جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

پایگاه خبری ذاکر (zakernews.ir)

  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۱:۰۷   + ۴ سایت دیگر  
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر لرستان از بیمۀ 116 هزار روستایی و کشاورز خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۱:۰۷   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر، گفت: یک هزار و 800 مادر دارای سه فرزند این استان در طرح بیمه رایگان ثبت نام کرده اند که با احراز شرایط آنان بیمه رایگان می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۴۲   + ۱۰ سایت دیگر  
سنای آمریکا با اکثریت آراء بسته حمایتی 95 میلیارد دلاری برای اوکراین، رژیم اسرائیل و تایوان را تصویب کرد تا برای تصویب نهایی به امضای جو بایدن برسد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۴۲   + ۶ سایت دیگر  
مقامات رژیم اسرائیل از اقدام کنگره آمریکا در تصویب کمک های مالی و نظامی به این رژیم در بحبوحه جنگ علیه غزه تشکر کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۲۲   + ۲۸ سایت دیگر  
در پی انتشار سروده رهبر انقلاب که مصرعی از آن را در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، افشین علا با تضمین مصرعی از شعر حضرت آیت الله خامنه ای، غزلی را سروده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۷   + ۱۲ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندی های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه گذاران ارائه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۷   + ۶ سایت دیگر  
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: برگزاری اجلاس ACD فضای اقتصادی، تجاری و بین المللی شهر را تغییر خواهد داد و به دنبال مطرح کردن اصفهان در بین شهرهای مهم حوزه سرمایه گذاری هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۷   + ۶ سایت دیگر  
نماینده ویژه وزارت خارجه در اصفهان گفت: اصفهان برای دنیا قصه ناگفته زیادی دارد و این استان صاحب ظرفیت های ناشناخته زیادی است به شکلی که حتی برخی از زیرساخت های تولید اصفهان حتی در تهران هم وجود ندارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۷   + ۹ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از برپایی نمایشگاه توانمندی های صادراتی و تجاری، ایران اکسپو در تهران خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۷   + ۴۰ سایت دیگر  
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه حدود 359 دشت کشور دچار فرونشست است، گفت: 28 درصد چاه های کشاورزی معادل 117 هزار حلقه چاه در دشت های با نرخ فرونشست بیش از 10 سانتی متر حفر شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۷   + ۱۲ سایت دیگر  
رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معان خراسان شمالی، گفت: پروازهای فرودگاه بجنورد برای حضور بازرگانان و علاقه مندان به نمایشگاه اکسپوی تهران به مدت 5 روز چارتر شده و همه مردم می توانند از این شرایط استفاده ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
کشور پاکستان به دلیل هم مرزی و همچنین قرابت های فرهنگی با ایران، ظرفیت بزرگی برای تعاملات سیاسی، اقتصادی و امنیتی با کشورمان را دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۷   + ۴۵ سایت دیگر  
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 2 سنت معادل 0.02 درصد کاهش به 88 دلار و 40 سنت رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۷   + ۷ سایت دیگر  
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اهمیت بخش دوم شعار سال یعنی نقش مشارکت مردم در تحقق جهش تولید گفت: رشد تولید با مشارکت مردم اتفاق می افتد و یکی از الزامات آن تسریع ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۷   + ۴ سایت دیگر  
حدود 7 ماه از عملیات طوفان الاقصی می گذرد. عملیاتی که ضربه غیرقابل ترمیم بزرگی به هیمنه ی رژیم صهیونیستی وارد و قواعد و معادلات منطقه غرب آسیا را وارد دوره ی تازه ای کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۲   + ۱۱ سایت دیگر  
کمیته تحقیقات روسیه گزارش داد که یکی از معاونین وزیر دفاع روسیه که مظنون به دریافت رشوه است، بازداشت شده و رئیس جمهور روسیه در جریان جزییات این پرونده قرار گرفته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
طبق اطلاعات رسانه های داخلی، دبیر شورای امنیت ارمنستان برای شرکت در نشست بین المللی در بالاترین سطح امنیتی در سن پترزبورگ، به روسیه سفر نخواهد کرد، البته جزییات این تصمیم فاش نشده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۲   + ۳۲ سایت دیگر  
علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، عصر سه شنبه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
به نوشته بلومبرگ اتحادیه اروپا تحریم هایی را علیه ده شرکت به دلیل عرضه به روسیه اعمال خواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۲   + ۱۱ سایت دیگر  
رزمایش مشترک نیروهای دریایی سوریه و روسیه در پایگاه طرطوس، آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
سرویس امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی یک عملیات تروریستی در غرب این کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
فرمانده ارشد نیرو های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۲   + ۱۶ سایت دیگر  
دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در دوازدهمین اجلاس بین المللی امنیتی روسیه در سن پترزبورگ حضور دارد، اهداف سفرش را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
پدافند هوایی روسیه از سرنگونی 104 پهپاد اوکراینی تنها در یک روز خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۲   + ۹ سایت دیگر  
وزیر امور خارجه سوئد طی اظهاراتی اعلام کرد که اتحادیه اروپا قصد دارد ممنوعیت واردات گاز طبیعی مایع(LNG) را در چهاردهمین بسته تحریمی خود علیه روسیه بگنجاند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۲   + ۴۲ سایت دیگر  
بلومبرگ با اشاره به این که بازار نفت در حال حاضر شدیداً به هرگونه کاهش عرضه حساس است نوشت دولت آمریکا از ترس افزایش قیمت نفت تحریم های جدید کنگره علیه نفت ایران را اجرا نخواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
حاجی مراد گاتسالوف اعلام کرد که زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف از شرکت در مسابقات انتخابی روسیه که هفته آینده برگزار می شود، معاف شده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
رئیس جمهور اوکراین از اقدام کشورهای غربی در ارائه کمک سریع به رژیم صهیونیستی اسرائیل بعد از حمله تلافی جویانه ایران انتقاد کرده و ابراز تعجب کرد که "چرا چنین برخورد قاطعی با اوکراین که در حال جنگ با ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۷   + ۳ سایت دیگر  
یک کارشناس برجسته انگلیسی روی کار آمدن مجدد ترامپ در آمریکا را بخصوص خطری برای اروپای شرقی دانسته و از اروپایی ها خواست برای استقلال در امنیت و دفاع از خود وارد عمل شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۷   + ۲۰ سایت دیگر  
دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۷   + ۸ سایت دیگر  
ازجمله اهداف واشنگتن از وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد، حذف جنبش مقاومت فلسطینی حماس از عرصه قدرت است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۷   + ۶ سایت دیگر  
در اولین روز محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا، دادستان نیویورک دونالد ترامپ را به فساد در انتخابات ریاست جمهوری 2016 این کشور متهم کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۷   + ۳ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز وقتی در مکتب هر کدام از بزرگان تفحص می کنیم می بینیم شخصیت های زیادی از مکتب آنان برخاسته اند، امروز مؤسسات بسیاری با فکر آیت الله مطهری، آیت الله مصباح ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۷   + ۴ سایت دیگر  
در طول نهضت ملی شدن صنعت نفت، امام خمینی بیشتر به پیگیری مسائل حوزه و کار تدریس و تالیف و مشاوره با آیت ا... بروجردی و تقویت دستگاه مرجعیت مشغول بودند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۷   + ۶ سایت دیگر  
در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، یکی از وزنه های مهم تعیین کننده خط سیاسی مجلس، رقابت طیف مستقلین و اصلاح طلبان است که به هم قطارانی که به مجلس راه یافته اند بپیوندند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۷   + ۸ سایت دیگر  
دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه ترکیبی از دو جناح خواهد داشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۴۵ سایت دیگر  
رئیس جمهور مرز بیش از 900 کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و با تاکید بر اینکه تجارت غیر رسمی بین دو کشور باید به تجارت رسمی تبدیل شود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز 50 هزار لیتر فرآورده نفتی در شهرستان هامون کشف شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۴ سایت دیگر  
همایش بررسی مزیت ها و چالش های پیش رو تحقق شعار سال، با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: گل محمدی به عنوان گیاهی اقتصادی در برنامه توسعه کشت کشاورزان یزدی قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۴ سایت دیگر  
اعضای سازمان جوانان حزب کارگزاران سازندگی ایران، با اسحاق جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهور در دولت های یازدهم و دوازدهم دیدار کردند و جهانگیری در این دیدار گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۱۱ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد به اقدامات صورت گرفته برای کنترل تورم در استان یزد اشاره کرد و گفت: تورم ماهانه و نقطه به نقطه یزد به صورت کامل مهار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، گفت: در راستای سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم، موانع و مشکلات بخش صادرات خراسان رضوی باید تسهیل و برطرف شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
سرپرست وزارت خارجه طالبان با سفیر چین در کابل دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس جمهوری اسلامی ایران در صدر هیات بلندپایه سیاسی-اقتصادی و در سومین مرحله از سفر رسمی خود به پاکستان، دقایقی قبل وارد کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۴ سایت دیگر  
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این نکته که یکی از مهم ترین دلایل توفیق سپاه بافت مردمی آن است، گفت:سپاه مردمی ترین و موفق ترین نهاد انقلاب است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۵ سایت دیگر  
در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از عمر کمِ مدیریتی در مازندران گلایه شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۱۲ سایت دیگر  
دبیرخانه امور اقتصادی سوئیس اعلام کرد که این کشور 290 میلیون فرانک (حدود 318 میلیون دلار) از دارایی های روسیه را آزاد کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: رسیدگی به امور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و پیگیری مشکلات پیش رو برای رونق اشتغال و تولید و سهولت در سرمایه گذاری از اولویت های کاری منطقه آزاد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریا، فرصت ها، چالش ها و راه کارها از 25 تا 27 اردیبهشت ماه در جزیره قشم برگزار خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: تاسیس هنرستان های جوار صنعت در آذربایجان غربی در دستور کار است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۱۶ سایت دیگر  
رئیس مرکز پژوهش های مجلس از تدوین و انتشار کتاب اولویت های پیشنهادی دوازدهمین دوره مجلس در این مرکز خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: درآمدهایی که از محل مالیات به حساب شهرداری ها واریز می شود هدفمند برای پروژه های توسعه و عمران شهری هزینه شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: فعالان اقتصادی که تا 26 اردیبهشت، مجوز های قدیمی خود را به مجوز های جدید تبدیل نکنند، از خدمات دولتی محروم می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
کارشناس مسائل غرب آسیا درباره تغییر معادلات بین المللی بعد از عملیات وعده صادق نکاتی را بیان کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۹۹ سایت دیگر  
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، غزلی را که حضرت آیت الله خامنه ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق خوانده بودند، منتشر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۲   + ۳۶ سایت دیگر  
به مناسبت هفته کار و کارگر جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار می کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۳ سایت دیگر  
شعبانی گفت:یک هزار و 620 میلیارد ریال تسهیلات پارسال برای فعالان مشاغل خانگی استان پیش بینی شده بود که یک هزار و 140 میلیارد ریال آن جذب شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
به مناسبت هفته سلامت مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: تا پایان سال گذشته بیش از 696 میلیارد تومان از کارفرمایان قمی طلبکار هستیم و این میزان طلب از 46 هزار و 784 کارگاه در استان می باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
طرفداران جنبش تحریم اسراییل جلسه سهامداران شرکت بیمه طرفدار صهیونیست ها را مختل کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۳۸ سایت دیگر  
سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح استفساریه ماده (5) قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا با اعمال محدودیت های جدید بر وثیقه 175 میلیون دلاری در پرونده کلاهبرداری موافقت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
گزارش کمیسیون بهداشت مجلس درباره دلایل کمبود و گرانی دارو برای ارجاع به قوه قضاییه در مجلس قرائت شد که نمایندگان با آن مخالفت کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از پیش بینی 400 برنامه در هفته کار و کارگر در استان مرکزی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، از نشان دار شدن بیش از 2 هزار زوج نابارور در استان خبر داد و گفت : بیمه سلامت 12 میلیارد و 485 میلیون تومان برای زوج های نابارور کرمانشاهی هزینه کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۷ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت میانبرها را با همکاری وزارت بهداشت ایجاد می کند و برای این منظور مسیرها و همچنین اطلاعات لازم را ارائه کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۴ سایت دیگر  
رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان یزد گفت: استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور را داراست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا های استانداری کرمانشاه خواستار حمایت های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی استان کرمانشاه در خصوص توسعه همه جانبه و افزایش سهم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیدار کارگران با رهبری در هفته ملی کار و کارگر خبرداد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: 14 هزار نفر از ساکنان 33 محله کم برخوردار استان به صورت رایگان زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۱۷ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک کلاهبردار خرید و فروش خودرو با استفاده از بانک های اطلاعاتی در آبادان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۱۴ سایت دیگر  
مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران و دومین نشست هم اندیشی یاوران حفظ ذخایر ژنتیکی و زیستی را با محوریت مشارکت مردمی در حفظ تنوع زیستی دریایی (خلیج فارس) برگزار می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۴ سایت دیگر  
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۱۱۲ سایت دیگر  
بانک مرکزی اعلام کرد: آستانه مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه های پرداخت غیرحضوری، با افزایش دو برابری تا دو میلیارد ریال به صورت روزانه و ده میلیارد ریال به صورت ماهانه مجاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۲۴ سایت دیگر  
با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به شعب بانکها، سقف برداشت از حساب های بانکی بصورت غیر حضوری روزانه 200 میلیون تومان و ماهانه 1 میلیارد تومان شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۳۱ سایت دیگر  
بانک مرکزی در طول سال 1402 برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی مجموعا بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون دلار ارز تامین و پرداخت کرد .
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۲۵ سایت دیگر  
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ساختمان های شیشه ای بانک ملی و تجارت در خیابان طالقانی گفت: این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان تهران از احیای 200 واحد راکت صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۷۱ سایت دیگر  
سقف برداشت از حساب های بانکی که بصورت حضوری و غیرحضوری با تصمیم بانک مرکزی تا پایان فروردین ماه افزایش یافته بود به حالت قبل بازگشته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۳۷ سایت دیگر  
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره گرانی و کمبود دارو با ارسال این گزارش به قوه قضائیه مخالفت کردند و به دستگاه های مربوطه برای رفع مشکلات این حوزه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۳۶ سایت دیگر  
قالیباف گفت: بانک مرکزی به تعهدات خود در اختصاص ارز دارو در پایان سال گذشته عمل کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۴ سایت دیگر  
معاون علمی اجرایی مرکز تحقیقات علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت : سلول درمانی یک روش نوین برای درمان دیابت است که استفاده از آن نیازمند ایجاد بانک سلولی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۲۳ سایت دیگر  
بانک صادرات پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس اعلام کرد: در این واگذاری با اولویت رد دیون دولت و سهم 5 درصدی حضور یافت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۲۳ سایت دیگر  
روز گذشته سرانجام 85 درصد از سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به گروه بانک ها و هلدینگ خلیج فارس واگذار شد؛ فرآیندی که موافقان و مخالفان بسیاری را داشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از تهیه بانک اطلاعاتی دارو در استان خبر داد و گفت: بر اساس این بانک اطلاعاتی کمبود های موجود در بازار احصا و جبران می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۷   + ۲۴ سایت دیگر  
رئیس پلیس استان بوشهر از پاکسازی یا مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی مروج ابتذال و هنجارشکن غیراخلاقی در راستای اجرایی شدن طرح نور توسط پلیس فتا استان بوشهر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲   + ۲ سایت دیگر  
رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت : پس از کسب سهمیه المپیک ژیمناستیک هنری برای کسب سهمیه رشته ترامپولین هم تلاش می کنیم .
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲   + ۱۷ سایت دیگر  
مستند عشق و فلسفه ، پرتره ای درباره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران است که پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ساعت 19:00 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲   + ۲ سایت دیگر  
رییس حوزه هنری استان کرمانشاه اعتبار مورد نیاز برای نوسازی سینما آزادی را بیش از 10 میلیارد تومان برآورد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲   + ۱۲ سایت دیگر  
نشست خبری و رونمایی از پوستر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری برگزار و بخش های رقابتی، ترویجی و کارگاه های این دوره تشریح شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲   + ۱۰ سایت دیگر  
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی گیرند و از آنها حمایت کنند .
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) درباره راه اندازی سامانه ای با عنوان منظومه رضوی گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
در مراسمی، دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنر های نمایشی استان یزد برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲   + ۶ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گفت: هنرمندان در تولید اثر های هنری به مسائل مبتلا به روز جامعه به طور ویژه توجه نمایند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲   + ۱۱ سایت دیگر  
نماینده سازمان سنجش در قم گفت: اردیبهشت جاری 17 هزار و 514 داوطلب از استان در آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی شرکت می کنند که از این میان تعداد 10 هزار و 964 نفر داوطلب زن و 6 هزار و ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد گفت: همایش فصلی اوج هنر به همت سازمان بسیج هنرمندان و دفتر امور اجتماعی استانداری یزد برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲   + ۵ سایت دیگر  
شصتمین دوسالانه هنر ونیز درحالی به تازگی افتتاح شده که نمایندگان رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از واکنش های شدید اعتراضی، پاویون خود را بسته نگه داشته اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنر های نمایشی کودکان و نوجوانان با شعار این صحنه خانه ما است، برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲   + ۱۰ سایت دیگر  
استاندار گیلان گفت: باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه های اجرایی کنگره 8000 شهید گیلان به شکل مطلوب استفاده شود.
مشاهده نتایج بیشتر...