پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۸

دومین دوره جام باشگاههای کشتی آزاد جهان در تهران آغاز شد

دومین دوره جام باشگاههای کشتی آزاد جهان امروز (پنجشنبه) در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شد. به گزارش جماران به نقل از ایرنا، دومین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان پنجم و ششم آذرماه در محل سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود. تاکنون تیم های ایلات متحده آمریکا،بلغارستان، مجارستان، ارمنستان، بنگلادش، قرقیزستان، مغولستان، آمریکای لاتین، برزیل و جمهوری آذربایجان برای شرکت در دومین دوره این رقابت ها وارد تهران شده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)