پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۵۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۳

منصوریان: آقای صالح! از جنس استقلال نیستید

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: آقای صالح اگر شما یکی دو سال است به استقلال آمده اید، من 15 سال در این تیم بودم. به گزارش بی باک ، علیرضا منصوریان پس از شکست نفت مقابل استقلال در ضربات پنالتی در جام حذفی گفت: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. از تعویض های خود راضی هستم. تفکر ما تنها روی مالکیت توپ بود که در وقت های اضافه هم 4 بار شانس گلزنی داشتیم. بازی قشنگی را انجام دادیم اما یک ایرادی که داریم این است که بازیکنان موقعیت زیادی خراب می کنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)