چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۲۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر خبر ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۶

یک مامور ناجا در بابلسر به شهادت رسید

استواریکم سید محمد عبدی از مأموران فرماندهی انتظامی بخش بهنمیر شهرستان بابلسر حین اجرای مأموریت براثر اصابت گلوله یکی از اراذل و اوباش به درجه رفیع شهادت نائل آمد. در پی کسب خبری در ساعت 1 و 27 دقیقه بامداد پنجشنبه از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان بابلسر، مبنی بر تهدید به مرگ خانواده ای در بخش بهنمیر شهرستان بابلسر، مأموران گشت انتظامی بخش به سراکیپی استواریکم سید محمد عبدی پاشاکلایی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)