سایر خبرها
وقتی خیابانی به دایی متلک می اندازد
در حالی که وقتی خود فدراسیون به اجرای نعل به نعل و واو به واو آیین نامه ها اصرار دارد باید بدانیم در آیین نامه مسابقات فقط کنفرانس قبل و بعد از بازی در محل مشخص شده قید شده است. اینکه یک کنفرانس مجزا و اختصاصی برای صدا و سیما باشد هیچ جا پیش بینی نشده و آقای دایی هم به همین دلیل و به سبب احترام به جامعه خبرنگاران رسانه های مکتوب مقابل دوربین حاضر نشد زیرا معتقد است نباید بین رسانه ها تفاوتی قائل
در بازی با تراکتورسازی و صبا از داوری ضربه خوردیم/هواداران استقلال تکرار اشتباهات قبلی را نمی پذیرند
کننده چند بازی گذشته در این دیدار هم تکرار شود. در مسابقه لیگ برتر برابر تراکتورسازی، یک پنالتی محرز و مشخص برای استقلال دیده نشد و ضربه ای که به بدن خسرو حیدری اصابت کرد و همه کارشناسان آن را پنالتی دانستند، از چشم داور دور ماند. در مسابقه با صبا نیز اخراج بی مورد بهنام برزای آبی پوشان را نزدیک به 70 دقیقه 10 نفره در زمین نگه داشت. اهمیت دیدار روز سه شنبه، تمرکز و توانایی بالا را از تیم محترم
باشگاه استقلال: امیدواریم داور مسابقه با تراکتورسازی عادل باشد
کننده چند بازی گذشته در این دیدار هم تکرار شود. باشگاه استقلال در ادامه اطلاعیه خود آورده است: در مسابقه لیگ برتر برابر تراکتورسازی، یک پنالتی محرز و مشخص برای استقلال دیده نشد و ضربه ای که به بدن خسرو حیدری اصابت کرد و همه کارشناسان آن را پنالتی دانستند، از چشم داور دور ماند. در مسابقه با صبا نیز اخراج بی مورد بهنام برزای آبی پوشان را نزدیک به 70 دقیقه 10 نفره در زمین نگه داشت. اهمیت دیدار روز
طارمی - شهباززاده، مردان 3 امتیازی
ایران آنلاین / درست است که احمد صالحی، داور این مسابقه به فرشید باقری، مدافع صبا هم کارت قرمز نشان داد و این تیم را نیز 10 نفره کرد، اما این در دقیقه 88 بود. حال آن که اخراج هافبک- مهاجم استقلال در دقیقه 27 شکل گرفت. پیش از تمامی اینها، آبی های تهرانی با گل دقیقه 19 سجاد شهباززاده از حریف خود که مدت ها شکستی نداشت و تا رده چهارم جدول بالا آمده بود، پیش افتاده بودند و همین گل را با وجود تمامی
صبا حریف استقلال 10 نفره هم نشد
باعث شد تا توپ و میدان در اختیار صبا قرار بگیرد اما شاگردان علی دایی نتوانستند از این برتری سودی ببرند. در واقع صبا زور گلزنی نداشت و زهر لازم را درون محوطه جریمه استقلال از آنها نمی دیدیم. در نهایت هم آبی پوشان به صبا باج ندادند و توانستند از این بازی که حکم جدالی 6 امتیازی را داشت، با دست پر خارج شوند. البته نمی توان از ضعف کادر فنی صبا هم به راحتی عبور کرد. دایی و همکارانش بعد از 10 نفره شدن
90/ هافبک های استقلال عامل شکست صبا بودند
بهنام معتمدی به طور حتم بعد از ده نفره شدن استقلال مقابل صبا و شرایطی که برای این تیم به وجود آمد تا 75 دقیقه با یک یار کمتر از حریف خود بازی کند، کادر فنی آبی پوشان فکر نمی کردند در دقایق باقی مانده بازی بتوانند از تک گل خود به راحتی دفاع کنند و آنطور که باید و شاید زیر فشار شاگردان دایی قرار نگیرند. برای کارشناسی این بازی دیروز با برخی پیشکسوتان و اعضای کادر فنی استقلال تماس گرفتیم تا از
از استقلال رفتم چون مرا در لیست مازاد قرار دادند / امیدوارم حنیف با کله گنده اش گل به خودی بزند!
خوشحالم که دوباره مقابل استقلال بازی می کنم. روزهای خوب و بد را در استقلال تجربه کرده ام و خاطرات زیادی از حضور در این تیم دارم. برای استقلال بعد از بازی با صبا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم ما برنده شویم تا نیم فصل را با برد به پایان برسانیم. * اگر به استقلال گل بزنی، خوشحالی می کنی؟ - خیر، من خوشحالی نخواهم کرد با این حال دوست دارم با گل من، استقلال را شکست بدهیم.
به احترام ویسی و تیمش
امتیازی بودند. استقلال خوزستان: 14 هفته نباختن، قهرمان نیم فصل شدن و تنها تیمی که از هر بازی بیشتر از 2 امتیاز گرفته. فرناندو خسوس: 11 کلین شیت در 15 بازی و خوردن تنها 4 گل در یک نیم فصل یک طرف و نمایش ویژه اش در دو هفته پایانی در طرف دیگر. بازنده ها علی دایی: تیمش موفق نشد حریف 10 نفره را ببرد و جالب اینکه معترض هم بود. سایپا: باختن و دور شدن از کورس بالای جدول. گسترش فولاد
روایت حنیف عمران زاده از ساختن آدم برفی اش در تمرین استقلال/بچه ها دق و دلی شان را سرم خالی کردند
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال مقابل صبا با وجود آنکه 70 دقیقه 10 نفره بازی کرد توانست با یک گل برنده مسابقه باشد. حنیف عمران زاده مدافع آبی ها درباره این برد می گوید: جلوی صبا حساب شده بازی کردیم. در حالی که 10 نفره بودیم، موفق شدیم سه امتیاز حساس به دست بیاوریم؛ تیمی که در 10،11 هفته اخیرش خیلی خوب کار کرده بود و با قدرت به جمع مدعیان رسید. در بازی صبا روی یک اتفاق برزای را از دست دادیم و
دوراهی سخت مظلومی مقابل تراکتور: ریسک یا محافظه کاری؟
10 نفره شدن استقلال مقابل صبا، حسابی بازیکنان این تیم را خسته کرده و مظلومی مجبور است تصمیم ویژه ای برای بازی با صبا بگیرد. آی اسپورت - مقاومت فوق العاده استقلال مقابل صبا، باعث شد آبی های پایتخت در آخرین هفته نیم فصل اول یک پیروزی شیرین بدست آورند. آن هم در مسابقه ای که چند نفر از بازیکنان تیم در پست غیر تخصصی بازی می کردند. با این وجود، این مقاومت 65 دقیقه ای زیاد هم کم هزینه نبود
فکری: استقلال 10 نفره هم صبا را اداره کرد
هرچند متأسفانه با اخراج بهنام برزای بازی در مسیری غیر از آنچه باید رخ می داد، قرار گرفت ولی در کل این هم از اتفاقات غیرقابل پیش بینی فوتبال است. استقلال پس از 10 نفره شدن کمی عقب کشید تا فضاها را برای نفوذ صبا ببندد و چون یک بر صفر هم جلو بودند، از این نظر به خواسته شان رسیدند چون برنامه ای برای گلزنی نداشتند و همه تمرکز خود را روی دفاع کردن گذاشتند. محمود فکری نیم نگاهی هم به تعویض های مظلومی
جشن شادی 5011 نفره (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، هرچند استقلال با وجود پیروزی برابر صبا در هفته پانزدهم لیگ برتر هم نتوانست به عنوان قهرمان نیم فصل خود را معرفی کند اما همچنان به عنوان جدی ترین گزینه قهرمانی لیگ را دنبال می کنند. استقلالی ها که روز گذشته با تک گل سجاد شهباززاده موفق شدند 3 امتیاز حساس بازی با صبا را بدست بیاورند، بعد از بازی در کنار 5 هزار هوادار حاضر در آزادی جشن پیروزی برپا کردند.
لحظه ای که صبا مثل استقلال شد (عکس)
از دقیقه 88 به بعد صبا هم مثل استقلال یک اخراجی داد تا هر دو تیم با 10 نفر به بازی ادامه دهند. به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران با گل دقیقه 18 سجاد شهباززاده از صبا پیش افتاد اما دقیقه 26 بهنام برزای که اخراج شد را از دست داد تا کارش برای ادامه بازی سخت تر از پی شباشد اما بازیکنان صبا که گلزن نبودند تمام توپ ها را از دست دادند. استقلال تا دقایق پایانی بازی کار را با یک بازیکن کمتر
نصفه جام به اهواز رفت
کلاس های داوری تدریس شود و دربی را سوت بزند. این کارشناسان همان هایی هستند که تا چند هفته دیگر در سریال معمای شاه خواهید دید چگونه صبح با مصدق بودند و عصر علیه او شعار می دادند. استقلال با تک گل شهباززاده که از هفته پنجم گل نزده بود، صبای دایی را شکست داد. صبا بعد از 10 نفره شدن استقلال فوق العاده بد بازی کرد و حتی یک موقعیت درست و حسابی هم روی دروازه استقلال نداشت. نفت یک (آلویز
مظلومی: منصورخان بدون تو نمی توانم در استقلال باشم
شنبه 28 آذر 1394 0 گمشده استقلالی ها رختکن استقلال پس از بازی با صبا سوت و کور بود. انگار نه انگار این تیم با شکست دادن صبا دوباره صدرنشین لیگ برتر شده است. همه سراغ یک نفر را می گرفتند؛ منصور پورحیدری... جای خالی اش کاملاً به چشم می آمد. او همیشه بعد از بازی ها به رختکن می رفت و به تک تک نفرات خسته نباشید می گفت. پرویز مظلومی وقتی مصاحبه تلویزیونی اش به پایان رسید و
بیک زاده: بازی با استقلال، روز صبا نبود
بیک زاده به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: بازی مقابل استقلال فوتبال خوبی از کار درآمده بود ولی فکر می کنم تماشاگران از آن لذت بردند. استقلال هم بعد از 10 نفره شدن منطقی دفاع کرد و توانست از همان یک گلش محافظت کند. او ادامه داد: ولی متاسفانه روز، روز صبا نبود و ما نتوانستیم بازهای گذشته مان را به نمایش بگذاریم و 3 امتیاز این دیدار مهم را هم به دست بیاوریم تا در نیم فصل جایگاه بهتری در جدول
بلند شو شناسنامه جای تو روی تخت بیمارستان نیست
منصور پورحیدری به معنای واقعی شناسنامه استقلال است؛ مردی که از سال 1345 استقلالی شده و به جرأت می توان گفت زندگی اش را به پای استقلال گذاشت. پورحیدری از استقلال به شهرت و اعتبار رسید اما انصافاً از این تیم هرگز برای خودش کیسه ندوخت. هنوز هم هستند پیشکسوتانی که به یاد دارند روزهایی را که پورحیدری برای استقلالی شدن آنها از جیب خودش مایه گذاشت. هنوز فراموش نشده ایام بعد از انقلاب که
تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر
پای چپ زیبای زهیوی به ثمر رسید و استقلال خوزستان را صدر جدول برد. مهدی طارمی(پرسپولیس) بعد از یک هفته ناکامی حتی در زدن ضربه پنالتی در مسابقه با نفت و یک بازی غیبت مقابل گسترش فولاد، طارمی با زدن دو گل بازگشت عالی به ترکیب پرسپولیس داشت. او روی تیزهوشی اش در گل اول توپ را از پشت به داخل محوطه جریمه آورد و ننزیچ را با یک بغل پای فنی مغلوب کرد. در گل دوم نیز او خودش با توپ گیری از
برد استقلال به برزای تقدیم شد
مهاجم جوان استقلال در حالی توسط پرویز مظلومی در ترکیب اصلی به میدان رفت که سرمربی تیم امیدوار بود جوانی و انگیزه او به سود تیمش تبدیل شود. در دقایق ابتدایی این اتفاق افتاد و بهنام با پاس گل امید ابراهیمی و شروع مجددی به موقع زمینه گل سجاد شهباززاده را فراهم کرد اما تنها چند دقیقه بعد از این کار مهم برزای اسیر بی تجربگی خود شد و با خطا روی کریم اسلامی مهاجم صبا کارت قرمز مستقیم را جلوی چشمانش دید
استقلال خوزستان ،استقلال تهران را جا گذاشت
هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری سه مسابقه آغاز شد و استقلال تهران با غلبه بر صبا قم، با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال خوزستان در صدر جدول قرار گرفت. استقلال خوزستان با پیروزی برابر ذوب آهن قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران شد. در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال خوزستان با برتری برابر ذوب آهن قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال شد. تیم استقلال
روزنامه های ورزشی شنبه، 28 آذر 94
ابرار ورزشی استقلال ایران ورزشی پیروزی شوت گل نود هدف
تکمیل شگفتی های استقلال خوزستان با قهرمانی نیم فصل
رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال با قهرمانی استقلال خوزستان، شگفتی ساز این فصل به پایان رسید. تصور کردنی نبود استقلال خوزستان، تیمی که فصل گذشته برای بقا در لیگ می جنگید، این فصل تا کسب عنوان قهرمانی نیم فصل هم پیش برود، اما ویسی و شاگردانش موفق شدند در بین مدعیانی چون استقلال، ذوب آهن و سپاهان به صدر جدول و قهرمانی نیم فصل دست یابند. برد عصرپنج شنبه استقلال یک بر صفر برابر صبا پیروز
از من آدم برفی ساختند تا دق دلی شان را خالی کنند
نشده (این مصاحبه قبل از بازی انجام شد) و نمی دانیم که چه نتیجه ای ثبت می شود اما به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند و این قهرمانی فقط باعث افزایش روحیه می شود و بس. چه تیم هایی را مدعی قهرمانی می دانی؟ ذوب آهن و استقلال آقای ویسی در کنار تراکتور و پرسپولیس؛ خود تیم صبا هم تیم خطرناکی محسوب می شود و نباید از کنار آن بی تفاوت و راحت گذر کرد. عملکرد خط دفاعی استقلال خیلی خوب
هواداران از الان برای بردن تراکتورسازی خوشحال باشند
ایستاده تماشا می کنم. مدت ها روز سکوت گرفته بودی. من باید از اصحاب رسانه عذرخواهی کنم، نه اینکه دوست نداشته باشم اتفاقاً دوست دارم حرف بزنم اما ترجیح می دادم بزرگترها و عزیزان دیگری که در مجموعه استقلال هستند حرف بزنند اما حالا با توجه به حکمی که گرفته ام باید بیشتر در خدمت اصحاب رسانه بوده و مصاحبه کنم. سرپرستی سمت سختی است، از پس آن برمی آیی؟ واقعاً مسئولیت
حمله بازیکن سابق تیم ملی به عمران زاده؛ قاطی دارد، باید بزرگ شود!
کمی به آن ها زمان داد تا دوباره استادیوم را پر کنند. مدافع سابق تیم ملی ایران درباره شکست صبای قم با هدایت علی دایی، هم بازی سابقش، مقابل استقلال خاطرنشان کرد: حق صبا نبود که به استقلال ببازد. تیم پرویز مظلومی خیلی جوان است و بازی های را خوب شروع می کند و در ادامه هم با دوندگی بالا به کارش ادامه می دهد. آن ها اصلا به صبا موقعیت صد در صد ندادند. وی درباره پیش بینی اش از دیدار
به این پیروزی نیاز داشتیم
شنبه 28 آذر 1394 0 پیروزی برابر صبا؛ در این باره بگویید. این یک پیروزی باارزش بود. واقعاً من از همه نفرات تیم ممنون هستم که در این مسابقه با تمام وجود برای موفقیت استقلال تلاش کردند و مرد و مردانه جنگیدند. دقایق زیادی از بازی یک یار کمتر داشتیم. در حدود 70 دقیقه 10 نفره بودیم و مصاف سنگین و البته فوق العاده مهمی را با کسب سه امتیاز کامل به پایان رساندیم. دفاع استقلال
اگرپیشنهادی از استقلال به دستم برسد حتما قبول می کنم
سالی به فوتبال بپردازند. *به سراغ بازی استقلال برویم. شکست تلخی را متحمل شدید. این طور نیست؟ بله. متاسفانه باخت بدی بود. یک بازی خیلی سخت مقابل یک تیم خیلی خوب داشتیم اما روز، روز ما نبود. از طرفی خوش شانس هم نبودیم چرا که وقتی تیم حریف 10 نفره شد نتوانستیم به گل برسیم. *فکر نمی کنی 10 نفره شدن استقلال کار را برای شما سخت تر کرد؟ چرا اتفاقا. استقلال وقتی
جای استوک رحمتی در سینه علی محمدی(عکس)
گروه ورزشی تیتریک ؛ در یکی از مسابقات هفته پایانی دور رفت لیگ پانزدهم روز گذشته استقلال تهران موفق شد یک بر صفر صبا را شکست دهد و به صدر جدول صعود کند اما در این دیدار صبا می توانست بازنده نباشد. ثانیه 34 محمدامین آرام طبع بعد از نفوذی که داشت به سمت دروازه رحمتی شوت زد که او در زاویه بسته توپ را جمع کرد. در این صحنه دروازه بان استقلال پایش را بالا آورد و به سینه جلال الدین علی محمدی زد. هیچکس حتی خود بازیکن صبا در آن لحظه به این صحنه معترض نبود اما در فیلم پس از بازی و عکسی که اکنون منتشر کردیم جای استوک رحمتی روی سینه علی محمدی مشخص است: ورزش سه ...
90/ تیم هیجان زده مظلومی!
محمد سررشته داری اول: استقلال ده نفره صبا را برد، برخی می کوشند این تیم را با دفاع اتوبوسی و ایستاده روی چاشنی شانس معرفی کنند که غلط است. البته استقلال ضعف هایی دارد که به اعتقاد نگارنده می تواند مانع از قهرمانی این تیم در لیگ برتر شود اما این ضعف ها دفاع اتوبوسی یا خوش شانسی نیستند.همانطور که بارها از پرسپولیس برانکو تعریف کرده ایم و این تیم را مدرن می نامیم باید تاکید کنیم که استقلال
مستحق پیروزی برابر صبا بودیم/ از هواداران انتظار بیشتری داریم
به گزارش خبرنگار مهر ، حنیف عمران زاده پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صبای قم با ابراز رضایت از عملکرد هم تیمی هایش اظهار داشت: اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه شاهد یک بازی فیزیکی بودند و خوشحالم توانستیم پس از 10 نفره شدن باز هم موقعیت های زیادی را به دست آوریم که با بدشانسی آنها به گل تبدیل نشد. وی افزود: فکر نمی کردیم در دقایق ابتدایی بازی، برزای اخراج شود و این کار ما را سخت کرد