جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای زومیت 30 آبان 1396 - zoomit.ir

زومیت 29 اسفند 1394 زومیت 30 اسفند 1395 زومیت 31 فروردین 1396 زومیت 9 اردیبهشت 1396 زومیت 4 خرداد 1396 زومیت 1 تیر 1396 زومیت 2 مرداد 1396 زومیت 30 آذر 1396 زومیت 26 دی 1396 زومیت 30 بهمن 1396 زومیت 29 اسفند 1396 زومیت 7 آبان 1396 زومیت 8 آبان 1396 زومیت 9 آبان 1396 زومیت 10 آبان 1396 زومیت 11 آبان 1396 زومیت 12 آبان 1396 زومیت 13 آبان 1396 زومیت 14 آبان 1396 زومیت 15 آبان 1396 زومیت 16 آبان 1396 زومیت 17 آبان 1396 زومیت 18 آبان 1396 زومیت 19 آبان 1396 زومیت 20 آبان 1396 زومیت 21 آبان 1396 زومیت 22 آبان 1396 زومیت 23 آبان 1396 زومیت 24 آبان 1396 زومیت 25 آبان 1396 زومیت 26 آبان 1396 زومیت 27 آبان 1396 زومیت 28 آبان 1396 زومیت 29 آبان 1396 زومیت 30 آبان 1396 
زومیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۵    
در مسابقه بزرگ یلدای بورس شاخص را پیش بینی کنید و جایزه بگیرید. کافی است شاخص شب یلدا را ثبت کنید و از برنده های این مسابقه باشید.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۲    
دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد که اپلیکیشن ویز در راستای صیانت از حریم خصوصی کاربران بسته شده است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۷    
هیچ چیز بیشتر از برگزاری یک رویداد کامل و بدون نقص نمی تواند برای برند تبلیغ کرده و مشتری ها را به شرکت در رویدادهای بعدی تشویق کند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۳    
مؤسس وان پلاس به کاربران اعلام کرده است که وضعیت عرضه ی گوشی پرچمدار وان پلاس 6 تی در سال آینده ی میلادی هنوز مشخص نیست.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۶    
بسیاری از انسان های بلندپرواز، رؤیای سفر به مریخ و ساکن شدن در آن را در سر می پرورانند؛ اما کارشناسان می گویند که انسان ها نباید سیاره سرخ را به مستعمره خود تبدیل کنند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۹    
مقامات فدرال آمریکا فردی ایرانی به نام بهزاد مصری را به حمله ی هک به سرورهای شبکه ی اچ بی اُ و لو دادن فیلمنامه ی سریال GOT متهم کرده اند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۴    
نماینده رسمی دی اس فرانسه در ایران، پیش فروش هاچبک نسبتا گران قیمت DS 3 را آغاز کرده است. در ادامه، به بررسی جامع این خودرو و مقایسه ی DS 3 با دیگر مدل های هم قیمت در بازار داخلی می پردازیم.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۷    
فیسبوک چگونه تمام کسانی که تا بحال ملاقات کرده اید را شناخته و به شما پیشنهاد می دهد؟ پروفایل های سایه چگونه اطلاعات مخاطبین را برملا می کنند؟
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۴    
شماری از کارآموزان چینی اعلام کرده اند که برای فارغ التحصیلی مجبور شده اند تا در کارخانه ی فاکسکان آیفون 10 اپل را مونتاژ کنند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۴    
اگر فرصت دنبال کردن اخبار فناوری را طی روز گذشته نداشتید، در ادامه با 60 ثانیه مروری بر مهم ترین اخبار روز خواهیم داشت.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۶    
برخلاف گفته های پیشین، تحقیقات جدید نشان داده است که مدل های الکتریکی مثل خودروهای تسلا ، برای بیمارانی که از ضربان ساز یا دستگاه های الکترونیکی مشابه استفاده می کنند، مشکلی به وجود نمی آورد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۳    
سامسونگ در تیزری که در مراسم معرفی بیکسبی در چین نمایش داد بر وجود هوش مصنوعی در گلکسی اس 9 تأکید کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۷    
پژوهشگران توانسته اند زمان نشر الکترون از اتم نئون را اندازه گیری کنند. نتایج این پژوهش هیجان انگیز می تواند در بررسی فرایندهای بنیادی طبیعت استفاده شود.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۲    
اورکلاک از کارهای خطرناکی است که اگر به درستی انجام شود می تواند باعث کاهش هزینه های شما شود. اما چطور به درستی این کار را انجام دهیم؟
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۴    
اغلب مردم فکر می کنند که نوآوران بزرگ، نوابغی هستند که به راحتی زمینه ساز پیشرفتی عظیم می شوند. اما نوآوری واقعی به این سادگی حاصل نمی شود.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۳    
تهیه کنندگان مستند پرطرفدار گرند تور برای فصل دوم برنامه، به دنبال راننده ای جدید هستند. به تازگی مارک وبر؛ راننده ی مشهور مسابقات فرمول یک و لمانز در تست رانندگی این برنامه شرکت کرده است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۱    
بر اساس گزارش های منتشر شده، شرکت انویدیا (Nvidia) نسبت به اینتل (Intel) و AMD رشد بیشتری را نشان می دهد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۴    
شرکت سامسونگ قصد دارد در حوزه ی داده های تلفن همراه و به خصوص تجهیزات شبکه 5G فعالیت های گسترده ی خود را آغاز کند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۲    
توانایی تصمیم گیری در شرایط سخت، یکی از مهم ترین وظایف رهبری است. ولی برتری جویی به واسطه ی قدرت و اختیارات، هیچ تأثیر مثبتی نخواهد داشت.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۶    
به اعتقاد مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق اصناف ایران، واردکنندگان مجاز گوشی ظرفیت وارد کردن نیاز کشور به این محصول را ندارند و این امر مانع اجرای طرح رجیستری است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
سهامداران کوالکام اعلام کرده اند که در صورت افزایش قیمت خرید برودکام به میزان 10 دلار به ازای هر سهم، پیشنهاد خرید را قبول خواهند کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۸    
هواوی اعلام کرده که علاوه بر خدمات پس از فروش رایج، برای پرچمداران خود سرویس VIP را نیز در نظر گرفته است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۸    
رئیس مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد که 17 هزار کانال تلگرامی در سایت وزارت ارشاد ثبت نام کرده اند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۳    
بعد از واقعه ی تاسف آور زلزله در مناطق غربی ایران و کشته شدن تعداد زیادی از ایرانیان، شرکت ال جی الکترونیکس با همکاری شرکت گلدیران در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود ...
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۳    
زمانی که شرکتی محصولات و کالاهایی متعدد و مختلف تولید و عرضه می کند، باید چه روندی را برای برندسازی آن ها در پیش بگیرد؟
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۳    
در دنیای مدرن امروز اینترنت بیشتر مرزها و محدودیت ها را کنار زده و انسان ها را وادار به تفکر مدرن و حرکت رو به جلو می کند. کسب وکارها هم از این قاعده مستثنا نیستند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۲    
تویوتا سوپرا، به خصوص نسل چهارم آن، یکی از پرطرفدارترین و برترین خودروهای کوپه اسپرت تاریخ است. در ادامه ...
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۶    
دو سال بعد از نشست پاریس، سران کشورها بار دیگر برای گفتگو در مورد چگونگی اجرای تعهدات خود در شهر بن آلمان گرد آمدند.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۲    
بر اساس اعلام قبلی گمرک، واردات گوشی به شکل مسافری فقط مشمول یک دستگاه با پرداخت حقوق گمرکی و دو برابر سود بازرگانی و عوارض، مجاز است؛ حالا اعلام شده که به جز آیفون x ...
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۵    
اجرای طرح رجیستری گوشی های موبایل همواره با ابهاماتی همراه است که یکی از آنها چگونگی ثبت گوشی های مسافری و مدت زمانی است که گوشی های ثبت نشده فعال خواهند بود.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۹    
در ادامه ی بخش اول فهرست 25 نوآوری برتر تایم، به معرفی دیگر اختراعات قرار گرفته در این فهرست از جمله کنسول بازی نینتندو سوییچ و فیجت اسپینر می پردازیم.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۲    
وب سایت هنسی، تصاویر جدیدی از فضای داخلی ابرخودروی جدید خود، ونوم F5 منتشر کرد که نمایانگر یک فرمان پیشرفته و ادوات متعدد فیبرکربن است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۱    
سرفیس بوک 2 یک لپ تاپ هیبریدی است که در دو سایز 13 و 15 اینچی به بازار عرضه شده و با توجه به مشخصات سخت افزاری آن، مناسب کارهای گرافیکی و گیمینگ در نظر گرفته شده است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۳    
طرح مفهومی از گوشی منسوب به اپل با نام آیفون SE جدید منتشر شده است که طراحی مشابه با آیفون 10 دارد؛ البته این مدل فاقد دوربین دوگانه است.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۶    
به روزرسانی جدید گیر اس 3، امکانی برای این ساعت هوشمند فراهم می کند که تا 40 روز شارژ نگه دارد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۷    
خودروی فرمول یک فراری F2001 که توسط مایکل شوماخر رانده می شد، در حراجی مشهور ساتبی به قیمت 7.5 میلیون دلار به فروش رسید.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۶    
طبق پیش بینی های انجام شده، سامسونگ در پایان سال 2017 و با درآمد بیشتر نسبت به اینتل، خود را به عنوان بزرگ ترین تولید کننده ی نیمه هادی جهان معرفی خواهد کرد.
زومیت   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۰:۰۷    
گوشی تاشوی گلکسی ایکس با شماره مدل SM-G888N0 در بخش پشتیبانی وب سایت سامسونگ فاش شده است که شایعه پردازی درباره ی این مدل را افزایش می دهد.