات و تحولاتی که طی این چند وقت اخیر در باشگاه استقلال صورت گرفت گفته شد که ستار همدانی جای نصرا... عبداللهی را به عنوان سرپرست باشگاه می گیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۵۴    
وکیل ملت: فتحی به کلی غریبه با مقوله ورزش نیست و در دوره ریاست داریوش مصطفوی رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود و در سمت مدیریتی اش در شهرداری نیز لابد فعالیت های ورزشی در سطح شهر را سمت و سو ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: رضا افتخاری که در 2 سال مدیریتش بر باشگاه استقلال دایم مدیران سابق این باشگاه را به دلیل برجا گذاشتن بدهی به نقد می کشید و خود را ناجی اقتصادی باشگاه استقلال می دانست ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۴۲    
وکیل ملت: امیدوارکننده ترین اتفاق این روزهای پرسپولیس، آمادگی و درخشش علی علیپور در تمرین ها است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۳۳    
وکیل ملت: تنها درخواست سرمربی پرسپولیس از سروش رفیعی این است که هر چه زودتر تیمش را معرفی کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۳۰    
وکیل ملت: بدشانس ترین بازیکن پرسپولیس شجاع خلیل زاده بود و خوش شانس ترین، شایان مصلح که قرار است از همین بازی اول فصل در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۲۷    
غیبت قطعی شجاع همانطور که پیش بینی می شد، شجاع خلیل زاده به دلیل مصدومیت بازی با پدیده را از دست داد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۲۷    
وکیل ملت: تمرین عصر روز شنبه در میان تمام اتفاق هایش ترکیب منتخب برانکو ایوانکوویچ برای بازی نخست پرسپولیس را برای مان رو کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: زلاتان در 12 دیداری که در رقابت های لیگ فوتبال آمریکا از ابتدا به میدان رفته است درخشیده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: یوونتوس با به خدمت گرفتن رونالدو بیش از پیش مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: چهل روز تا پایان نقل و انتقالات اروپا فرصت باقی مانده و انتظار می رود در این مدت، انتقال های بزرگی پیش رو باشد.