سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۵۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۳:۱۲

مورینیو: با 5 بازیکن مصدوم بازی کردیم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی چلسی از کسب تساوی در خانه تیم پاری سن ژرمن راضی است . به گزارش وبسایت نود، خوزه مورینیو ادعا کرده است که مجبور شده 5 بازیکن نا آماده را در ترکیب تیمش در مقابل پاری سن ژرمن قرار بدهد . مورینیو بعد تساوی 1-1 تیمش در پاریس به خبرنگاران گفته است :" بعضی اوقات مردم راجع به بازیکنانی که مصدوم هستند و نتوانستند بازی بکنند صحبت می کنند ولی گاهی اوقات بازیکنانی هستند که علی رغم مصدوم بودن به میدان می روند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)