دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۴۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۱:۱۱

حسینی:خواسته فیروز کریمی بیشتر از ماندن ملوان در لیگ است

وبسایت رسمی برنامه نود - سعی و تلاش بازیکنان ماندن ملوان است اما خواسته فیروز کریمی بیشتر از ماندن ملوان در لیگ برتر است. به گزارش وبسایت نود ، سید حسین حسینی درباره شرایط تیم فوتبال ملوان انزلی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط ملوان بهتر شده و تیم شخصیت خودش را پیدا کرده است. با آمدن فیروز کریمی اعتماد به نفس به تیم بازگشته است. بازیکنی که از مربی اش اعتماد به نفس بگیرد، کارایی اش بیشتر می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)