چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۰۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۸

شهرداری تحت عناوین مختلف از مطب ها عوارض دریافت می کند

سلامت نیوز :رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: آزمایشگاه ها و داروخانه ها نزدیک به 8 ماه است که از بیمه ها دریافتی نداشته اند و متأسفانه با مشکلات اقتصادی اساسی در این زمینه روبه رو هستند. به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس؛ علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی در هفدهمین همایش آسیب شناسی و طب آزمایشگاهی گفت: در حال حاضر آزمایشگاه ها و داروخانه ها نزدیک به 8 ماه است که از بیمه ها دریافتی نداشتند و متأسفانه با مشکلات اقتصادی اساسی در این زمینه روبه رو هستند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)