شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۵:۴۷May 2024 25
جستجوی پیشرفته

پایگاه خبری ذاکر (zakernews.ir)

  ۳ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
تیم های ملی والیبال لهستان و ژاپن به سومین برد متوالی خود در لیگ ملت های 2024 دست یافتند.
  ۷ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
منابع خبری گزارش داده اند دولت جو بایدن هفته آینده تیمی بلندپایه را برای گفت وگو در خصوص آتش بس در غزه و تبادل اسرا روانه قاهره می کند.
  ۸ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
رییس سازمان انرژی اتمی با تبیین نقش فناوری هسته ای در زندگی مردم کشور اعلام کرد در ماه های ابتدایی آغاز به کار دولت سیزدهم، نخستین گام سند جامع راهبردی برای سازمان انرژی اتمی ایران را تهیه کردیم.
  ۹ ساعت پیش   + ۲۱ سایت دیگر  
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به حکم دیوان بین المللی دادگستری علیه اسرائیل واکنش نشان داد.
  ۹ ساعت پیش   + ۱۵ سایت دیگر  
یک رسانه انگلیسی روز جمعه مدعی شده دولت های عضو اتحادیه اروپا با اعمال تحریم های جدید علیه 9 شخصیت حقیقی و حقوقی ایران موافقت کرده اند.
  ۹ ساعت پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
طبق نظرسنجی سالانه ای که در گزارش فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) منتشر شد، تقریباً دو سوم خانواده ها در این کشور می گویند که وضعیت مالی آنها در سال گذشته میلادی بدتر شده است.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
مسابقات بین المللی اینلاین هاکی روسیه با یک دقیقه سکوت به احترام رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان همراه بود.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: به منظور استفاده از دانش و فناوری هسته ای در کشاورزی و حوزه سلامت سایت های پرتودهی در استان های کشور راه اندازی می شود.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
پایگاه خبری سمافور در مقاله ای اعلام کرد که کلاوس شواب، مؤسس و رئیس هیأت اجرایی مجمع جهانی اقتصاد (WEF) قصد دارد پس از نیم قرن حضور در رأس این سازمان، از سمت خود کناره گیری کند.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
یکی از مقامات ارشد بانک آمریکایی جی پی مورگان طی اظهاراتی تأکید کرد که چین بازیگر مهمی در صحنه اقتصاد جهانی است که نمی توان آن را کنار گذاشت.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
مقامات ارشد سیاسی و اقشار مختلف مردم سوریه با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۸:۳۳   + ۴ سایت دیگر  
نخست وزیر مجارستان امروز جمعه گفته ائتلاف ناتو در حال آماده شدن برای جنگ با روسیه است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۸:۳۳   + ۵ سایت دیگر  
با نگاهی به دلنوشته های مقامات بلندپایه روسی و نیز سفرا و شخصیت های سیاسی و مذهبی ده ها کشور جهان، که طی دو روز در دفتر یادبود شهدای سانحه بالگرد به ثبت رسید، ثمرات دیپلماسی عزت و اقتدار ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۸:۱۳   + ۹ سایت دیگر  
با توجه به حمله روسیه به اوکراین کشور سوئد نیز به عنوان جوان ترین عضو ناتو، خود و مردمش را برای وقوع سناریوی جنگ واقعی آماده و تجهیز می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۷:۱۳   + ۴ سایت دیگر  
سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن دیروز پنجشنبه در یک سخنرانی تلویزیونی گفت که ملت یمن در غم عمیق جمهوری اسلامی ایران در شهادت ابراهیم رئیسی و هیئت همراه شریک است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۶:۵۸   + ۲۱ سایت دیگر  
امام جمعه اردبیل گفت: زمانی یک خطایی در مدیریت اجرایی کشور رخ داد در خطبه از آن انتقاد شد و گفته شد که باید مسببین این خطای فاحش برکنار شوند اصلاً باور کردنی نبود که ایشان به خاطر دفاع از حقوق مردم ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۶:۲۳   + ۴ سایت دیگر  
کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرده طرح گازی جمهوری فدرال آلمان برای جبران ضررهای اقتصادی کم شدن عرضه از طرف روسیه ناقض قوانین بازار داخلی است و برلین را به اقدام قانونی تهدید کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۳   + ۳ سایت دیگر  
رهبران لهستان و یونان با توجه به تهدیدات روسیه از اتحادیه اروپا درخواست کردند یک سیستم دفاع هوایی مشترک ایجاد کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۳   + ۷ سایت دیگر  
امام جمعه بوشهر گفت: برنامه های رئیس جمهور شهید بر اساس تفکرات و خط مشی امام راحل و مقام معظم رهبری بود و با شناخت اندیشه های فکری امامین انقلاب اسلامی کاملاً آنها را دنبال می کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۸   + ۳ سایت دیگر  
دولت آلمان از جمله برای مقابله با جاسوسی ها از طرف برخی کشورها قوانین سختگیرانه سفر را برای کارکنان امنیتی و افسران پلیس اعمال می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۳   + ۳ سایت دیگر  
نیروهای تأمین امنیت بخش خصوصی فرانسه تهدید به اعتصاب در جریان المپیک پاریس کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۸   + ۴ سایت دیگر  
رئیس مجلس لبنان در سالروز آزادسازی مناطق جنوبی لبنان از اشغالگری رژیم اسرائیل گفت که لبنان حاضر نیست از هیچ یک از حقوق حاکمیتی خود چشم پوشی کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۳:۴۸   + ۵ سایت دیگر  
در شرایطی که ترکیه در بحران اقتصادی به سر می برد، دولت اردوغان متعهد شده که در آنکارا و از جیب مردم، برای سومالی یک سفارتخانه بزرگ بسازد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۳:۴۸   + ۱۷ سایت دیگر  
خطیب نماز جمعه تهران گفت: تشییع پیکر شهدای خدمت در تبریز، قم، تهران، خراسان جنوبی و مشهد که در حدود 3 میلیون نفر فرزندان این دیار را بدرقه کردند، بیانگر تحدید بیعت مردم با نظام اسلامی بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۳:۴۳   + ۲ سایت دیگر  
وزیر دادگستری آلمان با توجیه لزوم برقراری نظم از سرکوب اعتراضات حامی فلسطین در دانشگاه های آلمان توسط نیروهای پلیس حمایت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۳:۳۳   + ۳ سایت دیگر  
رئیس جمهور فرانسه به منظور آرام کردن ناآرامی ها در کالدونیای جدید در سفری به این منطقه طرح بحث برانگیز اصلاحات انتخاباتی را موقتا به حال تعلیق درآورد و بر لزوم حضور گسترده نیروهای پلیس تا پایان این ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۸   + ۳ سایت دیگر  
یک سناتور مشهور آمریکایی طی اظهاراتی اذعان کرد که سیاست این کشور در تشدید مداوم تحریم ها علیه ایران، روسیه و چین نمی تواند نتیجه مورد نظر را برای تغییر مسیر سیاسی این کشورها ایجاد کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۸   + ۶ سایت دیگر  
از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ساخت بیش از 2.6 میلیون واحد مسکونی آغاز شده که این رقم در مقایسه با طرح مسکن مهر یک رکورد محسوب می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۸   + ۶ سایت دیگر  
یک رسانه اقتصادی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، محاصره دریایی که نیروهای مسلح یمن علیه اسرائیل به وجود آورده اند منجر به کمبود مواد اولیه شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۸   + ۱۰ سایت دیگر  
طبق گفته برخی مقامات آمریکا، عدم تمدید معافیت بانکی برای تشکیلات خودگردان فلسطین نه تنها به ضرر منافع فلسطین خواهد بود ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۸   + ۱۴ سایت دیگر  
باز شدن یک پرونده حقوقی علیه یوفا ممکن است این سازمان را از استفاده از کمک داور ویدئویی در جام ملت های اروپا منع کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۳   + ۱۱ سایت دیگر  
شاخص قیمت گاز طبیعی در اروپا بخاطر احتمال توقف صادرات گاز روسیه به اتریش و کاهش تولید برق بادی در این قاره، به بالاترین رقم از ژانویه رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۳   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: طرح تغییر و ایجاد مشاغل به صنایع دستی مزین به نام شهید آیت الله رییسی در فارس کلید خورد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۳   + ۱۵ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی استان اصفهان از آزادسازی 947 میلیارد ریال زمین تصرف شده با اجرای طرح مبارزه با زمین خواری توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۱:۲۳   + ۴۸ سایت دیگر  
معاون حقوقی رییس جمهور بر جایگزینی نرم افزارهای حسابداری به جای دفاتر قانونی کاغذی در راستای مالیات الکترونیک تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۳   + ۳ سایت دیگر  
پیش بینی شکست اوکراین بدون دخالت دیپلماسی، قصد زلنسکی برای دیدار با رهبران گروه7 در ایتالیا، پایان آموزش خلبانان اوکراینی در آمریکا ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۳   + ۴ سایت دیگر  
شواهد نشان می دهد که تیم جو بایدن، هنوز هم درباره نحوه همکاری و توسعه روابط با ترکیه، به جمع بندی روشنی نرسیده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۳   + ۴۶ سایت دیگر  
وزرای ورزش ایران و روسیه با هم دیدار و گفت وگو کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۳   + ۳۵ سایت دیگر  
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.28 درصد افزایش به 2335 دلار و 73 سنت رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۳   + ۱۳ سایت دیگر  
مردی بر اثر برخورد صاعقه به زمین فوتبال در فرانسه جان خود را از دست داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۸:۳۸   + ۱۳ سایت دیگر  
بررسی اشتغال در بخش های عمده اقتصادی نشان می دهد که بخش خدمات با 51.9 درصد بیشترین سهم اشتغال را به خود اختصاص داده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۲۳:۳۳   + ۵ سایت دیگر  
همزمان با انتشار خبر شهادت شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان در سانحه سقوط بالگرد، مردم سوریه با حضور برابر مقر سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق مراتب تسلیت و قدردانی خود را از این دو شهید گرانقدر در ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۸   + ۴ سایت دیگر  
وزیر حمل ونقل فدراسیون روسیه به همراه شاور و نماینده ویژه رئیس جمهور این کشور، با حضور در اقامتگاه سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۸   + ۱۳ سایت دیگر  
ایروانی تاکید کرد: ایران بر موضع اصولی خود در حمایت از صلح، ثبات و امنیت در بوسنی تاکید دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۹:۵۸   + ۴ سایت دیگر  
معاون وزیر خارجه قطر در ادامه دیدارهایش در کابل با وزیر دفاع و وزیر داخله حکومت طالبان دیدار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۹:۲۸   + ۸ سایت دیگر  
علاءالدین بروجردی با اشاره به اینکه امیرعبداللهیان نمادی از اصول سیاست خارجی ایران بود، افزود: ایشان از افرادی بود که همکاری نزدیکی را در این عرصه با شهید بزرگوار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی داشت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۳   + ۱۱ سایت دیگر  
یک جوان 18 ساله رئیس یک باشگاه مشهور لیگ برتری فوتبال روسیه شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۳   + ۴ سایت دیگر  
کمسیون سیاسی طالبان به ریاست معاون سیاسی نخست وزیر هیئت حاکمه افغانستان برای رایزنی درباره مشارکت در نشست سوم دوحه تشکیل شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۳   + ۷ سایت دیگر  
در جریان تشدید مناقشات تجاری چین با بلوک غرب، پکن غربی ها را به اعمال تعرفه گمرکی بر خودروهای احتراقی غربی تهدید کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۸   + ۱۶ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری اصفهان گفت: در سال گذشته 277 بنگاه اقتصادی و تولیدی راکد با حمایت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان منطبق بر دستورات و حمایت رئیس جمهور شهید احیا ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۸   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از برخورد جدی و قانونی تعزیرات با اخلال گران در نظم بازار اقتصادی خبر داد و گفت: عدم درج قیمت، گرانفروشی و تقلب بیشترین تخلفات اعلامی به تعزیرات بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۳   + ۵ سایت دیگر  
در حالی که اعتراضات و ناآرامی های ضد دولتی در کالدونیای جدید تحت حاکمیت فرانسه ابعاد تازه ای به خود گرفته است رئیس جمهور این کشور به منظور آرام کردن اوضاع شخصا به منطقه سفر کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۳   + ۴ سایت دیگر  
در پی فراخوان اتحادیه آموزش و علم آلمان روز گذشته بسیاری از کارکنان آموزشی در اعتراض به شرایط کاری اعتصاب کردند که این منجر به لغو برخی کلاس ها در پایتخت آلمان شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۳   + ۱۱ سایت دیگر  
سرمربی بعدی بارسلونا ظاهراً کسی نیست جز سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۲:۴۸   + ۳ سایت دیگر  
کشورهای آلمان، فرانسه و لهستان به عنوان کشورهای موسوم به مثلث وایمار با توجه به تهدیدات روسیه تقویت سیاست امنیتی مشترک اروپایی را در دستور کار قرار داده اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۲:۳۳   + ۵ سایت دیگر  
معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در تهران با رئیس دفتر سیاسی حماس و امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۲:۰۱   + ۷۴ سایت دیگر  
رئیس جمهور سوریه در گفت وگو با مخبر گفت: بسیار مشتاق بودم در این روزها در کنار ملت ایران باشم و به دیدار رهبری معظم انقلاب اسلامی برسم و مراتب تعزیت خود را شخصا اعلام کنم لذا در اولین فرصت برای عرض ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۲:۰۱   + ۸ سایت دیگر  
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم بزرگداشت شهدای خدمت ششم خرداد ماه با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۲:۱۰   + ۷ سایت دیگر  
یک مقام آمریکایی از نگرانی دولت این کشور از توانایی موشکی پیشرفته یمنی ها خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۰:۲۵   + ۲ سایت دیگر  
اعتراضات در حمایت از فلسطینیان و محکومیت جنگ غزه بار دیگر در دانشگاه هومبولت برلین برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۰   + ۵ سایت دیگر  
دولت های آلمان، اتریش و فرانسه به رسمیت شناختن دولت مستقل فلسطین که برخی کشورهای اروپایی آن را اعلام کرده اند را زود دانسته و آن را رد کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۳:۵۵   + ۷ سایت دیگر  
یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، کاخ سفید دیگر مخالف تهاجم گسترده به رفح نیست و حداقل مخالفت خود را با این تهاجم تلطیف کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۲:۵۰   + ۴ سایت دیگر  
دولت فدرال آلمان با طرح آمریکا برای استفاده از دارایی های بلوکه شده روسیه برای حمایت مالی از اوکراین مخالفت کرده و تنها با استفاده از سود این دارایی ها برای این منظور موافقت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۵   + ۹ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور حضور یافتند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۵   + ۸ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به فرهنگ جهادی و انقلابی شهید آیت الله رئیسی گفت: این فرهنگ در بین مسئولان استان بوشهر نهادینه شده و تلاش در رفع مشکلات مردم بی وقفه ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۲:۰۰   + ۳۸ سایت دیگر  
رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که اتحادیه اروپا با افزودن 10 شخص و نهاد جدید به فهرست تحریم های ایران موافقت کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۸:۳۵   + ۵۰ سایت دیگر  
نبیه بری در دیدار با رهبر معظم انقلاب، پیام تسلیت دولت و ملت لبنان را در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش به ایشان تقدیم کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۸:۳۵   + ۵۱ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر پاکستان فرمودند: برای جمهوری اسلامی ایران، روابط با پاکستان بسیار اهمیت دارد و به این کشور نگاه کاملاً برادرانه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۸:۲۰   + ۵ سایت دیگر  
در شرایطی که روابط سیاسی و اقتصادی ترکیه با کشور های قدرتمند و مهم اروپایی تعریف چندانی ندارد، توسعه رابطه با برخی کشور های کوچک قاره سبز، برای دولت اردوغان اهمیت ویژه پیدا کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۴۰   + ۷ سایت دیگر  
رسانه های یمنی از تجاوز جدید آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده این کشور خبر دادند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۱۵   + ۵ سایت دیگر  
حضرت آیت الله رئیسی شهید راه خدمت در دوران مسئولیت به عنوان رئیس قوه مجریه دوبار به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد که آثار این سفرها ماندگار است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۷:۰۵   + ۹ سایت دیگر  
یک 13 ساله جوان ترین استاد بزرگ شطرنج تاریخ روسیه خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۵   + ۱۶ سایت دیگر  
دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، همزمان با پایان جلسه ادای شهادت در دادگاه پرداخت حق السکوت، در جایگاه حاضر نشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۶:۳۰   + ۳ سایت دیگر  
استاد حوزه های علمیه لرستان با بیان اینکه انقلاب ما یک رئیسی ندارد، بلکه رئیسی پرور است، گفت: از شما مسئولان تقاضا می کنیم دستاوردهای زحمات آیت الله رئیسی را به مردم بگویید ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۵:۵۵   + ۳ سایت دیگر  
قانونگذاران دموکرات آمریکا لایحه ای را برای ممنوعیت پرداخت های خارجی به رئیس جمهور ارائه کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۵:۵۵   + ۵۷ سایت دیگر  
بر اساس جدول مالیات عملکرد صاحبان مشاغل خودرویی در سال 1402 میزان مالیات رانندگان تاکسی مشخص شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۰   + ۱۰ سایت دیگر  
سران و مقامات ارشد عراق و ارمنستان و رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرده و شهادت آیت الله رئیسی را تسلیت گفتند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۴:۵۵   + ۴ سایت دیگر  
دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات 2024، اظهار کرد که سیاست کنترل جمعیت را ممنوع نخواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۰   + ۶۱ سایت دیگر  
بر اساس مصوبه هییت دولت، سقف معاملات کوچک 210 میلیون تومان و سقف معاملات بزرگ نیز 2میلیارد و 100 میلیون تومان تعیین شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۵   + ۲۶ سایت دیگر  
دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در آیین تشییع پیکرهای پاک رییس جمهور محبوب و مردمی ، آیت الله شهید دکتر رییسی و دیگر شهدای خدمت حضور یافت و با آرمان های بلند این شهدا پیمان بست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۵   + ۸ سایت دیگر  
رئیس جمهور فرانسه بار دیگر تلاش کرد تا مجوز حضور امباپه در المپیک 2024 را از رئیس باشگاه رئال مادرید بگیرد، اما این بار ناکام بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۵   + ۶ سایت دیگر  
جنبش حماس با استقبال از تصمیم شماری از کشورهای اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین، از سایر کشورهای جهان نیز خواست اقدام مشابهی انجام داده و از حق مردم فلسطین در سرزمین خود و پایان دادن به ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۵   + ۱۵ سایت دیگر  
نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی مشخص شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۵   + ۳ سایت دیگر  
معاون وزیر خارجه سوریه در کنفرانس بین المللی امنیت هسته ای با محکوم کردن اقدامات خصمانه غرب علیه کشورهای درحال توسعه و حمایت غربی ها از جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اسرائیل منبع اصلی تهدید ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۰   + ۵ سایت دیگر  
درخواست کنگره از پنتاگون برای مجوز استفاده از تسلیحات آمریکایی برای حمله به روسیه، شکایت زلنسکی از بی میلی غرب برای قطع روابط با مسکو و انتقاد شولتز از طرح ناتو برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع در غرب ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۰   + ۱۰ سایت دیگر  
شبکه الجزیره در گزارشی اعلام کرد آقای رئیسی در شرایطی پست ریاست جمهوری ایران را تحویل گرفت که این کشور از اوج تحریم های آمریکا رنج می برد اما او با این وجود توانست نفت ایران را به میدان برگرداند و ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۵   + ۱ سایت دیگر  
پس از تشییع تاریخی و اقامه نماز رهبری و مردم بر پیکر شهید سلیمانی و همرزمانش امروز تاریخ روز رستاخیز دیگری را برای قلب ایران رقم زد و شهید رئیسی به تمنای شهادت و وصال محبوب رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۰   + ۷ سایت دیگر  
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از کشاورزان روستایی به شدت باید حمایت کنیم و اطلاعات و آمار در جهاد کشاورزی در زمینه محصولات کشاورزی خیلی مهم است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۰   + ۳ سایت دیگر  
سازمان ملل اعلام کرده است که نشست سوم دوحه درباره افغانستان در 30 ژوئن و اول جولای سال جاری میلادی برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۵   + ۴۴ سایت دیگر  
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 63 سنت معادل 0.76 درصد کاهش به 82 دلار و 25 سنت رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۵   + ۶ سایت دیگر  
شورای اتحادیه اروپا رسماً تصویب کرد سود حاصل از دارایی های مسدود شده روسیه برای کمک نظامی به اوکراین اختصاص یابد و مقامات مسکو نیز در واکنش یادآور شدند که اکنون سرقت آشکار به ابزار رسمی سیاست خارجی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۵   + ۱۳ سایت دیگر  
فهرست شعب کشیک بانک مسکن به منظور ارائه خدمات به مشتریان در روز چهارشنبه دوم خردادماه اعلام شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۰   + ۱۲ سایت دیگر  
رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که در راستای همدردی با جمهوری اسلامی ایران در غم شهادت آیت الله رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان و همراهان بزرگوار آنها ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۰   + ۴ سایت دیگر  
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تشییع شهید رئیسی و شهدای خدمت حضور یافتند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۸:۳۵   + ۶۹ سایت دیگر  
بانک جهانی به ارائه جدیدترین ارزیابی خود از عملکرد اقتصاد ایران پرداخته که از کارنامه موفق دولت آیت الله رئیسی در حوزه اقتصاد خبر می دهد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۶:۰۵   + ۷ سایت دیگر  
روزنامه پلیتیکو به نقل از منابع آمریکایی نوشت که دولت بایدن از شرایطی که اسرائیل در غزه بدان دچار شده، نگران است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۳:۳۵   + ۴ سایت دیگر  
یک منبع آگاه ایرلندی به خبرگزاری رویترز گفت که این کشور امروز (چهارشنبه) شناسایی کشور فلسطین را اعلام خواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۰:۱۵   + ۳ سایت دیگر  
رئیس جمهور فرانسه با توجه به تشدید ناآرامی ها و اعتراضات ضددولتی در کالدونیای جدید اعلام کرده که شخصا به این منطقه سفر می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۰:۱۵   + ۱۲ سایت دیگر  
تیم ملی والیبال ایران مأموریت غیرممکن خود برای حضور در المپیک 2024 پاریس را بامداد فردا (پنجشنبه) از مسابقه برابر صربستان آغاز خواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۳:۰۵   + ۴ سایت دیگر  
وزیر دفاع آلمان در جریان سفری به لیتوانی در تداوم سیاست کشورش در حمایت های یکجانبه از اسرائیل حکم دادگاه بین المللی لاهه برای بازداشت سران رژیم صهیونیستی به اتهام جنایت در نوار غزه را غیر قابل درک ...
مشاهده نتایج بیشتر...