پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۳۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۴

الغرافه با حضور شجاعی مقابل صدرنشین شکست خورد

مهر: در آخرین دیدار هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر امروز شنبه تیم الغرافه به مصاف تیم الریان رفت که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود الریان خاتمه یافت. مسعود شجاعی 85 دقیقه در ترکیب تیم الغرافه حضور داشت و در دقیقه 24 کارت زرد گرفت. در این بازی پربرخورد، یک بازیکن الغرافه و یک بازیکن الریان با دریافت کارت قرمز اخراج شدند. تیم الریان با این برد 33 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. الغرافه هم با 14 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)