چهارشنبه ۰۸ بهمنساعت ۰۲:۱۲Jan 2021 27
جستجوی پیشرفته

جدیدترین‌های «جام جهانی 1998»

پانا   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۴    
تهران (پانا) – پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که به کرونا مبتلا شده، همچنان در آی سی یو بیمارستان لاله بستری است. مهرداد میناوند یکی از ستاره های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 فرانسه که از چهارشنبه با مثبت اعلام شدن تست کرونا در بیمارستان بستری است و 80 درصد ریه او درگیر این ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۳   + ۲ سایت دیگر  
قبل از جام جهانی 1998 مایلی کهن تیمی پرستاره جمع کرد.
شایا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۰   + ۲ سایت دیگر  
این فوتبالیست حرفه ای در دقیقه 79 بازی از فاصله بسیار نزدیک به سوی استفان پوش، تُف کرد. داور بازی، فرانک ویلن بُرگ، نیز پس کنترل ویدیویی این صحنه، مارکوس تورام را فوری از زمین اخراج کرد. مارکوس فرزند لیلیان تورام، مدافع تیم ملی فرانسه در جام جهانی 1998 است. ...
ورزش 3   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۹   + ۱ سایت دیگر  
مدافع میانی تیم ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی 1998 هدایت تیم فوتبال الریان را عهده دار شد.
فرارو   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۰۷:۳۸   + ۱۴ سایت دیگر  
ایرانی ها از آذرماه فوتبالی خاطرات خوشی دارند. 8 آذر یادآور حماسه ملبورن و صعود به جام جهانی 1998 است. عصر پاییزی که در خاطره ملت ایران جاودانه شد و هنوز هم خاطرات خوب آن روز در ذهن و قلب همه ایرانیان پابرجاست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۳:۳۷   + ۴ سایت دیگر  
تیم ملی فوتبال ایران 23 سال پیش توانست به شکلی دراماتیک به جام جهانی 1998 صعود کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۳   + ۸ سایت دیگر  
تیم ملی ایران در جریان انتخاباتی جام جهانی 1998 به مصاف ژاپن رفت.
برترین ها   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۶   + ۶ سایت دیگر  
خبرورزشی: مهدی پاشازاده گفت: هیچ عجله ای برای سرمربیگری در استقلال ندارم و مطئنم که این اتفاق خواهد افتاد. صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 1998 فرانسه همچنان محل بحث و خاطره گویی است. یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی در آن روزها مهدی پاشازاده بود که خاطرت جالبی دارد ...
آی اسپورت   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۱۴   + ۵ سایت دیگر  
آی اسپورت - داریوش مصطفوی در خصوص سالروز صعود تاریخی ایران به جام جهانی 1998 فرانسه که در دیدار با استرالیا در تاریخ 8 آذر 76 اتفاق افتاد مصاحبه ای انجام داد که چکیده ای از آن را در زیر می خوانید: ...
آقای خبر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۶:۱۳   + ۴ سایت دیگر  
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ دیروز که 8 آذرماه بود، بیست و سومین سالگرد بازی تاریخی ایران و استرالیا در مرحله پلی آف رقابت های جام جهانی 1998 بود. دیداری که ایران با خوش اقبالی در مقابل تیم سرحال و آماده استرالیا توانست با کسب تساوی 2-2 و با توجه به نتیجه 1-1 بازی رفت ...
ورزش 3   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
هشتم آذرماه و سالروز تساوی تاریخی ایران مقابل استرالیا که منجر به صعود ایران به جام جهانی 1998 شد، هیچ گاه از خاطر اهالی فوتبال و مردم ایران پاک نمی شود.
آی اسپورت   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۳۵   + ۱ سایت دیگر  
آی اسپورت - در سالگرد صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 1998 فرانسه و آنچه در ملبورن گذشت مقاله های متعددی نوشته است. 22 سال از آن واقعه می گذرد که ما همچنان درباره اش می نویسیم و صعود به جام جهانی را یک حماسه می دانیم. ...
روز نو   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۵   + ۳ سایت دیگر  
23 سال پیش در چنین روزی تیم ملی ایران با تساوی 2-2 مقابل استرالیا در ملبورن جواز صعود به جام جهانی 1998 را به دست آورد. در این بازی تیم ملی ایران تا دقیقه 48 2 گل از کانگروها دریافت کرده بود اما با گل کریم باقری و خداداد عزیزی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۶:۰۰   + ۲ سایت دیگر  
تیم ملی ایران با متوقف کردن استرالیا در ملبورن موفق به صعود به جام جهانی 1998 فرانسه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۵   + ۱ سایت دیگر  
23 سال پیش در چنین روزی تیم ملی ایران موفق شد با تساوی 2-2 مقابل استرالیا به جام جهانی 1998 فرانسه صعود کند. 264 256
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۳۸    
23 سال پیش در چنین روزی تیم ملی ایران موفق شد با تساوی 2-2 مقابل استرالیا به جام جهانی 1998 فرانسه صعود کند.
گلونی   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۰:۱۱    
بازی ایران استرالیا تداعی کننده غرور ملی است. 8 آذر روز صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 1998 فرانسه است. به گزارش گلونی بازی ایران استرالیا جز بازی های خاطره انگیز ملی است. حتی کسانی که در آن سال متولد نشده بودند هم با آن خاطره دارند. ...
آی اسپورت   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۳   + ۲ سایت دیگر  
آی اسپورت - برای نسل من هنوز هم دیدن بازی های مقدماتی جام جهانی 1998 هیجان انگیز است. عادی نمی شود. شهر دالیان وقتی 2-صفر از چین عقب افتادیم و ورزشگاه داشت منفجر می شد. هنوز نزدیک ترین خاطره مشترک ما با چینی ها نه کرونا بود و نه فتح بازار با جنس های بی کیفیت ...
پایگاه خبری نما   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۶   + ۶ سایت دیگر  
به گزارش نما، 23 سال پیش در چنین روزی استرالیا برای بازی رفت راه یابی به جام جهانی 1998 فرانسه به آزادی آمد. صفحه رسمی فوتبال استرالیا با مصاحبه ویدیویی کوتاه با هری کیول از خاطره آن بازی صحبت کرد. ...
ورزش 3   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۹   + ۲ سایت دیگر  
برای علاقمندان به فوتبال ایران بازی برگشت تیم ملی و استرالیا در پلی آف جام جهانی 1998 فرانسه یک بازی خاطره انگیز است اما پایه های این حماسه در روز اول آذر و در ورزشگاه آزادی گذاشته شد.
آی اسپورت   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۷:۲۱    
آی اسپورت - زمانی که در افتتاحیه جام جهانی 1998 برابر تیم ملی قدرتمند برزیل به میدان رفتیم را هرگز از یاد نمی برم؛ من پنالتی زن نخست تیم بودم و مانند هر ورزشکار دیگری شب قبل از بازی در خصوص تک تک لحظات جدال حساس پیش رو، خیال بافی و رویاپردازی می کردم ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۲    
پرویز برومند در اردوی تیم ملی ادای جلال طالبی را در می آورد که با استقبال فوق العاده ملی پوشان دیگر تیم ملی از جمله کریم باقری و خداداد عزیزی همراه می شود .
مردم نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۸:۲۹   + ۳ سایت دیگر  
نیما نکیسا : در قضیه محرومیت آل کثیر کشور های عربی زهرشان را ریختند مردم نیوز : نیما نکیسا، دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 1998 فرانسه و دروازه بان اسبق پرسپولیس ...
برترین ها / آقای خبر   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۴   + ۶ سایت دیگر  
خبرآنلاین: در جام جهانی 1998 تیم ملی آلمان ایران به مصاف یکدیگر رفتند. تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 به مصاف تیم ملی آلمان رفت و در آن دیدار شکست خورد. در این تصویر کریم باقری و الیور بیرهوف بر سر یک توپ با یکدیگر رقابت می کنند.
روز نو   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۷   + ۵ سایت دیگر  
یکی از عکس هایی که همیشه حال مهدی مهدوی کیا را خوب می کند عکس شادی گل او بعد از گلزنی به تیم ملی آمریکا در جام جهانی 1998 فرانسه است. وقتی او این تصویر را می بینید می گوید: این هم یکی از آن گل هاست که من در زندگی ام فراموشش نمی کنم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۱   + ۵ سایت دیگر  
خداداد عزیزی یکی از بازیکنان خوب تیم ملی بود که گل صعود ایران را به جام جهانی 1998 به ثمر رساند. خداداد عزیزی یکی از بازیکنان تیم ملی ایران بود که حتی مدتی در فوتبال آلمان نیز بازی کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۰   + ۲ سایت دیگر  
صعود به جام جهانی 1998 یکی از شیرین ترین خاطرات فوتبال ایران است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۵    
سرمربی تراکتور از خاطرات دوران بازی تا نشستن روی نیمکت سرخپوشان تبریزی می گوید.
برترین ها   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۱:۱۷   + ۷ سایت دیگر  
خبرآنلاین: تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی 1998 فرانسه به مصاف آلمان رفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. در این دیدار بیرهوف و کلیزنمان برای آلمان موفق به گلزنی شدند تا آلمان به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۸   + ۱ سایت دیگر  
دنیای ورزش تورنتو نوشت:تصویری از اردوی آماده سازی تیم ملی ایران پیش از جام جهانی 1998 فرانسه ببینید.
برترین ها / خبر فوری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۰۸:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
خبرآنلاین: عابدزاده و کریم باقری دو بازیکن ارزشمند تیم ملی در راه صعود به جام جهانی بودند. دیدار برگشت مقابل استرالیا در مقدماتی جام جهانی 1998 از سخت ترین بازی های تیم ملی در چند دهه گذشته است. ...
برترین ها / میزان   ۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۳   + ۲ سایت دیگر  
خبرگزاری میزان: سایت فیفا گفت و گویی مفصل با برانکو ایوانکوویچ، مربی سابق پرسپولیس و مربی اسبق تیم ملی انجام داد که مهم ترین بخش های آن را می خوانید: ...
پانا   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۲۳:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
تهران (پانا) - تارنمای رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در حساب توییتری خود با برگزاری یک نظرسنجی از هواداران خواست تا از بین دو گزینه که نخستین پیروزی خود را در جام جهانی 98 فرانسه به دست آوردند، تحسین برانگیزترین را انتخاب کنند. ...
برترین ها   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۳:۱۵   + ۸ سایت دیگر  
فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال ایران: 23 سال پیش و در 22 شهریور 1376 تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 1998 در خاک چین موفق شد با درخشش مهدی مهدوی کیا با نتیجه 4-2 میزبان خود را شکست دهد. ...
برترین ها   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۰۸:۱۸   + ۷ سایت دیگر  
روزنامه جام جم: تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی 1998 مقابل قطر قرار گرفت و ناباورانه با دو گل شکست خورد. بعد از آن بازی، محمد مایلی کهن از مربیگری تیم ملی برکنار شد. ...
برترین ها   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۹:۲۷   + ۶ سایت دیگر  
خبرورزشی: سال ها قبل وقتی برای رقابت های جام جهانی 1998 فرانسه آماده می شدیم، تیم ملی ایران یک قربانی ویژه داشت؛ او کسی نبود به جز تومیسلاو ایویچ که جمله معروفش این بود: من 11 کماندو برای تیم ملی می خواهم. ...
آی اسپورت   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۱:۰۹   + ۲ سایت دیگر  
آی اسپورت - میک مک کارتی سرمربی تیم ملی جمهوری ایرلند قصد داشت با برتری بر ایران در پلی آف جام جهانی 2002، دو ناکامی قبلی در صعود به جام جهانی 1998 و یورو 2000 را جبران کند. پس از برتری 2-0 در بازی رفت، ایرلند در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب شد تا راهی جام جهانی شود ...
ایرنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۴   + ۵ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- بازیکن اسبق تیم ملی ایران گفت: حق من بود در جام جهانی 1998 فرانسه بازیکن تیم ملی باشم اما کسانی بودند که پول دادند و به جای من راهی این تورنمنت شدند.
مدال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۰    
هتتریک باتیستوتا در جام جهانی 1998 مقابل جامئیکا ......
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۴۸    
ورزش سه : اسطوره فوتبال انگلیس در مورد اتفاقات جام جهانی 1998 و اخراجش برابر آرژانتین جملات جالبی به زبان آورده است. دیوید بکام پس از درگیری با دیه گو سیمئونه در دیدار مقابل آرژانتین از زمین اخراج و برای مدتی به یکی از منفورترین بازیکنان این کشور تبدیل شد ...
ورزش 3   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۱   + ۳ سایت دیگر  
دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس در مورد اتفاقات جام جهانی 1998 و اخراج برابر آلبی سلسته صحبت کرد.
ایرنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۷   + ۳ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال و تیم ملی فوتبال گفت: پاس گل قرن در جام جهانی 1998 فرانسه یک اتفاق ویژه در فوتبال بود و من همیشه احساس می کنم خدا کمک کرد تا آن پاس را بدهم و حمید استیلی دروازه آمریکا را باز کند. یک یادگاری خوب از خودم در فوتبال بر جای گذاشتم.
روز نو   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۶   + ۱ سایت دیگر  
تصویر زیر مربوط به یکی از پرحسرت ترین نسل های فوتبال ایران در جام ملت های آسیاست. نسلی که بعد از جام جهانی 1998 می توانست قهرمانی در جام ملت های آسیا لبنان را جشن بگیرد اما...
منجیل خبر   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۰   + ۲ سایت دیگر  
به گزارش خبرگزاری فارس، ایوان پریشیچ در یک فصل اخیر که برای بایرن بازی کرد، عملکرد به طور نسبی خوبی داشته است. در 31 بازی فینالیست جام جهانی 1998 توانست 6 گل بزند و 10 پاس گل دهد. ...
برترین ها   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۳   + ۷ سایت دیگر  
خبرآنلاین: تصویر زیر برای قدیمی های فوتبال ایران تصویر خاطره انگیزی ست. تصویری از تیم ملی زمان محمد مایلی کهن. تیمی که در دوران خودش کم حاشیه نداشت. قبل از جام جهانی 1998 و در سال 1997 تیم ملی در اختیار محمد مایلی کهن بود و اتفاقا جدایی او از تیم ملی قبل جام جهانی 98 فرانسه خودش یکی از آن حواشی بود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۱   + ۲ سایت دیگر  
رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: همه انتخابات و انتصابات فوتبال ما به جام جهانی 1998 فرانسه برمی گردد.
روز نو   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۶   + ۳ سایت دیگر  
تعدادی از بازیکنان فوتبال ایران که در جام جهانی 1998 از ستارگان تیم ملی بودند، در سال 1370 به عنوان کارمند در شهرداری منطقه 18 فعالیت داشته اند. شهرداری ای که ریاست اداره تربیت بدنی اش را نادر فریادشیران برعهده داشت و چهره هایی چون محمد خاکپور و حمید استیلی هم در آن حضور داشتند.