سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۲

جوانی که حال طبیعی نداشت 3 عضو خانواده اش را به آتش کشید

جوان 22 ساله ای که پس از مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی قرار نداشت، 3 عضو خانواده اش را به آتش کشید. مرکز اطلاع رسانی فرماندهی استان فارس اعلام کرد: این جوان 22 ساله که به سبب مصرف مشروبات الکلی حالت طبیعی نداشت، از پدرش پول خواست و وقتی با مخالفت پدرش مواجه شد، خانه را ترک کرد ، سپس با بشکه 20 لیتری بنزین وارد حیاط منزل شد تا خانه را به آتش بکشد. در این هنگام مادر، پدر و خواهرش به قصد بازداشتن او از این کار با وی درگیر شدند که مقداری بنزین به آنها پاشیده شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)