چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای زومیت 16 خرداد 1396 - zoomit.ir

زومیت 29 اسفند 1394 زومیت 30 اسفند 1395 زومیت 31 فروردین 1396 زومیت 9 اردیبهشت 1396 زومیت 1 تیر 1396 زومیت 2 مرداد 1396 زومیت 30 آبان 1396 زومیت 30 آذر 1396 زومیت 26 دی 1396 زومیت 30 بهمن 1396 زومیت 29 اسفند 1396 زومیت 1 خرداد 1396 زومیت 2 خرداد 1396 زومیت 3 خرداد 1396 زومیت 4 خرداد 1396 زومیت 5 خرداد 1396 زومیت 6 خرداد 1396 زومیت 7 خرداد 1396 زومیت 8 خرداد 1396 زومیت 9 خرداد 1396 زومیت 10 خرداد 1396 زومیت 11 خرداد 1396 زومیت 12 خرداد 1396 زومیت 13 خرداد 1396 زومیت 14 خرداد 1396 زومیت 15 خرداد 1396 زومیت 16 خرداد 1396 زومیت 17 خرداد 1396 زومیت 18 خرداد 1396 زومیت 19 خرداد 1396 زومیت 20 خرداد 1396 زومیت 21 خرداد 1396 زومیت 22 خرداد 1396 زومیت 23 خرداد 1396 زومیت 24 خرداد 1396 زومیت 25 خرداد 1396 زومیت 26 خرداد 1396 زومیت 27 خرداد 1396 زومیت 28 خرداد 1396 زومیت 29 خرداد 1396 زومیت 30 خرداد 1396 زومیت 31 خرداد 1396 
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۳:۳۰    
روابط اجتماعی پایین، غذای ناسالم و عدم تحرک، سلامتی کارمندان مستقل را به خطر می اندازد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۳:۱۶    
سامسونگ از نسخه 2017 گوشی های هوشمند سری گلکسی جی به نام های گلکسی جی 3 نسخه 2017، گلکسی جی 5 نسخه 2017 و گلکسی جی 7 نسخه 2017 رونمایی کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۰    
پژوهشگران استرالیایی ثابت کردند که خلاقیت شما واقعا با نوع دیدن شما ارتباط دارد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۲:۴۵    
چندی پیش ارزش سهام شرکت آمازون از مرز هزار دلار عبور کرد و حال سهام گوگل نیز این رکورد را پشت سر گذاشت.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۲:۳۸    
در این مطلب به بررسی محبوب ترین خودروهای دو دیفرانسیل بازار اروپا، از نظر توانایی حرکت در مسیرهای سخت خارج جاده می پردازیم که شامل لندکروزر، لندروور، جیپ، وانت ایسوزو، مرسدس کلاس G و رنو داستر می شود.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۲:۲۲    
اپل که به تازگی از آی مک پرو با سخت افزاری قدرتمند رونمایی کرده ، اعلام کرده است که ماوس و کیبورد با رنگ خاکستری تیره، فقط و فقط مخصوص خریداران آی مک پرو در نظر گرفته شده است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۲:۰۱    
پراکنده بودن اندروید از ابتدای عرضه اندروید تاکنون وجود داشته است. اما مقصر این پراکندگی کیست؟
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۱:۴۶    
کامپیوتر جدید سری اومن اچ پی که برای گیمینگ در نظر گرفته شده است، از قیمت پایه ی 899 دلار شروع می شود.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۱:۳۳    
کامپیوتر جدید اچ پی به نام اومن ایکس کامپکت دسکتاپ به نحوی طراحی شده است که بتوان از آن به صورت کوله پشتی یا دسکتاپ استفاده کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۱:۰۵    
اگر فرصت دنبال کردن اخبار فناوری را طی روز گذشته نداشتید، در ادامه با 60 ثانیه مروری بر مهم ترین اخبار روز خواهید داشت.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۰:۵۲    
پس از آنکه اپل طی WWDC 2017 محصولات سخت افزاری و نرم افزاری متعدد خود را رونمایی کرد، ارزش هر سهم این کمپانی کاهش یافت.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۰:۳۶    
خودروهای خودران چشم انداز تکنولوژی را متحول می کنند؛ اما این خودروها بر اقتصاد نیز تأثیر زیادی خواهند داشت.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۰:۲۶    
اچ پی ساعاتی پیش از پردازنده ی گرافیکی اکسترنال خود که Accelerator نام دارد، برای اتصال به لپ تاپ و تقویت قوای پردازش گرافیکی آن رونمایی کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۰:۰۳    
گبوجا [가보 자] واژه ای کره ای معادل "Let's Go" در انگلیسی ست. گبوجا صفحه خانگی مرورگر شماست. و با این هدف کار خودش را آغاز کرده است که بتواند تمام نیازهای شما را در محیط اینترنت برآورده کند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۲    
دانشمندان مؤسسه ی IGB برای کشف عواملی به جز وراثت و محیط که در شکل گیری ویژگی های فردی جانوران مهره دار دخالت دارند، تحقیقی انجام دادند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۹:۲۲    
شرکت اچ پی نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ Omen 15 و Omen 17 را با CPU و GPU جدید و قدرتمند معرفی کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۹:۰۶    
گوست تاچ (Ghost Touch) به حالتی اطلاق می شود که در آن، گوشی های هوشمند و دیگر دستگاه های الکترونیکی لمسی به طور خودکار و بدون لمس صفحه نمایش توسط کاربر، فرایندی را انجام می دهند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۸:۳۶    
تجزیه وتحلیل و استخراج داده های مفید در پیشرفت علوم پزشکی و داروسازی نقشی حیاتی بازی می کند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۸    
خودروسازی TVR ، پس از سال ها وقفه در تولید، محصول جدید خود در کلاس اسپرت های سبک وزن را تا چند ماه دیگر معرفی خواهد کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۷:۳۶    
طبق گزارش های منتشرشده توسط گوگل ، 31.2 درصد از دستگاه های اندرویدی از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بهره می برند و یک دهم این دستگاه ها از اندروید 7 پشتیبانی می کنند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۸    
شنیده ها حکایت از این دارند که کوالکام در حال کار روی نسخه ی بهبودیافته ای از تراشه ی اسنپدراگون 835 است که با نام اسنپدراگون 836 راهی بازار خواهد شد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۴۸    
نطق اصلی WWDC 2017 شب گذشته برگزار شد که در ادامه علاوه بر نگاهی به جمع بندی اخبار این مراسم، ویدیویی 20 دقیقه ای از کل مراسم را از نظر خواهیم گذراند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۳    
انتخاب کردن هم بنیان گذار یک تصمیم مهم و حیاتی برای کارآفرینان است. اما اگر بعد از انجام این کار همه چیز مطابق میلتان پیش نرفت باید چه کاری انجام دهید؟
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۳    
طبق آماری که مسئولان اپل در کنفرانس خبری WWDC 2017 ارائه کردند، 86 درصد از دستگاه های ساخت اپل مجهز به سیستم عامل آی اواس 10 هستند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۲    
شرکت تیونینگ ACR، به تازگی کیت بدنه ی خاصی برای نسخه ی رودستر از استون مارتین ونتیج ارائه کرده است که علاوه بر افزایش عرض خودرو، با رینگ های استثنائی وسن ارائه می شود.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۰۵    
اپل در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2017 اعلام کرد که پشتیبانی از GPU اکسترنال را به نسخه ی جدید از macOS اضافه خواهد کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۱    
هدست واقعیت مجازی دارای بازاری با پتانسیل فراوان است و شرکت های بزرگ در حال ورود جدی به آن هستند. روز گذشته سونی اعلام کرد که تا امروز 1 میلیون هدست واقعیت مجازی فروخته است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۶    
اپل با معرفی A10X Fusion برای استفاده در آیپد پرو، اعلام کرد پردازنده گرافیکی و کمک پردازنده M10 در چیپ جدید ادغام شده اند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۰۳    
شاید فکر کنید در آزادکاری چون زمان انجام کارها دست خودتان است، نیازی به مدیریت زمان نیست؛ درصورتی که برای رسیدن به درآمد بیشتر یک سری کارها باید اتوماتیک انجام شوند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۱    
در فهرست باارزش ترین برندهای تجاری دنیا، امسال هم تویوتا به عنوان ارزشمندترین نام در جهان خودرو، بالاتر از غول های آلمانی و آمریکایی ایستاد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۳    
تولید انبوه کامپیوتر کوانتومی به عنوان نماد نسل جدید فناوری با مشکلاتی روبه رو است؛ استفاده از الماس راه حل جدیدی برای برون رفت از این مشکل است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۰    
شب گذشته اپل در کنفرانس WWDC 2017 محصولات نرم افزاری و سخت افزاری متنوعی را رونمایی کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۲    
در این مجموعه قصد داریم با جدیدترین عضو خانواده ی Core i اینتل یعنی پردازنده های Core i9 و معماری جدید Skylake-X بیشتر آشنا شویم.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۰    
فولکس واگن هم زمان با انتشار عکس های متعدد از مدل جدید آرتیون سرانجام مشخصات دقیق این خودرو را اعلام کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۵    
اپل و شیائومی با سهم تقریبا یکسان به دنبال کسب جایگاه نخست در بازار گجت های پوشیدنی هستند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۱    
احتمالا تعدد پردازش هایی موسوم به Service Host در تسک منیجر ویندوز نظر شما را هم به خود جلب کرده است. برای آشنایی بیشتر با این پردازش ها با زومیت همراه باشید.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۲    
کمپانی آمازون قصد ارائه ی یک گوشی هوشمند میان رده جدید با نام آیس دارد. این گوشی برای عرضه تا اواخر سال جاری میلادی در نظر گرفته شده است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۲    
لامبورگینی طی قراردادی با مؤسسه تحقیقاتی هیوستون آمریکا، تجربه خود در زمینه استفاده از فیبر کربن را جهت ساخت ایمپلنت های دندان به اشتراک خواهد گذاشت.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۸:۳۰    
محققان توانسته اند پهبادی بسازند که در هنگام نشستن و بلند شدن از زمین عملکردی مشابه پرندگان دارند. در آینده می توان از این پهبادها برای رساندن بسته و خاموش کردن آتش استفاده کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۸:۱۰    
صنعت بازی های کامپیوتری از آغاز تاکنون جایگاه ویژه ای در زندگی انسان ها پیدا کرده است. حتی بازی های رایانه ای موجب شده اند که سبک تفریح و سرگرمی بسیاری از افراد تغییر کند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۱:۳۸    
اپل در جریان رونمایی از iOS 11، تعدادی از قابلیت های جدید این نسخه برای آیپد نظیر اپلیکیشن Files و پشتیبانی از درگ و دراپ را نیز به نمایش گذاشت.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۱:۳۵    
کنفرانس امروز از iOS 11 اپل در کنفرانس امروز از iOS 11 با چندین قابلیت جدید رونمایی کرد. در این مقاله به معرفی 9 قابلیتی می پردازیم که کمتر درباره ی آن ها صحبت شد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۱:۳۱    
کیبورد بی سیم اپل موسوم به Magic Keyboard مجهز به قسمت NumPad معرفی شد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۱:۰۱    
اولین نسخه ی بتا از سیستم عامل های جدید اپل برای توسعه دهندگان منتشر شد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۰:۳۰    
بخش مهمی از کنفرانس WWDC امسال به تغییرات متنوعی که در آیپدها اعمال می شود اختصاص داده شد. در این مقاله به این تغییرات می پردازیم.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۰:۱۶    
اپل از یک API جدید برای سرعت دادن به وظایف مرتبط با هوش مصنوعی در دستگاه های موبایل رونمایی کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۰:۱۶    
اپل در کنفرانس WWDC 2017 اعلام کرد که اپ Affinity Photo از این پس برای آیپدها در دسترس خواهد بود.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۰:۰۲    
اپل در مراسم WWDC 2017 از سیستم عامل iOS 11 که دارای ویژگی نقشه ی داخلی و مسدودسازی اعلان است، رونمایی کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۰:۰۰    
اپل لحظاتی پیش اسپیکر مبتنی بر سیری HomePod را در جریان کنفرانس WWDC 2017 معرفی کرد.